Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

Nu am nicio mentalitate si nici nu ai inteles despre ce e vorba.

E vorba de o masina in chirie... o dai inapoi peste 3 ani, nu ai voie sa ii faci nici macar stage 1, iar pt fiecare neajuns, dealerul te pune sa platesti.

E o masina imprumutata, ce e asa greu de inteles. Hai sa nu mai continuam ca devine penibila discutia. Aviz celor care mai dau reply pe subiect.

 

Si am incheiat subiectul:

 

 

post-60251-0-25958500-1576150557_thumb.png

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am luat de nimeni si n-am zis nimic. Colegul mai sus zicea ceva de struguri acrii si i-am explicat ca nu e asa.

 

@mgs ce nu ai inteles?

 

Asa e cum zic eu, duci masina inapoi la dealer dupa 3 ani, se uita si la placute si discuri, pe care trebuie sa le platesti sa le inlocuiasca.

Nu mai zic de zgarieturi si altele, sunt draconici.

 

Va ajunge chestia asta si la noi, imprumut de masini, si poate intr-un final vom avea toti masini noi, pe care le tot schimbam. :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Apropo de Merc vs BMW, un vecin si-a luat acum 9 luni un G30 520d destul de dotat productie 2018 (in locul unui F10 pe care l-a tinut vreo 4 ani); acum 6 luni a luat sotiei un Merc C220d 2016, de care era foarte incantat; acum 2 sapt a schimbat si G30 pe un C250d 2017 (motivul - a avut cam multe vizite in service cu G30)

Totusi, interesanta optiune, sa ai in familie 2 masini acelasi model rolleyes.gif

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si tu daca ai masina personala, nu schimbi placute si discuri?

pentru daune exista casco.

poluam topicul aiurea....a decis sa isi ia masina in sistemul asta si e alegerea lui.

putea sa isi ia un e39, dar a ales un g30....fiecare isi cheltuie banii cum considera!

 

 

Pai voi il poluati aiurea. Eu n-am zis nimic. Nu am comparat cu nimic.

 

Eu atat am zis, ca e in chirie, la fel ca orice alt lucru in germania.

Si nu e luata, e imprumutata in pana mea, fara titlu de proprietate. Iei in chirie ceva, folosesti contra unei sume lunare, si cand o dai inapoi platesti si eventualele neconformitati.

 

Daca vrei sa o cumperi, platesti pretul pietei. Nu e acelasi lucru ca la leasing-ul financiar unde mai ai doar o rata reziduala.

 

Singura mea obiectiune a fost ca nu inteleg cu ce se pot umple aproape 20 de pagini la o masina la care nu ii faci nimic. (asta apropo @mgs, eu acolo am 2.5 pagini, ca mai mult nu era de zis).

 

Eu ma retrag, bafta :thumbsup:

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

1576163265[/url]' post='2507491']

 

 

Singura mea obiectiune a fost ca nu inteleg cu ce se pot umple aproape 20 de pagini la o masina la care nu ii faci nimic. (asta apropo @mgs, eu acolo am 2.5 pagini, ca mai mult nu era de zis).

 

 

 

Pai cum merge motoru,daca țin frânele,cum schimba cutia,d astea...

 

Sa știe lumea daca si ia la fel.

Ce poți scrie altceva? Ca de schimbat piese e neinteresant..

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pana mea, sunt 1000 de review-uri pe youtube :)) cu modele deja lansate. Ce sa tot vorbim.

 

Multe de la proprietari cu mii de km parcursi.

 

Pt fiabilitate intr-adevar mai cauti pe forum, insa oricum nu-l intereseaza masina avand o garantie serioasa.

 

Nu mai stau, gata ::)))) ca m-am suparat :)))

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

prefer varianta actuala, care ramane sus sau jos.

 

Ce ma bucur ca in sfarsit s-au desteptat si au renuntat la prostie de semnalizare care nu ramane sus sau jos. Cea mai idioata inventie ever!

 

am avut la Opel dintr-aia care nu ramanea blocata si ma enerva:daca semnalizam stanga si voiam sa renunt, deseori dadeam mai mult si semnalizam dreapta, apoi stanga in incercarea de a reveni pe neutral.

 

ca un bezmetic

 

Exact asa pateam si eu cu un Opel din familie in oras mai ales! Incercam sa opresc semnalizarea dreapta de exemplu si trecea pe stanga. Sau alta faza, stand la semafor si avand semnalizare pornita, erau obisnuit sa ma asigur ca semanlizarea este pornita in directia corecta, atingand doar cu mana - pe cand la tâmpenia de maneta care nu stã decat in centru n-aveam cum sa fac asta si trebuia sa ma uit in bord.

