Jump to content

Sfaturi achizitie BMW Z4


cristianmiu

Recommended Posts

Salut, in lunile ce urmeaza intentionez sa achizitionez un BMW Z4 E85 2003-2006 ( atat imi permite bugetul momentan ) si am cateva intrebari daca se poate"

 

1. Care este diferenta intre motorizarile 2.2, 2.5 si 3.0 ( in afara de capacitatea cilindrica bineinteles :) )

2. Intre Primul model Z4 ( e85 ) si cel produs dupa 2006, exista vreo diferenta intre motorizari?

3. La ce trebuie sa fiu atent cand fac achizitia unei astfel de masini?

4. Din cate am studiat softtop-ul este actionat de o pompa hidraulica. In cazul in care acesta merge greu, am inteles ca sunt mari sanse ca defectele sa fie din cauza pompei. Aceasta pompa este scumpa ca si cost de achiztie? Exista si varianta de a reconditiona o astfel de pompa in Romania?

5. In cazul in care softtop-ul este imbatranit si necesita inlocuire, la ce costuri sa ma astept?

6. Exista sanse sa se infiltreze apa pe la chedere si sa ajunga apa in habitaclu sau in spatele banchetelor?

7. Un kilometraj real situat intre 150-200k km este prea mult? Care sunt valorie de consum al uleiului?

 

 

Multumesc anticipat si imi cer scuze daca nu am postat in sectiunea adecvata.

 

O zi buna,

Cristi

Link to comment
Share on other sites

Am ĂŽnteles,

Multumesc mult pentru rĂŁspuns !

 

MotorizĂŁrile bĂŁnuiesc ca sunt la fel indiferent de caroserie :)

Ce ĂŽmi puteti spune de 2.2 vs 2.5? 3.0 este putin cam piperat la impozit. Deci sa zic ca ĂŽl cam scot din ecuatie

Oricum ar fi, doresc un L6. Cel putâşin la asta ma gândesc când spun BMW.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by cristianmiu
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

150k km inseamna putin pentru un motor bmw intretinut.

Eu nu am avut nicio problema in 4 ani cu cele 2 motoare, sunt fiabile. Sa verifici scurgeri, un tester obligatoriu.

Cam 1 litru la 10000 km completam, revizia intre 10k-13k

Consum in Bucuresti 2.2 steptronic 14,5 / la 2.5 manual coupe 13.5

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

MaĂâ˘ina cel mai probabil o voi cumpara din afara ĂâşĂŁrii, deci nu Ăâ˘tiu dacĂŁ voi putea solicita o testare la un service anume. Cei drept nu este prima maĂâ˘ina care o cumpĂŁr, as putea spune ca sunt capabil sa analizez Ăâ˘i sa cântĂŁresc bine oferta.

 

MulĂâşumesc pt rĂŁspunsurile promte. Promit sa revin cu un topic de prezentare cât de curând ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Eu am z4 cu motor de 2,5 din 2004 si iti dau raspunsuri la cateva intrebari:

1. motorul de 2.2 cred ca este doar cu 4 cilindri, asta este cea mai importanta diferenta fata de celelate 2 motorizari, 6 cilindri e altceva, motorul de 3000 e cel mai puternic dintre astea 3, dar cred ca poti sa il mai tunezi si pe asta de 2.5 care e mai ieftin la impozit;

4. softopul merge usor, se pliaza destul de repede, nu trebuie sa aiba intreruperi la deschidere, inchidere si de 7 ani de cand nevasta-mea are masina nu a vut vreo problema, atata ca ea nu circula iarna cu ea (doar de primavara pana toamna);Doar in stationare poti sa actionezi softopul;

5. candva am citit ca doar softopul (panza) costa vreo 800 de euro (sper sa nu ma insel);

6. apa se mai poate prelinge pe la geamurile de la usi, dar numai cativa stropi, fiind roadster, in momentul in care inchizi usa, geamul face o scurta miscare jos-sus. Celelalte variante cu apa in habitaclu sau in spatele banchetelor sunt excluse (daca o lasi decapotata si afara ploua se pot intampla si astea);

7. masina nevesti-mii este din 2004, are circa 82000 km si nu consuma ulei intre schimburi (care se intampla cam la 4-5000 km cat face in cele 8-9 luni/an cat merge cu ea);

Daca nu ti-ai luat inca masina, bafta!!!

