Jump to content

Bmw 420 Grand Coupe F36


mike2005

Recommended Posts

Pai pana la urma masina o iei pentru tine, nu pt sotie/iubita etc, eu asa as privi situatia. Mai ales ca e o masina pt weekenduri. Din cate am vazut pe celalalt topic, 718 e cam greu de stapanit... hmm sunt sigur ca vei lua decizia cea mai buna si oricare ar fi ea, sa ne prezinti masina.

 

 

Chiar ieftina revizia la ulei. Cand primesti rezultatele laboratorului?

Link to comment
Share on other sites

Pai pana la urma masina o iei pentru tine, nu pt sotie/iubita etc, eu asa as privi situatia. Mai ales ca e o masina pt weekenduri. Din cate am vazut pe celalalt topic, 718 e cam greu de stapanit... hmm sunt sigur ca vei lua decizia cea mai buna si oricare ar fi ea, sa ne prezinti masina.

 

 

Chiar ieftina revizia la ulei. Cand primesti rezultatele laboratorului?

Da in principiu asa e. Dar in realitate lucrurile sunt...complexe :D

M2 e greu de stapanit e o masina naravasa. Aveam asteptari mari dar nu m-a dat pe spate. Pb ca ma voi opri la un TypeR. O s-o prezint clar, daca nu se supara baietii :p

Mie imi plac masinile, nu sunt un brand fanatic. Imi place sa vad ce apare, sa ma informez. Poate e ceva mai bun care imi place mai mult.

 

200 e tariful obisnuit in vestul Europei.

S-ar putea sa dureze vreo luna rezultatele pt ca astept abia sa-mi trimita kitul de recoltare din US(https://www.blackstone-labs.com). Dar promit sa revin aici cu buletinul de analiza.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Inteleg. Nu ma gandeam sa dureze asa mult. Sunt curios deoarece nu am mai vazut niciodata rezultatele unor asemenea analize :) pana una alta: multi km fara incidente :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Transportul din/spre US dureaza mult. Vreo 10 zile. Inca pe atat sa-l trimit inapoi. Si analiza sper sa dureze vreo cateva zile.

Multumesc, la fel si tie!

Link to comment
Share on other sites

Te inteleg cu cutia manuala, si mie imi place, dar intr-un oras ca Bucurestiul nu are sens... Am facut cursul de driving direct la BMW in Germania la Munchen... L-am facut acum 4 ani si nu imi mai amintesc pretul dar am stat 5-6 ore pe pista cu masa de pranz inclusa... hayonul cu inchidere din buton e brici... suntem in secolul 21 si nu inteleg de ce sa trag de portbagaj cand se inchide singur... la mine se si deschide singur (din buton, din cheie sau cu senzor in spate)... Portabagajul e incapator, as zice ca mai mare ca la seria 3... Am dus copil si doi bunici in vacanta cu masina (adica 2 valize mari, una mica plus o groaza de alte maruntisuri tipice plus hainele puse in portbagaj)... eu am cauciucuri rft si nu am nevoie de roata de rezerva sau alte chestii... sper nic sa nu am vreodata... Cam devreme schimbul de ulei... a mea e benzinara, am 18000 de km cu ea dar computerul inca nu ma trimite la revizie... fiind masina in garantie nu ma bag...

 

PS- sunt curios pe unde conduci Type R sau M2 sau 718...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te inteleg cu cutia manuala, si mie imi place, dar intr-un oras ca Bucurestiul nu are sens... Am facut cursul de driving direct la BMW in Germania la Munchen... L-am facut acum 4 ani si nu imi mai amintesc pretul dar am stat 5-6 ore pe pista cu masa de pranz inclusa... hayonul cu inchidere din buton e brici... suntem in secolul 21 si nu inteleg de ce sa trag de portbagaj cand se inchide singur... la mine se si deschide singur (din buton, din cheie sau cu senzor in spate)... Portabagajul e incapator, as zice ca mai mare ca la seria 3... Am dus copil si doi bunici in vacanta cu masina (adica 2 valize mari, una mica plus o groaza de alte maruntisuri tipice plus hainele puse in portbagaj)... eu am cauciucuri rft si nu am nevoie de roata de rezerva sau alte chestii... sper nic sa nu am vreodata... Cam devreme schimbul de ulei... a mea e benzinara, am 18000 de km cu ea dar computerul inca nu ma trimite la revizie... fiind masina in garantie nu ma bag...