 

Astea sunt genul de modificari facute d-am-*ulea gen hai sa mai schimbam ceva sa vada clientul ca noul model are imbunatatiri.. sau pur si simplu toti producatorii copiaza unul de la altul in prostie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mister PIMP, am zis cĂŁ nu ĂŽți mai rĂŁspund vĂŁzând cĂŁ ți-au spus mulți cĂŁ ești beat,dar tu tot nu te duci la culcare, ĂŽnsĂŁ nu mĂŁ pot abține:

 

1. Nu conteazĂŁ ĂŽn ce sistem alegi sĂŁ conduci o mașinĂŁ, cĂŁ e cumpĂŁratĂŁ, cĂŁ e ĂŽnchiriatĂŁ, fiind foarte evident cĂŁ la urma urmei conteazĂŁ câți bani ai cheltuit cu treaba asta. Și se vede de la o poștĂŁ ca varianta lui Mikken e probabil cea mai bunĂŁ raportat la model/costuri ĂŽntreținere/combustibil.

2. CumpĂŁrând o mașinĂŁ și fiind mare proprietar cum ĂŽți place ție cheltui cel puțin la fel ca Adi, dacĂŁ nu mai mult când aduni ĂŽntreținere,piese schimbate, asigurĂŁri,devalorizare etc. Ăntre cumpĂŁrare și vânzare te poți considera tot un chiriaș care pierde o sumĂŁ de bani in urma utilizĂŁrii mașinii.

3. Nu vrea nimeni sĂŁ facĂŁ retrofituri la o mașinĂŁ nouĂŁ configuratĂŁ dupĂŁ dorința proprie, știi cum zic?

4. Topicurile de prezentare pe acest forum cred cĂŁ sunt fĂŁcute pt cĂŁ ne plac mașinile, și ținem la ele ĂŽntr-o mĂŁsurĂŁ mai mare sau mai micĂŁ. Și cred cĂŁ aproape toți de pe aici și-ar dori sĂŁ deschidĂŁ câte un topic dinasta plictisitor cu mașinĂŁ nouĂŁ și cu toate dotĂŁrile dorite. ( Bine,in afarĂŁ de tine )

5. Nu mĂŁ intereseazĂŁ câte apartamente ai, aici vorbim de mașini,iar tu ai un E39. Combi.

 

Mikken, ĂŽmi cer scuze pt off topicul creat, aici ĂŽnchei.

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Pai vad ca tot continui sa ii strici topicul omului. Si ai o obsesie pt e39 al meu de tot comentezi ca dorel pe santier, fara sa fii intrebat. Sa-ti raspund punctual.

 

1. Nu conteaza, insa fiind o masina inchiriata pe care trebuie s-o dai in aceeasi stare inapoi, nu prea vad rostul unor discutii pe multe multe pagini. Si sectiunea se numeste Masina mea , nu masina lu' altu'.

2. Nu stiu cine e Adi. Dar cu siguranta iti zic, ca la cate mii am bagat eu intr-o masina veche, tot nu ajunge la costul unui leasing operational pe 3 ani (nici la pierderea unei masini luata in 2016 cu 20000, care acum mai face 10k).

3. Nu ma intereseaza, era o idee.

4. Ce sa prezinti la o masina in leasing? Baieti, am luat masina cutare, i-am facut revizia... si cam atat !

5. Da, si daca tot m-ai cautat ca ce masina am, revin la ideea de la punctul 2. Indiferent ca vorbim de leasing operational pe 3 ani, ori o masina luata cash noua, ori o masina luata SH la 15-20000 EUR, eu nu am bagat bani in masina cat pierd cei din exemplele date.

 

Scuza-ma ca sunt putin mai practic. Putem sa incetam acuma?

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Pimp, este de cel putin 5 ori mai greu sa ai g30 platit de altii, decat sa ai g11 platit de tine insuti.

 

fiecare are o masina a lui pe care o conduce multumita unor situatii: mosteniri de la bunica, luat de la gura si strans bani pt a cumpara masina, credit auto sau de nevoi personale, leasing financiar sau operational pe persoana fizica sau, cazul lui Mikken, masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel.

