Jump to content

Schimb ulei cutie automata


kevinn14

Recommended Posts

Nu se recomanda a reseta adaptarile la cutie daca nu schimbi fizic componente in cutie, iti zic si de ce. Cutia se adapteaza in functie de uzura componentelor interne, daca resetezi cutia o sa creada ca e noua si o sa schimbe ca atare, doar ca internele sunt in continuare vechi = uzura extra , mai mult rau ii faci.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut,

Va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre chitul ZF de la epiesa

http://www.epiesa.ro/set-piese-schimb-ulei-transmisie-automata-zf-parts-8700250-articol-3102899.htm

Pretul este foarte bun, ma gandeam sa il iau si sa fac schimbul la ZF Faur.

 

 

 

 

Multumesc,

Claudiu

DacĂŁ tot ĂŽl faci la ZF fa-l cu piesele lor , nu știu dacĂŁ vor cu piese din alta parte ;

Eu oricum nu prea am ĂŽncredere in site ul asta ; era o discuție pe farcebook , era cineva f nemulțumit de ei

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

Sincer cred ca sunt doua variante:

-fie chitul respectiv nu este chiar original, la pretul de pana in 800 se gaseste in mai multe locuri gen epiesa, autokarma(scrie ca este original ZF SI ESTE pe la 750ron)

-Fie acesta este pretul real si il cumpar practic dublu de la ZF sau alt sercice care fac revizia cutiilor ZF.

 

Intrebarea este : renteaza sa dau dublu pe piese in ideea ca mi se da o garantie la piese(garantia la astea o am si de la vanzator cu conditia sa o montez intr-un service specializat) si montaj/manopera gen: se garanteaza numai etanseitatea cutiei, ca nu o sa curga ulei, nimeni nu poate garanta ca nu o sa ai alte probleme cu cutia dupa schimbul de ulei...si nici nu poti cere asa ceva, cutia este veche, poate cadea oricare alta piesa din ea, nu neaparat din cauza schimbului de ulei.

 

 

Multumesc,

Claudiu

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In orice caz e mai bine decat sa tii uleiul vechi.

Dupa ce se schimba uleiul se pune testerul pe masina si se "informeaza" calculatorul cutiei ca s-a facut schimbul de ulei. Astfel mecatronica din cutie va adjusta distantele dintre discurile de frictiune din cutie.

Salut.Eu am schimbat uleiul si baia la X3 f25 dar nimeni nu a spus nimic de "informarea " calculatorului....

Link to comment
Share on other sites

Sincer cred ca sunt doua variante:

-fie chitul respectiv nu este chiar original, la pretul de pana in 800 se gaseste in mai multe locuri gen epiesa, autokarma(scrie ca este original ZF SI ESTE pe la 750ron)

-Fie acesta este pretul real si il cumpar practic dublu de la ZF sau alt sercice care fac revizia cutiilor ZF.

 

Intrebarea este : renteaza sa dau dublu pe piese in ideea ca mi se da o garantie la piese(garantia la astea o am si de la vanzator cu conditia sa o montez intr-un service specializat) si montaj/manopera gen: se garanteaza numai etanseitatea cutiei, ca nu o sa curga ulei, nimeni nu poate garanta ca nu o sa ai alte probleme cu cutia dupa schimbul de ulei...si nici nu poti cere asa ceva, cutia este veche, poate cadea oricare alta piesa din ea, nu neaparat din cauza schimbului de ulei.

 

 

Multumesc,

Claudiu

 

Nu cred ca se merita sa iei piese pt cutie dacĂŁ nu ești sigur de ele ... o bascula , o bucșĂŁ , mai merge sa riști dar pentru cutie nu ... plus ca la ZF este un preț f bun . Poți cere oferta și de la Service Scream (Tezparii) , e mai ieftin puțin ca la ZF .

Și nu in ultimul rând pt București , știu ca Bimmer Serv are multe reclamații , dar am vĂŁzut ca au pompa flush pentru schimbul uleiului - ĂŽl schimba pe tot și se folosesc 12 litri ...

