Jump to content

Regenerare DPF in functie de releul de bujii


Recommended Posts

Salut,

 

Sunt posesorul unui BMW E90 318D 122hp, recent am schimbat termostatele si in urma unei discutii cu cei de la service-ul respectiv acestia mi-au spus ca DPF nu isi face regenerare daca releul de bujii nu este functionabil. Doresc sa stiu daca este adevarat si tot odata daca se poate verifica in ce stare este filtrul de particule pe masina. In bord imi arata ca mai pot sa fac 150000 de km cu filtrul actual si masina are 380000 km reali.

 

Merci,

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca nu mai ai DPF pe masina la km aia! :thumbsup:

asta se poate afla din diagnoza? sau trebuie verificat fizic pe masina? masina am inscris-o in luna decembrie, cei de la rar nu mi-au zis nimic, ma gandesc ca daca filtrul lipsea masina nu ar mai fi iesit euro4 si automat l-as fi trecut doar cu metode "neortodoxe".

Edited by CiobyCBI
Link to comment
Share on other sites

Cu tester dedicat ( DIS sau ISTA) poti vedea valorile dpf in meniul "" TEST PLAN"". Acesta iti va masura anumite presiuni inainte si dupa filtru si totodata iti va arata daca este colmatat.

 

Ca sa vezi daca mai ai filtru de particule fara tester, trebuie sa :

 

1) Inspectie fizica a carcasei filtrului pentru a vedea semne de sudura.Ridici masina pe rampa si te uiti de jur imprejurul carcasei.

 

2) Teava de la toba daca este afumata ( neagra) atunci 99% nu mai ai filtru de particule montat. Inspectie vizuala.

Link to comment
Share on other sites

Recent am avut si eu probleme cu filtrul de particule. Masina nu mai accelera cum trebuie. Am dus masina la test la reprezentanta si acolo mi-au spus ca filtrul este infundat in proportie de 70% si ca am bujiile si releul defecte.

Am fost la mecanic sa imi inlocuiasca bujiile si releul, apoi am mers cu masina pe autostrada la 3200-3500 turatii in viteza a 4-a si s-a rezolvat.

(da este adevarat ca daca ai releul sau bujiile defecte nu isi face regenerarea)

Edited by Cristian00
Link to comment
Share on other sites

asta se poate afla din diagnoza? sau trebuie verificat fizic pe masina? masina am inscris-o in luna decembrie, cei de la rar nu mi-au zis nimic, ma gandesc ca daca filtrul lipsea masina nu ar mai fi iesit euro4 si automat l-as fi trecut doar cu metode "neortodoxe".

La Rar nu se verifica norma de poluare ci opacitatea gazelor.

Multe Bmw Euro 4 trec ITP fara filtru de particule.

Nu ai specificat din ce an e masina?

Sunt E90 din primii 2 ani de fabricatie, 318 si 320 care ies Euro 4 chiar daca nu au din fabrica DPF.

Link to comment
Share on other sites

La Rar nu se verifica norma de poluare ci opacitatea gazelor.

Multe Bmw Euro 4 trec ITP fara filtru de particule.

Nu ai specificat din ce an e masina?

Sunt E90 din primii 2 ani de fabricatie, 318 si 320 care ies Euro 4 chiar daca nu au din fabrica DPF.

 

Este din noiembrie 2005. Teava de esapament este curata ca lacrima, nu are gram de funingine :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.