Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

dar in DE faci autobahn mult, vrei calm in masina si confort :). Am masina de confort si mai am si eu chef de cate o diversiune din asta mai sport, mai incerc alte masini dar imi trece repede dupa o vreme de plimbat cu din astea mai fasnete, pentru asa ceva mai bine iei ceva de weekend, nu una de daily, nu exista compromisul ideal dupa parerea mea, ai nevoie de 2 :)

 

Zici de masini cand spui ca e nevoie de 2, nu? :D

 

Si eu sunt pentru E-Klasse, e greu sa treci peste diferentele de clasa - odata ce ai mers cu G30, seria 3 se va simti mai putina masina decat seria 5, dpmdv.

Link to comment
Share on other sites

ia Porsche 996 pt fun, E klasse pt daily drvie.

 

Sunt aproape convins sa merg pe varianta asta, daca as gasi si un 996 turbo la un pret decent :frantics:

 

Astept acum oferta pentru un E220d coupe - AMG Line, daca iese rezonabil, l-as prefera fata de sedan. Mi se pare ca arata extraordinar de bine E-ul coupe.

Link to comment
Share on other sites

@MikeOnline - normal ca de masini. Inca nu exista o masina care sa le faca pe toate bine, cu toata tehnologia existenta nu ai cum sa bati fizica, degeaba M5 are 600cp ca tot o balena mare este si se simte, la fel si cu RS6 si AMG, da-te jos din aia intr-un Z3 sau M2 si imediat realizezi asta.

 

@mikken - e frumos Coupe-ul E-klasse, e o imbinare foarte reusita intre sport si eleganta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as zice ca un Seria 3, chiar si Seria 4 GT e intre cele doua extreme ca si dinamica si spatiu oferit.

 

Nici G30-ul nu se compara cu G11/G12. Este total altceva. Odata ce urci intr-un G12, G30-ul ti se va pare doar o masina, G12 fiind total altceva, mai presus. Este placut sa stai in ea chiar si stationand.

 

Dar daca compari G12 si G30 cu o masina mai mica ca si dinamica... nu ai ce compara, fiind net inferioare. Depinde ce vrei, la asta se rezuma si viata. Se alege ce iti place tie sau ce ii place altuia, nu tie :laugh: :laugh:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, cred ca multi dintre noi, cei care avem BMW de multi ani, am incerca macar odata in viata un MB. Asa ca te inteleg ca nu stii ce sa alegi ... G20 este o masina frumoasa, dar confortul si materialele din E sunt net superioare. Confortul interior este cel de care te bucuri cel mai mult ... m-pack, AMG line infrumuteseaza masina, dar nu-ti ofera zambetul pe fata ca atunci cand te urci si esti inconjurat de interior si gageturi ...

Asa ca alege ce simti la prima vedere ... bafta.

 

Salut Lucian, long time no see :drinks:

 

Cam asta a fost si feeling-ul meu cand le-am testat pe toate. G20 este cu siguranta o masina senzationala, un progres real fata de seria 3 anterioara atat ca design, cat si ca handling (o spun nu doar eu, ci toate review-urile de pe internet). Insa cand mergi cu un seria 5, nivelul de rafinament mi se pare senzational si sincer sa fiu chiar si cu motorul de 2l diesel, G30 mi s-a parut rareori submotorizat. Daca nu as fi avut G30-ul in ultimii 3 ani, sincer sa fiu asta as fi ales (e funny ca exact asta am scris pe prima pagina din topic - la vremea aia am ales cam tot intre seria 5 si E-class).

Link to comment
Share on other sites

Salut Lucian, long time no see :drinks:

 

Cam asta a fost si feeling-ul meu cand le-am testat pe toate. G20 este cu siguranta o masina senzationala, un progres real fata de seria 3 anterioara atat ca design, cat si ca handling (o spun nu doar eu, ci toate review-urile de pe internet). Insa cand mergi cu un seria 5, nivelul de rafinament mi se pare senzational si sincer sa fiu chiar si cu motorul de 2l diesel, G30 mi s-a parut rareori submotorizat. Daca nu as fi avut G30-ul in ultimii 3 ani, sincer sa fiu asta as fi ales (e funny ca exact asta am scris pe prima pagina din topic - la vremea aia am ales cam tot intre seria 5 si E-class).

