Jump to content

525d vs. 528i


RaYn3

Recommended Posts

Salut RaYn3

 

Am citit ieri seara tot topicul tau.

 

Eu ma aflu intr-o situatie aproape identica cu a ta.

Pana acum am un buget de 24400 euro si la data achizitei intuiesc ca voi dispune de 25 500 - 26 000 euro ( iunie/iulie 2017)

 

Doresc sa achizitiones un seria 5 ( obligatoriu interior piele; navigatie profesionala, si cel mai important X_DRIVE)

 

NU puneam asa mare pret pe x-drive dar mi-am reamintit ce ierni grele avem in Romania, ce parcari imputite pline de zapada, si mai ales ce drumuri inzapezite, inspecial in provincie. ((Am vazut pe youtube.... BMW chiar si cu anvelope foarte bune nu se descurca in zapada mai mare, iar daca ai "norocul" sa ramai blocat, nu mai iesi sub nici o forma....) ( NU poti sa faci balans cum trebuie cu cutie automata, nu ai greutate f.f. mare pe puntea spate, directia e pe rotile din fata, si deci nu poti sa faci stanga dreapta..... etc) Ce sa mai, eu o sa caut X_DRIVE

 

Dar nu sunt hotarat benzina sau matorina (motor 2000 cm) Principalul criteriu de departajare ar fi fiabilitatea;

Am inteles ca 525 mai are si problema cu turbina mica peste problema cu distributia... desi la disel ma incanta cuplul mai mare iar la benzina sunt foarte incantat de cat de silentios este motorul;

 

Acum am si eu o intrebare pentru tine....

CUM AI REUSIT SA FACI ROST DE RAPORTUL ALA PENTRU MASINA ???? Ca eu am intrat pe https://www.bmdecoder.com/ si dupa ce introduc ultimile 7 caractere din VIN nu aflu decat lista de dotari standard + optionale!?

 

Cum fac sa vad si intrarile in servicee?

 

( Mai demult, la un moment dat..... am intrat undeva pe net.... poate un VIN decoder de BMW sau poate in alta parte,.... nu mai stiu exact unde ... dar stiu ca imi cerea sa platesc prin pay-pal pentru un raport detailat; mi-am zis atunci sa tin minte pagina de web si cand o sa am nevoie sa verifica vreo masina sa o folosesc; DAR AM UITAT;

TE ROG MULT SPUNE-MI SI MIE CUM AI FACUT SA GENEREZI RAPORTUL ALA;

 

Sper ca nu te-am deranjat cu postul meu imens... si ca am fost oarecum clar.... sunt dupa servici si sunt foarte obosit;

 

Multumes; Noapte Buna !

 

Nu vreau sa fiu rau, sau "figurant"...dar daca tu poti sa iti cresti bugetul in 5-6 luni cu 1000-1600 euro, eu zic sa nu te uiti la o masina ce costa noua probabil 62-67k eur;

adica, ce faci cand cade turbina mica, ulei in cutia de viteze, cauciucuri, discuri frana?

Cheluielile nu sunt de neglijat, doar spun..

Edited by tutorial
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai la prima varianta fara Auto pe cele doua butoane, se poate regla temperatura simultan/in acelasi timp pentru ambele zone, stanga si dreapta, deodata. A doua, cea cu Auto pe ambele butoane, reglarea temperaturii se face individual, cel din stanga pt partea stanga, iar cel din dreapta pt partea dreapta.
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Ca tot vorbeam de masinile SH din reprezentantele BMW ca poti gasi destule care au avut accidente in trecut, dar care au fost reparate in reprezentante. Ma gandesc ca exista o limita in jos pana la care accepta sa le repare, altfel sa le declare dauna totala, desi la noi probabil ca multe service-uri nu s-ar sfii sa le repare chiar si pe acelea. M-am hotarat sa merg sapt viitoare in zona Munchen-ului si ma gandeam totusi sa merg s-o vad pe aceea gri de care am mai discutat pe primele pagini, dar care conform raportului de pe bmwdecoder, are o reparatie la inceputul anului 2016 ce a durat 60h, adica 2 zile jumate. Sincer, nici nu bagasem de seama, decat dupa ce vbm cu Inside pe whatsup si mi-a atras atentia. Trebuie sa-i dau o bere :) Dupa, am vb cu cineva din reprezentanta si mi-a zis ca a avut si fata si spatele reparat atunci. Cel mai probabil a fost prinsa in vreun carambul pe autobahn. Dupa ce am aflat si lucrul asta, am zis din start, pass, doar ca tot afland ca prin multe reprezentante bmw sunt masini cu accident si reparate de ei intre timp, ma gandesc ca si in cazul asteia, fiind reparata tot in reprezentanta, s-au schimbat toate piesele ce-au necesitat inlocuire, plus ca daca era ceva f serios, gen, s-au indoit lonjeroanele, ma gandesc ca nici o reprezentanta si mai ales din afara nu s-ar mai fi incumetat s-o repare ci ar fi declarat-o dauna totala. Cel putin din poze arata bine si intretinuta si desi ziceam ca nu mai are rost sa deviez din drum si sa trec s-o vad, parca totusi m-as abate putin de la drum sa dau o tura cu ea si s-o vad live. Plus ca dupa ce i-am zis omului ca a fost prinsa in carambul, nu stiu daca a stiut sau nu, desi in acea perioada n-a fost la el, mi-a zis ca mi-o lasa la 21000Euro, ceea ce nu-i un pret rau deloc pt o masina din ~2014, plus dotarile. Ceva pareri? sau chiar nu are rost sa ma mai deranjez sa trec s-o vad? In caz ca nu va mai amintiti, e vb despre masina asta: 525d Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

