Jump to content

Downgrade? I think not.


eneh

Recommended Posts

in niciun caz piesa cu tepi. ea se ocupa exclusiv cu reglajul turatiei aerotermei. cand nu baga deloc aer (nu conteaza temperatura) sau cand baga in valuri - 2secunde baga, apoi nu mai baga 10s, apoi iar baga ea este de vina.

 

robinetul (sper) sau in cel mai rau caz ceva clapete din bord care se ocupa cu directionrea aerului. eu am si niste erori pe clapetele astea , tu ai vreo eroare pe clima?

 

si eu am aceeasi problema dar inca nu am rezolvat-o . sa postezi te rog rezolvarea.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

in niciun caz piesa cu tepi. ea se ocupa exclusiv cu reglajul turatiei aerotermei. cand nu baga deloc aer (nu conteaza temperatura) sau cand baga in valuri - 2secunde baga, apoi nu mai baga 10s, apoi iar baga ea este de vina.

 

robinetul (sper) sau in cel mai rau caz ceva clapete din bord care se ocupa cu directionrea aerului. eu am si niste erori pe clapetele astea , tu ai vreo eroare pe clima?

 

si eu am aceeasi problema dar inca nu am rezolvat-o . sa postezi te rog rezolvarea.

 

Nu am erori din pacate, o sa iau robinetul saptamana viitoare cel tarziu si revin cu rezultate.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De ceva timp ma tot gandeam cum sa mai reduc "unsprung mass" la roti, asa ca am achizitionat o pereche de BBS RC 304 motorsport edition, urmeaza sa le pun cum imi vin anvelopele (Toyo Proxes CF2).

 

http://oi63.tinypic.com/2cyk3zk.jpg

 

http://oi67.tinypic.com/2wrhoib.jpg

 

Revin cu poze cu ele pe masina :)

Link to comment
Share on other sites

Au fost 1800 ron, sunt pe 17", jantele sunt forjate și nu turnate clasic de aici motivul pentru care sunt asa ușoare.

 

Au 8j și et 38, am uitat sa masor butucul... Știu ca e46 are 72.5, nu sunt sigur dacĂŁ voi avea nevoie de inele de centrare sau nu.

Link to comment
Share on other sites

A urmat revizia! Am folosit Liqui Moly Top Tec 4100 5w40, m-a atras faptul ca este printre putinele made in germany, m-am saturat de "made in eu".

 

http://oi68.tinypic.com/10e2bgw.jpg

 

http://oi64.tinypic.com/2q16r5t.jpg

 

Au venit si cauciucurile in sfarsit, Toyo Tires Proxes CF2 225/45/17, as putea spune ca este o placere sa merg cu ele prin Bucuresti, datorita greutatii reduse la roti accelereaza mult mai repede si un balon mai mare este intotdeauna binevenit, parca regret un pic ca nu sunt pe 18 dar a trecut vremea in care eram dat pe spate de roti mari :)

 

Ca un update, am facut consumul la pompa si a rezultat 13.5 in oras, sunt destul de surprins cat de eficient este m54, urmeaza sa-l fac si cu noile roti mai usoare si revizia facuta.

 

Bun prețul.

Nu cumva mai este un set de vanzare :smile:

 

Cu et38 ar trebui sa fie de seria 3,astfel nu ai avea nevoie de inele de centrare.

 

Da, s-au potrivit la butuc, nu et-ul era problema , o sa mai stau cu ochii dupa altele si te anunt!

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

Cum se aude motorul cu uleiul asta ? Vreo problema cu tachetii ?

 

Nu i-am auzit niciodata la acest motor, si nici nu am auzit pe cineva sa se planga de acest ulei, ai avut experiente neplacute cu el?

Link to comment
Share on other sites

..eu am folosit toptec 5w40 vreo 2 schimburi apoi am mers pe Liqui Moly HighLeichtlauf tot 5w40. TopTec este mai mult ptr diesel avand norma C3, ptr benzinare se recomanda mai mult A3/B4.

ai rezolvat robinetul de clima?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Din documentarile mele norma acceptata pt motorul in cauza m54b30 este atat LL-98 cat si LL-01, nicidecum LL-04.

