Jump to content

Furnizori de roti complete BMW X3 F25


ACM

Recommended Posts

 

Da, pretul este beton insa cand adaugi in cos 4buc si vrei sa selectezi firma de curierat (UPS) iti mai baga 1482$ la shipping standard.

Deci ajung in total la 2678$...

 

Nu sunt la curent cu taxele vamale dar cred ca se percep inca atunci cand comanzi din SUA...

Link to comment
Share on other sites

eu ti le aratasem ca model, probabil gasesti si in romania, sunt originale bmw.

 

Astea de 19" au fost primele la care m-am gandit. Aveam o oferta f buna pentru ele. Dau mult mai mare stabilitate si schimba look-ul masinii.

(cele de 17" nu imi dau senzatia de stabilitate maxima)

 

Dupa ce am citit mai mult se pare ca nu sunt recomandate ptr drumurile noastre mai ales daca mergi pe drumuri nationale, judetene unde poti intalni gropi.

Mai ales daca nu ai suspensie adaptiva.

 

Un compromis bun se pare ca sunt cele de 18". O sa merg anul asta pe varianta asta.

Link to comment
Share on other sites

Astea de 19" au fost primele la care m-am gandit. Aveam o oferta f buna pentru ele. Dau mult mai mare stabilitate si schimba look-ul masinii.

(cele de 17" nu imi dau senzatia de stabilitate maxima)

 

Dupa ce am citit mai mult se pare ca nu sunt recomandate ptr drumurile noastre mai ales daca mergi pe drumuri nationale, judetene unde poti intalni gropi.

Mai ales daca nu ai suspensie adaptiva.

 

Un compromis bun se pare ca sunt cele de 18". O sa merg anul asta pe varianta asta.

 

eu pe masina am de 19 mixte pt vara si e ok doar la borduri trebuie sa ai grija. discomfortul il simti la 20"- 21"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

As dori sa cunosc cateva pareri despre configuratia rotilor la un Bmw x3 F25 20d automat. Din fabrica am avut setul de roti style 309 pe 19 inchi, 245/45 si 275/40 pe spate. Am avut pe ele anvelope runflat dar erau foarte rigide si zgomotoase. Apoi am avut pe acest set de 19 anvelope de vara Non runflat Dunlop . Erau mai acceptabile la confort si destul de bune ca manevrabilitate/ slalom/ ocoliri de gropi in viteza dar nu tragea f bine , de la 120 km/h se cam tura prea tare, cam urla motorul si schimba prea des treptele 6-7-8.

Inainte de iarna am luat si am montat set de roti de iarna pe 17 f bune, cu anvelope Pirelli Sotto 225/60 nonrunflat, ca noi, de la un utilizator de pe forum. Erau ceva mai slabe la manevrabilitate, dar destul de multumitoare.

Acum in martie, nevrand sa mai cumpar anvelope de vara pt setul pe 19, fiindca sunt si scumpe si in doua marimi si cam rigide si f grele ( o roata de pe spate avea 30 kg - cantarita), am decis sa cumpar 4 anvelope de vara nonrunflat Micheline Primacy 3 , noi,marimea 225/60R17. Confortul este cel mai bun de pana acum, trage bine, consumul e bunicel, dar manevrabilitatea lasa de dorit, sunt prea moi. In curbe sta oarecum bine, dar daca e sa fac un slalom , o depasire brusca, o ocolire in viteza trebuie sa fiu atent deoarece se inclina cam mult si se balanseaza masina ceva mai mult. Cand masina este parcata si trag in lateral de sinele de sus, balanseaza de vreo 4-5 ori , acest balans fiind din anvelope.

1. Era indicat sa iau pe 17 Runflat ? M-am gandit ca ar fi fost prea rigide. De la cele pe 19 nu am vrut sa mai aud de runflat.

2. Un eventual set pe 18 inchi cu sau fara runflat cum se simte ?

In momentul acesta din motivul acesta cu rotile dar si din alte motive, am cam inceput sa ma plictisesc de X3...