sincer, nici eu nu as cumpara masina lovita frontal, indiferent unde e reparata, spatele lovit e deja un "bonus" care sa te ajute sa spui pas. e doar opinia mea si ti spun cum as gandi daca as lua o masina pentru mine, fara a fi ignorant si a exclude ca exista masini tamponate(chiar si frontal) usor si reparate foarte bine si fara urme grosolane.
Link to comment
Share on other sites

eu nu as cumpara masina dupa asa dauna .

Pai n-am zis ca automat o si cumpar. Am zis ca as vrea totusi sa trec s-o vad.

 

sincer, nici eu nu as cumpara masina lovita frontal, indiferent unde e reparata, spatele lovit e deja un "bonus" care sa te ajute sa spui pas. e doar opinia mea si ti spun cum as gandi daca as lua o masina pentru mine, fara a fi ignorant si a exclude ca exista masini tamponate(chiar si frontal) usor si reparate foarte bine si fara urme grosolane

 

Pai asta a fost si parerea mea si inca gandesc asa :) Doar ca mai vorbind cu unu altul, plus ca am mai mentionat si de alte masini cu accident si care-s vandute de reprezentante atat de la noi, dar si din germania, ma gandesc ca totusi nu-i chiar atat de rau cum poate-mi imaginez eu. Cand zic de masini accidentate si vandute in reprezentante, spun de masini accidentate frontal. Am gasit una sifonata frontal si totusi vanduta in reteaua Automobile Bavaria si cel putin una vanduta de o reprezentanta din Germania, tot frontal.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

O alta chestie de care n-am prea tinut cont, dar in acelasi timp nici n-a fost nevoie sa-mi bat capul pana acum. Stiu ca daca iesi din tara cu o suma de bani mai mare de 10000Euro, trebuie s-o declari, altfel iti confisca banii si-ti mai iei si amenda. Chiar asa este? In aeroport unde ar trebui sa mergi sa declari ca ai mai multi bani asupra ta? Desi imi creaza un disconfort sa plec cu atatia bani dupa mine, alta solutie nu prea ai, decat daca gasesti un dealer si sa-i faci transfer dinainte ori sa depui banii intr-un cont specificat de el. Care ati mai avut de a face cu aceste detalii, ce m-ati sfatui? Merci!
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa fiu rau, sau "figurant"...dar daca tu poti sa iti cresti bugetul in 5-6 luni cu 1000-1600 euro, eu zic sa nu te uiti la o masina ce costa noua probabil 62-67k eur;

adica, ce faci cand cade turbina mica, ulei in cutia de viteze, cauciucuri, discuri frana?

Cheluielile nu sunt de neglijat, doar spun..

 

 

Salut tutorial;

Multumesc ca ai avut amabilitatea sa imi raspunzi;

Intradevar ai si tu dreptate.... DAR cred ca ai inteles putin gresit cresc bugetul in 5-6 luni cu 1600 euro ( pentru ca asa decid eu)... Bineinteles ca as putea sa il cresc si cu cel putin 700 euro *6luni= 4 200 euro; Dar nu vreau asta;

Atunci fac achizitia ( in vara ) si aia este suma pe care vreau sa o dau pe o masina; ( De altfel de pe acum mai am si alte rezerve bancare, dar nu-s genul care sa dea toti banii pe o masina.... ca nu mi-am pierdut mintile);

 

INTRADEVAR AI DREPTATE.... stiu ca o masina manaca foarte multi bani... si eu sunt si cam zgarcit...