Testat de mine de vreo 3 schimburi, sunt foarte multumit de LM Synthoil, chiar sunt curios, te rog sa revii cu pareri dupa ceva km parcursi.

Bafta in continuare!

Link to comment
Share on other sites

..eu am folosit toptec 5w40 vreo 2 schimburi apoi am mers pe Liqui Moly HighLeichtlauf tot 5w40. TopTec este mai mult ptr diesel avand norma C3, ptr benzinare se recomanda mai mult A3/B4.

ai rezolvat robinetul de clima?

 

Am folosit C3 pe benzina si in trecut chiar si pe circuit si nu au fost probleme, conteaza sa fie LL-04. Da, am schimbat robinetul si este foarte bine mai ales cand sunt zilele cu 25 grade :)

 

 

Din documentarile mele norma acceptata pt motorul in cauza m54b30 este atat LL-98 cat si LL-01, nicidecum LL-04.

Testat de mine de vreo 3 schimburi, sunt foarte multumit de LM Synthoil, chiar sunt curios, te rog sa revii cu pareri dupa ceva km parcursi.

Bafta in continuare!

 

Depinde, sunt multe controverse legate de LL, spre exemplu: Longlife-04 oils are only approved for spark-ignition engines in Europe (EU plus Switzerland, Norway and Liechtenstein). They must not be used outside this area. Mai multe informatii aici

 

un link cu privire la ce sunt astea? :D

 

La ce anume?

 

 

BunĂŁ treaba cu anvelopele Toyo.

BunĂŁ alegere și cu Liquy Moly.

Cred ca și eu am sa-l folosesc la urmĂŁtorul schimb(LL-98 merge pe e36).

 

Am folosit Proxes T1 sport pe 18 si am fost foarte impresionat, dupa parerea mea peste Michelin PS3, cred ca mi se pare dar e mai silentios un pic cu Liqui Moly motorul, cel vechi era destul de uzat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Boala comuna la e46 problema cu frana de mana. ĂËi eu am schimbat la bĂŁtrâna mea tot ansamblul frânei de mânĂŁ nu cu mult timp in urma. AĂâ˘a cum spunea un coleg ĂŽnainte, e46 coupe este cel mai frumos coupe fĂŁcut vre-o data. As vrea sa ĂŽmi pot pastra e46-le dar din pĂŁcate a trebuit sĂŁ o schimb cu un e90 din mai multe motive. Sa o stĂŁpâneĂâ˘ti sĂŁnĂŁtos Ăâ˘i fĂŁrĂŁ incidente

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Boala comuna la e46 problema cu frana de mana. ĂËi eu am schimbat la bĂŁtrâna mea tot ansamblul frânei de mânĂŁ nu cu mult timp in urma. AĂâ˘a cum spunea un coleg ĂŽnainte, e46 coupe este cel mai frumos coupe fĂŁcut vre-o data. As vrea sa ĂŽmi pot pastra e46-le dar din pĂŁcate a trebuit sĂŁ o schimb cu un e90 din mai multe motive. Sa o stĂŁpâneĂâ˘ti sĂŁnĂŁtos Ăâ˘i fĂŁrĂŁ incidente

 

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

 

Multumesc frumos!

 

Urmeaza sa plec in Grecia (Parga) cu masina sambata asa ca intra la ceva lucrari de siguranta pana atunci si anume:

 

Bielete antiruliu fata (Lemforder) cred ca am avut noroc pentru ca am prins "made in germany" de obicei stiu ca sunt facute in turcia sau china.

 

Bucsi bascula fata (TRW)

 

Bucsi spate (OE BMW)

 

Vas expansiune (OE BMW) si cu asta am terminat cu grija sistemului de racire din moment ce am schimbat radiator, furtune, antigel, termostat si pompa de apa.

 

http://oi63.tinypic.com/vcq81s.jpg

 

Am comandat si splittere de m3 CSL, cand vin din grecia urmeaza sa le pun:

 

http://www.khoalty.com/media/reviews/QCphoto50ad277c6b15c.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.