Jump to content

Vand E46 316i facelift 2003/10


hf_now

Recommended Posts

Salut!

A venit momentul sa ma despart de al meu E46. Recent o sa achizitionez un E60 deci nu mai am nevoie de ea ... acesta fiind singurul motiv pentru care o vand.

Cel mai important de stiut e ca am schimbat acum 2-3 mii de km toata distributia, garnituri, bujii, filtre + ulei deci problema vestita cu distributia sarita de la punct, nu mai exista.

Masina este inmatriculata pe mine(defapt pe tata socru), are taxa platita si nerecuperata si este EURO 4.

Modelul este 316i, 116 cai, motor valvetronic.

 

Ca si informatii de baza:

Model: 316i

Km: 196238 (eu o am de la 180.xxx) - vreau sa cred ca sunt reali din moment ce in 2007, cand a avut ultima intrate oficiala in reprezentanta, a avut in jur de 50.xxx km. Daca facem un calcul imaginar ... ar fii cam "in grafic", benzinar fiind.

Provenienta: Germania

An fabricatie: 2003 luna 10.

Culoare: Negru

 

Dotari:

Climatronic

ABS,DSC,Airbag

Volan cu comenzi, reglabil

Pilot automat

Trapa electrica

Senzori lumina si ploaie

Geamuri electrice pe fata

Scaune reglabile pe inaltime si lombar

Bancheta rabatabila total cu sac de schi

Interior Velur

Elemente exterioare in culoarea caroseriei

Proiectoare ceata

Navigatie business, monocrom cu harta Ro si limba romana.

2 seturi de jante cu cauciucuri foarte bune pe ambele seturi. (vara pe 17, style 32 / M+S de iarna pe 16)

 

*Totul functioneaza, nimic defect.

Se prezeinta impecabil mecanic, iar la exterior prezinta zgarieturi noarmale.

 

Defecte:

- parbriz fisurat

- buton actionare geam electric stanga fata, rupt, dar functional.

- capace motor fisurate (asa am cumparat masina ... nu m-a interesat sa le schimb pentru ca nu ma afecteaza cu nimic, nici macar estetic)

 

PRET: 4150 EURO.

Poze:

 

http://uploadimage.ro/16Oh/4.jpg

http://uploadimage.ro/16Oi/2.jpg

http://uploadimage.ro/16Oj/5.jpg

http://uploadimage.ro/16Ok/455_(1).jpg

http://uploadimage.ro/16Ol/455_(2).jpg

http://uploadimage.ro/16Om/888_(1).jpg

http://uploadimage.ro/16On/888_(2).jpg

http://uploadimage.ro/16Oo/222.jpg

Link to comment
Share on other sites

deci acum ceva timp cereai pe masina 2300 si acum i-ai dublat valoarea? :D

Hmm...la 2300 era praf si pulbere...am investi 1500 minim de atunci...si asta ca am avut noroc :))

Avea distributia sarita, vanos defect,bujii arse, curgea ulei prin toate incheieturile, simeringuri arse ... daca cunosti ce insaemna vvt .. sigur apreciezi unul "pus la punct" :)

app....la 2300 m-au asaltat in cele 6 ore cat a fost pe net ... cu toate defectele precizate + ambreiajul care credeam ca e praf, dar defapt nu era :D

+ daca dai o raita pe olx si vezi ce fantezii acolo ... a mea e chiar ok :))

Edited by hf_now
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

nu cred cĂŁ le dau ĂŁia de pe olx care stau cu ele la 4000-5000 euro.

eu o am cu 3000 și nu se agitĂŁ lumea. vor de obicei samsĂŁrite cu 2500... 2300 (cĂŁ ĂŁsta e prețu la e46)

Da, stiu cum zici. Ai dreptate in mare. Asa am luat-o si eu ... 2600, dar era praf.

Poate s-a mai desteptat careva si vrea o masina de care se poate folosi, nu cu care sa stea la toti mecanicii fantoma, timp de luni de zile.

In fine .. la fel ca tine, nu e graba. Vine primavara si se vinde sigur :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Vorbești din filme...e ok., nu-mi pasa :)

PS.

Acum am citit mai bine...ai dreptate. Negocierile ĂŽncep de la 3000:

- calculeazĂŁ data fabricației

- ia vezi câți km are a mea vs alea de pe olx care le vezi tu

- ia verifica dacĂŁ alea "full" de pe net au mĂŁcar pilot automat funcțional

- ĂŽntreabĂŁ-i câți dintre oleixari/samsari ĂŽți garanteazĂŁ distribuție și Garnituri schimbate recente + 2 seturi de jante

- verifica mecanic orice vvt și dupĂŁ ... dacĂŁ ma convingi, scad prețul la 2500

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

Bafta.