Dar spre exemplu...nici la alte marci nu-i asa de ieftin service-ul, iar ceea ce spui tu acolo... legat de turbina mica... stiam problema asta, dar asta nu ma ingrijoreaza; Cat despre anvelope si discuri de frana... cred ca ti-ai facut o impresie gresita. (poate crezi ca achizitionez anvelopele cu 200 ron/anvelopa SH);

 

M-ai bune ai pune problema astfel: " Liquid_dimi " ai bani daca masina are vreo problema ascuna - grava... (partea electrica & mecanica, si o tot duci prin service si aia iti iau banii de fiecaredata fara sa rezolve problema ).

Genul de probleme costisitoare & f.ff scumpe... probabil problema cu cutia automata....

 

rezumand... eu mi-am facut calculele astfel ( 1000-1500 ron/ luna intretinerea)

Anvelope, placute, ulei, filtre, discuri de frana, amortizoare, turbina mica, etc nu mi se par o problema;

 

Probema mi se pare cand masina are ceva in neregula si tot o tii prin service-uri si nu i se da de capat.

 

Intradevar vad ca acum pe forum BMW (f10) sunt mai multe probleme stupide cu BMW-urile decat pe forum Renault sau pe Peugeot 508

 

Salut

Link to comment
Share on other sites

Pai n-am zis ca automat o si cumpar. Am zis ca as vrea totusi sa trec s-o vad.

 

In poze arata foarte bine masina.

Daca as fi in locul tau, as merge sa o vad.

Poti sa-i faci o verificare amanuntita, sa vezi exact cum se prezinta.

 

 

 

Pai asta a fost si parerea mea si inca gandesc asa :) Doar ca mai vorbind cu unu altul, plus ca am mai mentionat si de alte masini cu accident si care-s vandute de reprezentante atat de la noi, dar si din germania, ma gandesc ca totusi nu-i chiar atat de rau cum poate-mi imaginez eu. Cand zic de masini accidentate si vandute in reprezentante, spun de masini accidentate frontal. Am gasit una sifonata frontal si totusi vanduta in reteaua Automobile Bavaria si cel putin una vanduta de o reprezentanta din Germania, tot frontal.

Link to comment
Share on other sites

O alta chestie de care n-am prea tinut cont, dar in acelasi timp nici n-a fost nevoie sa-mi bat capul pana acum. Stiu ca daca iesi din tara cu o suma de bani mai mare de 10000Euro, trebuie s-o declari, altfel iti confisca banii si-ti mai iei si amenda. Chiar asa este? In aeroport unde ar trebui sa mergi sa declari ca ai mai multi bani asupra ta? Desi imi creaza un disconfort sa plec cu atatia bani dupa mine, alta solutie nu prea ai, decat daca gasesti un dealer si sa-i faci transfer dinainte ori sa depui banii intr-un cont specificat de el. Care ati mai avut de a face cu aceste detalii, ce m-ati sfatui? Merci!

 

tu vrei sa mergi la dealar sa o iei cu bani cash? Aia se uita si in magazine dubios când platesti cu bacnote de 100 euro,si nici nu e bine sa ai cash atatia bani la tine. Eu am platit prin virament bancar din cont.Acum e mai simplu,poti achita direct de pe aplicatia din telefon,numai ca la transfer urgent ai comision mai mare,eu am facut transfer normal si au intrat banii in doua zile.Acum trei ani când am fost eu dupa masina iti trebue codul swift al bancii,care il obtii de la banca,cand te hotarasti sa pleci mergi pana la banca si iti explica ei ce iti trebue.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

tu vrei sa mergi la dealar sa o iei cu bani cash? Aia se uita si in magazine dubios când platesti cu bacnote de 100 euro,si nici nu e bine sa ai cash atatia bani la tine. Eu am platit prin virament bancar din cont.Acum e mai simplu,poti achita direct de pe aplicatia din telefon,numai ca la transfer urgent ai comision mai mare,eu am facut transfer normal si au intrat banii in doua zile.Acum trei ani când am fost eu dupa masina iti trebue codul swift al bancii,care il obtii de la banca,cand te hotarasti sa pleci mergi pana la banca si iti explica ei ce iti trebue.

 

Mda...o sa trec maine pe la banca sa vad cum s-ar putea face prin internet banking ori virament bancar, a.i. sa nu fiu nevoit sa plec dupa mine cu atatia bani.

