Jump to content

Downgrade? I think not.


eneh

Recommended Posts

Dupa lungi cautari initial eram setat pe un 330i e90, din pacate nu am gasit nimic care sa ma dea pe spate asa ca m-am gandit sa ma uit si la e60. Am condus doua 530i m54 dar nu am fost impresionat de cum ruleaza si "feelingul" volanului. Am zis ca o sa raman pieton o perioada si nu ma mai grabesc, urma sa plec in germania o saptamana doua la o cunostinta prin aprilie sa imi caut serios ceva acolo.

 

Intre timp am primit de la un prieten un pont despre un 330ci e46 intretinut de care omul nu mai avea timp, zis si facut am ajuns la el unde o tinea ( mai avea un e30 si un e38) :pardon: . Masina avea praf pe ea si panze de paianjen la compartimentul motor si in interior ( a fost surprinsa prietena mea de un paianjen la vizor, a fost foarte "amuzanta" reactia).

 

Am scos masina la plimbare si de acolo a fost clar, trebuia sa o am.

 

Voi reveni cu poze, inca mai e de lucru. Daca sunteti din Bucuresti, este posibil sa stiti masina :)

 

Cateva detalii:

 

Motor 3.0 m54b30

 

Cutie ZF 5 trepte

 

Diferential 3.15 LSD

 

Suspensie M-tech

 

Serpisori + evacuare cap coada cu catalizatoare sport

 

Discuri Zimmerman 325 mm fata perforate si 320 mm spate ventilate, placute ATE.

 

Cauciucuri Toyo t1 sport (le recomand cu toata caldura)

 

http://oi66.tinypic.com/ta0abn.jpg

 

http://oi68.tinypic.com/24wfw2h.jpg

 

http://oi66.tinypic.com/ztvle1.jpg

 

http://oi66.tinypic.com/21bw010.jpg

 

http://oi67.tinypic.com/2h540li.jpg

 

Urmeaza:

- Retrofit bi-xenon + angel eyes SMD

- Urgent un detailing interior

- Vopsit capota (urme de pietricele)

- Inscris.

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc! Este destul de rapida si diferentialul autoblocant o ajuta sa-si puna puterea la roti instant.

 

Am uitat sa mentionez ca ambreiajul este custom, disc kevlar si volanta este single mass lightweight.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Destul de modificata masina,diferentialul este o piesa rara pe e46

.Ce diferential este?

 

Ok,si motorul este piesa rara :)

Sa te poarte sanatos!

 

Diferentialul este de pe un e36 328i, pe e46 s-au pus numai pe m3 din pacate. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine e46 coupe este cel mai frumos BMW in 2 usi care s-a facut pana acuma. Sper grija mare unu de altu :)

 

Imi poti spune cum anume se auto blocheaza diferentialul , adica ai ceva linie hidraulica sau electrica ce actioneaza ceva in diferential de il blocheaza ?

Edited by OPaul
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

e foarte misto masina, sa te bucuri de ea, motorul ala chiar e unul foarte bun, am avut doua 3.0i si mi-au placut foarte mult :thumbsup: . Pune-i lupele pentru xenon si va arata mult mai bine fata. Lasa-i capota asa deocamdata, oricum vei mai aduna ciupituri, pana la anul nu as vedea-o ca pe o prioritate. Downgrade in niciun caz, dimpotriva!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pentru mine e46 coupe este cel mai frumos BMW in 2 usi care s-a facut pana acuma. Sper grija mare unu de altu :)

 

Imi poti spune cum anume se auto blocheaza diferentialul , adica ai ceva linie hidraulica sau electrica ce actioneaza ceva in diferential de il blocheaza ?

 

Si eu consider la fel! Cu siguranta vom avea, multumesc.

 

In principiu un lsd asigura trimiterea intregului cuplu(100%) la roata care are tractiune, cand un diferential deschis ar trimite doar 50-50, la lsd poate varia pana la 0-100, permitand in acelasi timp virarea normala a vehiculului ca si cu un diferential normal deschis.

 

e foarte misto masina, sa te bucuri de ea, motorul ala chiar e unul foarte bun, am avut doua 3.0i si mi-au placut foarte mult :thumbsup: . Pune-i lupele pentru xenon si va arata mult mai bine fata. Lasa-i capota asa deocamdata, oricum vei mai aduna ciupituri, pana la anul nu as vedea-o ca pe o prioritate. Downgrade in niciun caz, dimpotriva!

 

Merci frumos Mik, mi-au lipsit indicatorul de temperatura a apei si joja de ulei( inexistente pe e90). :)

Link to comment
Share on other sites

@eneh .Daca imi permiti as vrea sa fac o paranteza la principiul de functionare al diferentialului de la BMW.Din cate stiu eu diferentialul open trimite tot cuplul la roata fara aderenta.

Iar cel de pe masina ta (LSD)trimite circa 75% cuplu la roata care pierde aderenta si 25% la cea cu aderenta.Pe sosea unde nu este nevoie sa cupleze va rula ca un diferential open ,iar la nevoie (gen drift)va cupla una din roti cu 25% din cuplu.Asta stiu eu ..sper sa nu gresesc.

 

Pentru mine este prima data cand vad diferential de E36 montat pe E46.

Daca ai mai multe detalii despre montaj as fi interesat sa aud.Eu stiam ca sunt necesare modificari destul de majore.

