Jump to content

Ce motor sa aleg?


MFM

Recommended Posts

Salutare! Am un BMW E36 momentan M5B20 pe el! In viitorul apropiat as vrea sa-l schimb cu ceva mai performant sa zic asa.. si as vrea niste sfaturi sugestii in legatura cu ce motor sa cumpar pentru ca am vazut ca sunt destule optiuni de ex. 2.5/2.8 DubluVanos/Single Vanos sau NonVanos sau 2.3 DubluVanos cel de 170! Chiar sunt nedumerit!

 

Masina este de zi cu zi asa va ramane stiu ca nu este o diferenta foarte mare la consum intre ele dar as vrea sa stiu care s-ar merita pentru o masina de zi cu zi tinand cont de fiabilitate,cuplu,si posibilitatea de a mari puterea! Multumesc anticipat

Edited by MFM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cati km faci pe an de mergi zi de zi cu un 2.0 6 cilindri? Ca din cate stiu consuma si ala destul de mult... 8-9 in afara si peste 12-13 in oras. Pentru o medie de 20 000km pe an trebuie sa dai ~900 lei lunar la benzina. Eu in locul tau as pune 2.5 192 cai de e46 sau chiar 3.0 231 cai. Nu vad de ce ai face swap-ul altfel, pentru 20 cai nu are sens. Oricum un swap facut corect o sa te coste 800 euro lejer.
Link to comment
Share on other sites

Cati km faci pe an de mergi zi de zi cu un 2.0 6 cilindri? Ca din cate stiu consuma si ala destul de mult... 8-9 in afara si peste 12-13 in oras. Pentru o medie de 20 000km pe an trebuie sa dai ~900 lei lunar la benzina. Eu in locul tau as pune 2.5 192 cai de e46 sau chiar 3.0 231 cai. Nu vad de ce ai face swap-ul altfel, pentru 20 cai nu are sens. Oricum un swap facut corect o sa te coste 800 euro lejer.

 

Nu fac multi km.pe an ideea este ca eu voi.monta o instalatie gpl buna pe acel.motor deci ca si consum o sa fie bine..dar nu stiu ce sa aleg din gama 2.5,2.3,2.8 tinand cont de fiabilitate si posibilitatea de a creste putetea oarecum..de aceea intreb..multumesc de raspuns colegu

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Decat sa dai bani pe imbunatatiri dupa din care oricum nu scoti mare lucru, mai bine iei direct 3.0 231 cai. Diferenta de pret este foarte mica. Daca iei un 2.8 de pisica de 190 cai o sa muncesti foarte mult sa ii cresti puterea 20-30 cai si tot nu faci mare lucru.

Vezi ca o instalatie de gaz decenta pentru un 6 cilindri este minim 4000 lei (900 euro), de banii de gaz+schimbat motor+ ce ar valora masina ta la vanzare ai putea sa iti iei alta masina cu totul si ai iesi mai ok. M54 este un motor fiabil, fie ca e vorba de 2.2, 2.5 sau 3.0. De alea de pisica nu pot sa imi dau cu parerea, nu mi se pare ca ofera destula performanta (adica sa treci de la 150 la 170 cai de exemplu) incat sa cheltuiesti banii astia pe swap. Ia in considerare ca la swap nu ai nevoie doar de motor, trebuie sa platesti si montajul+reincarcat freon+cutie eventual+diferential+schimbat ulei+ antigel+frane etc. Difera foarte mult de la caz la caz ce anexe trebuie schimbate, dar te va costa mult oricum.

Eu de curand am schimbat motorul la masina si desi am pus acelasi tip am cheltuit aproape 300 de euro pe langa pretul motorului: freon+ulei+filtru+manopera+ un suport motor+ antigel+ manopera mutat distributia de pe motorul vechi (era noua).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cel mai indicat ar fi un motor care a fost pus pe caroseria de e36.Un 2.8i M50B28 ar merge urcat mult mai usor decat motorul 3.0i de pe e46 care nu este chiar bolt on.

328i-ul cu minime modificari este mai rapid decat e46 330i,ajuta mult caroseria usoara pe care o are e36.

 

 

Bun inteleg...Nu stiam ca este si M50B28 stiam ca este M52..in fine cred ca e un motor reusit..Multumesc colegu

Link to comment
Share on other sites

Cel mai indicat ar fi un motor care a fost pus pe caroseria de e36.Un 2.8i M50B28 ar merge urcat mult mai usor decat motorul 3.0i de pe e46 care nu este chiar bolt on.

328i-ul cu minime modificari este mai rapid decat e46 330i,ajuta mult caroseria usoara pe care o are e36.

 

Ai dreptate, dar si mai rapid decat un e36 328i sau un e46 330i ar fi un e36 cu motor de 330i :D . Singura chestie e ca 2.8-ul cred ca e mult mai ieftin de achizitionat si montat.

Link to comment
Share on other sites

Daca alegi un dublu vanos, nu-ti mai merge ASC-ul, in caz ca ai.

Si pentru clima trebuie facute niste mici modificari, altfel nu o sa mearga nici asta :)

 

Asta nu stiam...eu as vrea cand voi face acest pas sa mearga totul nu doar ,,sa traga'' masina :yahoo: dar e bine ca stiu..deci in cazul in care aleg 2.8 Vanos sau 2.5 teoretic nu ar trebui sa fie mari probleme nu? Mersi

Link to comment
Share on other sites

Asta nu stiam...eu as vrea cand voi face acest pas sa mearga totul nu doar ,,sa traga'' masina :yahoo: dar e bine ca stiu..deci in cazul in care aleg 2.8 Vanos sau 2.5 teoretic nu ar trebui sa fie mari probleme nu? Mersi

Daca pui tot vanos e foarte simplu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.