Jump to content

Luxemburgheza


RaYn3

Recommended Posts

Si la al meu X1 se simte cum schimba la rece, insa doar daca accelerezi lin de tot. Simti si la retrogradari in trepte mici?

 

Pe retrogradare(de la mare la mic) nu se simte nimic, in schimb cand reduc viteza pana undeva la 20Km/h, se simte ca un fel de frana de motor atunci cand incep sa accelerez din nou. Daca mi-am dat eu seama bine, cutia trece in prima treapta, de altfel se simte cumva ca si la manuale cand retrogradezi din treapta a doua in prima treapta.

 

 

Ca sa-ti raspund la intrebarea de mai sus, NU e normal sa simti cand schimba viteza cand este rece, iar cand se incalzeste sa nu mai ai acele simptome.

Ar trebui sa schimbi uleiul la cutie.

 

Si fara sa intru in polemica cu tine, esti sigur ca ai km. originali? Si in alte tari se manaresc km.

 

Iti spun acest aspect, deoarece vad in poze ca ai cuta destul de pronuntata la scaun sofer + plus volanul destul de tocit, din ce vad in pozele puse de tine.

 

Tu ai scaune cu piele DAKOTA iar la km. care spui ca ii ai nu are voie sa faca acea cuta

 

Istoricul primit si cartea de service bat 100% cu ceea ce am primit de la bmwdecoder. Are si un cartonas la motor cu ultima revizie, temp la antigel, care la fel bate cu cartea si bmwdecoder. In interior inca miroase a nou, iar dupa schimbul distributiei, mecanicul mi-a confirmat ca intr-adevar turbinele au fost schimbate impreuna cu conductele pt ulei si alte accesorii ce tin de acestea. In istoric zice ca la 119000Km, Turbo complete. Tot legat de schimbul distributiei, am asistat doua ore si toate piesele demontate pana atunci aratau ca "noi", se simtea totul bine legat si in stare f buna. Crede-ma ca m-au trecut de multe ori astfel de ganduri cum ca as fi luat teapa in ceea ce priveste nr-ul total de km, doar ca in timp au inceput a fi risipite si in afara acelor mici crapaturi din partea de sus a volanului de care poate mentionezi si tu, n-am prea gasit nimic concludent care sa-mi spuna ca ar avea mai multi kilometri. Pe de alta parte si acele crapaturi nu cred ca au avut ca si cauza contactul cu mana. Nu stiu cine ar putea sa tina volanul aproape continu doar de acolo si din laterale de unde in mod obicei cam toata lumea il tine, sa nu aibe nici un fel de uzura. Pe de alta parte acele crapaturi sunt mai degraba niste linii regulate, ma gandesc ca mai degraba a fost poate ceva defect in piele si sub actiunea soarelui sa fi aparut. In fine...cu exceptia acelor "linii" de pe volan, in rest crede-ma ca cel putin la interior nu are nici un fel de defect. Ca sa mergi cu mana stanga pozitionata la ora 12 tot timpul, ar trebui ca fostul proprietar sa fi fost nu stiu ce jmecher care merge asa la misto, desi pe bancheta din spate sunt semne de la scaunul pt copil. Si modulul Used Cars din Carly a citit toate modulele in care se stocheaza kilometrii si totu-i asa cum trebuie. Numarul de kilometrii sunt trecuti in contractul de vanzare-cumparare. Am si factura de la ultima revizie din august 2016 din Luxembourg. Chiar nu gasesc altceva concludent care ma puna pe ganduri in ceea ce priveste numarul real al kilometrilor. Sa nu mai spun ca absolut totul functioneaza pe ea, toate butoanele.

