Jump to content

BMW 320d E92 177cp Turbina Mitsubishi


CaralinM

Recommended Posts

Salut,

 

Revin cu o noua postare, insa acum nu cu sfaturi pentru achizitia unei masini. De o saptamana am cumparat un BMW 320d N47 e92 din 2008 cu 145000 km reali (verificati) si distributia schimbata. Masina nu mai are catalizator, filtru de particule si este anulat si EGR-ul(au fost pastrate volumele unde au fost catalizatorul si filtrul de particule, dar sunt goale). DE asemenea, masina are softul modificat, pe dyno avand 206Cp si 464Nm. Problema care mi se pare mie un pic ciudata este data de turbocompresor, si anume: la accelerare puternica inainte de a face presiune se aude un fluierat destul de tare al acesteia, dupa care nu se mai aude deloc. Am ascultat si alte turbine defecte, insa zgomotul este diferit. La ralanti nu se aude deloc si nici cand i-au piciorul din acceleratie. Trebuie sa ma astept la picarea acesteia cat de curand? (Masina nu scoate fum alb, nu da ulei si nici nu am pierderi de putere).

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Stiu doar ca o turbina ce fluiera nu e ok. Vezi la actuator daca are ceva sau o diagnoza. Chestia e ca daca aveai probleme cu actuatorul aveai pierderi de putere. Masinile manevrate cu DPF Off si putere mai mare, incep sa aiba des probleme pt ca nu mai ruleaza in parametrii fabricantului si cine a facut modificarile, probabil ca nu a setat tot cum trebuie. Nu ma pricep la tunning-uri si nici nu sunt fan improvizatii romanesti gen DPF off si putere marita.
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca esti din Bucuresti, iti pot recomanda un loc unde sa mergi sa iti verifici turbina (eventual sa o reconditionezi). Eu am schimbat-o cu una reconditionata la ei si e ok, am si garantie. Da-mi mesaj in privat daca te intereseaza, ca sfat iti recomand sa nu mai mergi cu ea pana nu o verifici (iti poate "trece" tot uleiul in admisie ia foc si pa-pa motor)
Link to comment
Share on other sites

Te poti astepta sa se strice orice, la cate ''anulari'' are facute. De ce ai cumpara o masina atat de matrasita, fiind constient de asta ?

 

 

 

A fost sigur ca are km reali frantics.gifPe ce te bazezi cand spui ca sunt reali? .....eu cred ca are cu mult peste 300.000 km....pentru ca atunci apar problemele tale(lipsa dpf,soft marit,turbina varza)Macar sa fi dat putin pe ea....si mergi la un service.

Edited by dorubimotoru
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Toate aceste "anulãri" sunt de fapt "doape" care limiteazã acel motor, din punctul meu de vedere, sunt" puse "acolo pentru a respecta normele de mediu si atâta tot ,eliminarea acestora poate aduce numai beneficii unui motor.

 

Si tot beneficii aduc si mediului inconjurator anularile astea ? Eu sunt sigur ca nu. Si mai sunt sigur ca nici motorului nu-i fac niciun bine + ca fara DPF mergi cu fumu' taras.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Si tot beneficii aduc si mediului inconjurator anularile astea ? Eu sunt sigur ca nu. Si mai sunt sigur ca nici motorului nu-i fac niciun bine + ca fara DPF mergi cu fumu' taras.

Mediul ĂŽnconjurĂŁtor este un alt argument, eu mĂŁ refer la motor, singurul lucru pe care eu ĂŽncĂŁ il am fĂŁcut este catalizatorul care pe maĂâ˘inĂŁ, in rest am aceleaĂâ˘i modificĂŁri ca dansul si pot sĂŁ te asigur cĂŁ fum nu face, acum depinde foarte mult si de cine iti face softul si de ce vrei de la maĂâ˘inĂŁ .DacĂŁ de la un 163cv se vrea 220 cv in acel caz nu te contrazic ,dar dacĂŁ se fac lucrurile cu mĂŁsurĂŁ si competenĂâşĂŁ te asigur cĂŁ maĂâ˘ina se schimbĂŁ in bine.

Spune cineva mai sus ca aceastĂŁ practicĂŁ este tipic româneascĂŁ, in schimb eu cred cĂŁ tipic romanesc este sĂŁ ti un lucru pus pe maĂâ˘inĂŁ pentru ca l-au pus germani si ei sunt germani si Ăâ˘tiu ce fac . Noi suntem români, nu atingem nimic cĂŁ stricĂŁm.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Opriti-va cu prostiile cu masini matrasite ca n-au DPF/catalizator,voi nu vedeti ce aberatii scrieti? Poate cineva chiar vine cu ganduri serioase,citeste si ramane cu mentalitatea asta dupa.

