Jump to content

Oprire brusca motor X5 E70 2009


Recommended Posts

Buna seara! Am mai avut recent o problema cu masina http://www.bmwclub.ro/forums/topic/178550-probelma-pornire-la-rece-x5-2009-30d/

 

In fine, acum s-a ivit altceva. Am scos masina din curte, a pornit fara nicio problema (erau vreo 5-6 grade afara) si pana am mers in casa sa iau ceva, m-am intors si masina era oprita si cu cutia in N (ciudat inca de acuma), dar eu o lasasem pornita. Am ramas mirat, nestiind de vreo functie sa se opreasca singura daca nu e nimeni la volan sau cine stie ce de genul asta. Apas pe START si masina voia sa porneasca dar nu cred ca primea combustibil, se auzea cum invarte sa porneasca dar fara rezultat. Scot cheia din contact, o bag iar, apas pe START, porneste bine mersi, dau sa plec si peste 10 metri se opreste brusc, fara sa tuseasca, zdrangane sau orice alt sunet v-ati putea imagina si nici nu se simtea vreun miros de ars. Apas din nou pe start, iar ca si prima data, invarte sa porneasca dar fara combustibil primit. Am renuntat, asa clar terminam bateria. Am lasat masina 2 ore sa stea si am incercat inca odata sa vad daca merge si am pornit-o cat pentru sa o bag in curte inapoi. Am mers si in fata si in spate cu ea sa vad daca se mai opreste, dar mergea foarte bine, ca inainte de evenimentul neplacut.

A venit o cunostinta si mi-a facut o diagnoza, mi-a aparut ca toate bujiile sunt arse de pe la 100k de km si in acelasi moment, deci probabil e releul dus, dar nicio alta eroare nu i-a aparut lui.

 

Sa fie de la bujii si releu? Masina pe frig ce-i drept a pornit mai greu, dar in rest niciun bai de 3 saptamani incoace de cand nu mai e atat de frig. Am citit pe internet ca ar putea fi senzorul de la axa cu came si/sau senzorul de la vibrochen, dar tuturor celor care au relatat o problema de genul nu aveau eroare cu privire la asa ceva la diagnoza. Ati mai patit asa ceva? Ce ar putea sa aiba daca nici la diagnoza nu spune altceva in afara de toate bujiile arse?

 

Mi-e si frica sa mai umblu cu ea acum la distante mari, Doamne feri ma prinde si se opreste naibii intr-o depasire sau in curba si nu ma vad tare bine atunci.

Link to comment
Share on other sites

Am gresit in prima postare, bujiile pe la 87k de km sau ars, in fine, nu ca ar face vreo diferenta prea mare. La diagnoza a mai aparut un cod la erori 49A3 dar tipul zicea ca nu l-a mai vazut si nu stie ce e. Plus ca daca este este eroare am intels ca incepe cu P cred sau tot cu aceeasi litera, nu cu cifre.

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f77/bmw-x5-e70-3-0sd-engine-cuts-out-t230778/

 

Un caz asemanator poate sa fie asta.

Link to comment
Share on other sites

iar bujiile. pentru a o mia oara bujiile sunt de vina. Motorul odata pornit trebuie sa porneasca la sfert cu si fara bujii. la minus 5 grade trebuie sa porneasca la sfert cu si fara ele chiar daca este motorul rece. Numai zic de oprit.... la tine cel mai probabil este o problema din injectie (injectoare, pompa inalta, senzor rampa, supapa pompa inalta). Eu am releu ars de ani de zile si ce crezi? imi porneste la orice temperatura Edited by malasorte
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nici la un Duster nu cred ca este cu mult mai ieftin daca mergi in reprezentanta ... Preturile pentru diagnoza sunt cam la fel la orice reprezentanta, pana la urma procedeul este la fel , indiferent ca ai seria 7 sau ca ai un Duster ... cu interpretatul este mai greu.