 

Legat de cutie, evident ca o sa-i schimb uleiul, doar ca momentan n-o sa pot ajunge la ZF Faur, decat daca intr-adevar este o urgenta acest lucru. O sa mai studiez problema si poate pana la urma gasesc pe cineva competent in zona de vest si atunci il voi schimba mai rpd. Pe de alta parte, deja sunt cativa colegi care au confirmat ca si ale lor au acelasi comportament la rece, plus ca-i logic cumva sa fie asa, desi eu tot ma stresez :) Chiar si la cutiile manuale, se simte cutia ca-i rigida din pricina uleiului, iar din momentul in care acesta se incalzeste, curge mai usor printre subansambluri, altfel se simte. Zic si eu, si asta nu doar sa ma consolez cum ca totul e-n regula.

Edited by RaYn3
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Are dreptate colegul, mai bine te duci la Szeget, sunt mult mai buni. Au reprezentanta ZF.

 

Vezi ca ZF Faur, nu e ceea ce pare, au patit-o cativa colegi cu ei.

 

Intra pe site-ul original ZF, sa te convingi ca ZF Faur NU este reprezentanta ZF Germania.

 

In privinta cutiei, iti spun sigur ca nu face asa. Si eu am acelasi model ca al tau si nu-mi face asa. Daca si altor colegi face asa, asta nu inseamna ca este un etalon.

 

Iar la KM. aia scaunul NU avea voie sa faca acea cuta, nici daca soferul avea 110 kg.

 

In privinta km. care sunt trecuti in istoric, sunt corect trecuti, DAR AR PUTEA SA NU FIE REALI.

 

Omul sa dus mereu la al 2-lea schimb la reprezentanta sa schimbe uleiul, ca sa aibe istoric bun la vanzare. De acolo poate sa-ti iasa km. putini cu istoric bun, dar in realitate sunt alti km.

E o practica des intalnita si la ei.

Edited by florin1967
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

are majoritatea km facuti probabil in regim urban, de asta uzura pronuntata pe volan si scaun sofer. Desi nu am 8hp ci 6hp, prima schimbare cand e foarte frig afara, din 1 in 2 si apoi in 3 se petrece cu putin mai mult simt decat dupa aceea, dar eu nu m-am impacientant intrucat e totusi uleiul rece, convertizorul nu blocheaza la T joasa a uleiului plus ca a mea are aproape 300k km(desi e fabricatie 2011 masina) cu un schimb de ulei si bloc de valve la cutie pe la 200k km. Si eu am in plan un nou schimb de ulei curand si probabil ca tot la Faur il voi face, asta daca nu mi-l fac chiar eu, am mai facut asta si totul a decurs ok, atata doar ca e mai incomod fara elevator.

 

Zf Faur nu e ZF Germania Saarbrucken(ca aici e HQ lor), asa cum nici BMW Filaret nu e BMW Germania , sunt doar francize, altfel nu le-ar purta numele, dar asta nu inseamna ca nu-s ok. Or mai fi dat si ei poate gres, desi tind sa cred ca aia care se plang sunt cei care aveau deja probleme la cutie si sperau ca schimbul de ulei in mod miraculos le rezolva.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pt schimb ulei cutie mergi la Mercom Arad, ii gasesti pe google, sunt meseriasi, au scule si fac treaba adevarata, schimba tot uleiul, poti face si spalare la cutie, eventual faci resoftare la zi a cutiei.

 

 

Pe retrogradare(de la mare la mic) nu se simte nimic, in schimb cand reduc viteza pana undeva la 20Km/h, se simte ca un fel de frana de motor atunci cand incep sa accelerez din nou. Daca mi-am dat eu seama bine, cutia trece in prima treapta, de altfel se simte cumva ca si la manuale cand retrogradezi din treapta a doua in prima treapta.