Link to comment
Share on other sites

As dori sa cunosc cateva pareri despre configuratia rotilor la un Bmw x3 F25 20d automat. Din fabrica am avut setul de roti style 309 pe 19 inchi, 245/45 si 275/40 pe spate. Am avut pe ele anvelope runflat dar erau foarte rigide si zgomotoase. Apoi am avut pe acest set de 19 anvelope de vara Non runflat Dunlop . Erau mai acceptabile la confort si destul de bune ca manevrabilitate/ slalom/ ocoliri de gropi in viteza dar nu tragea f bine , de la 120 km/h se cam tura prea tare, cam urla motorul si schimba prea des treptele 6-7-8.

Inainte de iarna am luat si am montat set de roti de iarna pe 17 f bune, cu anvelope Pirelli Sotto 225/60 nonrunflat, ca noi, de la un utilizator de pe forum. Erau ceva mai slabe la manevrabilitate, dar destul de multumitoare.

Acum in martie, nevrand sa mai cumpar anvelope de vara pt setul pe 19, fiindca sunt si scumpe si in doua marimi si cam rigide si f grele ( o roata de pe spate avea 30 kg - cantarita), am decis sa cumpar 4 anvelope de vara nonrunflat Micheline Primacy 3 , noi,marimea 225/60R17. Confortul este cel mai bun de pana acum, trage bine, consumul e bunicel, dar manevrabilitatea lasa de dorit, sunt prea moi. In curbe sta oarecum bine, dar daca e sa fac un slalom , o depasire brusca, o ocolire in viteza trebuie sa fiu atent deoarece se inclina cam mult si se balanseaza masina ceva mai mult. Cand masina este parcata si trag in lateral de sinele de sus, balanseaza de vreo 4-5 ori , acest balans fiind din anvelope.

1. Era indicat sa iau pe 17 Runflat ? M-am gandit ca ar fi fost prea rigide. De la cele pe 19 nu am vrut sa mai aud de runflat.

2. Un eventual set pe 18 inchi cu sau fara runflat cum se simte ?

In momentul acesta din motivul acesta cu rotile dar si din alte motive, am cam inceput sa ma plictisesc de X3...

 

Si mie mi se pare cam instabila masina la manevre bruste. Pana acum am condus-o cu rotile de iarna cu cauciucuri Dunlop RF pe 17".

Deaceea setul de vara am ales sa fie pe 18". Mai am putin de asteptat pana imi ajung toate reperele (cauciucuri, senzori presiune, valve si capacele).

Deocamdata mi-au sosit doar jantele.

 

PS: am fost si eu tentat de rotile pe 19" cele pe 2 marimi insa am citit undeva acceasi remarca ca desi masina e stabila ca un tren, nu trage bine fiind rotile prea grele. Situatia ar trebui sa se schimbe pe un 3.0D

Link to comment
Share on other sites

@ cornelb85 Eu unul nu stiu sa fie Michelin Primacy model pt SUV. Modelele pt SUV au peretele lateral un pic mai tare si nu mai balanseaza asa de tare (a nu se intelege ca sunt RFT). Din experienta mea am ajuns la concluzia ca suspensia se intelege cel mai bine si se comporta exemplar cu cauciucuri runflat. Asa a fost proiectata. Eu am suspensie sport si de vara am pus cauciucuri nonRFT pt. a mari confortul pe drumurile "exceptionale" ale patriei. Balansul cel mai puternic datorat cauciucurilor il simt in special in curbele stranse abordate in viteza cand aproape am senzatia ca o sa se dejanteze roata :) La urmatorul set de cauciucuri am sa aleg variantele pt SUV cu peretele lateral un pic mai tare ce suporta greutate mai mare. Acelea cred ca sunt cel mai bun compromis. Daca are cineva asa ceva chiar il rog sa scrie niste pareri. Desigur RFT sunt cele mai bune dar avem niste drumuri .... ma lipsesc :(

 

@ACM ce fel de suspensie ai ? adaptiva, normala, sport ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am roti pe 19" si suspensie adaptiva. Tot din cauza drumurilor, am renuntat la RFT si am luat un set de Nexen N Fera SU1 XL (pereti intariti) noi, sa vad care e diferenta. La confort e de la cer la pamant pe macadam/asfalt deteriorat. Pe asfalt directia e mai precisa cu RFT-uri in cazul manevrelor bruste, dar doar atat. Pe circuit ar fi o diferenta, dar in condusul de zi cu zi, RFT-urile nu merita deloc. Masina e foarte stabila si nu simt senzatia ca se "dejanteaza" la abordarea mai in forta a virajelor. Probabil ca pe 17" se lasa cu gol in stomac. Nu stiu pe 18" cum e. Ma cam bate gandul sa iau un set de jante pentru iarna. (Pana acum am mers pe cele de 19).