Edited by calinbmw2000
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@eneh .Daca imi permiti as vrea sa fac o paranteza la principiul de functionare al diferentialului de la BMW.Din cate stiu eu diferentialul open trimite tot cuplul la roata fara aderenta.

Iar cel de pe masina ta (LSD)trimite circa 75% cuplu la roata care pierde aderenta si 25% la cea cu aderenta.Pe sosea unde nu este nevoie sa cupleze va rula ca un diferential open ,iar la nevoie (gen drift)va cupla una din roti cu 25% din cuplu.Asta stiu eu ..sper sa nu gresesc.

 

Pentru mine este prima data cand vad diferential de E36 montat pe E46.

Daca ai mai multe detalii despre montaj as fi interesat sa aud.Eu stiam ca sunt necesare modificari destul de majore.

 

Din ce stiu M3-ul E36 venea cu 25%, dar sunt si cu procent mai mare, gen 40-50%. Nu stiu pe ce modele s-au pus astea, dar citisem undeva ca exista mai multe variante.

 

Ontopic: Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

Daca tot te apuci sa schimbi farurile si sa vopsesti capota, ai putea sa o transformi in facelift. Faruri, aripi si ce mai implica acest upgrade.

 

Later edit: un scurt google search: Passenger car LSDs are usually in the25-40% locking factor range. Most BMW LSDs are 25%.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@eneh .Daca imi permiti as vrea sa fac o paranteza la principiul de functionare al diferentialului de la BMW.Din cate stiu eu diferentialul open trimite tot cuplul la roata fara aderenta.

Iar cel de pe masina ta (LSD)trimite circa 75% cuplu la roata care pierde aderenta si 25% la cea cu aderenta.Pe sosea unde nu este nevoie sa cupleze va rula ca un diferential open ,iar la nevoie (gen drift)va cupla una din roti cu 25% din cuplu.Asta stiu eu ..sper sa nu gresesc.

 

Pentru mine este prima data cand vad diferential de E36 montat pe E46.

Daca ai mai multe detalii despre montaj as fi interesat sa aud.Eu stiam ca sunt necesare modificari destul de majore.

 

Corect, BMW-urile au 25%, ii explicam in general cum sta treaba cu diferentialele autoblocante.

 

http://oi63.tinypic.com/23rqu08.jpg

 

Au fost ceva adaptari, diferentialul de e36 era prea lung iar prinderile nu se pupau. Planetarele sunt tot de pe e36.

 

Si eu sunt curios, se tot aude din diverse parti ca se poate pune miez de e36 in carcasa de e46 dar nu am auzit de niciun caz concret pana acum.

 

Se poate pune miez pe diferite rapoarte, mai "usor" a fost swap-ul direct cu ceva improvizari. Pot recomanda un baiat in bucuresti care se ocupa si le face ca la carte.

 

Din ce stiu M3-ul E36 venea cu 25%, dar sunt si cu procent mai mare, gen 40-50%. Nu stiu pe ce modele s-au pus astea, dar citisem undeva ca exista mai multe variante.

 

Ontopic: Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos.

Daca tot te apuci sa schimbi farurile si sa vopsesti capota, ai putea sa o transformi in facelift. Faruri, aripi si ce mai implica acest upgrade.

 

Later edit: un scurt google search: Passenger car LSDs are usually in the25-40% locking factor range. Most BMW LSDs are 25%.

 

Multumesc frumos, mie imi place mai mult modelul de NFL ca cel FL, motiv pentru care am mers pe NFL... daca as fi gasit un FL intretinut l-as fi luat oricum dar am fost foarte fericit ca nu era :)

Link to comment
Share on other sites

Interesanta masina, sa te bucuri de ea si de toti caii : ))

Poate gasesti oglinzi de M3 e46, astea de e36 ii cam strica aspectul.

 

Chiar am uitat sa mentionez ca nu-mi plac cele de e36 m3 asa mult, as vrea un retrofit la e46 m3 rabatabile electric pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

felicitari. s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

am avut si eu una aproape identica, tot nfl, tot 2.0-3.0 swap, tot argintie....mi-a trezit repede niste amintiri frumoase, a fost la vanzare si aici pe forum iar apoi a plecat spre bucuresti, dar nu cred ca-i asta. oricum tare achizitia. din nou: felicitari si "distractie placuta"!

Link to comment
Share on other sites

felicitari. s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!

am avut si eu una aproape identica, tot nfl, tot 2.0-3.0 swap, tot argintie....mi-a trezit repede niste amintiri frumoase, a fost la vanzare si aici pe forum iar apoi a plecat spre bucuresti, dar nu cred ca-i asta. oricum tare achizitia. din nou: felicitari si "distractie placuta"!

 

Multumesc frumos, masina o sa ramana la mine mult timp cu siguranta. A fost verificata cap coada si este extraordinar de bine intretinuta, evident ca asa o sa ramana :)

Link to comment
Share on other sites

bafta multa cu noua masinuta ! Cum ti se pare motorul de 3l fata de fostul 2,5 ? Presupun ca e destul de sesizabil upgrade-ul de la 250Nm la 300 Nm.

 

Multumesc frumos! Este o diferenta sesizabila, mai ales ca are si mici modificari, isi pune puterea la pamant altfel fata de n52 care era complet stock :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.