 

 

 

 

Istoricul primit si cartea de service bat 100% cu ceea ce am primit de la bmwdecoder. Are si un cartonas la motor cu ultima revizie, temp la antigel, care la fel bate cu cartea si bmwdecoder. In interior inca miroase a nou, iar dupa schimbul distributiei, mecanicul mi-a confirmat ca intr-adevar turbinele au fost schimbate impreuna cu conductele pt ulei si alte accesorii ce tin de acestea. In istoric zice ca la 119000Km, Turbo complete. Tot legat de schimbul distributiei, am asistat doua ore si toate piesele demontate pana atunci aratau ca "noi", se simtea totul bine legat si in stare f buna. Crede-ma ca m-au trecut de multe ori astfel de ganduri cum ca as fi luat teapa in ceea ce priveste nr-ul total de km, doar ca in timp au inceput a fi risipite si in afara acelor mici crapaturi din partea de sus a volanului de care poate mentionezi si tu, n-am prea gasit nimic concludent care sa-mi spuna ca ar avea mai multi kilometri. Pe de alta parte si acele crapaturi nu cred ca au avut ca si cauza contactul cu mana. Nu stiu cine ar putea sa tina volanul aproape continu doar de acolo si din laterale de unde in mod obicei cam toata lumea il tine, sa nu aibe nici un fel de uzura. Pe de alta parte acele crapaturi sunt mai degraba niste linii regulate, ma gandesc ca mai degraba a fost poate ceva defect in piele si sub actiunea soarelui sa fi aparut. In fine...cu exceptia acelor "linii" de pe volan, in rest crede-ma ca cel putin la interior nu are nici un fel de defect. Ca sa mergi cu mana stanga pozitionata la ora 12 tot timpul, ar trebui ca fostul proprietar sa fi fost nu stiu ce jmecher care merge asa la misto, desi pe bancheta din spate sunt semne de la scaunul pt copil. Si modulul Used Cars din Carly a citit toate modulele in care se stocheaza kilometrii si totu-i asa cum trebuie. Numarul de kilometrii sunt trecuti in contractul de vanzare-cumparare. Am si factura de la ultima revizie din august 2016 din Luxembourg. Chiar nu gasesc altceva concludent care ma puna pe ganduri in ceea ce priveste numarul real al kilometrilor. Sa nu mai spun ca absolut totul functioneaza pe ea, toate butoanele.

 

Legat de cutie, evident ca o sa-i schimb uleiul, doar ca momentan n-o sa pot ajunge la ZF Faur, decat daca intr-adevar este o urgenta acest lucru. O sa mai studiez problema si poate pana la urma gasesc pe cineva competent in zona de vest si atunci il voi schimba mai rpd. Pe de alta parte, deja sunt cativa colegi care au confirmat ca si ale lor au acelasi comportament la rece, plus ca-i logic cumva sa fie asa, desi eu tot ma stresez :) Chiar si la cutiile manuale, se simte cutia ca-i rigida din pricina uleiului, iar din momentul in care acesta se incalzeste, curge mai usor printre subansambluri, altfel se simte. Zic si eu, si asta nu doar sa ma consolez cum ca totul e-n regula.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

are majoritatea km facuti probabil in regim urban, de asta uzura pronuntata pe volan si scaun sofer. Desi nu am 8hp ci 6hp, prima schimbare cand e foarte frig afara, din 1 in 2 si apoi in 3 se petrece cu putin mai mult simt decat dupa aceea, dar eu nu m-am impacientant intrucat e totusi uleiul rece, convertizorul nu blocheaza la T joasa a uleiului plus ca a mea are aproape 300k km(desi e fabricatie 2011 masina) cu un schimb de ulei si bloc de valve la cutie pe la 200k km. Si eu am in plan un nou schimb de ulei curand si probabil ca tot la Faur il voi face, asta daca nu mi-l fac chiar eu, am mai facut asta si totul a decurs ok, atata doar ca e mai incomod fara elevator.

 

Zf Faur nu e ZF Germania Saarbrucken(ca aici e HQ lor), asa cum nici BMW Filaret nu e BMW Germania , sunt doar francize, altfel nu le-ar purta numele, dar asta nu inseamna ca nu-s ok. Or mai fi dat si ei poate gres, desi tind sa cred ca aia care se plang sunt cei care aveau deja probleme la cutie si sperau ca schimbul de ulei in mod miraculos le rezolva.

un reply 100% corect!

 

p.s. daca cutia este ok schimba ce iee din ea, fara alte complicatii

Link to comment
Share on other sites

Are dreptate colegul, mai bine te duci la Szeget, sunt mult mai buni. Au reprezentanta ZF.

