Jump to content

Schimb ulei cutie automata


kevinn14

Recommended Posts

:)))

Din punctul meu de vedere knet jhon asta lucreaza ieftin...voi meritati sa va arda mult mai grav.

Cutiile voastre merg bine dupa schimb pentru ca sunt ele in stare buna, nu ca le spala el cu spray degresant :)))

 

Totusi nu imi vine sa cred ca unu care isi baga poola si spurca pe oricine nu e de acord cu el are asa priza!

Ok. Posibil sa ai dreptate. Inafara de a arunca cu noroi ai si niste argumente? Eu chiar sunt indecis si vreau sa vad ce varianta este mai buna (cu argumente care sa ma convinga de acest lucru ...). De cateva pagini incoace vad ca tot ce spui e ca cine crede e prost dar nimic altceva.

 

Am vazut postarea cu revizia facuta in Germania la ZF unde a desfacut cutia cu totul ... misto, dar mai avem de asteptat cateva sute de ani pana sa avem si noi o reprezentanta ce aceea in Romania.

 

Momentan ne orientam catre ce avem.

 

So, revin la intrebare. Niste argumente de ce e mai bine sa faci la Service Scream (Tezparii) BMW/ZF Faur/Etc decat la Targoviste? Argumente de ce e mai bine sa schimbi doar 4L in loc de a o curata cu acel spray? Chiar si atat cat curata el ... afecteaza cu ceva acel spray?

 

Nu te intaleg ... la ZF Faur am primit o estimare de 2600 Ron pentru a schimba cat ulei curge ... la Targoviste ma duce la 2800 (1100 Ulei + 900 Baia OE BMW + 800 manopera), deci o diferenta de 200 ron. Cu ce ne arde poti sa imi argumentezi si mie? Merita cei 200 ron in plus pentru a da cutia jos si a schimba mai mult ulei decat schimba la Faur? Personal zic ca da.

 

Daca era o diferenta dubla sau mai stiu eu ce ... mai ziceam, dar asa?

 

Topicu asta incepe sa sune a politica ... de ce Iohannis e mai bun ca Ponta sau de ce Ponta e mai bun ca Iohannis. Asa era si atunci ... x e mai bun ca y dar nimeni nu stia sa arugmenteze, dar toata lumea stia ca x e mai bun si y e prost si erau 110% convinsi de acest lucru!

 

Edit: repet ... chiar nu caut scandal. Caut doar niste argumente pertinente de ce e mai bine sa faci X decat Y. Eu am spus doar povestea mea si de ce m-am lovit pana acu ... atat Faur cat si Service Scream (Tezparii) mi-au spus ca e bine asa cum fac ei. Dar nici un argument care sa imi demonstreze ca intradevar este asa cum spun ei si sa nu am nici o urma de indoiala ca am aruncat cu banii pe fereastra in loc sa bag motorina sa ma duc pe o plaja sa beau o bere :)

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

@Tavicu - pentru mine un motiv suficient sa nu ma duc la Targoviste e riscul demontarii/montarii convertizorului, apoi faptul ca insusi ZF recomanda schimbarea prin simpla scurgere a uleiului, faptul ca am facut asta de cateva ori pana acum si totul a fost ok, asa ca nu vad de ce m-as lega la cap daca nu ma doare. La Zf Faur pentru un 6hp19 pretul este de 1650Ron, tu ce cutie ai de ti-au cerut 2600Ron? Apoi daca vreau s-o fac prin metoda clasica, nu m-as duce oricum la Targoviste ci la ZF Faur sau DE, ori mi-o fac eu.

 

Iar in link-ul postat de mine, cutia nu era desfacuta complet, nici macar data jos de pe masina, s-a dat jos doar blocul de valve, desfacut complet, curatat si schimbat ce era uzat. O simpla spalare nu-i face mare lucru, daca tot vrei sa faci o treaba ok, faci ce fac cei de la ZF.

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu trebuie sa te conving pe tine.fa cum crezi.

Argumente....pai tu citesti de la dreapta la stanga, sau ce nu ai inteles?

Exact ce spuneam ... nici nu mai are rost sa continui.

 

Te-am rugat sa imi argumentezi ideea ta si tu imi zici ca nu trebuie sa ma convingi pe mine. Dar in schimb esti in dezacord total ... fara sa argumentezi de ce :)

Zici ca esti femeie ...