 

PS- sunt curios pe unde conduci Type R sau M2 sau 718...

 

Locuiesc in Belgia de cativa ani, nu folosesc masina decat in wenduri. Am locuit in Bucuresti inainte timp de vreo 10 ani. Stiu cum e traficul, daca mergi zilnic cu masina e mai practica automata.

Ma gandeam sa mai continui cursurile Bmw dar nu prea am timp momentan.

N-am senzorul de sub portbagaj, in rest la fel. Da e generos ca spatiu nu ma plang.

Nu sunt un fan al automatizarilor. Mai ales in cazuri in care ma descurc f bine si fara ele. Chiar daca informatica/automatizarile sunt domeniul meu, sunt de principiul ca n-are rost sa complici un lucru pentru avantaje minore doar de dragul tehnologiei. Stiind din practica in ce feluri hidoase poate da rateu complexitatea asta de aici retinerea mea fata de supra-complicare. Prefer mereu alternativa mecanica celei electronice. Plus ca fiind domeniul meu/vazand asa ceva zilnic nu gasesc nimic fascinant.

 

Am cauciucuri rft dar sunt mai practic de felul meu si n-am chef sa ma tarasc cu rft sau chinuindu-ma sa vulcanizez roata. Plus alte aspecte, daca dai in vreo groapa cu rft dezumflat (la cum sunt drumurile in Romania) indoi janta aproape garantat.

 

Am ales sa fac reviziile mai des(pe banii mei) dupa vechiul calendar Bmw (10-15k uleiul) ca masura de preventie.

 

Masinile amintite le-as conduce prin Europa de V(exclus Spania, Italia, Portugalia). Ma atrage la ele experienta de condus "nefiltrata". Indiferent de viteza ofera niste senzatii mai acute decat masinile de tip electrocasnic din prezent: izolate, pline de assisturi, comfort. Ex seria 4 pe care il conduc: volanul pe Comfort il misti cu un deget, masina-i facuta sa fie condusa de copii?

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Rezultate analiza: post-71780-0-97067800-1520706069_thumb.jpg

 

Probabil rezultatul a fost influentat de faptul c-am luat primul ulei care a curs din baie. Cel care contine mai multe sedimente. Abia dupa ce mi-au trimis kit-ul am vazut ca recomandau sa recoltezi uleiul pe la jumatate.

 

Si acum niste "tuning"post-71780-0-38296400-1520706347_thumb.jpg

 

post-71780-0-45873600-1520706588_thumb.jpg

 

post-71780-0-05360600-1520706625_thumb.jpg

 

Sunt capace oglinda stil M4(after-market evident). Deja e cel putin 1 sec mai rapida 0-100 :p

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Si ai castigat si vreo 2cp :)) glumesc! oricum arata bine :) cat despre analiza... vei stii data viitoare sa recoltezi dupa ce se scurg vreo 2-3l din motor.

2cp?! 20 pe putin:)

multumesc

 

da intr-un an voi face alta analiza corect.

 

Intre timp ma gandesc la niste modificari:

- grile de radiator M4

- praguri laterale / bara spate M-Package (difuzor fibra carbon after market). Barile fata imi plac ambele: cea curenta Sport line si M-Package. Plus ca Sport line iti permite niste unghiuri mai mari, nu stai stresat prin toate caliciile de parkinguri sa nu agati. Bara M-packet expune cam tare radiatorul intercoolerului.

- niste ranforsari structurale

- ma gandesc la M-performance brakes(pb in viitor cand va fi sa schimb discurile de frana).

 

Dar cat de curand 3M Scotchgard Pro toata masina(mai putin stalpi si acoperis). Stau cu morcovul oricand o las in service sa nu o gasesc atinsa. Am gasit zgarieturi mici si de la garajul Bmw si de la schimbat pneuri... O tin curata bec stiu orice punct, imperfectiune.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

Bine, hai 20... de data asta :))

 

A trebuit sa ma documentez putin despre 3M Scotchgard Pro, eu zic ca asta sa fie prima "modificare", apoi resutl, cu timpul.