 

Vezi ca ZF Faur, nu e ceea ce pare, au patit-o cativa colegi cu ei.

 

Intra pe site-ul original ZF, sa te convingi ca ZF Faur NU este reprezentanta ZF Germania.

 

In privinta cutiei, iti spun sigur ca nu face asa. Si eu am acelasi model ca al tau si nu-mi face asa. Daca si altor colegi face asa, asta nu inseamna ca este un etalon.

 

Iar la KM. aia scaunul NU avea voie sa faca acea cuta, nici daca soferul avea 110 kg.

 

In privinta km. care sunt trecuti in istoric, sunt corect trecuti, DAR AR PUTEA SA NU FIE REALI.

 

Omul sa dus mereu la al 2-lea schimb la reprezentanta sa schimbe uleiul, ca sa aibe istoric bun la vanzare. De acolo poate sa-ti iasa km. putini cu istoric bun, dar in realitate sunt alti km.

E o practica des intalnita si la ei.

 

 

 

Dar cum ai vrea sa arate scaunul ala ?impecabil?a cumparat o masina in care cineva a stat la volan 120k km si nu stie daca era o femeie de 50 kg sau un porc de 120 !!Lucrez si am lucrat de mult timp la firme care cumpara periodic flote de diferite marci.Desi spalatul masinii e decontat totusi sunt utilizatori care isi baga picioarele si masinile la 50 k km arata ca porcul(murdare,tapiterii patate ....ei spun ca nu fac sex,volane roase efectiv....ma intreb si eu cum draq sa freci volanul ala ....te doare mintea.)Conteaza mult omul care foloseste masina.

Ai o teorie a conspiratiei de pe mine ma doare burta de ras.Lasa scaunul omului in pace .....ia pune o poza cu scaunul tau sa vedem si noi cum arata un scaun la x km.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Iti spun sincer ca un sfat lasa masina cum este, nu mai lua de bun ce zic unii care poate nici nu au condus o masina cu cutie automata, masina ta nu are nimic, mergi linistit si nu te mai stresa atat. @Florin1967 lasa omul in pace si nu ii mai baga tot felul de prostii in cap.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e normal comportamentul cutiei in conditiile descrise de tine

daca o accelerezi doar o idee mai tare (nu abuziv) vei vedea ca nu se mai simte cand schimba

 

dupa ce vei schimba tampoanele motorului vei scapa si de trepidatii si putin se va ameliora si acele "socuri"(care de fapt nu sunt socuri; crede-ma, nu vrei sa stii cum sunt de fapt socurile unei cutii defecte)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru raspunsuri, vad ca s-a scris deja ceva pe aici :) Zicea cineva mai sus ca respectivul din Luxembourg s-a dus doar asa cand si cand prin reprezentanta sa inregistreze kilometrii...Asta sincer mi-e tare greu sa cred ca ar face, mai ales ca-i dintr o tara bogata precum Lux, masina a fost luata in leasing si pe de alta parte ar trebui exclus chiar tot ce am spus anterior, iar asta doar din cauza unei cute de pe scaun. Nu stiu cum ai observat tu din poze dar in realitate mie mi se pare ok scaunul. Oricum m-ai facut curios si o sa ma uit si mai atent la el. In trecut am avut E90 tot cu dakota doar ca era pe negru. Stiu ce uzura aveam la scaunul soferului, kilometrii reali la ea fiind undeva aproape de 230k. Pur si simplu nu se poate compara cu asta.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Iti spun acest aspect, deoarece vad in poze ca ai cuta destul de pronuntata la scaun sofer + plus volanul destul de tocit, din ce vad in pozele puse de tine.

 

Prima cuta la scaunul soferului a aparut la mine in primii 5k km. Volanul arata ca dupa razboi. Maciuca de la schimbator a fost deja inlocuita pt ca a crapat pielea.