 

nu e o virtute mai mare sa dai cu cardul pt propriul confort, asa cum crezi tu, ci sa dea altii cu cardul si OP-urile pt confortul tau.

nu o lua ca pe un atac, ci incerc sa iti arat ca masura cu care judeci situatia e total gresita

Edited by edit
  • Like 6
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

"masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel"

 

Fara a face vreo referire la Mikken , cred ca afirmatia ta e putin falsa . Cred ca sunt foarte multi prin diverse firme care au niste beneficii pe care nu le merita nici pe departe .

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"masina platita de firma la care lucreaza pt ca el e mai inteligent decat 99% din populatia globului si are o pozitie la un angajator care il rasplateste si in acest fel"

 

Fara a face vreo referire la Mikken , cred ca afirmatia ta e putin falsa . Cred ca sunt foarte multi prin diverse firme care au niste beneficii pe care nu le merita nici pe departe .

 

Asta e valabila mereu din punctul de vedere al celui ce nu are beneficiile respective.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

scara beneficiilor e logaritmica - cu cat mai sus nivelul, cu atat mai repede cresc beneficiilesorcerer.png

 

da, masina de firma e cea mai buna; dar parca si mie imi place sa bricolez cate ceva pe la masina;

ar trebui sa intelegem ca suntem diferiti, cu placeri diferite - unii prefera masini cat mai noi la care sa nu umble, altii prefera sa bricoleze cat mai mult si mai des; de 2 luni nu am avut niciun fel de problema la masina, niciun zgomot, nicio bataie, eu ce repar??

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asta e valabila mereu din punctul de vedere al celui ce nu are beneficiile respective.

 

Cu tot respectul (și fata de mikken care probabil e un tip de nota 10), tocmai din cauza acestui tip de gândire apar discuțiile astea pe forum.

 

Cunosc vreo 5 romani numai eu, ingineri ĂŽn Germania, fĂŁrĂŁ funcții de conducere, care au primit mașina de companie ĂŽn același regim ca mikken. Sa fie toți atât de unici și geniali?

 

scara beneficiilor e logaritmica - cu cat mai sus nivelul, cu atat mai repede cresc beneficiilesorcerer.png

 

da, masina de firma e cea mai buna; dar parca si mie imi place sa bricolez cate ceva pe la masina;

ar trebui sa intelegem ca suntem diferiti, cu placeri diferite - unii prefera masini cat mai noi la care sa nu umble, altii prefera sa bricoleze cat mai mult si mai des; de 2 luni nu am avut niciun fel de problema la masina, niciun zgomot, nicio bataie, eu ce repar??

 

Corect. +1

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este forum tehnic nu de judecat oameni. Personal imi pare bine sa aud ca romanii sunt apreciati si primesc astfel de beneficii.

Sa revenim la subiect:Seria G pare frumoasa si reusita. La un moment dat ma batea gandul sa schimb F10-le dar dupa feedbackul de aici al posesorilor de G cred ca mai astept putin pana la facelift.

Si apoi cum spunea wolfenstein99 placerea este cand mai faci una alta pe la masina nu doar sa o conduci.

Edited by Injectoru'6
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu am nicio mentalitate si nici nu ai inteles despre ce e vorba.

 

E vorba de o masina in chirie... o dai inapoi peste 3 ani, nu ai voie sa ii faci nici macar stage 1, iar pt fiecare neajuns, dealerul te pune sa platesti.

 

E o masina imprumutata, ce e asa greu de inteles. Hai sa nu mai continuam ca devine penibila discutia. Aviz celor care mai dau reply pe subiect.

 

conteaza feedbackul in exploatare , probleme care apar , pana la urma e o experienta , topicul masina mea nu se refera doar la ceva personal , cand schimb marca o sa fac o prezentare a masinii aici , chiar daca nu e bmw , e un forum , o comunitate , ne stim unii de ani , e un soi de legatura . Poate unii au de invatat din experienta lui samd . Sunt n motive pt care si o masina cu leasing operational isi are locul pe forum . Sa ne avem ca fratii gen :thumbsup:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Nu e acelasi lucru ca la leasing-ul financiar unde mai ai doar o rata reziduala.

 

Singura mea obiectiune a fost ca nu inteleg cu ce se pot umple aproape 20 de pagini la o masina la care nu ii faci nimic. (asta apropo @mgs, eu acolo am 2.5 pagini, ca mai mult nu era de zis).

La leasing masina e cumva pe numele tau? Daca la final nu poti plati cateva rate sau valoare reziduala ce se intampla?

 

 

Din tot ce ai scris eu am inteles ca frustrarea ta e de ce topicul asta are atatea pagini si la tine pe topic nu scrie lumea. Mai comentati baieti si la el pe topic, sa se simta bine.

Edited by mgs
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.