Jump to content

Oil Pressure Control 30C1


sandreix

Recommended Posts

De cateva zile imi apare in bord martorul de ulei, nivelul uleiului afisat fiind Max. Am scanat cu Inpa si rezultatul este : "30C1" adica "Engine-oil pressure control, static" din ce am gasit eu pe net.

Masina merge perfect normal, e vorba de 118i din 2008 143cp. Am mai gasit pe alte forum-uri solutia cu inlocuirea part nr 11417584990, adica Hydraulic valve.

A mai intalnit careva problema?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In caz ca mai intalneste careva, era vorba de valva 11417584990 care din ce inteleg regleaza presiunea la stationare. Practic aveam presiune scazuta, se auzea motorul exact ca la problemele cu distributia, dupa schimbarea piesei s-a rezolvat.

Problema e costul de aprox 500 lei si faptul ca nu exista aftermarket.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Problema e costul de aprox 500 lei si faptul ca nu exista aftermarket.

 

... Nu as lua senzorii (si valvele) motorului decat de la dealer pentru simplu motiv ca sunt elemente critice ale motorului, iar Controlul Calitatii cu siguranta e mai mare, chiar daca (componenta) e facuta tot in Italia, Franta, China...

 

Si chiar daca te hotarasti/decizi sa schimbi tu insuti componenta respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Corect dar nu strica sa poti alege. Avand in vedere ca nu am mai vazut un sistem similar la alti producatori probabil de acolo existenta doar OEM.

Apropo, se monteaza relativ usor, trebuie dat jos alternatorul, e undeva langa el pe bloc, sau vedeti pe realoem ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

In caz ca mai intalneste careva, era vorba de valva 11417584990 care din ce inteleg regleaza presiunea la stationare. Practic aveam presiune scazuta, se auzea motorul exact ca la problemele cu distributia, dupa schimbarea piesei s-a rezolvat.

Problema e costul de aprox 500 lei si faptul ca nu exista aftermarket.

 

sunetul se auzea si in mers sau doar la stationare ? Acum 2 luni in timp ce mergeam mai turat mi-a aparut eroarea Low Oil Pressure. Am oprit masina si dupa cateva minute a disparut. Am fost cu ea in service si mi-au spus ca totul este ok. Dar de cateva zile se aude un ticait la motor care este direct proportional cu turatia. Sub 2000 rpm nu se aude dar dupa 3000 rpm e ca si cum ai pune o foaie in dreptul ventilatorului. Singura eroare care imi apare pe tester este 30c1. Multumesc anticipat !

Edited by Andrew25
Link to comment
Share on other sites

O ho, ce diferenta !!! 2 bar in loc de 3,7 bar

Trebuie sa te pregatesti de un alt motor

 

Un pic mai multe detalii te rog. Din cate vad presiune a aparut doar la stationare, si motorul merge bine. Doar se aude un ticait. Astazi o sa ma duc sa verific presiunea si sa vad daca e de la senzor sau de la acea valva.

 

Si tot la detalii zice: Fault would not cause a warning light to come up. Adica daca nu apare inseamna ca nu e suficient de serioasa ?

Link to comment
Share on other sites

O ho, ce diferenta !!! 2 bar in loc de 3,7 bar

Trebuie sa te pregatesti de un alt motor

Eronat, sorry mate, .. nu speria oamenii degeaba..

Presiunea uleiul variaza in functie turatia motorului.

 

Set point value arata/descrie altceva.

Stii ca set point value se poate modifica daca ai acces la/cu instrumentele necesare?