Cu RFT din cauza duritatii am avut primul cauciuc taiat de piatra pe mijloc (atat de putin amortizeaza socurile) si am SUV-uri de mai bine de 10 ani. E drept ca am ajuns la vulcanizare, dar nu e de mers cu mai mult de 30km/h. Plus ce zgomot scoate... Mult mai ok e o roata de rezerva ingusta. Din cauza asta am renuntat la RFT. Avantajul e doar de spatiu in portbagaj. In rest... pe circuit si cam atat.

Edited by mircea_b
Link to comment
Share on other sites

Salut, masina mea e echipata standard cu jante pe 18" si cauciucuri runflat. Din obisnuinta, mi-am cumparat un kit complet de roata de rezerva cu manivela cu tot si nu am treaba. RFT-urile nu mi se pare deloc confortabile si de aceea merg cu roata in portbagaj. Oricum, portbagajul in 99% din timp e gol, asa ca nu ma incurca cu nimic. Recomand oricui are RFT sa-si puna cauciucuri normale si roata de rezerva in portbagaj.
Link to comment
Share on other sites

@costinlogin , la ce te referi ? Ca nu se gasesc Micheline primacy 3 marimea 225/60 R17 (pe care le am acum pe masina- sunt cu Y indice de viteza ale mele, asa le-am vrut), sau ca nu trebuia sa pun marca si tipul acesta de anvelopa ?

Ce-i drept m-am ferit chiar si de varianta XL, despre care ma gandeam ca ar fi prea dure nu numai de runflat . Nici nu stiu daca as fi gasit Micheline Primacy marimea aceasta cu XL.

Acum am umflat rotile mai mult, cu specificatiile pentru greutate din tabelul de pe stalpul usii, si anume 2.2 pe fata si 2.6-2.7 pe spate si se comporta mult mai bine ( directia e putin mai grea, si mult mai stabila la depasiri - ocoliri in viteza, exact cum ar trebui sa fie cu niste roti pe 17. Confortul inca este f bun . Voi fi atent si la eventualele uzuri, daca e sa apara .

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu stiu sa fie Michelin Primacy model pt SUV.

nu stii bine... :nea:

 

http://www.cauciucuri.com/michelin-primacy-3-225-60-r17-99v/

 

Modelele pt SUV au peretele lateral un pic mai tare si nu mai balanseaza asa de tare (a nu se intelege ca sunt RFT).

faci confuzie cu variantele Extraload - XL, cu perete ranforsat

 

adica astea (care, btw, nu sunt pt SUV, ci pt mici camionete)...

 

variantele pt SUV cu peretele lateral un pic mai tare ce suporta greutate mai mare.

variantele de anvelope XL sunt de regula dedicate vehiculelor care frecvent transporta incarcaturi apropiate de masa maxima autorizata... tu faci camion din X3-ul tau? :flowers:

Link to comment
Share on other sites

@XXL, variantele de anvelope XL sunt f multe pentru berline/limuzine/ suv-uri, precum seria 5 GT, seria 7. Nu trebuie sa cari greutate ca sa poata fi montate, este de ajuns sa fie masina ceva mai grea. De exemplu setul 245/45r19 fata si 275/40r19 spate, pe care il gasim la X3, seria 5GT si seria 7, majoritatea sunt cu indicativ XL (extra-load )sau sunt runflat.

Din aceasta cauza nici nu mi-am gasit pt X3 set la mana a doua, fara sa fie XL sau runflat, majoritatea asa fiind in Romania, iar pt X3 setul acesta pe 19 (pentru vara..) trebuie sa fie normal, conform tabelului cu dimensiuni . Am avut si runflat si XL, si pt vara si pt iarna si sunt rigide si grele, neavand nici suspensie adaptiva .