 

@Tavicu - pentru mine un motiv suficient sa nu ma duc la Targoviste e riscul demontarii/montarii convertizorului, apoi faptul ca insusi ZF recomanda schimbarea prin simpla scurgere a uleiului, faptul ca am facut asta de cateva ori pana acum si totul a fost ok, asa ca nu vad de ce m-as lega la cap daca nu ma doare. La Zf Faur pentru un 6hp19 pretul este de 1650Ron, tu ce cutie ai de ti-au cerut 2600Ron? Apoi daca vreau s-o fac prin metoda clasica, nu m-as duce oricum la Targoviste ci la ZF Faur sau DE, ori mi-o fac eu.

 

Iar in link-ul postat de mine, cutia nu era desfacuta complet, nici macar data jos de pe masina, s-a dat jos doar blocul de valve, desfacut complet, curatat si schimbat ce era uzat. O simpla spalare nu-i face mare lucru, daca tot vrei sa faci o treaba ok, faci ce fac cei de la ZF.

Multumesc pentru raspuns mik15. Link-ul postat de tine si la care m-am uitat eu este acesta: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361. De unde am tras eu concluzia ca a fost demontata complet sau aproape complet a fost imaginea aceastea: http://s235.photobucket.com/user/homerraas/media/ZF/IMG_9914.jpg.html . Ce e drept nu sunt de meserie, de aceea incerc sa ma si documentez. Dar cu siguranta ce au facut ei este la un alt nivel decat o sa vezi la noi in Romanica, atat la Faur cat si la Targoviste.

 

De ce am inclinat eu pentru curatat cutia cat mai bine este ca masina se apropie de 200K si nu a avut facuta revizia la cutia de viteze niciodata. Daca avea mai putini km sau mai era facuta revizia nici nu mai stateam pe ganduri. Dar totusi sunt 200k unde uzura si acea pilitura de care se tot vorbeste exista. De aceea vroiam sa fie curatata cat mai bine cu putinta acum ca pe viitor sa pot face revizia mai des schimband doar uleiul ce se scurge.

 

P.S Cutia mea este 8HP-ul de pe un F31.

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

Citeste topicul si gasesti si argumentele mele si ale altor colegi...si femeie nu sunt....daca vrei poti verifica.

 

 

Edit:si eu am luat masina cu 200.000km si uleiul original, dar merge impecabil si nici nu am stat de ganduri...si ghici pe...pilitura era foarte putina...ceea ce a gasit si colegul care a platit...4100 lei parca la tgv....doar ca eu am platit 1350 lei...ulei zf6 si baie zf

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

@Tavicu

 

 

Pai hai sa-ti argumentez eu:

 

In primul rand, ala de la Targoviste, nu desface cutia complet, ca sa poata sa caurete tot, asa ca ce face el, este frectie la piciorul de lemn.

 

In al doilea rand daca vrei sa afli tot ce trebuie facut la cutia ta uite aici, studiaza, ca vad ca toti vreti sa aflati numai finalul, http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/technical_information/catalogs_spare_parts/catalogs.html

 

Stiu ca e greu sa cauti in site, e destul de complicat, dar aici vei afla absolut tot. Mai ales ca spui ca vrei sa te documentezi. Succes.

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

rolul filtrului si al magnetilor este acela de-a retine acea depunere si pilitura ambreiajelor, asa ca nu mi-as face griji ca e prea multa in cutie. Eu am schimbat uleiul si la 230k km la o masina, la 200k km la alta si au mers la fel de bine si dupa, prin metoda clasica, asa ca nu vad nevoia de-a o demonta de pe masina. Atata timp cat cutia functioneaza ok, mergi pe metoda clasica si va fi in regula si ulterior.

 

Mi se pare totusi mare diferenta de pret pentru 8hp in conditiile in care manopera e aceeasi, difera putin preturile uleiului si filtrului, dar nu cred ca acestea sa fie de 1000Ron.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

rolul filtrului si al magnetilor este acela de-a retine acea depunere si pilitura ambreiajelor, asa ca nu mi-as face griji ca e prea multa in cutie. Eu am schimbat uleiul si la 230k km la o masina, la 200k km la alta si au mers la fel de bine si dupa, prin metoda clasica, asa ca nu vad nevoia de-a o demonta de pe masina. Atata timp cat cutia functioneaza ok, mergi pe metoda clasica si va fi in regula si ulterior.