 

Cat despre barile Sport line vs M paket... cred ca tine si de gusturi + posibil la o revanzare sa apara discutii "a fost lovita, de asta sunt barile M si nu cele sport care le avea din fabrica..." :))

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ciao, am vĂŁzut cĂŁ ai un seria 4 aproximativ ca si al meu doar ca al meu e modelul m pack, am dat masina la cineva si mi-a lovito a sarit airbagul si nu stiu cum sa o scot pe liber ,....imi rĂŁmâne ĂŽn poziția P , am citit manualul si ori nu am inteles eu bine cum se face ori nu merge manualul nu e in Românește,,, stie cineva ????????

cred ca se face pe sub masina, in lateralul cutiei de viteze are un surub care o scoate pe liber cand masina ramane fara baterie sau in caz ca intra cutia in caz de urgenta...

 

2cp?! 20 pe putin:)

multumesc

 

da intr-un an voi face alta analiza corect.

 

Intre timp ma gandesc la niste modificari:

- grile de radiator M4

- praguri laterale / bara spate M-Package (difuzor fibra carbon after market). Barile fata imi plac ambele: cea curenta Sport line si M-Package. Plus ca Sport line iti permite niste unghiuri mai mari, nu stai stresat prin toate caliciile de parkinguri sa nu agati. Bara M-packet expune cam tare radiatorul intercoolerului.

- niste ranforsari structurale

- ma gandesc la M-performance brakes(pb in viitor cand va fi sa schimb discurile de frana).

 

Dar cat de curand 3M Scotchgard Pro toata masina(mai putin stalpi si acoperis). Stau cu morcovul oricand o las in service sa nu o gasesc atinsa. Am gasit zgarieturi mici si de la garajul Bmw si de la schimbat pneuri... O tin curata bec stiu orice punct, imperfectiune.

salut @mike2005,

sa o stapanesti sanatos!

apropo daca te intereseaza un set original de roti "18 dubla marime 441m + cauciucuri (225-255)(original bmw serie4) im zici si poate ne vedem, tot in Belgia locuiesc ;)

bafta!

Link to comment
Share on other sites

cred ca se face pe sub masina, in lateralul cutiei de viteze are un surub care o scoate pe liber cand masina ramane fara baterie sau in caz ca intra cutia in caz de urgenta...

 

salut @mike2005,

sa o stapanesti sanatos!

apropo daca te intereseaza un set original de roti "18 dubla marime 441m + cauciucuri (225-255)(original bmw serie4) im zici si poate ne vedem, tot in Belgia locuiesc ;)

bafta!

salut @gangsta

merci de urari, ai pm

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Masinuta s-a dus la buy-back catre un alt proprietar.

Mixed feelings - masina buna 2015 49k km, impecabila. Pe de alta parte restrictiile privind accesul Diesel in anumite orase, imi doream ceva mai sportiv. Fac doar 6-8k de km pe an si nu era rentabil sa tin 2 masini.

Pana la urma e o schimbare pozitiva.

Chiar daca nu mai am Bmw voi mai citi pe aici. Poate la un moment dat redevin posesor. Per total am avut o experienta frumoasa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Rezultate analiza: post-71780-0-97067800-1520706069_thumb.jpg

 

Probabil rezultatul a fost influentat de faptul c-am luat primul ulei care a curs din baie. Cel care contine mai multe sedimente. Abia dupa ce mi-au trimis kit-ul am vazut ca recomandau sa recoltezi uleiul pe la jumatate.

 

Si acum niste "tuning"post-71780-0-38296400-1520706347_thumb.jpg

 

post-71780-0-45873600-1520706588_thumb.jpg

 

post-71780-0-05360600-1520706625_thumb.jpg

 

Sunt capace oglinda stil M4(after-market evident). Deja e cel putin 1 sec mai rapida 0-100 :p

 

Cat te-a costat analiza Blackstone? cu transport cu tot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.