Jump to content

Lamuriri si sfaturi la E34


bmb192002

Recommended Posts

1)Butonul de resetare al Kilometrilor nu mai functioneaza.E vreun contact sau are vreo siguranta?Cum remediez?

2)Baia de ulei are garnitura sau se etanseaza doar cu silicon?

3)Se poate renunta la vasco si pune termocupla?Ca la traficul asta in care mai mult stai decat sa mergi temp la apa tinde sa treaca de jumatate.(precizez ca masina are radiator nou,vasco cupleaza si il aud mai tot timpul)Personal termocupla mi se pare mai eficienta decat vasco.

Thx

4)Ca sa elimin jocul deja prea accentuat al levierului(schimbatorul de viteze) stiu ca trebuie schimbate niste bucse pe sub masina.Trebuie data cutia jos la aceasta operatie?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Baia de ulei are o garnitura de otel in combinatie cu ceva. (eu asa am gasit cand am dat-o jos azi-noapte, nu stiu ce inseamna acel ceva ca era prea noapte sa mai analizez prea mult). Ar fi foarte bine sa pui un strat subtire de silicon rosu pentru etansare cand pui baia noua. Eu asa am procedat. Cand strangi la loc stratul acela face priza foarte buna... Atentie: nu mergi cu masina vreo 6 ore-8 ore. Nici nu pui la loc ulei in motor pana atunci. Spala bine baia inainte de a o pune la loc cu benzina, sterge-o bine cu servetele sau hartie igienica, apoi cu un prosop ori carpa moale. Marginile pe care se prinde inainte de a pune siliconul si garnitura ai grija sa fie bine sterse si uscate.

La faza cu levierul e vorba de niste bucsi pe care vine cautatorul, cel care face legatura intre cutie si levier... In principiu se pot da jos si inlocui fara sa dai jos cutia, insa depinde de mecanic... Daca apelezi la un service, lasi niste bani buni pe acolo... :) Trebuie data aparatoarea jos, suportul cutiei (la ambele sunt suruburi de 10 si 12 pare-mi-se) si apoi scoti cautatorul si voila, dai peste bucsi in ambele capete... Atentie cand le scoti, au o siguranta dintr-o banda metalica, se scoate usor si cu grija cu surubelnita. Vei avea nevoie de ele la noile bucsi care le pui. Costul bucsilor inseamna cam vreo 350-700 de mii lei vechi bucata... Nu mai stiu cat am dat pe ele ca am luat mai multe chestii la momentul respectiv...

 

Sa respecti ce spun moderatorii... neaparat sa te duci intr-un service sa faci operatia ca sa dai ceva banuti pe acolo... Iar daca te apuca pe la 12 noaptea las-o acolo in drum, sa curga tot uleiul pe jos, si dimineata plateste cu cateva milioane o platforma ca sa o duci la service... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Baia de ulei are o garnitura de otel in combinatie cu ceva. (eu asa am gasit cand am dat-o jos azi-noapte, nu stiu ce inseamna acel ceva ca era prea noapte sa mai analizez prea mult). Ar fi foarte bine sa pui un strat subtire de silicon rosu pentru etansare cand pui baia noua. Eu asa am procedat. Cand strangi la loc stratul acela face priza foarte buna... Atentie: nu mergi cu masina vreo 6 ore-8 ore. Nici nu pui la loc ulei in motor pana atunci. Spala bine baia inainte de a o pune la loc cu benzina, sterge-o bine cu servetele sau hartie igienica, apoi cu un prosop ori carpa moale. Marginile pe care se prinde inainte de a pune siliconul si garnitura ai grija sa fie bine sterse si uscate.

La faza cu levierul e vorba de niste bucsi pe care vine cautatorul, cel care face legatura intre cutie si levier... In principiu se pot da jos si inlocui fara sa dai jos cutia, insa depinde de mecanic... Daca apelezi la un service, lasi niste bani buni pe acolo... :) Trebuie data aparatoarea jos, suportul cutiei (la ambele sunt suruburi de 10 si 12 pare-mi-se) si apoi scoti cautatorul si voila, dai peste bucsi in ambele capete... Atentie cand le scoti, au o siguranta dintr-o banda metalica, se scoate usor si cu grija cu surubelnita. Vei avea nevoie de ele la noile bucsi care le pui. Costul bucsilor inseamna cam vreo 350-700 de mii lei vechi bucata... Nu mai stiu cat am dat pe ele ca am luat mai multe chestii la momentul respectiv...