Link to comment
Share on other sites

O idee pentru cei care nu stiu ce inseamna orele alea de reparatie a masinilor...sa vorbim de daune de peste 15.000 Lei reparatii unde s-au indreptat lonjeroane, inlocuit airbag-uri, etc si chiar inlocuit lonjeroane. De obicei la masini de genul pe dosar imi intra cam minim 30 H manopera, ca sa fie 60 H manopera trebuie sa fie o dauna de minim 25.000 lei (total reparatie) la care sa lucrat aproape o luna. Deci cand scrie ca are o reparatie de xx ore nu va pacaliti prin impartirea orelor alea la 24 ca sa va de-a "aa sa reparat in 2 zile" pentru ca nu este asa.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Mda...o sa trec maine pe la banca sa vad cum s-ar putea face prin internet banking ori virament bancar, a.i. sa nu fiu nevoit sa plec dupa mine cu atatia bani.

 

Nu se plateste cash la asemenea sume in special cand cumperi de la dealer. Exista transfer bancar express prin SEPA si intra banii in aceeasi zi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Salut tutorial;

Multumesc ca ai avut amabilitatea sa imi raspunzi;

Intradevar ai si tu dreptate.... DAR cred ca ai inteles putin gresit cresc bugetul in 5-6 luni cu 1600 euro ( pentru ca asa decid eu)... Bineinteles ca as putea sa il cresc si cu cel putin 700 euro *6luni= 4 200 euro; Dar nu vreau asta;

Atunci fac achizitia ( in vara ) si aia este suma pe care vreau sa o dau pe o masina; ( De altfel de pe acum mai am si alte rezerve bancare, dar nu-s genul care sa dea toti banii pe o masina.... ca nu mi-am pierdut mintile);

 

INTRADEVAR AI DREPTATE.... stiu ca o masina manaca foarte multi bani... si eu sunt si cam zgarcit...

Dar spre exemplu...nici la alte marci nu-i asa de ieftin service-ul, iar ceea ce spui tu acolo... legat de turbina mica... stiam problema asta, dar asta nu ma ingrijoreaza; Cat despre anvelope si discuri de frana... cred ca ti-ai facut o impresie gresita. (poate crezi ca achizitionez anvelopele cu 200 ron/anvelopa SH);

 

M-ai bune ai pune problema astfel: " Liquid_dimi " ai bani daca masina are vreo problema ascuna - grava... (partea electrica & mecanica, si o tot duci prin service si aia iti iau banii de fiecaredata fara sa rezolve problema ).

Genul de probleme costisitoare & f.ff scumpe... probabil problema cu cutia automata....

 

rezumand... eu mi-am facut calculele astfel ( 1000-1500 ron/ luna intretinerea)

Anvelope, placute, ulei, filtre, discuri de frana, amortizoare, turbina mica, etc nu mi se par o problema;

 

Probema mi se pare cand masina are ceva in neregula si tot o tii prin service-uri si nu i se da de capat.

 

Intradevar vad ca acum pe forum BMW (f10) sunt mai multe probleme stupide cu BMW-urile decat pe forum Renault sau pe Peugeot 508

 

Salut

 

Ai dreptate, nu zic;

probabil eu am undeva si o "frica" nascuta din lipsa profesionistilor in jurul meu; eu fiind din Piatra Neamt, sunt nevoit sa fac totul numai la reprezentanta, si recunosc ca nu am timp sa merg in Bucuresti sau Cluj pentru service-ul masinii; din acest motiv imi cumpar masini noi, sau probabil de maxim 1 an si jumatate si cu foarte putini km, tocmai ca sa nu fiu nevoit sa merg in service si sa cheltui; intr-adevar eu ies in pierdere, pentru ca eu platesc dublu/triplu pe o masina si nu investesc in ea, iar altul o cumpara si poate va baga 5000 eur in ea si doar atat;

Si eu as da cu mare drag 5000 eur ca sa am o masina SH in conditii excelente si as ramane cu o suma frumoasa de bani care as putea sa o investesc, dar....nu stiu cui sa dau banii astia ca sa imi faca masina cum vreau;

De asta nu sunt eu de acord cu masinile scumpe cumprate cu preturi (relativ) mici...pentru ca nu stiu ce ma asteapta, si nu este cine sa le repare;

Si repet, la mine orice cost este reprezentat de costul de reprezentanta, unde un schimb de placute si discuri la un amarat de 2 l diesel este 2200 lei sau mai mult.

repet, nu am vrut sa ofensez

Link to comment
Share on other sites

Nu se plateste cash la asemenea sume in special cand cumperi de la dealer. Exista transfer bancar express prin SEPA si intra banii in aceeasi zi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

O sa ma interesez maine cum e si cu SEPA. Merci de informatii.

Link to comment
Share on other sites

O sa ma interesez maine cum e si cu SEPA. Merci de informatii.

