Jump to content

G30 - 520d


mikken

Recommended Posts

Si la mine la e60 cu oglinzi de f10, asa vin din fabrica dupa 08.2009, au aceea margine de 3-4 mmm unde nu este heliomata.

Sa te bucuri de ea in continuare, pacat ca toti producatorii de premium au inceput sa reduca costurile de productie. In schimb vad ca producatorii de clasa medie incearca sa introduca tehnologii de premium (scaune comfort pe Opel Astra etc)

Link to comment
Share on other sites

Bordul ma asteptam sa fie analogic, old school cu limbi si cadrane, dar e digital. Nu pot sa spun ca ma incanta maxim chestia asta, dar pare modern asa.

Bordul are ace si cadrane :wink: Doar ca noul design, cu o folie neagra peste dau impresia de un bord digital.

 

Mai vorbea cineva de temperatura la motor. La toate modelele BMW F, inafara de F2X exista pointer pentru temperatura la ulei, nu cea a lichidului de racire. La fel si la G30 este pointer pentru temp. uleiului.

 

Am avut ocazia sa merg cu un G11, care are interiorul foarte asemanator si am ramas dezamagit de butoanele de pe consola centrala si usi. In rest noile motoare din seria B sunt foarte bine echilibrate si silentioase.

 

Felicitari pentru achizitie.

Link to comment
Share on other sites

Mikken, multumim de prezentare, sa te poarte sanatos si sa te bucuri de ea fara incidente!

Legat de portbagaj si de optiunea cu roata de rezerva gasesti aici mai multe detalii.. Si technical training documents aici, foarte folositoare.

Vad ca nu prea iti plac scaunele sport, sa ne spui daca te mai obisnuiesti cu ele. Am mai auzit si pe altii pe forumuri ca se plang ca sunt prea inguste.

Sunt curios daca folosesti padelele vreodata?

Eu astept un 530i, comandat de anul trecut, ar trebui sa vina in 2 saptamani, tot sport line.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru gandurile bune :drinks:

 

@Gizmo: ai dreptate legat de bord, nici nu mi-am dat seama pana nu m-am uitat mai atent, in bataia soarelui se vad acele pe sub folia aia neagra. Oricum faptul ca isi schimba culoarea si sunt mascate asa, chiar le fac sa para digitale. Raman la parerea ca nu prea aduce mare lucru in plus optiunea aia de bord digital, dar poate vorbesc prostii...nevazand pana acum unul live.

 

@gimvarman: o sa studiez documentele, merci :) Legat de scaune, probabil testul suprem va fi weekendul asta cand vin cu ea in Romania si voi conduce aprox. 2000km...ma astept sa ajung cu dureri de spate si injuraturi, dar asta e acum. Sunt intr-adevar cam inguste si nu pot spune ca sunt supra ponderal. Padelele le-am folosit doar o singura data, gen vreo 2 minute pe un drum mai virajat la munte, dar mai eram cu ceva oameni in masina si nici n-am putut conduce sportiv. Verdictul...complet useless :p Stiam asta oricum, dar le-am configurat doar pentru ca imi placea cum arata volanul M cu ele. Felicitari si tie pentru achizitie, stiu cum e cu asteptarea...dar o sa vezi, merita!

 

@vladmury: cred ca o sa cer si eu la test un 530d, macar sa imi fac o idee comparativa. Pana la 180-190km/h si asta accelereaza relativ lejer, in sensul ca nu simti ca tragi de ea. Dar mai departe, devine un pic lenesa. Oricum se simte mult mai usoara decat F10 cu acelasi motor pe care l-am testat anul trecut...motorul de 3l diesel probabil e ceea ce trebuie pe caroseria asta.

 

Am resetat consumul pe Comfort Mode si pus pe pilot automat la 120km/h am avut cam 4.5%. Pe Sport o tine cam la aceeasi turatie si probabil tot in treapta 8...nu am vazut diferente de consum in aceleasi conditii.

Link to comment
Share on other sites

Salut Mikken,

Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada.

 

In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!

  • Like 2
  • Downvote 17
Link to comment
Share on other sites

Am tinut-o asa doar vreo 10 minute, deci posibil sa nu fie concludent testul. Nu era nici autostrada perfect dreapta, mai urca, mai cobora. Nu ma intereseaza consumul absolut deloc sincer sa fiu, postez cifre doar in ideea ca ar putea interesa pe altii :)

 

Oricum, un consum de 3-3.5% pe o masina de peste 1600kg sincer nu cred ca e posibil...mai fac niste teste, eventual si pe Eco Pro Mode si mai postez ;)

 

Multumesc pentru aprecieri!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa mergi pe suprafata plata, fara vant, etc sa scoti sub 4,5%, daca ii scoate si pe astia pe o distanta concludenta, timp de 10 min scot si eu cu 3.0d sub 6% in conditii optime care e sub ce declara producatorul, dar e irelevant pentru viata reala...useless oricum discutiile despre consum :thumbsup:
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Oricum, un consum de 3-3.5% pe o masina de peste 1600kg sincer nu cred ca e posibil...mai fac niste teste, eventual si pe Eco Pro Mode si mai postez ;)

 

Multumesc pentru aprecieri!

 

iti garantez ca masina are peste 1700kg cu mult.

 

au urcat pe cantar cei de la automotorundport un 520d rwd si avea vreo 1735 kg parca.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In talon scrie 1635kg. M-am uitat si pe certificatul de conformitate si acolo apare ca greutate standard 1635kg si greutate efectiva a autovehiculului 1675kg. Din ce stiu, sper sa nu ma insel, difera in functie de dotari si probabil prima este greutatea in versiunea basic si a doua reprezinta greutatea masinii cu dotarile respective.