 

Sa respecti ce spun moderatorii... neaparat sa te duci intr-un service sa faci operatia ca sa dai ceva banuti pe acolo... Iar daca te apuca pe la 12 noaptea las-o acolo in drum, sa curga tot uleiul pe jos, si dimineata plateste cu cateva milioane o platforma ca sa o duci la service... :blink:

240239[/snapback]

Baia la mine e umeda,nu lasa pete dar e mai tot timpul murdara.Nu e sparta cred ca nu a fost bine etansata si intrebam de garnitura pt ca cineva mi-a zis ca nu gasesti la magazin asa ceva.decat silicon si gata si am vrut sa ma conving :)

De bucsi nu am ce sa fac nu nu prea am eu aptitudini de mecanic..tre sa merg pe la un meserias sa decartez acolo.

Bucsile le gasesti noi sau se fac la strung?

Astept pareri la punctul 1 si 3 :)

Link to comment
Share on other sites

Baia la mine e umeda,nu lasa pete dar e mai tot timpul murdara.Nu e sparta cred ca nu a fost bine etansata si intrebam de garnitura pt ca cineva mi-a zis ca nu gasesti la magazin asa ceva.decat silicon si gata si am vrut sa ma conving :blink:

De bucsi nu am ce sa fac nu nu prea am eu aptitudini de mecanic..tre sa merg pe la un meserias sa decartez acolo.

Bucsile le gasesti noi sau se fac la strung?

Astept pareri la punctul 1 si 3  :)

240243[/snapback]

 

Bucsile le gasesti noi...nu le face la strung ca n-ai cotele ... bucsile tale daca le iei ca model sunt uzate ... si e acelasi lucru...

 

Garnitura la magazin exista, e vreo 3 milioane. Nu merita insa pentru ca oricum nu se toceste asta asa usor... La mine era aproape intacta...

Baia daca e umeda verifica intai suruburile, mai mult ca sigur s-au slabit...

 

 

La punctul 1 sub buton e un contact, desfa bordul s-ar putea sa se fi rupt... La 3 chiar nu stiu ce sa zic... La mine in radiator nu am decat apa distilata, i-am facut aerisirea, si temepratura sta cum trebuie la fix jumatate indiferent de temperatura de afara... vascocupla lucreaza normal... Mai intra cateodata si ventilatorul auxiliar de la aerul conditionat dupa ce opresc motorul... dar asta nu inseamna decat ca sistemul per total considera ca mai are nevoie de racire... :)

Link to comment
Share on other sites

Bucsile le gasesti noi...nu le face la strung ca n-ai cotele ... bucsile tale daca le iei ca model sunt uzate ... si e acelasi lucru...

 

Garnitura la magazin exista, e vreo 3 milioane. Nu merita insa pentru ca oricum nu se toceste asta asa usor... La mine era aproape intacta...

Baia daca e umeda verifica intai suruburile, mai mult ca sigur s-au slabit...

La punctul 1 sub buton e un contact, desfa bordul s-ar putea sa se fi rupt... La 3 chiar nu stiu ce sa zic... La mine in radiator nu am decat apa distilata, i-am facut aerisirea, si temepratura sta cum trebuie la fix jumatate indiferent de temperatura de afara... vascocupla lucreaza normal... Mai intra cateodata si ventilatorul auxiliar de la aerul conditionat dupa ce opresc motorul... dar asta nu inseamna decat ca sistemul per total considera ca mai are nevoie de racire... :blink:

240245[/snapback]

Pai si cum cer la magazin bucsi de la levier bucsi de la cautator ca sa nu se faca vreo "confutie" :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1)Butonul de resetare al Kilometrilor nu mai functioneaza.E vreun contact sau are vreo siguranta?Cum remediez?

2)Baia de ulei are garnitura sau se etanseaza doar cu silicon?

