Jump to content

Scurgeri ulei turbina


lazarcosmin92

Recommended Posts

am programare peste 2 sapt la avd. pana atunci pot verifica turbina daca arunca ulei ca in video-ul de mai sus? se poate strica ceva daca deconectez furtunul ?

Doar pentru testul de mai sus si timpul acela cred ca poti incerca testul.

Estimativ poti sa iti vei probabil si daca reconditionarea a meritat sau nu. (Eu nu sunt convins ca, consumul de ulei e deatorat turbinei.) dar ce vreu sa mentionez este ca dupa reconditionarea turbinei pe masina mea (reconditonare in alta tara) vapori de ulei NU mai sunt pe deditmetru, cum erau inainte... asta e primul si singurul in meterie de circuit de racire al turbnei.. acum prectic debitmetru e uscat!

Link to comment
Share on other sites

Chestia este nu aia e problema cea mai mare, mai este o problema cand sunt pierderi de ulei la turbina acolo in spate unde sunt suruburile, unde este geometria, acolo aveam eu prelins ulei, nu aveam in niciun caz joc atat de mare cum ai tu, aveam putin joc stg-dr insa este permis un joc foarte mic radial si nu axial. Dupa reconditionare sincer inca am vazut la un surub in spate acolo, ceva pierdere de ulei pe care l-am mai strans eu cu un torx parca acum o saptamana. Insa la mine nu a reflectat niciodata la nivelul de pe joja, nu a scazut niciodata.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

problema consumului de ulei s-a rezolvat prin reconditionarea turbine. inainte sa o reconditionez am facut testul din video-ul de mai sus si turbine mea arunca ulei la greu pe furtunul care duce la intercooler chiar si la relanti

 

Acum turbinanu mai fluiera, masina trage mai bine.l Consumul de ulei nu il pot calcula deocamdata , dar de la reconditionare am mai facut 1000km si nivelul uleiului a ramas la fel.In 1000km trebuia sa completez cu 0,5l inainte.

 

Ca si costuri : 1180 reconditionarea, 350 montat demontat de pe masina, 50 lei garnituri, filtru epurator 250lei. + ulei, filtru ulei, filtru aer.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

problema consumului de ulei s-a rezolvat prin reconditionarea turbine. inainte sa o reconditionez am facut testul din video-ul de mai sus si turbine mea arunca ulei la greu pe furtunul care duce la intercooler chiar si la relanti

 

Acum turbinanu mai fluiera, masina trage mai bine.l Consumul de ulei nu il pot calcula deocamdata , dar de la reconditionare am mai facut 1000km si nivelul uleiului a ramas la fel.In 1000km trebuia sa completez cu 0,5l inainte.

 

Ca si costuri : 1180 reconditionarea, 350 montat demontat de pe masina, 50 lei garnituri, filtru epurator 250lei. + ulei, filtru ulei, filtru aer.

 

Salut, pe la epurator spre admisia turbina ai mai gasit ulei dupa reconditionare?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.