 

Mi se pare totusi mare diferenta de pret pentru 8hp in conditiile in care manopera e aceeasi, difera putin preturile uleiului si filtrului, dar nu cred ca acestea sa fie de 1000Ron.

 

 

Zf recomanda schimbarea uleiului cat curge, doar daca uleiul se schimba intre 80.000 - 100.000 km.

 

Daca uleiul nu se schimba regulat si se schimba mai tarziu, ZF recomanda schimbarea uleiului si curatarea cutiei cu pompa flush.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Edit:si eu am luat masina cu 200.000km si uleiul original, dar merge impecabil si nici nu am stat de ganduri...si ghici pe...pilitura era foarte putina...ceea ce a gasit si colegul care a platit...4100 lei parca la tgv....doar ca eu am platit 1350 lei...ulei zf6 si baie zf

Deja incepe sa sune mai bine. Asta vroiam ... un argument si lucruri de care v-ati lovit personal. :)

 

 

In primul rand, ala de la Targoviste, nu desface cutia complet, ca sa poata sa caurete tot, asa ca ce face el, este frectie la piciorul de lemn.

 

In al doilea rand daca vrei sa afli tot ce trebuie facut la cutia ta uite aici, studiaza, ca vad ca toti vreti sa aflati numai finalul, http://www.zf.com/corporate/en_de/aftermarket/technical_information/catalogs_spare_parts/catalogs.html

Multumesc pentru raspuns. Am pierdut multe seri pana acum citind diverse topicuri deci nu e o problema sa citesc si catalogul lor :)

Numai ca doream sa aflu si parerea utilizatorilor de produse ca pana la urma producatorul poate scrie ce vrea acolo ... drept dovada BMW care spune ca nu se face revizia la cutia de viteze ...

 

rolul filtrului si al magnetilor este acela de-a retine acea depunere si pilitura ambreiajelor, asa ca nu mi-as face griji ca e prea multa in cutie. Eu am schimbat uleiul si la 230k km la o masina, la 200k km la alta si au mers la fel de bine si dupa, prin metoda clasica, asa ca nu vad nevoia de-a o demonta de pe masina. Atata timp cat cutia functioneaza ok, mergi pe metoda clasica si va fi in regula si ulterior.

 

Mi se pare totusi mare diferenta de pret pentru 8hp in conditiile in care manopera e aceeasi, difera putin preturile uleiului si filtrului, dar nu cred ca acestea sa fie de 1000Ron.

Cutia functioneaza super ok in momentul de fata. Nu am nici o problema si nu se simte deloc atunci cand schimba.

Dar cum vreau sa am grija de masina, doresc sa o rasfat si cu cel mai bun service care se poate gasi la noi :)

 

Am sa incerc sa mai dau un telefon/email la ei sa mai cer o estimare. Probabil sa se fi incurcat atunci sau sa nu fi intales ce am dorit sa spun.

 

In legatura cu baia de ulei, este indradevar mai buna cea de la BMW decat cea care o pune ZF Faur? Intradevar din poze cea de la BMW pare ca are magnetii mai mari si pozitionati mai bine.

 

Inca odata multumesc pentru toate argumentele aduse si tine sa specific (dinou) ca nu caut sa fac galagie de dragul de a o face :) doar doresc sa ma informez cat mai corect pentru a lua decizia cea mai buna pentru masinuta

Link to comment
Share on other sites

Deja incepe sa sune mai bine. Asta vroiam ... un argument si lucruri de care v-ati lovit personal. :)

 

 

 

Multumesc pentru raspuns. Am pierdut multe seri pana acum citind diverse topicuri deci nu e o problema sa citesc si catalogul lor :)

Numai ca doream sa aflu si parerea utilizatorilor de produse ca pana la urma producatorul poate scrie ce vrea acolo ... drept dovada BMW care spune ca nu se face revizia la cutia de viteze ...

 

 

 

 

Ai cutie 8hp, uite aici ordinea si cuplul de strangere, care este foarte importanta. Aproape toti meseriasii o ignora, inclusiv ZF faur.