 

Deci tu vrei sa arunci banii pe bujii degeaba doar ca sunt mai ieftine sau sa iti rezolvi problema ? Eu zic sa faci o diagnoza seriosa si poate scapi doar cu un sensor , nu cred ca ai probleme la injectoare, adica nu pica asa dintr-o data fra ceva semene inainte ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
Nu stiu sa iti explic mai exact ( in capatul injectoarelor ) . Apa ajunge in compartamentul motor si corodeaza capatul injectoarelor ( le scurt circuiteaza ) si fiind piezo electrice nu se pot repara , reconditiona. Te rog cauta pe google. Este o problema comuna de a E70-lui. O sa revin cu poze
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Nu stiu sa iti explic mai exact ( in capatul injectoarelor ) . Apa ajunge in compartamentul motor si corodeaza capatul injectoarelor ( le scurt circuiteaza ) si fiind piezo electrice nu se pot repara , reconditiona. Te rog cauta pe google. Este o problema comuna de a E70-lui. O sa revin cu poze

Da ai dreptate , e una din multele probleme comune ale lui E70 . Apa ajunge pe injectoare din cauza unei fașii de plastic prost proiectate care nu a fost schimbata nici dupĂŁ sute de cazuri .E vorba de banda transversala de plastic care are un cheder pe care se sprijinĂŁ capota . Pasticul are din turnare o forfecare la mijloc de-a lungul lui . Din cauza greutații si vibratiei capotei acesta se rupe de parca e taiat cu laserul pe lung . De multe ori nu se observa pentru ca ramane pe pozitie . Eu am vazut abia dupa ce am stat de vorba la service cu un proprietar care schimba injectoarele din cauza asta . El avea 350k iar eu 80 k si am zis ca al meu e bun . A doua zi cand m-am uitat era crapat tot . BMW e o masina foarte solidĂŁ dar are cateva sute de puncte sensibile din cauza carora te lasa in drum in rest e OK . La mine s-au intamplat deja 15 din problemele comune si se gasesc pe net .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Peste motor mai este un capac de plastic , de el cum trece apa si tocmai ajunge pe injectoare care mai au o bucata de spuma/izolatie peste ?

Atunci cand sta mult apa pe acolo nu e o problema sa ajunga unde nu trebuie . Eu am facut un test cu apa turnata pe parbriz cand era plasticul crapat . Se prelingea pe motor exact prin spatele capacului de plastic ce acopera motorul . Coltul stanga spate al capacului de motor , aproape de nitul din stanga al benzii orizontale de plastic . Defecte minore cu efecte majore .

Pe unde intra apa la motor X5E70

Edited by Ralanti
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
  • 5 months later...

Salutare, 

Am o problema la masina mea, X5 2008 E70 3.0d 235cp, in timp ce acceleram puternic motorul murea, tot de pe forum si in urma unei diagnoze am identificat problema: injectorul 5. 

Am comandat dupa codul vin al masinii si codul oem un injector reconditionat bosch de pe autodoc.es, initial am crezut ca este nou, dar ulterior am vazut ca este reconditionat. Dupa ce am montat injectorul nou am vrut sa-l codez cu insta+ dar primesc o eroare cand incerc sa salvez noua valoare, am incercat sa codez codul universal AAAAAEA dar la fel nu ma lasa sa-l salvez. Am incercat si cu un tester delphi dar la fel nu pot salva valoarea. 

Masina nu porneste cu injectorul nou deloc. Am decis sa montez vechiul injector sa vad daca porneste, la fel.. masina nu porneste deloc. 

Ce am omis? Trebuie amorsata instalatia de motorina? Orice sugestie e binevenita.

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, WIN60 said:

Cred ca ar trebui sa pornească și fără codare.. ai încercat sa desfaci conducta la unul din injectoare in timp ce dai la automat? Poate a intrat prea mult aer pe instalație. 

Salut, 
Am reusit sa pornesc motorul, intradevar era aer in instalatie, am folosit o pompe de vacuum si functia diesel bleeding din ista+. Is curios de ce nu reusesc sa codez injectorul, am vorbit cu cei de la autodoc si au spus ca este 100% compatibil cu masina si ca au facut o plangere la Bosch. 

  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.