 

E greu spre imposibil sa evaluaezi o masina dupa aspectul interiorului.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai e nici pielea ce era. Mai exact alta calitate era pielea din e39 fata de ce se pune acum. Pana si dakota e slaba calitativ dupa parerea mea. La e90 sensatec si la x1 dakota insa cute fac toate.

La mercedes de ex nu avea nici o cuta pe pernita din stanga a scaunului soferului.

La audi tt, masina cu 75000 mii km luata de noua scaunul arata nasol, cute pe margini. Volanul in schimb e ca nou, desi masina a condus-o majoritar nevasta-mea, deci cu inele, grija zero etc.

Eu zic ca masinile au materiale din ce in ce mai proaste chiar si astea mai premium. Pai ce butoane aveam la Ml-ul din 2003, alea erau lifetime, la fel si pielea aia groasa si rezistenta la orice.

Condu masina linistit, uita de teoria conspiratiei si bucura-te de ea ca e un fier si atat. Peste 3 ani iei alta si tot asa, doar nu te insori cu ea.

  • Like 9
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Iti spun sincer ca un sfat lasa masina cum este, nu mai lua de bun ce zic unii care poate nici nu au condus o masina cu cutie automata, masina ta nu are nimic, mergi linistit si nu te mai stresa atat. @Florin1967 lasa omul in pace si nu ii mai baga tot felul de prostii in cap.

 

 

Nu stiu ce masina ai tu, dar daca nu stii ce inseamna ,, scaune comfort cu piele Dakota", nu are rost sa intervii. :thumbsup:

 

Hai mai bine sa ne dam cu parerea cei care au aceleasi masini cu asemenea optiuni, nu asa de dragul de a scrie. La fel si in privinta functionarii cutiei automate.

 

Voi va uitati la km. putini si habar nu aveti cum se manaresc km. si la ei, chiar daca are istoric la zi in reprezentanta, iar real are km. dublu cat vezi tu la reprezentanta.

 

Dar fiecare face ce vrea, voi va bucurati ca aveti km. putini in bord, nu conteaza cum arata volanul si scaunul sofer.

 

Eu nu le spun din auzite, am vazut cum se face asa ceva.

 

Uite cum arata scaunul la masina mea, la 250.000 km. si am 98 kg. asa ca trage singur concluzia! Si daca treci prin Brasov, te invit sa mergi cu masina mea, sa-mi spui daca simti acel mic soc la plecare.

post-63038-0-38206900-1489606197_thumb.jpg

Edited by florin1967
  • Like 2
  • Downvote 11
Link to comment
Share on other sites

Dv vreti sa spuneti ca scaunul din poza postata nu are cute ? Se pot observa foarte clar pe pernuta dreapta 2 la numar, dar pozei i-a fost modificata rezolutia in urma multiplepor upload-uri , si asa cu o poza de pe autovit doar ca sa ne aflam in dialog si sa stricam buna dispozitie persoanei initiatorului topicului, vai de noi.

Tot timpul la romani a fost o curiozitate si placere de a vedea ce este in curtea vecinului.

 

In alta ordine de idei , masina dv, florin1967 este o masina mai mult decat perfecta iar cea a RaYn3 este doar perfecta din pacate!

 

RaYn3 - masina dv din ceea ce spuneti nu are nici o problema din cele enumerate si argumentate de dv, bucurati-va de masina si cel mai important , sanatate multa in calatoria celui mic!

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pt florin , am f10 cu scaune confort piele dakota,asa ca mai las-o moale ca nu esti singurul cu f10. Daca a ta arata ca noua la interior bv , ma bucur pentru tine, dar asta nu inseamna ca toate sunt la fel. Si inca ceva pt florin ai masina la vanzare pe autovit? Ca poza aia e de pe autovit. Edited by branevl
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Nu ma mai intereseaza asa mult sa intru in polemici. Fiecare are dreptul sa-si expuna parerea. Eu am zis in mare cam ce-am avut de spus in legatura cu nr-ul kilometrilor.