 

Batem pariu ca si la masina ta tot presiune de cam 2 bari ai la RELANTI!?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Este cunoscuta problema la motoarele astea, ar trebui sa dai baia jos si sa verifici sorburile, s-ar putea sa iti gasesti bucatele din patina de la distributie, este facuta din plastic si se rupe, iar restuile infunda sorburile si nu isi mai trage ulei destul. Cel putin la mine asta a fost problema, si mi-am batut ceva timp capul cu ea pentru ca nimeni nu iti desface distributia pentru inspectie este destul de nasol pozitionata. Dar poate fi si altceva, eu personal am schimbat senzor de presiune tot, si la fel aveam probleme ... pana cand am dat de un mecanic care mi-a puso pe elevator a da-t jos baia, mi-a desfundat sorburile si ma trimis acasa cu taxiul sa imi iau bani de distributie :D . Vezi ca mai sunt ceva posturi pe aici despre asta mai citeste un pic .
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este cunoscuta problema la motoarele astea, ar trebui sa dai baia jos si sa verifici sorburile, s-ar putea sa iti gasesti bucatele din patina de la distributie, este facuta din plastic si se rupe, iar restuile infunda sorburile si nu isi mai trage ulei destul. Cel putin la mine asta a fost problema, si mi-am batut ceva timp capul cu ea pentru ca nimeni nu iti desface distributia pentru inspectie este destul de nasol pozitionata. Dar poate fi si altceva, eu personal am schimbat senzor de presiune tot, si la fel aveam probleme ... pana cand am dat de un mecanic care mi-a puso pe elevator a da-t jos baia, mi-a desfundat sorburile si ma trimis acasa cu taxiul sa imi iau bani de distributie :D . Vezi ca mai sunt ceva posturi pe aici despre asta mai citeste un pic .

 

Am auzit ca este posibil sa fie blocat ceva si sa nu traga ulei https://uk.autologic.com/news/bmw-n43-engine-oil-pressure-control. Imi spui te rog care a fost costul aproximativ si ce piese au trebuit schimbate ? Zilele astea o sa ma duc si eu si ar fi bine daca as avea un punct de referinta. Multumesc !

 

Si inca o chestie interesanta. Mi-am sters erorile si am observat ca atunci cand imi apare eroarea asta mai apar si altele la sondele Nox. Sunt curios daca sondele sunt defecte sau e tot de la aceasta eroare.

 

P.S. Chiar daca nu era stricata acea valva tot aveai un sunet a carui intensitate era direct proportionala cu turatia ?

Edited by Andrew25
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut ! pana la urma ce ai rezolvat? ce avea ?

Din pĂŁcate nu se putea mai rĂŁu. S-au desprins bucĂŁți de plastic din patina de distribuție și au ĂŽnfundat ceva furtune și nu avea presiune. DupĂŁ ce am lĂŁsat-o la mecanic i-a pus manometrul sa verifice presiunea și s-a gripat. Manopera + piese a costat 10000. Am schimbat aproape tot ce se putea la motor + ambreiaj + distribuție. Doar luni o sa fie gata. Sunt curios cum o sa meargĂŁ având in vedere ca motorul este acuma complet refĂŁcut, distribuție schimbatĂŁ și tot ce mai trebubuia.

Edited by Andrew25
Link to comment
Share on other sites

Mare ghinion... imi pare rau pentru tine.

Si la a mea mai apare, cand si cand chestia cu Low pressure oil... De regula dupa ce o alerg si reduc mult viteza. Dar rar si aleator. Daca o opresc dispare mesajul. Alte zgomote nu face.

Oricum, m-ai pus tare pe ganduri. Trebuie neaparat sa fac si eu ceva.

Sa ne zici si noua cum merge.

Edited by Avalon
Link to comment
Share on other sites

Mare ghinion... imi pare rau pentru tine.

Si la a mea mai apare, cand si cand chestia cu Low pressure oil... De regula dupa ce o alerg si reduc mult viteza. Dar rar si aleator. Daca o opresc dispare mesajul. Alte zgomote nu face.

Oricum, m-ai pus tare pe ganduri. Trebuie neaparat sa fac si eu ceva.

Sa ne zici si noua cum merge.

 

Se pare ca aia e din cauza valvei hidraulice 11417584990

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.