 

Daca masina aia cantarita avea si trapa si alte briz briz-uri, probabil de acolo greutatea de 1735kg.

 

Cred ca ei dau oricum greutatea cu rezervorul gol (sau partial umplut), deci se mai adauga ceva + soferul si un un pasager...

 

In CoC imi da consum 4.7% in oras, 3.8% afara si 4.1% combinat. Probabil in conditii ideale de autostrada si drum drept, pot scoate un 4-4.2% pe Eco Pro, singur in masina si cu anvelope de vara (acum am inca pe cele de iarna). Dar cum spunea si mik15...complet irelevant ca ia 0.3% in plus sau in minus in conditii ideale. In viata de zi cu zi, fiecare conduce masina in stilul propriu, de unde si consumuri diferite.

 

Personal, as prefera un consum mai mare si motoare mai fiabile in timp. Dar na, tre sa manance si oamenii de la service o paine nu? :)

Link to comment
Share on other sites

Am tinut-o asa doar vreo 10 minute, deci posibil sa nu fie concludent testul. Nu era nici autostrada perfect dreapta, mai urca, mai cobora. Nu ma intereseaza consumul absolut deloc sincer sa fiu, postez cifre doar in ideea ca ar putea interesa pe altii :)

 

Oricum, un consum de 3-3.5% pe o masina de peste 1600kg sincer nu cred ca e posibil...mai fac niste teste, eventual si pe Eco Pro Mode si mai postez ;)

 

Multumesc pentru aprecieri!

 

3-3,5l/100km doar cu vant puternic din spate(vant de vreo 80km/h) :frantics:

beton rau agregatul, sa te poarte multi km fara probleme si fara incidente!!! bafta

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

M-am exprimat gresit in postul anterior.

Eu nu m-am referit la strict consum, ci la marketingul pe care il face BMW , ajutat de cutia in 8 trepte si declaratiile oficiale de 3,5%. Faceam o sinteza intre hartie vs realitate.

Mai departe....ar fi penibil sa te plangi de 4,5 consum!pinch.png

Edited by andualx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu cu ce e39 sau e60 scoteai tu sub 5 la suta la mers cu 130 la ora. Poate vreun prototip ceva. Consumurile oficiale extraurbane sunt date pentru o viteza de 100 la ora, el a zis ca la 120 a avut 4.5, ceea ce e oricum nesperat de putin pt o masina de 1700 de kile. Ce tehnologii pot bate legile fizicii?

2.0 cred ca este compromisul perfect intre buget, taxe si consum. Normal ca 3.0 e mult mai performant, insa nu cred ca nu satisface cerintele si 2.0 pentru 95% dintre soferi.

Textele cu " e submotorizata" vine din putul gandirii, adica sa nu uitam ca e39 520d avea 136 de cai si nu se mai plangea nimeni ca ar fi submotorizat. Dar in ziua de azi lupta cu secundele si marketingul a facut aberatie goana dupa cifre.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

And the goodies are here :) Diseara am treaba...daca nu ploua!

 

Mi-am mai cumparat si un usb stick de 128gb foarte micut sa imi pun muzica. Am fost insa un pic dezamagit ca nu afiseaza folderele, sa poti naviga prin ele. Cand cauti melodia, sau artistul, le gasesti indiferent in ce folder le ai puse pe stick, dar sa browseresc eu si sa dau play la un anumit folder...nema.

 

E destul de lejer si sa ascult muzica de pe telefon, prin bluetooth streaming...dar imi haleste mai rapid bateria.

post-5641-0-01932300-1491400336_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mikken

Cum asculti tu muzica de pe tel prin bluetooth? Eu nu am reusit.

Asa e ca ai samsung?

 

Da, am galaxy s7 edge. Tin mereu bluetooth la telefon pornit si se conecteaza automat cand urc in masina. Apoi pot selecta in idrive pur si simplu bluetooth device, il vede ca pe un stick...si dau play :) N-am facut nimic special...

 

Oricum, legat de stick, am ajuns la concluzia ca e useless faptul ca mi-am luat de 128gb. Daca pun mai mult de 200 de melodii la gramada, cautarea uneia devine destul de enervanta. Daca ar fi putut vedea folderele, era ideal, ca puteam face selectii pe genuri de muzica, cantareti, etc.

 

Poate doar sa caut niste .flac-uri misto, sa umplu toti cei 128gb. Are cineva idee daca e mare diferenta de calitate a sunetului intre .mp3 si .flac atunci cand asculti de pe stick?

Link to comment
Share on other sites

Eu am convertit multe flac-uri in mp3 la 320kbps si diferenta trece neobservata pentru 95% din melodii.

In plus, flac-urile sunt destul de greu de gasit. Mai mult la colectii de muzica veche.

 

Sa inteleg ca nu vede folderele?

Eu am cam 6000 de melodii in masina ordonate in foldere, nu-mi pot inchipui o tocana de muzica. :D

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Muzica prin bluetooth merge de pe orice tel, nu doar samsung. Am testat si cu iphone,blackberry sau sony.

Pe stick trebuie sa vada foldere, am inteles ca ar fi o limitare la max 64gb.

Personal am optat pt un ipod, full control din cic, calitate audio ft buna, conexiune pe cablu. Am luat in ipod gen 3 de 64gb second la 200 ron si am rezolvat problema. Asta ca idee

Apropo: felicitari pt achizitie, sa te bucuri de ea

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.