Jump to content

M3/M4 ca daily driver


alexxs

Recommended Posts

Dupa specs si ce teste am vazut, Giulia QV chiar e o alternativa de luat in seama. Eu am decis sa nu merg mai departe din cauza faptului ca e prima masina moderna facuta de Alfa cu o asemenea putere si nu se stie ce surprize o sa apara. Nu mai pun faptul ca nu vreau ca mecanicii din Ro sa invete cu ce se mananca pe banii si timpul meu :)
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

am avut m4, si-a indeplinit sarcina de daily driver ft bine.

cu aglomeratia din bucuresti iti va consuma cat un tanc

masina o sa mearga ca o caruta pe drumurile pline de denivelari si gropi , chiar si cu suspensia pe modul comfort.

suspensia nu se uzeaza asa repede , doar e construita pentru un stress mult mai puternic de atat , dar ia-ti 2-4 rinichi de rezerva .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Salut,

 

Ce ai ales pânã la urmã?

Aceeași dilemĂŁ am și pentru asta m-am gândit la GLA 45 AMG, are garda la sol ceva mai ĂŽnaltĂŁ.

 

 

Salut,

 

De cateva luni am inceput sa urmaresc forumul pentru ca (cel mai probabil) urmeaza sa fac o achizitie din grupul BMW. Primul gand a fost 435i (acum 440i), dar am primit o oferta f competitiva pentru un M3/M4 nou. Tot studiind pe internet, am dat peste faptul ca F8x are radiatorul de racire al uleiului montat orizontal, in spatele barii fata, f aproape de pamant. Planul este sa folosesc masina ca daily driver, cu drumuri prin oras (mai ales seara) si in weekend. Dintre cei care aveti M3/M4 sau chiar M5/M6 (au aceeasi pozitionare), ati avut vreo problema cu mersul prin oras? Pe forumurile din US sunt destui care au spart radiatorul respectiv, la unii s-a lasat cu inlocuire de motor (>40k de dolari).

 

20918069606_be45c56812_b.jpg

 

Celelalte alternative la care ma uit sunt, dupa cum spuneam, 440i si C43, Jaguar XE S si Audi S5. In afara de problema cu oil cooler-ul, sunt curios de parerile celor care isi folosesc M-urile prin Bucuresti, cat de multa satisfactie va ofera, daca ati avut vreodata probleme si cat de fezabil e sa privesc masina ca un daily driver. Mentionez ca fac sub 15.000 km anual.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Ce ai ales pânã la urmã?

Aceeași dilemĂŁ am și pentru asta m-am gândit la GLA 45 AMG, are garda la sol ceva mai ĂŽnaltĂŁ.

 

Am condus M4, M2 comp si CLA 45 AMG, sincer alegerea ar fi M4, M2 comp si apoi CLA. GLA-ul probabil ofera si mai putina placere decat CLA-ul,in fond este si f urat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.