Jump to content

Performance power kit


selena

Recommended Posts

Salutare, urmeaza sa comand un kit de putere pt un f10 520, pachetul contine convertizor, intercooler, ventilator, diferite furtunase si un nou calculator, rog pe cei care cunosc acest pachet sau care au montat asa ceva sa scrie aici cum a decurs, daca au intampinat probleme si unde l.au montat. CEL MAI MULT MA INTERESEAZA DACA CALCULATORUL ESTE PLUG-AND-PLAY, pt ca restul as putea sa mi le montez si eu. Multumesc.
Link to comment
Share on other sites

Salutare, urmeaza sa comand un kit de putere pt un f10 520, pachetul contine convertizor, intercooler, ventilator, diferite furtunase si un nou calculator, rog pe cei care cunosc acest pachet sau care au montat asa ceva sa scrie aici cum a decurs, daca au intampinat probleme si unde l.au montat. CEL MAI MULT MA INTERESEAZA DACA CALCULATORUL ESTE PLUG-AND-PLAY, pt ca restul as putea sa mi le montez si eu. Multumesc.

 

 

De unde il comanzi?

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Eu l-am montat la BMW Filaret. Atentie, pachetul se comanda pe seria masinii, ceea ce ar putea sa insemne ca nu toate piesele acelea de care ai pomenit vor veni. Sper sa nu gresesc, pt ca eu l-am instalat acum vreo 3-4 ani pe la 70k km, insa mie mi-au schimbat doar intercoolerul, ventilatorul si noul computer, restul pieselor erau conforme cu specificatiile pachetului. Nu am intampinat nicio problema, masina avand in prezent peste 240k km. Cat despre montare, mai bine o lasi pe mana unui service autorizat pentru ca sunt necesare si niste rescrieri de soft/codari.

Link to comment
Share on other sites

De unde il comanzi?

Produsul il comand la un magazin al unui prieten, vine pe seria de sasiu, codul de produs este confirmat si de cei de la bavaria bucuresti. Montajul il voi face tot la ei. Au fost singurii care au acceptat sa vin eu cu produsul. In rest toti ma puneau ca cumpar de la ei, diferenta de pret fiind de peste 1000 lei... produsul vine doar pe original si pt seria mea de sasiu asta este continutul pachetului

 

Salut!

Eu l-am montat la BMW Filaret. Atentie, pachetul se comanda pe seria masinii, ceea ce ar putea sa insemne ca nu toate piesele acelea de care ai pomenit vor veni. Sper sa nu gresesc, pt ca eu l-am instalat acum vreo 3-4 ani pe la 70k km, insa mie mi-au schimbat doar intercoolerul, ventilatorul si noul computer, restul pieselor erau conforme cu specificatiile pachetului. Nu am intampinat nicio problema, masina avand in prezent peste 240k km. Cat despre montare, mai bine o lasi pe mana unui service autorizat pentru ca sunt necesare si niste rescrieri de soft/codari.

S.au simtit diferentele? De la ce cuplu ai plecat si unde ai ajuns cu el dupa montare?

Multam

Link to comment
Share on other sites

salut ,cred ca nu iti schimba convertizorul sau cel putin nu e la pachet cu kit-ul performance.. din ce stiam eu doar intercooler-ul si calculatorul apoi se mai umbla la franele pe fata daca este nevoie dar poate ma insel , acelasi upgrade vreau si eu sa fac in urmatoarea luna cand ajung in tara . O sa ma mai interesez in privinta convertizorului insa cum am spus mai sus nu face parte din kit si spor la ce ti-ai propus
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salut ,cred ca nu iti schimba convertizorul sau cel putin nu e la pachet cu kit-ul performance.. din ce stiam eu doar intercooler-ul si calculatorul apoi se mai umbla la franele pe fata daca este nevoie dar poate ma insel , acelasi upgrade vreau si eu sa fac in urmatoarea luna cand ajung in tara . O sa ma mai interesez in privinta convertizorului insa cum am spus mai sus nu face parte din kit si spor la ce ti-ai propus

Depinde de modelul de masina. La mine este inclus si alt convertizor. Chiar ar fi bine sa fie inclus, ca din ce am intels un convertizor de f10 este destul de scump daca se cumpara separat.

 

Asta este kit.ul dupa seria mea.post-71747-0-10053000-1488633919_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Selena, eu am luat de bun graficul de putere si datele oficiale puse la dispozitie de BMW, chiar nu am urcat-o pe vreun stand sa o testez. Pot spune ca motorul livreaza mai multa putere dupa 80km\h, e mai sprinten.

Iti sugerez sa faci o comparatie intre ce platesti pe kit-ul asta (si ce primesti - ti-am spus ca am dubii ca se livreaza toate componentele respective) si cat ar costa un tuning mai special (intercooler mult mai mare, turbina modificata si rescriere personalizata a computerului motorului - remapare).