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

M-am apuct sa scriu, si am vazut ca postarea e de aproape un an :))

 

Dar, poate ajuta pe altcineva.

 

 

2.0i (motorul de pe Z-ul meu din 2008) e singurul in 4 cilindri, aparut la facelift in 2006. Restul sunt in 6 cilindri. Consum real urban in Cluj-Napoca: 12-12.5 l/100. Extraurban: 7-7.5 l/100. In conditii normale, cu usoare "nesimtiri", nu prea dese.

 

Pun cam 2 l ulei pe an la 97.000 km cati am cu el.

 

Acum 3 ani am schimbat pompa de la mecanismul de decapotare...in total la reprezentanta BMW Cluj a costat aprox. 3500 lei pompa + manopera...cu discount de client fidel :)

 

In romania nici o sansa sa le reconditioneze cineva... In UK e o comunitatea foarte mare de proprietari de Z4, ei mai fac reconditionari. Au si un forum dedicat...si ala foarte mare. Nu cred ca pot sa scriu aici cum se numeste.

 

150k km nu e exagerat...200k km e cam mult pt un motor pe benzina. Umila mea parere.

 

Apa intra pe la chedere daca sunt vechi si coapte sau daca au fot lovite si apoi reglate aiurea usile. Insa...ai sanse sa te trezesti cu apa in portbagaj...dar nu chederele sunt de vina, ci niste galerii de drenaj care se infunda. Dau mai multe detalii daca are nevoie cineva de ele.

 

 

Spor la cumparaturi :)

Link to comment
Share on other sites

Eu am z4 cu motor de 2,5 din 2004 si iti dau raspunsuri la cateva intrebari:

1. motorul de 2.2 cred ca este doar cu 4 cilindri, asta este cea mai importanta diferenta fata de celelate 2 motorizari, 6 cilindri e altceva, motorul de 3000 e cel mai puternic dintre astea 3, dar cred ca poti sa il mai tunezi si pe asta de 2.5 care

 

Zau?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Nu lua fara aer conditionat, sunt convins ca si daca se poate face retrofit nu este asa de simplu si te va costa ceva bani in plus. Pe partea de motorizare la 2.5i nu sunt probleme, in cei cca 30.000km facuti in 10-11 ani de cand sotia mea are masina (acum masina, care este din 2004, are vreo 86-87.000 km), pe care o foloseste doar 6 luni pe an, am avut urmatoarele probleme: am schimbat fisele (bobinele) de la bujii, debitmetrul de aer si un semering de la cutia de viteze (asta mai mult preventiv ca nu erau scurgeri, se vedea ceva ulei pe acolo), iar anul asta a incetat sa mai mearga decapotarea electrica, din ce am vazut pe net se pare ca se strange apa in locul unde este motorul care trage capota si ruginesc contactele sau ce are pe acolo, nu ma pricep la mecanica). In rest masina este ok, poate putin rigida pentru ca are suspensia mai tare si o simteam mai ales cand avea runflat-uri (dar cu cauciucuri normale este mult mai ok, masina are si roti pe 18, probabil cu 17 e si mai confortabila)), consumul este putin mai mare prin oras (13-14 l/100km), dar motorul este destul de fasnet la 192 cp. Motorul este foarte reusit si imi place mai ales pentru faptul ca e clasic, fara turbina. Impozitul poate fi o problema deoarece este cca 900 lei pe an, de aproape 4 ori mai mare decat la un motor de 2L.Sfatul meu este sa nici nu te gandesti sa o iei fara aer conditionat. Referitor la consumul de ulei nu iti pot spune nimic pentru ca sotia mea merge cca. 2000 km/an si uleiul il schimb in fiecare an. Multa bafta. Edited by adimotor2006
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.