Mulțumesc!

Chiar dacĂŁ ai fost ironic ... n-am vrut sa fiu rĂŁutĂŁcios, doar realist.

Oricum, dacĂŁ nu se vinde...e perfect, se plimba nevasta ocazional, eu oricum nu o mai folosesc de ceva timp in favoarea unui cc :)

Link to comment
Share on other sites

Toti vor ieftin si bun. Le-ar lua si fara roti doar sa dea cat mai putin. Nu prea pune nimeni pret pe masinile astea in toate mintile. Din pacate.

Aici sunt de acord cu tine, dar na ... ĂŽncerc și eu aici in speranța ca pe un forum dedicat, cineva poate aprecia .

Link to comment
Share on other sites

Aici sunt de acord cu tine, dar na ... ĂŽncerc și eu aici in speranța ca pe un forum dedicat, cineva poate aprecia .

 

Pare ingrijita, dar pe bani astia sunt cateva pe olx cu recaro si m paket si cred ca mai bine faci o revizie mai amanuntita la una de genul ala decat la una simpla :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce se lamureste lumea de recaro ala si de "mpacket fantasy" ... tot una "simpla", dar utilizabila o sa cumpere un om destept. In principiu aveti dreptate cu pretul exagerat. La urma urmei e plin de 320d "tipla" pe olx ... ma rog + o turbina si niste injectoare ... nimicuri oricum, merita pentru consumul ala de "9 in oras si 6 afara" :))

Ee am uitat si de kilometrii aia putini care in general sunt decisivi la cumparatorii romani ... in jur de 999.999 ... scz, 212000 pe bord ..

 

In fine ... cum ziceam: Nu e graba !

 

Valabil la 4000 de heuroi negociabil evident :)

Link to comment
Share on other sites

Poti sa ne spui si noua mai exact ce anume ai schimbat de 1500 euro la masina ta? Concret ce piese si cat ai dat pe ele. Eu la 318i facelift am schimbat distributia la Florin de la Chitila cu 660 lei (kit distributie complet Febi de la Autokarma 410 lei+ manopera 250 lei). Simeringurile si restul garniturilor prin absurd valoreaza 1500 lei cu tot cu manopera=> un total de 450 euro (distributie+ garnituri capac,baie,vanosuri,pompa vacuum,corp filtru ulei+ simeringuri). Cand decizi pretul trebuie sa iei in considerare si faptul ca oamenii cauta preponderent motorul de 2.0 143 cai, care are aceleasi probleme si performante mult mai bune. Si cred ca ai fi uimit cat de multe modele de 316i-318i 2001-2005 au 190-220k km, nu mi se pare un criteriu prea bun. Iar faza cu "bujiile arse"la fel nu o inteleg. E ca si cand te-ai lauda ca are filtre noi, e irelevant.

Dar repet, chiar cred ca ar fi corect sa ne spui in ce ai investit 1500 euro.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa justific pretul cu schimbul bujilor daca atat intelegeti. E ok cum ziceti voi ... masina costa 4000.(punct)

De fantezisti si heitari ca voi, sunt pana peste cap :))

 

PS.

Sunt peste 1500 daca ma gandesc mai bine...asta intr-un an, dar avand in vedere pretul de achizitie de 2600...am considerat ok pana la urma.

Si inca ceva...masina se vinde maine cel mai probabil.

Somn usor !

Link to comment
Share on other sites

Cred ca daca tot te-ai spucat sa scrii despre reparatiile de peste 1.500 euro, decent si de bun simt ar fi sa ii raspunzi colegului de mai sus. Altfel nu ai fi cu nimic diferit de samsarii care lauda dar nu justifica.

In primul rand trebuie sa intelegem diferenta dintre "investitie" si "intretinere". Nu pot sa zic ca am investit un releu de incarcare ... Nu! S-a stricat si l-am schimbat. Valabil si cu bujii, distributie, garnituri, cauciucuri, bucsi, lichide.