Pentru OP,stai linistit,sunt posesor de e90 n47 cu DPF TAIAT DE MINE insa cu catalizatorul lasat intact (ti-as recomanda si tie sa ti-l pui la loc pentru fum/itp) . Ce auzi tu este efectul benefic de a da dpf'ul jos la acest motor,acel "suierat" nu e decat turbina care evacueaza gazele in timp ce face boost. Tin minte ca si eu cand am scos masina in probe dupa dpf off am ascultat sunetul,iar mecanicul meu era in extaz in dreapta "vai cat de bine evacueaza,vai ce frumos face" . Sunt sunete distincte ceea ce auzi tu vs flueratul turbinei. Insa daca vrei sa devii 100% sigur ca nu ai joc axial demonteaza-ti furtunul de la turbo ( ai dyi,e o treaba de 10 min maxim),baga mana in el ( la rece de preferat ) si trage si tu stanga-dreapta,sus-jos,fata-spate de axul de la turbo. Nu e nimic complicat.

Si stai linistit,prin faptul ca ai dpf'ul anulat la masina tot ce ai facut este sa iti maresti durata de viata a motorului,e incredibil cat de mult gatuie fluxul de aer pe evacuare filtrul ala.

Nu zic ca nu face bine,e foarte ok pentru mediu insa cam aici i se opreste farmecul. Pentru motor e ca o boala ce avanseaza greu insa in final il omoara. Un dpf infundat poate duce la motor facut pachet,turbina moarta etc etc.

Nu nemtii au vrut sa puna filtrul asta,ci uniunea pentru a deveni mai eco si sa salvam pinguinii,ceea ce nu e ceva rau pentru noi,insa e rau pentru motorul diesel.

P.S Pentru tipul cu peste 300k km,mie in 160k mi-au cazu 3 senzori la DPF si aveam grad de colmatare peste 40%,masina cu care se merge predominant pe autostrada si care n-a vazut decat motorina din pompa. In 30k mai mult ca sigur imi trantea eroarea pe bord,l-am scos fix cand a inceput sa ma enerveze si sa isi faca regenerari la ~200km de mers prin oras.

Edited by Theo42
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Astazi am verificat turbina si nu are joc in ax si nici nu am ulei in admisie. Cel de la care am luat masina a avut-o de noua, este o ruda si de asta stiu ca are km reali (detin toate facturile cu pisele schimbate din 2008). Filtrul de particule a fost dat jos pentru ca avea un grad ridicat de colmatare (masina a fost folosita foarte mult in oras). Softul a fost modificat special pentru lipsa dpf si egr....masina are 206 cp si 465nm....nu scoate fum negru deloc....daca optam pentru un soft mai agresiv atunci era o problema fumul....
Link to comment
Share on other sites

Da, chiar uimitor ca incepe sa pice masina dupa ce i s-au dat jos piese. Neamtu' ala fraier le-a pus degeaba, asa de kiki. Adevarul e ca inginerii BMW nu puteau sa scoata 200 de cai dintr-un motor N47, au fost prosti si au scos doar 177 sau cati ai tu. Improvizatiile astea cu DPF off si altele minunatii te costa scump. Stiu ca iau multe minusuri la postarea asta, dar cand un DPF ajunge la capat de drum , ca isi da duhul al 180k Km sau la 350K km , SE SCHIMBA! De aia e pus acolo, e un filtru murdar care dupa nspe mii de regenerari, nu mai merge. E ca si cum ai fuma incontinuu fara sa schimbi filtrul. Cand ajungi la chistoc, il arunci, pui foita noua, tutun nou si folosesti acelasi filtru. Pe forumul asta nu stiu cati au schimbat filtrul DPF. Edited by six in line
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, chiar uimitor ca incepe sa pice masina dupa ce i s-au dat jos piese. Neamtu' ala fraier le-a pus degeaba, asa de kiki. Adevarul e ca inginerii BMW nu puteau sa scoata 200 de cai dintr-un motor N47, au fost prosti si au scos doar 177 sau cati ai tu. Improvizatiile astea cu DPF off si altele minunatii te costa scump. Stiu ca iau multe minusuri la postarea asta, dar cand un DPF ajunge la capat de drum , ca isi da duhul al 180k Km sau la 350K km , SE SCHIMBA! De aia e pus acolo, e un filtru murdar care dupa nspe mii de regenerari, nu mai merge. E ca si cum ai fuma incontinuu fara sa schimbi filtrul. Cand ajungi la chistoc, il arunci, pui foita noua, tutun nou si folosesti acelasi filtru. Pe forumul asta nu stiu cati au schimbat filtrul DPF.

 

 

Pentru motor , turbina, performante , consum si linistea posesorului anularea dpf este foarte ok , cum a scris si colegul dpf este pus pe masina pentru mediu. Cu un soft ok nu ai nici un fel de fum !

 

Pana una alta vezi si cat te costa sa pui un dpf nou pe masina ..

