Jump to content

Schimbare racord flexibil


Cezar89

Recommended Posts

Salut,

 

As dori sa imi recomandati un service din Bucuresti, numar de telefon chiar, unde as putea sa schimb si eu racordul flexibil pentru bmw e90 din 2009. Am cautat pe forum si nu am gasit nimic.

 

De preferat un service unde sa gasesc si racordul pe stoc, daca nu sa imi recomandati si un racord sa il comand eu.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa schimbi racordul iti recomand sa iei unul cu marginile cat mai mari. Ex: http://www.wrt-parts.ro/termekkepek/4299_Racord-flexibil-63-mm-TW-TL-208_p1cl5u_1.jpg . Dimensiunile ar trebui sa le gasesti pe forumurile din afara, de preferat sa iei unul putin mai lung daca nu ma insel.

Daca iei unul ca acesta http://www.alexbeagroup.ro/ProductContentFileHandler/700/700/racord-flexibil-50-11751.jpg ai sanse mari sa se distruga marginile "plasei"metalice in momentul sudarii. Eu am patit asa cu un racord Bosal si a cedat dupa 6-7 zile. Pana la urma am achizitionat unul no-name care a costat de doua ori mai putin (40 fata de 80 lei) si a tinut foarte mult timp.

P.S: daca iti cere cineva mai mult de 150-200 lei pe manopera eu zic sa o lasi balta. E treaba de 45 minute dar unii cer sume fabuloase.

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa schimbi racordul iti recomand sa iei unul cu marginile cat mai mari. Ex: http://www.wrt-parts.ro/termekkepek/4299_Racord-flexibil-63-mm-TW-TL-208_p1cl5u_1.jpg . Dimensiunile ar trebui sa le gasesti pe forumurile din afara, de preferat sa iei unul putin mai lung daca nu ma insel.

Daca iei unul ca acesta http://www.alexbeagroup.ro/ProductContentFileHandler/700/700/racord-flexibil-50-11751.jpg ai sanse mari sa se distruga marginile "plasei"metalice in momentul sudarii. Eu am patit asa cu un racord Bosal si a cedat dupa 6-7 zile. Pana la urma am achizitionat unul no-name care a costat de doua ori mai putin (40 fata de 80 lei) si a tinut foarte mult timp.

P.S: daca iti cere cineva mai mult de 150-200 lei pe manopera eu zic sa o lasi balta. E treaba de 45 minute dar unii cer sume fabuloase.

 

 

O idee de un service unde sa fac aceasta operatiune ? Numar de telefon adresa ? Am intrebat la bimmer-service dar nu prea merita sa dau cat cer ei pentru aceasta operatiune.

 

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Cat ti-au cerut la bimmer? Chiar sunt curios, eu l-am schimbat la bavaria :)

Ai pm cu service

Bimmer sunt praf, nu te sfatuiesc sa mergi la ei.

 

 

Multumesc pentru PM.

 

Pai 250 piesele parca daca nu chiar 270 si 300 manopera.

 

Am oferta in masina si pot spune exact maine. Dar stiu ca sare de 550 RON totalul , este undeva intre 550 RON si 600 RON.

 

 

Cat ai dat la Bavaria ?

Edited by Cezar89
Link to comment
Share on other sites

Parca 1200, dar au schimbat si scutul termic de sub racord (pret cu tva)

Problema a fost ca era urgent, nu mai puteam merge cu masina si trebuia sa plec din oras in ziua urmatoare. Nu am gasit nici un service sa rezolv asa repede

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Parca 1200, dar au schimbat si scutul termic de sub racord (pret cu tva)

 

Da ma gandesc ca ai pus original acolo. Am gasit si eu racord original pe net 600 RON da pe ebay.

 

O sa sun Luni acolo unde mi-ai dat tu sa vad ce zic, ca pret si cand au timp . Sti pe cineva care a schimbat acolo ?

 

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Nu se justifica sa cumperi unul original, nu te ajuta cu nimic. Oricum motoarele de Bmw sunt montate longitudinal si oscilatiile transmise in racord nu sunt mari. La masinile cu tractiune fata si motor montat transversal racordurile flexibile sunt mult mai predispuse sa se distruga. Daca nu ma insel poti si sa il anulezi, dar nu este ideal. Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Nu se justifica sa cumperi unul original, nu te ajuta cu nimic. Oricum motoarele de Bmw sunt montate longitudinal si oscilatiile transmise in racord nu sunt mari. La masinile cu tractiune fata si motor montat transversal racordurile flexibile sunt mult mai predispuse sa se distruga. Daca nu ma insel poti si sa il anulezi, dar nu este ideal.

