Jump to content

Bmw e46 320d oscilatii relanti


mariusdo

Recommended Posts

Nu stiu daca se poate face ceva cu el. Cand nu functioneaza da eroare sinu se incalzeste (scurt). Alternatorul, bateria trebuie sa fie in parametri pentru a nu oscila. Totusi, la unii inca oscileaza dupa ce au schimbat cele enumerate.

Si pana la urma e vorba de releul de incarcare al alternatorului?

Link to comment
Share on other sites

Cand oscileaza turatia, incarcarea scade sub 14V.

Eu am schimbat periile de la alternator si tot imi oscila. Bateria nu prea era in mintile ei, avea 12V, uneori 11,8-11,9.

 

Nu am gasit rezolvare la problema asta nici la mine, nici la altii care au schimbat piese.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca nu m-am facut inteles , eu vorbeam de piesa pe care am atasat imaginea , cum ii zici tu incalzitorul electric(Webasto electric) nu de piesa nr 7 din imaginea atasata de tine , eu de acolo din acel webasto am scos mufa , are o singura mufa si 2 furtune , nu umbli la furtune pur si simplu scoti mufa afara si asta e tot .

Problemele sunt ĂŽmpĂŁrĂâşite eu nu am webasto,ĂŽn schimb am piesĂŁ respectiv defectĂŁ la care ĂŽmi apare Ăâ˘i pe tester eroarea,cert este ca valva funcĂâşioneazĂŁ deoarece se ĂŽncĂŁlzeĂâ˘te ĂŽn schimb partea mai ĂŽnaltĂŁ din piesĂŁ care reprezintĂŁ pompĂŁ cred ca este blocatĂŁ pt ca are niĂâ˘te smucituri ca Ăâ˘i cum ar da sĂŁ lucreze ma intereseazĂŁ dacĂŁ a desfĂŁcut sau reparat cineva de pe forum pompa respectivĂŁ

ĂËi piesĂŁ asta are acelaĂâ˘i comportament adicĂŁ ĂŽĂâşi fluctueazĂŁ relantiul cu clima pe auto iar ĂŽn mers dacĂŁ pornesti clima dacĂŁ motorul nu este suficient cald scade acul de la temperatura ccd12502008abd2e7f149bd6558b3517.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aceasta piesa este electrovalva cu pompa auxiliara de apa. Pompa nu se mai invarte si da eroare pe tester. Ori se schimba tot ansablul ori se scoate rotorul pompei si se inlocuiesc carbunii.

Pompa auxiliara de apa nu creaza fluctuatii la relanti. Ele sunt din cauza incalzitorului auxiliar electric.

Toate e46 diesel au incalzitor auxiliar electric, mai putin cele care au webasto(sirocol).

Link to comment
Share on other sites

Incalzitorul auxiliar electric produce acele oscilatii ale motorului pentru ca are nevoie de mult curent. Porneste o data cu clima. Incalzotorul nu mai este alimentat cand apa are 80 grade.

 

 

Cand sunt minus grade afara si clima la 32 ramane cuplat, mi se pare ca are si optiune in inpa

Link to comment
Share on other sites

Nu din cauza pompei se creaza acele flucuatii, ci din cauza incalzitorului. Am explicat mai sus de ce fluctueaza.

Poza nu am cu el. La fl este spatele farului din stanga, iar la nfl este in dreapta langa parbriz. Este o cutiuta metalica.

 

Nu trebuie pus pe 32 grade ca sa ramana cuplat. Este destul sa pui 22/24 grade si cupleaza, dar doar daca e rece afara sub cateva grade(5-10 sau ceva de genul). Pe google am gasit conditiile cand acesta cupleaza comandat de ihka.

Link to comment
Share on other sites

Nu din cauza pompei se creaza acele flucuatii, ci din cauza incalzitorului. Am explicat mai sus de ce fluctueaza.

Poza nu am cu el. La fl este spatele farului din stanga, iar la nfl este in dreapta langa parbriz. Este o cutiuta metalica.

 

Nu trebuie pus pe 32 grade ca sa ramana cuplat. Este destul sa pui 22/24 grade si cupleaza, dar doar daca e rece afara sub cateva grade(5-10 sau ceva de genul). Pe google am gasit conditiile cand acesta cupleaza comandat de ihka.

Tot nu m ai lĂŁmurit care este problema Ăâ˘i care ar fi rezolvarea,vreau sĂŁ scap de fluctuaĂâşii relantiul Ăâ˘i sĂŁ nu mai scadĂŁ temperatura motorului când pornesc clima, problema ar fi pompa incalzitorul sau alternatorul care nu ĂŽncarcĂŁ suficient când porneĂâ˘te incalzitorul sau din cauza pompei care nu lucreaza incalzitorul creeazĂŁ acele fluctuaĂâşii?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Edited by Jak88
Link to comment
Share on other sites

1.Daca nu te pricepi mergi la service! Problema nu se va rezolva de la sine stand pe forum.

Daca ai habar pune un aparat de masura si masoara incarcarea, e normal sa apara fluctuatii in momentul in care apare un consumator mai mare dar astea sunt reglate imediat de releul de incarcare, aici problema e ca acest consumator apare dispare, fie scurt la rezistenta incalzitorului, in el sigur este un contact/releu care il cupleaza si care e slab, etc. Scoate pe rand cate o mufa daca nu dispui de tester si vezi cum se manifesta masina. Pompa se poate desface si inspecta vizual, curatata, verificata dar problema nu vine de la ea.

Link to comment
Share on other sites

Am scris mai sus ca nu se stie rezolvarea. Unii au schimbat baterie, releu de incarcare, alternstor si problema a disparut, iar la altii nu. Problema poate sa fie si din incalzitorul auxiliar. Dar nu se stie exact cauza.

E normal sa scada temp apei cateva grade camd pornesti incalzirea pentru ca se amesteca apa din motor cu cea a radiatorului din bord, care este mai rece. Dar dupa putin timp, temperatura trebuie neaparat sa urce iar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dupa aproximativ 3 luni de cand a scos mufa incaliztorului auxiliar de apa ,crezand ca am scaat de oscilatii am obeservat ca acele oscilatii au aprut din nou , dar numai la prima pornire la rece(chiar daca afara s-a incalzit nu mai sunt grade cu minus)

Simtome :

1- la prima pornire dimineta dupa ce masina a stat oprita cel putin 8-10 ore si apa e rece in radiator cand pornesc prima data , oscileaza turometrul vreo 2-3 minute in jurul 800-850 rotatii

2- iese un nor de fum alb in acest timp pe toba de esapament

3- motorul tremura in acest timp , parca balbaie ( nu da sa se opreaca pur si simplu tremura ) , acel tremurat se simte destul de puternic in interior in volan , usile din fata si in schimbatorul de viteze si impreuna cu acel tremurat scoate fum alb

4- dupa cele 2-3 minute isi revine si nu mai face toata ziua la nici o pornire

5- pe tester imi arata ca toate bujiile sunt arse ( cu toate ca masina porneste fara nici o ezitare si in iarna trecuta a pornit la orice tempertura , bineinteles nu din prima secunda a ezitat putin dar a pornit )

 

Intrebare : e posibil ca din cauza bujiilor sa imi apara acele trepidadii la relanti la prima pornire si fumul alb sau mai degraba sa fie un injector defect care da acele trepidatii ?

Edited by Valentin BMW 320d
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.