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pai da, aici e problema, ca ne luam masini de 60K la mana a doua cu 18k si n-avem bani nici macar de intretinerea lor corespunzatoare. Nici de achizitie, nici de intretinere. Ne miram mereu cand pica un modul si costa de la 200 euro in sus, dar nu ne gandim ca e masina premium si ca are costurile ei.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pentru motor , turbina, performante , consum si linistea posesorului anularea dpf este foarte ok , cum a scris si colegul dpf este pus pe masina pentru mediu. Cu un soft ok nu ai nici un fel de fum !

 

Pana una alta vezi si cat te costa sa pui un dpf nou pe masina ..

Nu ai fum in mers, asta nu in toate cazurile. Am vazut multe masini care pareau a fi afumatori, cu strat consistent de funigine pe esapament. La o masina cu un motor care functioneaza normal si corect nu o sa vezi exapament murdar.

6000 ron e costul in reprezentanta, se poate schimba si mai ieftin. Consider un cost normal la 200 - 250k km de utilizare. Ca in majoritate cazurilor trebuie schimbat la 20-50k de cand cumperi masina, e alta poveste. E un risc asumat

Daca IPT-ul s-ar face pe bune multe masini ar sta pe dreapta

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Sunt de acord cu schimbarea filtrului de particule atunci cand cel vechi se colmateaza. Nu vreau sa dau exemple negative, dar cunosc cazuri in care acelasi motor (piese interne) cu emisii EU4 are durata de viata in jur de 600 000 km, iar cand i se aduc toate modificarile pentru a respecta norma EU6 durata de viata scade la 350 000 KM. Incepand cu anul 2008 toate vehiculele noi au manual de dezmembrare si sortare piese, deoarece din acel an in Europa s-a considera durata de viata a unui autovehicul la 7 ani. Masinile nu mai sunt ceea ce au fost inainte din punct de vedere al duratei de viata, deoarece in topul companiilor auto nu se mai gasesc pasionatii de automobile, ci economistii. Cum s-a spus si mai sus, inginerii de la BMW si nu numai au fost fortati de directivele europene sa scada emisiile motoarelor cu ardere interna.....

 

Apreciez toate comentariile acesti post, fiecare avand dreptul la o parere subiectiva.

 

Multumesc

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai da, aici e problema, ca ne luam masini de 60K la mana a doua cu 18k si n-avem bani nici macar de intretinerea lor corespunzatoare. Nici de achizitie, nici de intretinere. Ne miram mereu cand pica un modul si costa de la 200 euro in sus, dar nu ne gandim ca e masina premium si ca are costurile ei.

 

 

Nu toata lumea da jos dpf-ul pentru ca e colmatat..eu la asta ma refeream , ca exemplu eu l-am dat jos pentru mai multi cp si fiabilitate in timp.. Daca ai 18.000 euro sa cumperi masina ai si 1500 euro sa schimbi un dpf care nu pica atunci cand o cumperi in general , daca asta iti doresti..

 

p.s Cu o masina in mintile ei si un soft bun de dpf off nu scoate fum !

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Costurile anularii dpf'ului + soft sunt asemanatoare cu inlocuirea lui ( nu in reprezentanta ) . Deci factorul asta dpmdv pica,diferenta e de maxim 1000ron(un soft e 350e iar inlocuirea dpf'ului ar fi fost 450-500e) in plus pentru inlocuirea lui,bani care in momentul in care detii o masina de genul nu consider ca inseamna ca tu pe urmatoarea luna sa mananci pateu cu paine. (un dpf de e90 se gaseste si la 400e,fabricat in polonia,NOU)

E decizia fiecaruia ce face cu el o data ce a picat sau chiar si inainte. Eu consider ca este unul dintre cele mai bune chestii pe care i le-am facut masinii privind lucrurile din perspectiva ei ca fier. DPF'ul nu este ceva sanatos pentru motor ci pentru pinguini,incalzirea globala,lupta impotriva cancerului,copaceii verzi etc.

Iar legat de ce s-a zis mai sus cum ca nemtii de prosti nu l-au dus in 200hp de fabrica. L-au dus,se numeste performance package,contine un ecu si un intercooler mai mare (inutil raportat la cresterea de putere). Insa vor bani grei pentru el si privind lucrurile dpdv economic e mult mai ok sa oferi ceva la 70% din potential iar pentru cei care chiar vor mai mult sa le dai 100% la un pret de 1/40 din valoarea masinii noi sau ulterior 1/10 din valoarea masinii sh. Nu te gandi ca un soft stage 1 reinventeaza roata.

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu Bmw/Mini si alte marci (Mazda...) suporta mod regenerare fortata a DPF. Se activeaza prin conectare la terminalul de diagnoza. Daca gradul de colmatare e scazut chiar are succes.

A incercat careva?

Sa (ne) intelegem, regenerarea fortata nu este decat ultima sau ultimele incercari de regenerare a filtrului.. (inainte de a fi curatat pe banc..); nicidecum un mod intelept de a prelungi viata filtrului.

Daca motorul cu filtru DPF nu are parte in mod curent de drumuri in afara orasului are cu siguranta viata grea doar in oras!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.