 

Iar baie ulei de aici http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/filtru-ulei-cutie-automata-8hp45-70-oem-zf-bmw-13

 

Iar in privinta uleiului, poti pune orice ulei, care are aceleasi caracteristici, ca in pdf-ul de mai jos.

8hp Torque Sequences.pdf

ATF III.pdf

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca poti schimba prin ce metoda doresti dar sa desfaci cutia si convertizorul de pe masina cand nu are probleme mi se pare exagerat, cutia ta va functiona la fel de bine si daca schimbi uleiul clasic, este ulei care nu se arde, doar isi schimba culoarea, oxideaza ca orice ulei, mari impuritari nu raman, se aduna in filtru si pe magneti. Eu decat sa schimb cu 4100ron. uleiul o singura data mai bine il schimb de 3 ori mai des, cu siguranta iese mai bine pentru cutie.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai cutie 8hp, uite aici ordinea si cuplul de strangere, care este foarte importanta. Aproape toti meseriasii o ignora, inclusiv ZF faur.

 

Iar baie ulei de aici http://www.piese-cutii-automate.ro/cumpara/filtru-ulei-cutie-automata-8hp45-70-oem-zf-bmw-13

 

Iar in privinta uleiului, poti pune orice ulei, care are aceleasi caracteristici, ca in pdf-ul de mai jos.

Mersi mult pentru raspuns Florin. Ca si ulei o sa merg totusi pe ZF Lifeguard 8. As vrea eu pe BMW ATF 3+ dar e dublu ca pret ...

 

Ai cumva si capitolul 1.5 din acel pdf unde scrie forta cu care trebuiesc stranse? in pdf-ul atasat de tine este doar ordinea. Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult pentru raspuns Florin. Ca si ulei o sa merg totusi pe ZF Lifeguard 8. As vrea eu pe BMW ATF 3+ dar e dublu ca pret ...

 

Ai cumva si capitolul 1.5 din acel pdf unde scrie forta cu care trebuiesc stranse? in pdf-ul atasat de tine este doar ordinea. Mersi mult

 

suruburi baie 10 Nm.

 

Gasesti tot ce vrei in site-ul ZF care ti l-am pus. Cauta si vei gasi, iar cu putina indemanare, poti sa-ti faci singur schimbul de ulei, nu este masre inginerie.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Nu știu cum a fost desfĂŁcutĂŁ cutia , intr/adevĂŁr nu ma pricep . Eu v-am fĂŁcut și calculul acolo și mi-am asumat chestia asta ca plĂŁtesc mai mult .

M-am uitat la linkul cu revizia din Germania chiar ĂŽnainte sa ma duc la Târgoviște , dar pe bune , voiai sa ma duc in Germania ?

De ce credeți oameni buni ca m-a " ars " cineva ? Ca am platit cu 1000 lei in plus fata de Service Scream (Tezparii) ? Și am schimbat mai mult ulei ?

Nu v-am zis de la ĂŽnceput ca NU MA INTERESEAZĂ ca este mai scump ? E clar ca dacĂŁ voiam mai ieftin ma duceam direct acolo sau Faur .

Tavicu , poți sa te duci și la Faur și la Service Scream (Tezparii) și la Târgoviște e Ok sa schimbi oricum uleiul . La mine bĂŁieții nu ĂŽnțeleg ca baia curgea destul de mult și pur și simplu m-am gândit ca e mai bine sa desfac și sa ĂŽl schimb pe tot .

Am uitat , la Târgoviște se respecta inclusiv schema ce a postat-o PDF cu strângerea șuruburilor , cea care ai spus ca Faur nu respecta .

Dar probabil nu conteazĂŁ așa mult , la Faur din ce cĂŁutasem eu ĂŽnainte sa fac gĂŁsisem doar o persoana nemulțumita - care probabil avea probleme dinainte de schimb -- deci este Ok .

Link to comment
Share on other sites

:)))

Din punctul meu de vedere knet jhon asta lucreaza ieftin...voi meritati sa va arda mult mai grav.

Cutiile voastre merg bine dupa schimb pentru ca sunt ele in stare buna, nu ca le spala el cu spray degresant :)))

 

Totusi nu imi vine sa cred ca unu care isi baga poola si spurca pe oricine nu e de acord cu el are asa priza!