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

Am uitat sa mentionez ca le-am umflat mai tare decat cele RFT (2.4 vs. 2.0). La 2.0 sunt prea moi.

XL: eXtra Load; a tire that allows a higher inflation pressure than a Standard Load tire, which increases the tire's maximum load

Indicele de greutate al X3-ului in cazul meu e de minim 98 (750kg) pe RFT, marea majoritate a recomandarilor e de 101 (825kg). Daca te uiti pe site-uri de cauciucuri o sa vezi ca toate cu indice mai mare de 100 sunt XL. XL <> camion.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si runflat si XL, si pt vara si pt iarna si sunt rigide si grele, neavand nici suspensie adaptiva .

XL am incercat si eu si am trait aceeasi senzatie, par foarte rigide... asa ca am pus normale, nonRFT si e cu totul altceva...

Link to comment
Share on other sites

Eu imi sustin in continuare parerea cauciucurile nonRFT sau nonXL nu sunt prea potrivite pt masina mea si pt SUV-uri grele in general. Datorita centrului de greutate ridicat peretele lateral al cauciucului nu prea face fata la sarcini mari, in special in curbe luate mai tare. Asta e sentimentul meu. Am avut si RFT iar masina statea ca pe sine. Da, nu zic ca nu ar merge si cu nonRFT dar senzatia la limita nu e foarte placuta. Urmatorul set o sa fie ceva XL sa vad daca e un compromis ok. Din pacate aici http://www.michelin.ro/anvelope/michelin-primacy-3?xtor=SEC-3030-GOO-[brand_Car_summer_tyre_%28BP%29_Primacy_3]--S-[michelin%20primacy%203]&xts=474396&gclid=CKC9-r2lrtMCFRpfGQodmiQPtA&gclsrc=aw.ds nu vad 225/60/17 XL
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Nu revii cu un feedback? Ce cauciucuri?

 

Da ai dreptate :rolleyes:

 

Cauciucuri am pus Pirelli P7 245/50/18 RFT.

 

Masina pare oarecum mai stabila decat cu rotile pe 17. Amortizarea la denivelari este mai mica, era de asteptat. Nu e capat de lume.

 

Zgomotul pare destul de mare si e sesizabil cand rulezi peste 120km/h. Aici cred ca vb si de insonorizarea masinii. Pe partea asta inginerii de la BMW mai au de lucrat pe X3. Poate modelul nou recent lansat sta mai bine.

 

Ca aspect sunt multumit. Nu arata ca si cu roti de 19" dar e OK.

 

Per total eu zica ca e un compromis bun.

Link to comment
Share on other sites

Eu o sa trec pe non-RFT, aceeasi dimensiune. Acum am ce ai pus tu, dar par cam rigide totusi - mai ales dupa ce am citit topicul asta si altele asemanatoare :) Si unul dintre ele "bate", cred a luat vreo groapa ceva. Per total insa am fost multumit de ele.

Cu zgomotul si eu cred ca e vorba de insonorizarea masinii. Era un topic pe-aici cu niste chedere modificate pt reducerea zgomotului.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut,

O sa dezgrop topicul cu o intrebare:

 

Ce presiune folositi cei care aveti 225/60/R17 nonRFT pe f25/f26? Am montat si eu un set azi, noi, Nokian Suv line 103 XL

Eu am 2.4 bar fata/spate ( la 2.2 cat am pe usa pareau prea “lasate”). Ma intereseaza o rulare confortabila, dar cu presiunea corecta, sa nu le fac praf in 5000 km, de la presiunea prea scazuta sau prea ridicata. Sunt constient ca nu e masina sport cu pneurile dimensiunea asta dar le consider perfecte pt infrastructura noastra. Vin dupa 13 ani de e83 prima generatie, asa ca sunt satul de suspensie tare si confort minim pe drumuri proaste sau poduri cu rosturi zburate.

 

Pana acum am avut RFT cu 2.4 toate, aceeasi dimensiune. Dar era cazul sa le schimb si erau cam rigide/grele

Citisem undeva ca cele nonRFT trebuie umflate mai mult, dar poate ma insel. Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.