Eu sunt la stadiul in care ma gandesc din ce in ce mai mult la un nou upgrade pt motor, iar din ce calcule mi-am facut, nu ar trebui sa sar de ~2000eur pt 240-250cai (care sa nu-mi dea batai de cap pe termen lung :) - tine cont ca bat la poarta celor 250k km).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da ai perfecta dreptate ,depinde de modelul auto.. la mine kit-ul vine fara convertizor. Ce pret are kit-ul pt modelul tau ?

Putin peste 1000

 

Selena, eu am luat de bun graficul de putere si datele oficiale puse la dispozitie de BMW, chiar nu am urcat-o pe vreun stand sa o testez. Pot spune ca motorul livreaza mai multa putere dupa 80km\h, e mai sprinten.

Iti sugerez sa faci o comparatie intre ce platesti pe kit-ul asta (si ce primesti - ti-am spus ca am dubii ca se livreaza toate componentele respective) si cat ar costa un tuning mai special (intercooler mult mai mare, turbina modificata si rescriere personalizata a computerului motorului - remapare).

Eu sunt la stadiul in care ma gandesc din ce in ce mai mult la un nou upgrade pt motor, iar din ce calcule mi-am facut, nu ar trebui sa sar de ~2000eur pt 240-250cai (care sa nu-mi dea batai de cap pe termen lung :) - tine cont ca bat la poarta celor 250k km).

Sunt convins ca nu o sa primesc multa putere incat sa ma dea pe spate, ideea este ca masina are decat 50000 km si nj vreau sa imi bat joc de ea cu tot felul de improvizatii. O sa caut un tuner sa vad ce variante imi poate oferii

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nici vorba de convertizor la banii aia.

https://www.bavauto.ro/m-performance-power-kit

Nu merge linkul pus de tine. Odeea e ca nu se mai livreaza sub acea forma pachetul. Dupa inaintarea comenzii, la 2 zile am primit un mail prin care ne anunta ca pachetul nu mai este livrabil sub acea forma si ca exista varianta de a comanda separat fiecare piesa.

Link to comment
Share on other sites

ĂncearcĂŁ si pe linkul asta https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f10n&typ=5c31&og=07&hg=03&bt=03_1125

 

Se pare ca in cazul tãu trebuie sa schimbi pe lângã calculator + intercooler si alte componente inclusiv torque converter. Luate separat, toate reperele ce trebuie upgradate, as zice ca e prohibitiv costul, numai torque converter e 2000 euro.

 

Calculatorul pt motor nu e plug & play, chiar daca vine deja pe VIN-ul mașinii tale trebuie reprogramatĂŁ pt a lua in considerare noua unitate.

 

Eu am instalat in Decembrie 2016 kitul MPPK pt F31 320xd insa a fost mai simplu, doar calculator motor si intercooler. Dpdv al câștigului, in cifre poate nu e mult 16 CP SI 40 Nm, insa pe asfalt se simte din plin cuplul mĂŁrit livrat de la o turația ceva mai micĂŁ si mult mai liniar in exploatare. Lag-ul turbo s-a diminuat foarte mult de asemenea, avand parte de mai mult fun in conducere indiferent de modul de conducere selectat.

Nu am testat cu cât s-au ĂŽmbunĂŁtĂŁțit performanțele 0-100, insa in depasiri simți din plin cum ĂŽmpinge cuplul. In modul Sport mașina a devenit chiar "brutala" binenteles exagerez, schimbĂŁrile de viteze chiar si la 100km/h le simți fizic ca pe un șut din spate.

Link to comment
Share on other sites

Nu merge linkul pus de tine. Odeea e ca nu se mai livreaza sub acea forma pachetul. Dupa inaintarea comenzii, la 2 zile am primit un mail prin care ne anunta ca pachetul nu mai este livrabil sub acea forma si ca exista varianta de a comanda separat fiecare piesa.

Merge linkul foarte bine.

Linkul era doar pentru a exemplifica ce contine un kit de 1000 de euro....nu poate contine o piesa de 2000 euro plus altele.

A explicat si colegul mai sus.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu am pus kit M-performance pe BMW F30 330xd. Mi-a adus puterea de la 258 de cai la 286 + usoara marire de cuplu. Mi-au schimbat ECU, discuri + placute frana si ceva codari in sistem si rescriere de nu stiu ce soft. Cost total 8200 de ron la BMW BANAT CAR TImisoara cu garantie si factura evident. Diferenta intre 258 si 286 de cai este considerabila in sport. Cand o calc la depasiri, fuge de rupe si trage frumos, liniar. Daca as avea ocazia sa o modific iar, nu as mai face-o pentru ca puterea aia o folosesc in 2% din timp, parca nu merita investitia. In primele 3 saptamani am fost super incantat, dupa aceea mi-a trecut.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Merge linkul foarte bine.

