Jump to content

Recomandare anvelope pentru jante staggered 9j si 10j !


floryn1987

Recommended Posts

Salutare. Trebuie sa-mi schimb anvelopele deoarece am achizitiont un set de jante Tiger Claws 19'' cele ce vin pe X5 (235 35 19 9j pe fata) si (265 30 19 10j pe spate)

Cele de pe fata sunt stretched si nu numai ca arata urat dar si linia anvelopei parca nu este dreapta si in mers se aude foarte ciudat uruie ca un rulment pe duca, sunetul este ritmic si de aceea ma gandesc ca anvelopa nu mai este uniforma. Iar cele de pe spate sunt ok numai ca au garda foarte joasa si se simte absolut orice plus ca fiind garda joasa a anvelopei parca nu acopera in totalitate aripa.

 

M-am gandit la urmatoarea optiune:

245 40 19 - fata

275 40 19 - spate

 

 

Din ce am inteles, cele de pe spate o sa arate mult mai mari decat ma astept eu sa arate. Adica in comparatie cu cele de pe fata.

De aceea as vrea sa-mi spuneti daca este ok ceea ce vreau sa fac si nu in ultimul rand daca acestea o sa incapa si nu o sa frece pe niciunde (aripi, plastice interioare, telescop)

Precizez ca am distantiere de 30mm pe toate rotile si momentan nu am probleme.

Inca ceva ... Are importanta daca sunt de aceeasi inaltime fata-space sau trebuie mai mici inalte pe fata?

post-80799-0-76798300-1484857817_thumb.jpg

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Cu siguranta o sa ai probleme cu R.A.R- ul daca te opreste in trafic,ITP-ul nu o sa il treci cu acele anvelope,in plus i sa ai probleme cu dsc-ul din cauza diferentelor de marime(diametru) intre puntea fata si cea spate. Posibil sa iti si frece in aripi la balansuri mai mari,insa asta depinde si de et-ul jantelor.
Link to comment
Share on other sites

Am luat pana la urma acestea:

Pe fata 245 35 R19

Pe spate 275 35 R19

 

Doua dileme am:

1. Rotile pe spate stau cam cracanate... se vede cu ochiul liber acel (negative camber). Parerea mea este ca rotile fata trebuie sa fie in linie cu cele de pe spate, insa stiu ca la BMW se intalneste acest (negativ camber) chiar si la masinile direct din fabrica. Sa le las asa sau sa fac o aliniere sa le aduca la 0 grade???

Precizez ca odata ce au dat jos anvelopele spate, acestea prezentau pe partea din interiorul rotii, urme grave de uzura. Pe interiorul anvelopelor, imediat dupa marginea lui s-a despartit cauciucul anvelopei in doua, iar aceasta despartitura a format o umflatura din jur imprejur. Aceasta umflatura era defapt o parte din intrega margine a anvelopei despartit in doua. Ma gandesc ca uzura poate fi de la acel (nagativ camber) sau de la anvelopele de proasta calitate ???

 

2. Ce presiune recomandati pentru noile anvelope? Doar eu sau cateodata inca o persoana in masina si nu car nimic cu masina.

Momentan am 2.2 pe fata si 2.5 pe spate.

 

Pareri?

Link to comment
Share on other sites

Am luat pana la urma acestea:

Pe fata 245 35 R19

Pe spate 275 35 R19

 

Doua dileme am:

1. Rotile pe spate stau cam cracanate... se vede cu ochiul liber acel (negative camber). Parerea mea este ca rotile fata trebuie sa fie in linie cu cele de pe spate, insa stiu ca la BMW se intalneste acest (negativ camber) chiar si la masinile direct din fabrica. Sa le las asa sau sa fac o aliniere sa le aduca la 0 grade???

 

 

Rotile spate la BMW nu ar trebui sa aiba camber negativ decat cand e masina foarte incarcata. Cu ea descarcata nu e normal sa fie asa. Mai ales daca zici ca s-au uzat anvelopele foarte mult pe interior e clar ca este o problema.

 

Nu stiu cat de ok e faptul ca ti-ai pus roti diferite in diametru si de 19, aparent e mult mai important aspectul masinii decat buna functionare a sistemelor de siguranta si buna stare a bucselor,bieletelor,bratelor, casetei de directie, anvelopelor, rulmentilor.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Asa arata. Distantiere de 30 fata-spate. Si inainte sa schimb jantele tot inclinate erau. Modelul este M Sport 2008.

Am ales aceste dimensiuni pentru anvelope pentru ca pe spate 30 erau prea joase si din cauza aceasta riscam sa lovesc jantele tot timpul. Iar anvelopele de pe spate cred ca s-au uzat in felul acela, datorita trecerii peste acele limitatoare de viteza puse si pe un sens si pe celalalt in forma de patrat, pentru ca eu treceam destul de repede peste ele, iar interiorul rotiilor spate tot timpul trecea peste marginea limitatoarelor. In rest anvelopele fata-spate sunt exact cum sunt pe stalpul masinii, doar pe spate in loc de 30 am pus 35.

post-80799-0-78394800-1485460284_thumb.jpg

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.