Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

Stai linistit Vlad, sunt multi terminati in Romania asta, e imposibil sa nu se gaseasca si aici, nu vorbesc din filme, chiar si la noi au venit Renault-uri cu problema asta si singura solutia pentru linistea clientului este sa mai dam cu un dinte inapoi stergatoarele daca chiar nu intelege ca daca merge cu viteza cu stergatoarele se duc mai in margine. Am aplicat solutia asta si la E60 meu, le-am dat cu un dinte mai inapoi si chiar un prieten cu Pasat de 2017 a venit sapt trecuta la noi la service si sa plans de treaba asta si i-am explicat, acelasi lucru a facut si el, s-a dus peste aia la Craiova parca si i-au dat cu un dinte mai inapoi stergatoarele. Edited by WIN60
  • Like 6
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sa mai stergem praful pe aici :)

 

Am trecut de 40.000km si inca imi aduce un zambet pe fata de fiecare data cand o conduc la un drum mai lung. Scaunele s-au mai lasat un pic parca si nu ma mai deranjeaza asa tare...s-au m-am obisnuit eu cu ele :p

 

Alte probleme nu au mai aparut si sper sa nici nu mai apara.

 

Drumuri bune sa aveti!

post-5641-0-77882200-1532947657_thumb.jpeg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

mikken, ai urmarit in ce ritm se consuma addblue-ul?

 

mie, lichidul din fabrica m-a tinut 23.000. la momentul in care am completat, am facut si revizia si se pare ca acesta ma tine 12.000

exista doua posibilitati: fie se consuma mai repede(si nu gasesc justificare), fie am platit o anumita cantitate si mi-au pus doar jumatate(mai plauzibil).

saptamana viitoare voi completa eu si as putea ulterior in maxim juma de an sa imi dau seama de realitate.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu prima oara am completat AdBlue la 27.000km, mi se aprinsese deja in bord sa pun 10l si am pus fix 10l singur, bidon cumparat de mine. Pe la 40.000km imi spunea sa pun parca 6l, ca mai am range vreo 2500km. Am completat cu un bidon de 5l si sincer acum nu am mai verificat cat am range-ul si ce zice computerul de bord, dar ma voi uita.

 

Ca si consum, in cazul in care intereseaza pe cineva, e undeva intre 5.5% si 6% la mers pe autostrada pe la 130km/h pe pilot automat. In Bucuresti imi ia in jur de 7.5%-8%. Mi se pare mai mult decat decent pentru o masina de clasa asta.

 

Legat de putere, inca sunt de parere ca motorul asta de 2l este arhi-suficient pentru daily use in conditii normale. Masina sta excelent pe sosea la 200-220km/h si ajunge relativ repede la viteza asta. Nu simt lipsa "rafinamentului" motorului in 6 cilindri, datorita antifonarii foarte bune...dar nu neg ca mi-ar placea sa il am :) Pretul de nou insa mi se pare nejustificat pentru nevoile mele uzuale.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

se pare ca asa s-a consumat si la tine solutia pusa ulterior, mai repede.

primii 10 litri in 27k, urmatorii in 15k.

 

LATER EDIT

eu doar daca ma strofoc, scot sub 9% si circul prin zone care sunt libere si destul de devreme.

 

xdrive si rotile de 19 inch imi consuma, probabil, 1.5litri si 10cp

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

tu ai schimbat placate de frana pana acum?

 

butonam dimineata si imi arata ca mai am 5000km de parcurs cu cele spate...adica un total de maxim 39.000

 

mi se pare ciudat ca cele spate s-au uzat primele...si totusi, prea repede parca(e drept ca jumatate din km sunt facuti in bucuresti)

am un coleg cu un X3, si le-a schimbat pe cele spate pana in 20k iar pe cele fata pana in 25k.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@edit: ai idee cat e rezervorul de adblue? E posibil sa fie mai mare de 10l si ei din fabrica sa-l fi umplut...iar noi apoi sa completam doar cat zice in computerul de bord, in cazul meu 10 litri. Ma indoiesc ca ar fi alt fel de adblue care se consuma mai repede decat cel pus din fabrica. Mie acum imi arata sa mai pun vreo 4l. Oricum, mai am un bidon de 10l cumparat si o sa mai completez cand e nevoie...nu-mi bat capul prea mult cu asta.

 

@anormal: nu rezista foarte bine sincer...deja am cateva puncte unde se vede aluminiul :D Sincer, revopsit capota si eventual bara fata deja le pun la capitolul consumabile...atat de slab e lacul.

Link to comment
Share on other sites

iti scrisesem in subsolul paginii anterioare si despre placute.

 

4 bidoane de 1.8 au pus la revizie sau, cel putin, asta am platit.