Linkul era doar pentru a exemplifica ce contine un kit de 1000 de euro....nu poate contine o piesa de 2000 euro plus altele.

A explicat si colegul mai sus.

Iti dau seria mea de sasiu si poti suna la orice rep bmw si spui ca vrei acel kit de putere pe seria aia. La ei costa 8000 lei=1770 e. Eu il luam la pretul de 7000 lei-5% discount si cu adaos comercial aproape de zero pt ca il luam prin magazinul unui prieten. Fa si tu un calcul scurt si vezi pe cat era pretul final.

Link to comment
Share on other sites

Iti dau seria mea de sasiu si poti suna la orice rep bmw si spui ca vrei acel kit de putere pe seria aia. La ei costa 8000 lei=1770 e. Eu il luam la pretul de 7000 lei-5% discount si cu adaos comercial aproape de zero pt ca il luam prin magazinul unui prieten. Fa si tu un calcul scurt si vezi pe cat era pretul final.

Nu continea convertizorul!

Asta am scris si mai sus si asta repet.

Convertizorul e 9000 de lei singur...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai sus ai spus ca te costa putin peste 1000 , oricum depaseste cu mult 1000si putin de care ai zis, pt Exx costa 1300€ fara convertizor ( calculator,intercooler)

Insemna vreo 1480 e acum 2 saptamani.

 

Nu continea convertizorul!

Asta am scris si mai sus si asta repet.

Convertizorul e 9000 de lei singur...

Toate rprezentantele la care am sunat(proleasing, bavaria, filaret, mhs) mi.au spus clar" contine alt convertizor" vel de la proleasing de la piese si accesorii la cat de priceput era mi.a spus ca contine ai alta volanta(asa a vazut el convertizorul. Pretul de vanzare la ei era de 8200 lei.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Te-au mintit.Nu contine convertizor.Incearca sa dai comanda iar dupa ce introduc in sistem comanda o sa apara kitt-ul fara convertizor.

Buna asta cu mintitul 😅

Adica sun la 4 reprezentante si toate mint 😅

De conandat am incercat sa il comand prin magazinul unui prieten, dupa comanda a primit mail ca nu se mai poate livra sub aceasta forma. Ini dadea ca metoda de comanda sa comand fiecare piesa in parte. Dar maine o sa.l comand la bavaria sa vad ce raspuns o sa primesc dupa ce dau comanda.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din pacate nu am avut timp azi sa sun din nou la bavaria. O sa sun luni si daca mi se confirma ca nu se livreaza in aceasta configuratie m.am dexis sa merg la dragos pt remapare. Putere nu vreau f multa. Vreau ceva safe. Azi am vorbit cu un proeten care si.a achzitionat un rs7 si a facut remapare la exelesis sau ceva de genu(masina lui are 21000 km). Tot ceva safe, mai are pe un touareg care are 180 mii km cu remapare la 5000 de km. Nu a picat nimic la ea pana in prezent. Ma cam bate gandu rau sa fac si eu chestia asta. Ce ziceti?

App, e nebunie curata rs7 asta...e racheta in adevaratul sens al cuvantului 😄😎

700 nm parca...

Edited by selena
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ĂncearcĂŁ si pe linkul asta https://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/view/btdetail/?series=f10n&typ=5c31&og=07&hg=03&bt=03_1125

 

Se pare ca in cazul tãu trebuie sa schimbi pe lângã calculator + intercooler si alte componente inclusiv torque converter. Luate separat, toate reperele ce trebuie upgradate, as zice ca e prohibitiv costul, numai torque converter e 2000 euro.

 

Calculatorul pt motor nu e plug & play, chiar daca vine deja pe VIN-ul mașinii tale trebuie reprogramatĂŁ pt a lua in considerare noua unitate.

 

Eu am instalat in Decembrie 2016 kitul MPPK pt F31 320xd insa a fost mai simplu, doar calculator motor si intercooler. Dpdv al câștigului, in cifre poate nu e mult 16 CP SI 40 Nm, insa pe asfalt se simte din plin cuplul mĂŁrit livrat de la o turația ceva mai micĂŁ si mult mai liniar in exploatare. Lag-ul turbo s-a diminuat foarte mult de asemenea, avand parte de mai mult fun in conducere indiferent de modul de conducere selectat.

Nu am testat cu cât s-au ĂŽmbunĂŁtĂŁțit performanțele 0-100, insa in depasiri simți din plin cum ĂŽmpinge cuplul. In modul Sport mașina a devenit chiar "brutala" binenteles exagerez, schimbĂŁrile de viteze chiar si la 100km/h le simți fizic ca pe un șut din spate.

Salut, cat a costat acest kit pe care l-ai montat in decembrie? Imi poti da niste relatii despre ei?

Stima! S

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.