3)Se poate renunta la vasco si pune termocupla?Ca la traficul asta in care mai mult stai decat sa mergi temp la apa tinde sa treaca de jumatate.(precizez ca masina are radiator nou,vasco cupleaza si il aud mai tot timpul)Personal termocupla mi se pare mai eficienta decat vasco.

Thx

4)Ca sa elimin jocul deja prea accentuat al levierului(schimbatorul de viteze) stiu ca trebuie schimbate niste bucse pe sub masina.Trebuie data cutia jos la aceasta operatie?

Merci

240219[/snapback]

 

 

1 = nu stiu cum e la E34 din pacate :) dar banuesc ca ai 2 butoane pe ceasuri, din pacate alta idee nu am decat ca trebe desfacut uite aici http://home.comcast.net/~fongman1/repairpa...sterrepair.html

 

intradevar acolo prezinta alte bube dar trebe vazuta placa

acel buton are doar un cauciuc elastic cu grafit in interior si face scurt intre doua terminatii de cablaj :)

 

2 = si la mine tot timpu baia era umeda dar nu lasa urme, desteptu de mine (ca altfel nu am cum sa ma caracterizez ) ca pe audi il stiu pe de rost am mers la sevice sa imi zica care e buba si mi-au schimbat garnitura si binenteles ca nu s-a remediat problema dar nu imi pare rau pt ca am spalat baia si am schimbat garnitura :blink:

 

== problema la mine a fost de la furtunul de alimentrare cu motorina care face lagatura intre filtru si pompa de injectie :) ; de la temperatura a imbatranit si scapa combustibil, combustibil care se prelingea pana pe baie si de acolo era purtat de ventilator pe toate baia :)

 

Am schimbat furtunul (1.8 mil ) scump :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...801&hg=13&fg=10

 

piesa 3 si e uscat dedesupt ca si deasupra :D

 

3 = eu am diesel dar nu imi trece nici in ruptu capului de jumate, ceva nu e ok acolo !

- aer in instalatie

- termostatul

Ai verificat daca furtunele nu se intepenesc cumva ? cand temperatura e la mijloc sau peste ?

Link to comment
Share on other sites

1 = nu stiu cum e la E34 din pacate :) dar banuesc ca ai 2 butoane pe ceasuri, din pacate alta idee nu am decat ca trebe desfacut uite aici http://home.comcast.net/~fongman1/repairpa...sterrepair.html

 

intradevar acolo prezinta alte bube dar trebe vazuta placa

acel buton are doar un cauciuc elastic cu grafit in interior si face scurt intre doua terminatii de cablaj :)

 

2 = si la mine tot timpu baia era umeda dar nu lasa urme, desteptu de mine (ca altfel nu am cum sa ma caracterizez ) ca pe audi il stiu pe de rost am mers la sevice sa imi zica care e buba si mi-au schimbat garnitura si binenteles ca nu s-a remediat problema dar nu imi pare rau pt ca am spalat baia si am schimbat garnitura  :blink:

 

  == problema la mine a fost de la furtunul de alimentrare cu motorina care face lagatura intre filtru si pompa de injectie  :) ; de la temperatura a imbatranit si scapa combustibil, combustibil care se prelingea pana pe baie si de acolo era purtat de ventilator pe toate baia  :) 

 

Am schimbat furtunul (1.8 mil ) scump  :)

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...801&hg=13&fg=10

 

piesa 3  si e uscat dedesupt ca si deasupra :D

 

3  = eu am diesel dar nu imi trece nici in ruptu capului de jumate, ceva nu e ok acolo !

      -  aer in instalatie

      -  termostatul

  Ai verificat  daca furtunele nu se intepenesc cumva ? cand temperatura e la mijloc sau peste ?

244663[/snapback]

Termostatul a fost schimbat furtunele sunt ok, aerisirea s-a facut...nu am problema asta tot timpul doar in zilele excesiv de cald.Iar acul trece putin peste jumate.nu ma ingrijoreaza dar ma gandeam ca atunci cand stai pe loc(si cum in traficul din buc mai mult asta faci) vasco nu poate sa preia decat turatia motorului care la acel moment este de 7-800(relantiu) iar racirea nu se face ca la un electroventilator care cupleaza si are o rotatie mult mai mare

Era doar un gand :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.