Deci, doar sa va satisfac curiozitatile, desi nu stiu ce vi se pare asa mult 1000-1500 ... sunt altii care investesc triplu in cazane de genul, o sa va enumar niste "pese" schimbate fortat, nu de placere, ca n-au mai ramas bani de asa ceva :). Nu a prins nimeni ideea de baza oricum ... vand o masina utilizabila, fara investitii necesare in viitorul apropiat, atat.(gasesti si pe olx plin oricum)

 

Lista pentru curiosi:

- distributie (piese + manopera = ~1600 lei)

- simeringuri + toate garniturile necesare motorului vvt (piese + manopera = ~1000 lei)

- releu incarecare + inca ceva pe parte electrica, la care recunosc ca nu ma pricep ... masina nu mai incarca deloc(piese + manopera = ~ 600 lei)

- bujii + bobina inductie ... bujii ngk cele mai scumpe posibile la recomandarea mecanicului (piese + manopera = ~400 lei)

- ceva bucsi mari cat o minge de tenis ... masina batea pe fata la franare si se simtea si in volan (piese + manopera = ~350 lei)

- baterie noua, la recomandare dupa schimbul releului si ce mai era pe acolo (~210 lei)

- 1 set de cauciucuri Bridgestone Turanza folosite 1 sezon, de la un prieten (~300 lei)

- 1 set jante aliaj bmw pe 16' + cauciucuri M+S Fulda DOT 2015 (~700lei)

- curatare chimica profesionala, dar asta a fost cand am luat-o, nu mai este in stare perfecta(~400lei)

- achizitionat cric + roata rezerva originala bmw (~150lei)

- pompa benzina de 2 ori ... prima oara am luat teapa, nu se pune.(~200lei)

TOTAL: ~5910lei

 

*Schimburile de ulei + filtre inclusiv cel de benzina (care e mai scump si lumea nu-l prea schimba la vvt), nu se pune chiar daca le-am facut de 2 ori .

 

*REPET!

Nu consider "investitii" treburile enumerate mai sus. Au fost lucruri schimbate cu unele noi, atat.

 

*Nu ma stresati cu faptul ca am platit prea scump distributia sau simeringurile ca nu-mi pasa. Traiesc in Timisoara si am considerat penibil sa merg pana la Bucuresti pentru asa ceva. Cat despre 250lei manopera la Florin din Chitila ... las-o balta !

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

Hf, probabil ai avea mai multe sanse sa o vinzi ( cu tot respectul pentru modelul de masina in sine ) cu niste cruciulite la oglinda decat sa enumeri tot ce te-a costat masina pana acum.

 

Unii le vad drept "scuze" pentru pret, prea putini vor aprecia munca si banii bagati iar majoritatea...vor pomeni de la bogati care s-au saturat din cine stie c emotiv de masini

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca sunt constient de piata si de valoarea reala, precum si de indiferenta omului, in proportie mare fata de investitiile mele care defapt sunt doar de intretinere.

E un model vechi, evident, dar o masina frumoasa pentru un om de rand care nu are 8-9 mii de E60,E90 sau mai mult.

Nu ma supara realitatea, stiu ca nu o sa iau 4000 din cauza preconceptiei de "E46", "are tot prostu" ... nu stiu nici macar 5% din clienti ca exista macar o diferenta, alta decat estetica intre un e46 din 98 vs 2004 ... in fine, nu e stres. Atata timp cat vad golf3 cu 1500 ca e 1.4i domne, consuma 5 ...

 

Azi vine un baiat cu 3800 cica ... trebe sa ajunga in 2 ore. A mai fost cineva aseara cu 3400 ... nu e graba, am alta masina, nu o dau din ambitie cu 3500 :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ti-a oferit cineva 3800 euro eu zic sa accepti, e un pret corect.

Florin de la Chitila are o reputatie foarte buna, iar lucrarea a durat fix o ora. Face in fiecare zi cate un motor de Bmw, lucreaza impecabil. Cat voiai sa imi ia la manopera pe o ora de munca?

Legat de lista de cheltuieli eu as scoate de pe lista rotile, un set de anvelope, roata de rezerva, cric. Orice masina trebuie sa aiba lucrurile astea, nu sunt vreo dotare suplimentara. In rest, desi manopera la distributie mi se pare scumpa este foarte bine ca e pusa la punct masina. Cu siguranta e46-urile de-abia aduse la 3500-4000 euro din Germania nu au absolut nicio piesa de genul asta schimbata (distributie, simeringuri). Dar trebuie sa accepti ca atitudinea cumparatorilor e jalnica si nu poti sa iti recuperezi chiar toti banii.

Link to comment
Share on other sites

Ehee, valvetronicurile pe la 4000 eur deja au dotari garla si sunt in stare mai buna. Alea pe la 2700 recent aduse sunt cam problematice.

 

Eu nu discut pretul colegului , are tot dreptul sa ceara cat crede, dar nu se pupa multe la costurile alea de intretinere, cand ai schimbat distributia ai schimbat si simerimgurile nu sunt 2 operatii separate.

Vezi ca mai e pe forum un vvt cu pachet m poate faceti schimb si iti da omul diferenta. :))

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.