Tu crezi ce vrei eu din ce am vĂŁzut acolo nu mi s-a pĂŁrut ca lucreazĂŁ ieftin. In mine nu și-a bĂŁgat niciodatĂŁ nimic chiar m-a ajutat de fiecare data , se pare ca citești tu invers . Ar trebui sa nu mai duc doar pentru ca ĂŽnjurĂŁ pe alții ?? Nu ma intereseazĂŁ pe mine conflictele lui cu alții . Unde vrei de exemplu sa merg cu prietenul asta al meu cu F10 benzina ? In București ne-au dat afara din 2 service-uri ca nu au ce sa ii facĂŁ. Ce sa facem sa luam toate service-urile la rând din București ? Sa ne plimbam pe aici cu platforma ? DacĂŁ el zice ca o face ? Sau stai mai bine sa ii zic ĂŁstuia sa nu mergem acolo pentru ca are niște conflicte pe farcebook ? Zi tu unde sa ĂŽl duc pe asta in București și eu ĂŽl duc și sa ne facĂŁ și mașina sa nu o aruncam pe 7000 euro ca atât primim pe ea stricata

Link to comment
Share on other sites

Totusi nu desface toata cutia vad la Targoviste, cum ziceau si colegii de mai sus, dar totusi ies toti cei 9-10 litri sau cati or fi.

Probabil intoarce cutia pe toate partile, plus uleiul din convertizor, bloc valve.

Nu vad de ce nu ar fi ok sa schimbi chiar tot uleiul, chiar daca nu o "curata" toata. De ce as mixa 4l de ulei nou cu 6 litri de ulei vechi?

Si eu vreau sa fac schimbul si inca sunt in dubii daca sa fac o data asa complet, iar apoi sa fac clasic. Sau sa fac clasic si acum.

 

A zis un coleg ca cei de la Faur nu respecta metoda de strangere. La Targoviste colegul Kevin zice ca se respecta.

 

Inca o data nu tin nici cu unul, dar pt ca vreau sa fac si eu schimbul ma intereseaza toate aspectele.

 

De ce m-as duce la Faur daca ei nu respecta exact ce zice ZF? De ce sa nu fac la mecanicul meu, doar data baia jos si curs 4 litri si completat?

 

PS: dupa schimb trebuie sau un trebuie verificat ceva valori pe tester?

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Totusi nu desface toata cutia vad la Targoviste, cum ziceau si colegii de mai sus, dar totusi ies toti cei 9-10 litri sau cati or fi.

Probabil intoarce cutia pe toate partile, plus uleiul din convertizor, bloc valve.

Nu vad de ce nu ar fi ok sa schimbi chiar tot uleiul, chiar daca nu o "curata" toata. De ce as mixa 4l de ulei nou cu 6 litri de ulei vechi?

Si eu vreau sa fac schimbul si inca sunt in dubii daca sa fac o data asa complet, iar apoi sa fac clasic. Sau sa fac clasic si acum.

 

A zis un coleg ca cei de la Faur nu respecta metoda de strangere. La Targoviste colegul Kevin zice ca se respecta.

 

Inca o data nu tin nici cu unul, dar pt ca vreau sa fac si eu schimbul ma intereseaza toate aspectele.

 

De ce m-as duce la Faur daca ei nu respecta exact ce zice ZF? De ce sa nu fac la mecanicul meu, doar data baia jos si curs 4 litri si completat?

 

PS: dupa schimb trebuie sau un trebuie verificat ceva valori pe tester?

Salut. La mine cu baia data jos am facut doua schimburi au curs 6,3 litri de fiecare data.

Link to comment
Share on other sites

In mine nu și-a bĂŁgat niciodatĂŁ nimic chiar m-a ajutat de fiecare data , se pare ca citești tu invers .

 

pentru ca nu ai habar de mecanica si crezi tot ce spune...cand il contrazici pentru ca esti pe subiect si stii ca deviaza, te face cu ou si cu otet...astea fiind argumentele lui.

cu prietenul tau te poti duce unde vrei.nu fac recomandari.

 

De ce as mixa 4l de ulei nou cu 6 litri de ulei vechi?

A zis un coleg ca cei de la Faur nu respecta metoda de strangere. La Targoviste colegul Kevin zice ca se respecta.