 

 

Salut . Poti achita un avans cash si primesti actele masinii pentru inmatriculare ( sa fi atent sa fie tĂźv inca valabil) . De obicei un transfer prin SEPA se face de pe o zi pe alta . Eu am platit 1000€ avans cash ( atat a cerut vanzatorul) , am facut contractul de vanzare-cumparare in care s-a specificat plata avansului si ca restul de bani se va face in zilele urmatoare prin transfer bancar . Dupa 2 zile s-a vazut plata si am putut ridica masina . Am cumparat 2 masini asa , una de la händler si cealalta de la reprezentanta BMW. Mult noroc si drum bun !!

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, nu zic;

probabil eu am undeva si o "frica" nascuta din lipsa profesionistilor in jurul meu; eu fiind din Piatra Neamt, sunt nevoit sa fac totul numai la reprezentanta, si recunosc ca nu am timp sa merg in Bucuresti sau Cluj pentru service-ul masinii; din acest motiv imi cumpar masini noi, sau probabil de maxim 1 an si jumatate si cu foarte putini km, tocmai ca sa nu fiu nevoit sa merg in service si sa cheltui; intr-adevar eu ies in pierdere, pentru ca eu platesc dublu/triplu pe o masina si nu investesc in ea, iar altul o cumpara si poate va baga 5000 eur in ea si doar atat;

Si eu as da cu mare drag 5000 eur ca sa am o masina SH in conditii excelente si as ramane cu o suma frumoasa de bani care as putea sa o investesc, dar....nu stiu cui sa dau banii astia ca sa imi faca masina cum vreau;

De asta nu sunt eu de acord cu masinile scumpe cumprate cu preturi (relativ) mici...pentru ca nu stiu ce ma asteapta, si nu este cine sa le repare;

Si repet, la mine orice cost este reprezentat de costul de reprezentanta, unde un schimb de placute si discuri la un amarat de 2 l diesel este 2200 lei sau mai mult.

repet, nu am vrut sa ofensez

 

 

Sunt nou pe forum bmw. Nu stiu sa folosesc toate functiile forumului. Din semnatura banuiesc ca ai un seria 4, NU? Din ce an este? Cand ai spus ca ai dat 2200 ron pe schimbul de placute si discuri le ce masina te-ai referit ????

 

Ca si exemplu... eu am schimbat la AUGSBURB in Bucuresti ( sector 6) placute & discuri - numai pe puntea fata = 1600 ron (manopera inclusa) prin vara anului 2013; Iti dai seama cat costa aceiasi operatiune la RENAULT MERIDIAN VEST? ( ++ 2000 ron);

Aceiasi discutie cu amortizoarele .... toate 4 KAYABA - cu GAS 2200 ron (AUGSBURG)( manopera inclusa).... la RENAULT nu m-am interesat;

 

Ca si concluzie.... banuiesc ca mai toate service-urile sunt scumpe... Cel putin RENAULT avea preturi mari cand il frecventam eu si fara nici un fel de discount de fidelitate... ca sa spun asa;

 

Ma tot bate gandul sa imi cumpar un peugeot 508 motor 2.0 180 HP, pe undeva pe la 27000, 29000 euro + eventual un tichet REMAT;

Dar ca si idee au o "retea"de service f.f.f mica ( doar cateva in toata tara) si cu niste preturi IMENSE si de o nesimtire fara margine.... Acolo nu exista termene, telefoane, amabilitate, adresa de e-mail.... nimic; SUNT NISTE TEPARI !!!

 

Singurul motiv care m-a indepartat de 508 HDI sunt serviciile post vanzare... calitatea soamenilor din service... tot ce tine de SERVICE/oamenii de acolo/preturi/receptionerii/..etc

 

 

Deci banuiesc ca se poate si scump si calitate indoielnica a serviciilor, deci mai rau ca la MHS motors ;

 

Ca si exemplu schimbul unei distributii mi se pare Ok 4000 ron (parca astea erau scorurile pe la bimmer service sau BMW TEAM service) iar la MHS motors varia intre 6000 ron si 7000 ron;

 

Nu mi se pare un capat de tara; mai deranjant mi se pare ideea ca trebuie schimbata distributia... masina nefiind gandita pentru asaceva, altfel banuiesc ca nu mai avea distributia in spate, intre cutie si motor; (( Ma gandesc ca e un defect de fabricatie faptul ca unele incep sa se strice si de pe la 80_90 k KM))

 

Si mai toti isi dau cu parerea...( este oK masina sau nu este ok masina ) raspuns final... schimb-o ca asa trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.