Eu astĂŁzi am fost la Filaret am dat avans pentru discuri și plĂŁcute pe fata și am intebat și cât costa un litru de ulei sa iau pt ambele mașini , s-a nimerit sa trebuiascĂŁ sa schimb la ambele in același timp . Prețul este 113 lei / litrul .... și eu am ĂŽntrebarea asta de ce acolo este 113 lei și Autokarma sau e piesa e 35 lei :) ? Ori este un adaos f mare , ori cele de 35 lei sunt fĂŁcute in Rusia și Turcia ...? Chiar nu ĂŽnțeleg .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

Vazand ca sunt tot felul de pareri legate de modalitatea optima de intretinere a cutiei automate am zis sa fac un pas pentru a ne usura munca in luarea unei decizii despre ce procedura de schimb a uleiului sa folosim. Cea gravitationala sau cea cu pompa flush. In sensul asta am sunat la serviciul de suport tehnic al celor de la ZF si am comunicat cu ei prin mail. Raspunsul este mai jos

 

Pentru a nu lasa loc de interpretari, o sa ofer traducerea textului din germana "RecomandĂŁm schimbarea uleiului dupĂŁ 8 ani sau un kilometraj de 100.000 km. Practic aceasta operatiune nu este obligatorie, intrucat transmisia este umpluta cu ulei longlife/longterm insa calitatea schimbarii treptelor si confortul la rulare vor fi imbunatatite semnificativ dupa schimbarea uleiului."

 

Cu speranta ca mailul de mai jos va oferi un plus de claritate va doresc o saptamana usoara.

 

 

 

"Dear Dragos Andreca,

 

the following solution has been found for your request:

Wir empfehlen einen Ălwechsel nach 8 Jahren oder nach einer Fahrleistung von 100.000 Km. Grundsätzlich benĂśtigt das Getriebe diesen Ălwechsel nicht, da es mit Langzeit-Ăl befĂźllt ist, aber die Schaltqualität und der Fahrkomfort verbessern sich nach dem Ălwechsel merklich.

 

Buna ziua, dle Andreca,

 

In ceea ce priveste schimbul de ulei, metoda recomandatata de producatorul ZF Getriebe Saarbruecken este cea gravitationala, aplicata conform procedurii speciale pentru reglarea finala a nivelului.

Metoda de schimbare prin flush prezinta unele riscuri de producere a unor dereglari interne in blocul de valve ce conduce la o functionare ulterioara defectuasa a transmisiei.

 

Cu stima,

Razvan Stoica, SERVICE FAUR Bucuresti - ZF Services Partner

www.serviefaur.ro

 

This ticket will be closed within 30 days – please contact us if the solution provided does not work for you. Please reply to this mail using the “Reply” button of you mail client – DO NOT CHANGE THE E-MAIL SUBJECT

 

For further questions or updates please contact Service Faur s.r.l., telephone: +40(21256)4646.

 

Always provide your request ID when contacting us regarding this request, please.

 

Disclaimer:

THE INFORMATION CONTAINED HEREIN IS PROVIDED TO THE REQUESTOR ON AN "AS IS, WHERE IS" BASIS, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND (EITHER EXPRESS OR IMPLIED), INCLUDING BUT NOT LIMITED TO ANY IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A SPECIFIC OR GENERAL PURPOSE AND THOSE ARISING BY STATUTE OR BY LAW, OR FROM A CAUSE OF DEALING OR USAGE OF TRADE.  ZF DOES NOT ACCEPT ANY RESPONSIBILITIES FOR ANY LOSS OR DAMAGE WHATSOEVER ARISING FROM ANY CAUSE WHATSOEVER IN CONNECTION WITH THE INFORMATION PROVIDED HEREIN, INCLUDING WITHOUT LIMITATION, ANY DIRECT, INDIRECT, SPECIAL, INCIDENTAL, PUNITIVE OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY KIND, WHETHER ARISING UNDER BREACH OF CONTRACT, TORT (INCLUDING NEGLIGENCE), STRICT LIABILITY OR OTHERWISE, AND WHETHER BASED ON THE INFORMATION PROVIDED HEREIN OR OTHERWISE, EVEN IF ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES.