 

prin metoda clasica se schimba cam 6 litri...asta daca ai nivelul ok in cutie.

in motor cand se face schimbul crezi ca se scurge tot? e adevarat ca nu raman 2 litri si completezi 4...dar intelegi ideea.

parerea mea e ca schimbul la 60.000 km este sfant...prin metoda clasica.

Link to comment
Share on other sites

pentru ca nu ai habar de mecanica si crezi tot ce spune...cand il contrazici pentru ca esti pe subiect si stii ca deviaza, te face cu ou si cu otet...astea fiind argumentele lui.

cu prietenul tau te poti duce unde vrei.nu fac recomandari.

 

 

prin metoda clasica se schimba cam 6 litri...asta daca ai nivelul ok in cutie.

in motor cand se face schimbul crezi ca se scurge tot? e adevarat ca nu raman 2 litri si completezi 4...dar intelegi ideea.

parerea mea e ca schimbul la 60.000 km este sfant...prin metoda clasica.

Da , nu m-am contrazis cu el ca nu am avut pe ce ... si intr-adevĂŁr nu prea le am cu mecanica .

Raul_bog cel de la Tg spune de mult pe fb ca nu prea respecta lumea procedura aia de strângere , oricum nu este greu de urmat , cred ca pot sa le strâng și eu dupĂŁ ce am vĂŁzut cum se face . Poți sa vb cu mecanicul tĂŁu sa o respecte .

Eu urmĂŁtorul schimb ( dacĂŁ o mai fi mașina atunci , pt ca as dori sa iau pe viitor benzina ) o sa ĂŽl fac standard - doar ce curge

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Totusi nu desface toata cutia vad la Targoviste, cum ziceau si colegii de mai sus, dar totusi ies toti cei 9-10 litri sau cati or fi.

Probabil intoarce cutia pe toate partile, plus uleiul din convertizor, bloc valve.

Nu vad de ce nu ar fi ok sa schimbi chiar tot uleiul, chiar daca nu o "curata" toata. De ce as mixa 4l de ulei nou cu 6 litri de ulei vechi?

Si eu vreau sa fac schimbul si inca sunt in dubii daca sa fac o data asa complet, iar apoi sa fac clasic. Sau sa fac clasic si acum.

 

A zis un coleg ca cei de la Faur nu respecta metoda de strangere. La Targoviste colegul Kevin zice ca se respecta.

 

Inca o data nu tin nici cu unul, dar pt ca vreau sa fac si eu schimbul ma intereseaza toate aspectele.

 

De ce m-as duce la Faur daca ei nu respecta exact ce zice ZF? De ce sa nu fac la mecanicul meu, doar data baia jos si curs 4 litri si completat?

 

PS: dupa schimb trebuie sau un trebuie verificat ceva valori pe tester?

 

Se fac niște adaptĂŁri dupĂŁ schimb ulei dar am ĂŽnțeles ca nu e obligatoriu ... ca nu se simte nici o diferența

Link to comment
Share on other sites

Alex_wly, no offence, nu e aceeasi treaba, la e46 imi intra 4.2 litri, si curg 4-4.1 cred, daca nu chiar tot, deci o diferenta de 100-200g.

Una e sa amesteci 6 litri cu 4 litri, si una e sa amesteci 4 litri cu 200 grame.

 

Oricum am inteles ideea, dar tot nu sunt convins daca voi face prima data un schimb cu, "curatat/parfumat" (am 170 mii si nu a fost schimbat niciodata). Daca as fi avut-o de noua sau mai putini km mergeam simplu pe metoda clasica.

Edited by raul_bog
Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat uleiul la Bm Garage, 750 ulei zf cu baie zf si 250 manopera, resetat adaptari si verificare erori cutie. Foarte multumit, cateva zile parca a schimbat diferit, dar acum schimba la fel. Deci 1000 de ron toata afacerea.

 

http://www.autokarma.ro/set-piese-schimb-ulei-transmisie-automata-8700-250-zf-parts?search=8700 250&grupa_produse=Produse cautate dupa cod producator&grupa_order=8

 

8f829cd5da6f16bc7f0270e8ee37f37e.jpg

26d9d4540a90d37ab443572bced744b6.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by chitsro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.