Stiu ce e o masina veche de 10 ani, dar interiorul de il am la e60 m-a facut sa tin masina atat de mult timp ... completat si cu faptul ca nu am avut probleme cu ea, cu toate ca ma apropii de 300.000km ... pot spune ca la urmatoare tot dupa un interior cat mai frumos si accesorizat am sa ma uit. Pana la urma stau in interior, nu in exterior ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

C-ul a iesit din cursa definitiv...astept in sistem conditiile de leasing pentru E-class si vad atunci ce comand.

 

Cel mai probabil va fi E-class sa incerc si altceva, mai orientat spre confort. Din pacate nu prind la niciuna facelift-ul, desi la E-class mi se pare uratel foc faceliftul.

Link to comment
Share on other sites

faci f bine cu E klasse.

 

exact ce spuneam, sa incerci si altceva.

 

la toamna cred ca imi comand si eu o masina...chiar sa primesc 40% discount pe 540i echipat full pana la 100k pret de lista, nu ma intereseaza, doar din dorinta de a mai avea si altceva

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1581423901[/url]' post='2511796']

Gata, oficial nu voi mai fi posesor de BMW :) Probabil nu voi mai scrie nici pe aici, ca nu cred ca intereseaza pe multi detalii despre E-class. Eu unul sunt tare curios cum voi simti diferenta intre ele, dar mai am vreo 2-3 luni de asteptat.

 

Mikkkeeeeennnn....detalii cât mai multe ca unii (eu) suntem curioși de trecere...chiar dacĂŁ ar fi sa deschizi un topic la “diverse” sau ceva sa faci un Versus mai ales ca esti ĂŽndreptĂŁțit având și model E și G ...

 

P.S. Ai apucat modelul Facelift?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cum mi-o livreaza, voi face probabil un review, daca mi se va permite pe aici la vreo rubrica :)

 

Din pacate (sau fericire...nu stiu), nu am prins facelift-ul. Mi-ar fi placut sa fie model nou, cu sistemul nou de infotainment and stuff...dar pe alta parte la exterior mi se pare ca l-au chinezarit si nu mai are liniile asa elegante (seamana cu A class dar mai mare).

 

Oricum in configuratie am incercat sa nu repet greselile facute cu seria 5, adica am pus: scaune comfort, suspensie air body control, sistem audio burmester, display mare cu integrare smartphone (am si android auto si apple car play, spre deosebire de BMW care nu ofera inca suport pentru android auto) si am facut si un mic upgrade la motor - cel de 2l diesel de 245CP. Totul e mai orientat spre confort si eleganta, pentru feeling sportiv am cealalta jucarie acum :p

  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare colegi,

 

Se pare ca as putea cumpara masina la valoarea reziduala de vreo 28.000 euro (nu mi s-a dat cotatia exacta inca, doar asa o aproximare).

 

Credeti ca ar merita sa o iau? Ma gandesc sa o vand in Romania si daca daca imi iese un profit de 2.000 euro la ea as fi multumit.

 

Masina este in stare impecabila si am avut mare grija de ea, plus ca in 2 saptamani sunt programat la revizia mare unde imi vor schimba ulei, filtre, placute, lichid frana si ce mai e pe lista lor. Are momentan vreo 93.000km si nu cred ca depasesc suta de mii pana termin leasingul. Are si un pachet de garantie misto, de 5 ani fara limita de km, deci practic inca 2 ani de acum incolo.

 

M-am uitat orientativ pe mobile.de la masini similare sub 100.000km si majoritatea pornesc de pe la 30.000 euro in sus. Eu ca bonus i-as aduce-o viitorului proprietar direct in Romania, cu actele de export necesare pentru inmatriculare, deci mai scuteste si acolo minim 800-1000 euro.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

cred ca 30k e un pret bun, pt o asemenea masina;

atentie, piata din romania e destul de alterata de samsari (km dati in spate, masini lovite si reparate de mantuiala, tva pierdut pe drum) si s-ar putea sa ai surprize daca vrei sa o vinzi in Ro.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa vezi cu adevarat daca merita, fa niste poze, pune un anunt pe autovit si vezi care este reactia pietei; daca asa identifici un cumparator serios, care isi doreste masina, cred ca va astepta/intelege faptul ca mai dureaza pana devii "in facto" proprietar in acte.Sau poate gasesti pe cineva interesat pe forum, care isi doreste masina respectiva. Sa o cumperi in speranta ca vei gasi ulterior un cumparator e putin riscant, mai ales ca se pare ca multi vor trece pe meniu de urzici dupa toata povestea asta legata de coronavirus.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.