 

Kind regards

Your ZF Service Desk

 

ZF Friedrichshafen AG

88038 Friedrichshafen, Germany

 

http://www.zf.com/technicalsupport

 

Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Prof. Dr. Giorgio Behr

Vorstand/Board of Management: Dr. Stefan Sommer (Vorsitzender/CEO), Dr. Konstantin Sauer, JĂźrgen Holeksa, Michael Hankel, Wilhelm Rehm, Dr. Franz Kleiner, Peter Lake

Sitz/Headquarters: Friedrichshafen

Handelsregistereintrag Amtsgericht Ulm HRB 630206/Trade register of the municipal court of Ulm HRB 630206"

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu au pompa flush in Germania? :)) Vai de noi..

In postarea de mai sus este si un raspuns de la ZF Faur :)

 

Pana una alta fiecare face cum vrea si cum crede ca e mai bine pentru masina lui! Service de unde sa alegi ai de unde. Evident ca fiecare service o sa iti spuna gogoasa lui cum e mai bine, important este sa te documentezi si tu!

Edited by Tavicu
Link to comment
Share on other sites

 

Metoda de schimbare prin flush prezinta unele riscuri de producere a unor dereglari interne in blocul de valve ce conduce la o functionare ulterioara defectuasa a transmisiei.

 

 

Cam are logica in ceea ce priveste acest aspect, asta daca te gandesti ca pompa aia creaza o anumita presiune a.i. sa impinga uleiul prin toate acele orificii/spatii reduse, sa puna uleiul in miscare chiar si acolo. Nu contest ca-i si gresit sa utilizezi acea pompa flush, doar ca daca producatorul cutiei spune acest lucru, mai degraba vreau sa tin cont de ce zice el si nu un mecanic care se vrea a fi mai catolic decat papa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cam are logica in ceea ce priveste acest aspect, asta daca te gandesti ca pompa aia creaza o anumita presiune a.i. sa impinga uleiul prin toate acele orificii/spatii reduse, sa puna uleiul in miscare chiar si acolo. Nu contest ca-i si gresit sa utilizezi acea pompa flush, doar ca daca producatorul cutiei spune acest lucru, mai degraba vreau sa tin cont de ce zice el si nu un mecanic care se vrea a fi mai catolic decat papa.

 

 

Gresesti. :rolleyes: Stiai ca si cutia automata are pompa care IMPINGE ULEIUL IN EA? Stiai ca pompa din cutia baga 17 bari?

Cine crezi ca impinge uleiul prin orificiile/spatiile reduse, cand mergi cu masina. Si mai vrem să schimbe cat mai rapid vitezele. Așa că trage singur concluzia.

 

Nu este nici o problema să se schimbe cu pompa flush, care baga 2,5 bari, asa că ce discutăm că nu este bine.

 

ZF Nurenberg si ZF Wiena, schimbă cu pompă flush si chiar curăta cutia cu solutii speciale de curatare, care se introduc in uleiul vechi..

 

Intrați pe site-ul ZF cautați și citiți cu atenție, să vedeți că scrie clar că se schimbă uleiul cu pompa, DOAR in cazul cand s-a depasit timpul de schimb recomandat de ZF

 

Cand se trimite mail la ZF, ei recomandă scimbarea doar cat curge, deoarece ei consideră că s-au făcut schimburile la timp.

 

Zf Faur nu au pompa flush, nu vor să investească nimic, de aceea nici nu repară cutii automate, ei le aduc direct reparate de la ZF si o dai pe a ta la schimb.

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mai baieti,

 

Hai sa clarificam treburile. Eu am trimis mailul catre entitatea din Germania a ZF care a oferit un raspuns si care mai departe a oferit sansa operatorului local sa ofere si el un raspuns. Eu nu cred ca daca ZF Faur ar oferi un raspuns neagreat ZF ar mai putea colabora cu ei.

 

BTW o pompa de flush este aproximativ 400 de euro, asa ca din punctul meu de vedere nu de bani ar fi problema.

 

Mi se pare ca raspunsurile oferite de colegi au legatura mai mult cu orgoliul de a avea dreptate decat pentru a ne ajuta reciproc. Cred ca despre asta este vorba intr-un final.

 

Va doresc numai bine,

Dragos A.

  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.