 

<< Ca sa-i raspund totusi lui florinel(fiind si ultima data) in ceea ce priveste acele cute de pe scaune...asa cum am spus anterior, la fel cum au zis si altii mai sus, treaba e discutabila. De exemplu, in ultima poza pusa de tine, mie imi da senzatia de poza prelucrata, din categoria celor care se pun pe site-urile de vanzari auto. Pe de alta parte, pielea de pe scaune arata ca si cum a fost tratata, curatata in prealabil si nu ca si cum doar ce te-ai ridicat din scaun dupa un drum de cateva sute de km. De asemenea, pe lateralul sezutului din stanga al scaunului pt sofer, se vad doua cute(linii). La fel si pe scaunul din dreapta pot vedea o cuta tot pe lateralul sezutului. In fine, asa cum ziceam mai sus, treaba e discutabila. Cum ziceau si colegii mai sus, cu siguranta calitatea pielii este alta in prezent in comparatie cu ce se punea in trecut cand poate intr-adevar nu apareau cute decat poate dupa mult mai multi km. La fel, daca fac referire la E90, si acolo erau cute, mai multe, doar ca acolo am putut observa ca pe langa cute, care nu m-au deranjat, din cauza frecarii repetate cu pantalonii cred, pielea a devenit f lucioasa intr-un loc si spre final s-a si crapat. Eu acest defect il vad mai problematic, precum si un indicator mult mai elocvent in ceea ce priveste rulajul unei masini. In cei 5 ani cat timp am detinut E90-ul, i-am aplicat in doi ani consecutivi si cate un tratament cu Leatherique, la final multe din cute "disparand" intrucat materialul se revigora, se intindea, doar ca dupa un timp de stat cu fundul in scaun, multe din cute "reveneau". >>

 

Pana acum n-am avut timp sa ma ocup de ea in ceea ce priveste interiorul, dar sper sa dea caldura si sa o curat mai bine, inclusiv sa ma ocup si de scaune. O sa-mi cumpar kitul de curatare pt piele de la BMW, iar la vara sigur o sa-i aplic leatherique, desi nu pot spune ca-i murdara pielea chiar daca-i bej.

 

La fel vad ca mi s-a reprosat faptul ca fac parte din categoria celor se uita dupa masini cu km putini. Nu m-ai nimerit aici, desi nu e bine sa generalizam totusi, sa n-o dam in paranoia acum din faptul ca daca la noi datul km inapoi e sport national, acelasi lucru si la aceeasi scara e valabil si in alte tari mult mai normale decat a noastra. Nu contest faptul ca poate si in Germania sunt persoane care umbla cu cioara vopsita, dar asa cum ziceam, sa nu generalizam.

 

E ultima oara cand mai raspund pe aceasta tema, nu-s deloc constructive astfel de discutii, desi in prealabil mi-am expus punctul de vedere impreuna cu toate argumentele avute la indemana pana in acest moment.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

florinel nu stia de fapt cum sa ne spuna ca si-a luat si el F10 :). Poti sa-i faci o prezentare aici fara sa mai faci atat off pe alte topicuri, inteles-ai aluzia sper! . Cred ca ar trebui sterse toate reply-urile care sunt way off, chiar si al meu, dar dupa ce il citeste Florinel :) .
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce masina ai tu, dar daca nu stii ce inseamna ,, scaune comfort cu piele Dakota", nu are rost sa intervii. :thumbsup:

 

Hai mai bine sa ne dam cu parerea cei care au aceleasi masini cu asemenea optiuni, nu asa de dragul de a scrie. La fel si in privinta functionarii cutiei automate.

 

Voi va uitati la km. putini si habar nu aveti cum se manaresc km. si la ei, chiar daca are istoric la zi in reprezentanta, iar real are km. dublu cat vezi tu la reprezentanta.

 

Dar fiecare face ce vrea, voi va bucurati ca aveti km. putini in bord, nu conteaza cum arata volanul si scaunul sofer.

 

Eu nu le spun din auzite, am vazut cum se face asa ceva.