 

 

Nu il anulez ca nu are rost pentru cateva sute de lei. Nu cumpar original . Cumpar unul care imi recomanda la service si gata. Nu dau 600 de lei pe unul original doar pentru ca e original.

 

 

Multumesc,

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La un service BMW manopera o sa fie mai mare pentru ca ei demonteaza intreaga evacuare ( inclusiv dpf) ptr a taia/suda racordul flexibil. Eu mi-am facut operatiunea la o firma de evacuari din Bucuresti ( nu mai retin numele) care l-a sudat direct fara sa demonteze evacuarea,

 

Racordul flexibil la n47 e o problema, deoarece nu este montat dreapt ( vine curbat) si preia greutatea din partea din fata a sistemului de evacuare.

Link to comment
Share on other sites

La un service BMW manopera o sa fie mai mare pentru ca ei demonteaza intreaga evacuare ( inclusiv dpf) ptr a taia/suda racordul flexibil. Eu mi-am facut operatiunea la o firma de evacuari din Bucuresti ( nu mai retin numele) care l-a sudat direct fara sa demonteze evacuarea,

 

Racordul flexibil la n47 e o problema, deoarece nu este montat dreapt ( vine curbat) si preia greutatea din partea din fata a sistemului de evacuare.

 

 

Da eu am N47, o sa merg la un service specializat in evacuari. O sa dau cateva telefoane de Luni sa vad unde gasesc. Daca iti aduci aminte intre timp cum se numea firma astept mesaj . Oricum am sa sun la service-ul lasat de colegul "Madutzu25". Dar astept si alte pareri. :)

 

Multumesc,

Edited by Cezar89
Link to comment
Share on other sites

La un service BMW manopera o sa fie mai mare pentru ca ei demonteaza intreaga evacuare ( inclusiv dpf) ptr a taia/suda racordul flexibil. Eu mi-am facut operatiunea la o firma de evacuari din Bucuresti ( nu mai retin numele) care l-a sudat direct fara sa demonteze evacuarea,

 

Racordul flexibil la n47 e o problema, deoarece nu este montat dreapt ( vine curbat) si preia greutatea din partea din fata a sistemului de evacuare.

Racordul original nu e sudat de carcasa dpf din ce am vazut eu. A fost mai greu de scos cel vechi (era rupt de la jumatate si imi atarna evacuarea), decat de montat cel nou. Si da, se demonteaza intreaga evacuare + dpf; oricum nu e indicat sa sudezi pe masina.

Service-ul recomandat de mine este Pilot, poate au mai fost alti colegi acolo si pot da o parere. Si eu am vrut sa merg la ei insa aveau disponibil la 4-5 zile fata de ziua cand aveam nevoie

Link to comment
Share on other sites

Sos. Colentina e plina de astfel de service-uri, am schimbat si eu acum 3-4 ani si urmeaza sa il

Schimb iar, chiar ii recomand pe astia de pe colentina, nu mai tin minte exact, toata distractia m-a dus undeva la 350 ron(racord + montaj)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Multumesc colegilor pentru sfaturi si pentru ajutor. De luni o sa ma ocup de schimbarea racordului si revin cu feedbak unde am schimbat si cat a fost. Am deja cateva sfaturi binevenite de la voi unde as putea schimba. :)

 

Daca nu intrebam ma indreptam catre bimmer service. Bine ca am intrebat inainte.

 

 

Va multumesc foarte mult,

Edited by Cezar89
Link to comment
Share on other sites

Multumesc colegilor pentru sfaturi si pentru ajutor. De luni o sa ma ocup de schimbarea racordului si revin cu feedbak unde am schimbat si cat a fost. Am deja cateva sfaturi binevenite de la voi unde as putea schimba. :)

 

Daca nu intrebam ma indreptam catre bimmer service. Bine ca am intrebat inainte.

 

 

Va multumesc foarte mult,

 

 

Am schimbat pe bulevardul Timisoara undeva, 200 LEI Racord si manopera.

 

 

Multumesc,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.