 

nu pot sa spun ca imi bat capul(ca si consmul de motorina, e doar statistica), dar sunt curios daca m-au furat.

la Vag, unul din rezultatele reparatiei moatoarelor care trisau, era consumul mai mare de addblue

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

edit: cu franele spate o fi de la autohold ? poate pe spate sunt mai "stresate" asa.

 

Si eu am descoperit cateva puncte de vopsea sarita pe capota si asta doar dupa 3 luni. Nu e foarte rezistenta vopseaua/lacul. Merita dat cu ceva carioca/kit de vopsea original in zonele in care a sarit?

Link to comment
Share on other sites

Inca nu mi-a aparut nimic in bord legat de placutele de frana si cand am pus rotile de vara m-am uitat personal la placute si erau inca ok. Tin mereu auto hold-ul activat, dar e drept, eu merg foarte mult la drum lung pe autostrada. Oricum, la ce frane bag de la 220-230 la ora, probabil se uzeaza mai mult placutele decat la fataiala prin oras :D

 

@mraz: eu sincer nu voi apela la corecturi de genul. Astept pana apar mai multe si revopsesc toata capota mai bine. Oricum mi-au aranjat-o niste baieti la spalatorie in Bucuresti...nu stiu cu ce au frecat-o ca e matuita si plina de zgarieturi :( Posibil sa iasa la un polish bun, dar o mai las asa momentan.

 

Ah si am spart si parbrizul...tot in Romania, sa fie bine :D Am o ciobitura fix pe centru de la o piatra luata pe autostrada spre Sibiu. Nu s-a crapat si nu e in raza vizuala, deci nu il voi schimba inca nici pe ala.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intrebam de vopsea ca am si o mica ciupitura la portiera. Cu toate ca am avut mega mega grija, cand am deschis usa odata, cu toate ca am deschis-o foarte incet, a sarit vopseaua

pe cantul portierei asa vreo 3-4mm cand am "sprijinit" portiera pe stalpul din stanga al parcarii. Nu mi-a venit sa cred, efectiv doar a fost atinsa foarte incet. Nu prea se vede dar stiu fix

ca e acolo si ma omoara gandul asta :)

 

Eu la spalatorie stii ce fac ? Nu las pe nimeni sa se atinga de ea sa o stearga. Nu stii ce pietricele au baietii in "pielea de caprioara". De obicei o spal eu singur (am langa mine

o spalatorie 24h/24h manuala cu fise, presiune inalta, spuma, apa dedurizata) si merg cu 5km/h pana acasa si o las sa se usuce asa, fara stergere :) Nu raman urme pe ea.

Edited by mraz
Link to comment
Share on other sites

MRAZ are masina noua, se cunoaste :)

stai sa mai treca un pic si te vei satura sa o cocolosesti.

 

in ce hal o curatam eu cu mana mea peste tot in primele luni.

 

aveam si sevetele umede pentru maini cu care stergeam fiecare milimetru patrat de pe jante, pt ca mai ramanea un pic de mizerie pe la colturile spitelor din cauza neglijjentei alora.

 

cand ajungeam acasa, eventuala apa scursa dupa spalatorie pe la imbinarile caroseriei, o stergeam cu o laveta extrem de fina din hartie.

 

in interior era mai curat ca la mine in pat.

 

 

si parbrizul meu are 3 ciobituri uriase, e drept, nu in zona campului meu vizual si alta infinitate de ciobituri mici...nici eu nu il voi schimba decat atunci cand va fi prea mult. la fel si cu revopsitul anumitor elemente.

 

LATER EDIT

 

cred ca autoholdul este pe toate 4 rotile. cand fac manevre pe loc din volan, se simte cum scrasnesc placutele pe discurie fata, fiind aplicate.

anyway, de cateva luni, mi-am format o deprindere in a decupla autoholdul in momentele manevrelor pe loc.

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hahaha, exact...se vede ca e masina nou nouta la el :) Asa faceam si eu pe la inceputuri, o bibileam de ziceai ca-i de portelan. Acum e o simpla masina SH, cu urmele aferente de folosire...n-ai ce sa-i faci.

 

In Germania o spal doar la periile alea automate la benzinarie, ca nu am self wash sau ceva in zona. In Bucuresti o spal ori la perii ori mai merg la spalatorie normala, dar nu-i las sa se atinga de interior...doar sa dea cu aspiratorul. Oricum prin Bucuresti dupa maxim 2 zile e iar plina de namol (ca praf e putin spus :p)

Link to comment
Share on other sites

prefer varianta actuala, care ramane sus sau jos.

am avut la Opel dintr-aia care nu ramanea blocata si ma enerva:daca semnalizam stanga si voiam sa renunt, deseori dadeam mai mult si semnalizam dreapta, apoi stanga in incercarea de a reveni pe neutral.

 

ca un bezmetic

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.