 

Uite cum arata scaunul la masina mea, la 250.000 km. si am 98 kg. asa ca trage singur concluzia! Si daca treci prin Brasov, te invit sa mergi cu masina mea, sa-mi spui daca simti acel mic soc la plecare.

 

 

Apreciez gestul tau de a pune o poza asa cum ti-am sugerat.Dar aceasta poza nu este una standard este cred din aia generata ca sa vezi dotarile .......Fa o poza manual tu cu telefonul la scaun de aproape ....,,si uite o sa pun si eu una de 140k km ca nu cred ca se supara omul.

 

 

 

 

Rayn3

<< Ca sa-i raspund totusi lui florinel(fiind si ultima data) in ceea ce priveste acele cute de pe scaune...asa cum am spus anterior, la fel cum au zis si altii mai sus, treaba e discutabila. De exemplu, in ultima poza pusa de tine, mie imi da senzatia de poza prelucrata, din categoria celor care se pun pe site-urile de vanzari auto. Pe de alta parte, pielea de pe scaune arata ca si cum a fost tratata, curatata in prealabil si nu ca si cum doar ce te-ai ridicat din scaun dupa un drum de cateva sute de km. De asemenea, pe lateralul sezutului din stanga al scaunului pt sofer, se vad doua cute(linii). La fel si pe scaunul din dreapta pot vedea o cuta tot pe lateralul sezutului. In fine, asa cum ziceam mai sus, treaba e discutabila. Cum ziceau si colegii mai sus, cu siguranta calitatea pielii este alta in prezent in comparatie cu ce se punea in trecut cand poate intr-adevar nu apareau cute decat poate dupa mult mai multi km. La fel, daca fac referire la E90, si acolo erau cute, mai multe, doar ca acolo am putut observa ca pe langa cute, care nu m-au deranjat, din cauza frecarii repetate cu pantalonii cred, pielea a devenit f lucioasa intr-un loc si spre final s-a si crapat. Eu acest defect il vad mai problematic, precum si un indicator mult mai elocvent in ceea ce priveste rulajul unei masini. In cei 5 ani cat timp am detinut E90-ul, i-am aplicat in doi ani consecutivi si cate un tratament cu Leatherique, la final multe din cute "disparand" intrucat materialul se revigora, se intindea, doar ca dupa un timp de stat cu fundul in scaun, multe din cute "reveneau". >>

 

 

 

E cam putin tratamentul facut de tine ....in 5 ani doar de 2 ori consecutiv....pe borcanul de Leatherique spune ca de 2-4 ori pe an....macar de 2 ori pe an Alea de la Bmw le am si eu ,luate chiar din Gemania ...sunt bunicele sa stii dar nu extraordinare(vorbesc de cele vechi ca au scos altele acum).Bafta .

Edited by dorubimotoru
Link to comment
Share on other sites

 

E cam putin tratamentul facut de tine ....in 5 ani doar de 2 ori consecutiv....pe borcanul de Leatherique spune ca de 2-4 ori pe an....macar de 2 ori pe an Alea de la Bmw le am si eu ,luate chiar din Gemania ...sunt bunicele sa stii dar nu extraordinare(vorbesc de cele vechi ca au scos altele acum).Bafta .

 

Da. Stiu ca-i putin, dar decat deloc a fost bine chiar si o data pe an timp de doi ani. Intr-adevar, Leatherique recomanda aplicarea de cel putin doua ori pe an, doar ca in cazul meu n-am gasit timp suficient, plus ca lucrarea trebuie executata vara a.i. solutia sa intre in piele.

Link to comment
Share on other sites

Stiti daca se poate activa internetul in cazul meu, avand in vedere ca n-am partea cu Connected Drive. Este necesar vreun modul fizic instalat ori s-ar putea face doar din codare? Internetul functioneaza pe baza unui SIM ori se face hotspot de pe telefon? O alta chestie...am incercat sa rulez muzica de pe telefon, doar ca se aude incet rau. Se poate imbunatati acest lucru? Am facut update la ultimul soft in ceea ce priveste partea de bluetooth
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.