Jump to content

TESTER: RATEU APRINDERE PISTON 3 !?


Recommended Posts

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

241263[/snapback]

 

poate fi si din bujii ca nu dau scanteia necesara...incearca sa le schimbi inainte sa tragi concluzii majore :blink:

Link to comment
Share on other sites

NGK cu 4 capete am pus si eu, ce`i drept s`a simtit o ameliorare insa atat.

241802[/snapback]

 

vezi ca si eu am cumparat bujii ngk si erau ca dreaqu de bune... :blink:

din comert luate,merge mai bine cu cele vechi

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Aceeasi problema o am si eu. Cand pornesc la rece, dupa ce o las sa se raceasca minim 8 ore (adica dimineata) merge rotund 20 de secunde, cat timp turometrul ramane pe 1000 de rotatii, iar cand incepe sa scada spre 600 incepe sa trepideze. Cand erau -1, -2 grade afara trepida 40 de secunde, dupa care incepea sa mearga rotund, dar dupa ce s-a mai racit si s-au facut -8, -10 grade afara trepideaza aproximativ 1 minut sau chiar mai mult. Am incercat sa opresc motorul si apoi sa-l repornesc. De vreo 2 ori nu a mai trepidat, dar in rest nu a avut niciun efect. Ca sa scurtez timpul de asteptare o turez pana la 1500 de ture, unde nu mai trepideaza si o tin asa aproximativ 40 - 50 de secunde, pana relativ se incalzeste.

Am fost cu ea la reprezentanta, am lasat-o peste noapte ca sa o testeze la rece, dar nu mi-au dat o solutie la problema. Mi-au spus ca trebuie sa le-o las 2-3 zile sa faca mai multe teste la rece, pe mai multe piese care ar putea produce trepidatiile la motor. Atata timp nu le-o pot lasa deocamdata, poate peste vreo saptamana, doua.

Mi-au mai spus ca piesele care pot produce trepidatiile dimineata la pornire sunt: pompa de benzina (respectiv supapa de la pompa de benzina), regulatorul de presiune din rampa de presiune sau senzorul de temperatura (nu mai tin minte unde mi-a spus ca e amplasat, dar sigur nu e senzorul de temperatura exterioara). Asta s-a intamplat inainte de Rev. De atunci am schimbat pompa de benzina cu totul, ca sa elimin o posibila cauza si pentru ca oricum avea un bazait puternic, dar tot la fel mi se intampla. Inainte de a o duce la reprezentanta am schimbat toate bujiile, pentru ca pe testerul de la service-ul unde merg eu mi-a dat eroare de aprindere pe cilindrul 2 si 6, parca.

Daca ma apuc sa schimb si regulatorul de presiune si senzorul de temperatura atunci la ce naiba mai exista reprezentante?

Parca-s in bancul ala cu fermierul la care-i tot mureau gainile si care tot merge la medicul veterinar sperand sa primeasca un tratament pentru gaini si dupa ce-i mor toate gainile medicul ii spune: eu mai am tratamente, dar nu mai ai tu gaini.

Link to comment
Share on other sites

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

Bobinele de inductie le-ai verificat? :blink:

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

Bobinele de inductie le-ai verificat? :blink:

mi s-a intamplat odata sa mearga intrerupt rau tare si cred ca de la benzina era, sau mai bine zis de la apa

 

s-a rezolvat?

Link to comment
Share on other sites

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

porneste-o iesi cu ea pe Buc-Pitesti , tine-o in 200 constant , iar dupa aceea incearca sa pui benzina mai calitativa (OMV sau MOL), dimineata cand o pornesti la prima cheie este normal sa mearga in 3 cilindri...dupa un timp ( cateva secunde) se stabilizeaza.

P.S. - nu trebuie sa schimbi fisele intre ele ca nu prea rezolvi mare lucru. lasa-le asa cum erau , ca cine stie ce mai apare dupa aia.

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu. Cand pornesc la rece, dupa ce o las sa se raceasca minim 8 ore (adica dimineata) merge rotund 20 de secunde, cat timp turometrul ramane pe 1000 de rotatii, iar cand incepe sa scada spre 600 incepe sa trepideze. Cand erau -1, -2 grade afara trepida 40 de secunde, dupa care incepea sa mearga rotund, dar dupa ce s-a mai racit si s-au facut -8, -10 grade afara trepideaza aproximativ 1 minut sau chiar mai mult. Am incercat sa opresc motorul si apoi sa-l repornesc. De vreo 2 ori nu a mai trepidat, dar in rest nu a avut niciun efect. Ca sa scurtez timpul de asteptare o turez pana la 1500 de ture, unde nu mai trepideaza si o tin asa aproximativ 40 - 50 de secunde, pana relativ se incalzeste.

Am fost cu ea la reprezentanta, am lasat-o peste noapte ca sa o testeze la rece, dar nu mi-au dat o solutie la problema. Mi-au spus ca trebuie sa le-o las 2-3 zile sa faca mai multe teste la rece, pe mai multe piese care ar putea produce trepidatiile la motor. Atata timp nu le-o pot lasa deocamdata, poate peste vreo saptamana, doua.

Mi-au mai spus ca piesele care pot produce trepidatiile dimineata la pornire sunt: pompa de benzina (respectiv supapa de la pompa de benzina), regulatorul de presiune din rampa de presiune sau senzorul de temperatura (nu mai tin minte unde mi-a spus ca e amplasat, dar sigur nu e senzorul de temperatura exterioara). Asta s-a intamplat inainte de Rev. De atunci am schimbat pompa de benzina cu totul, ca sa elimin o posibila cauza si pentru ca oricum avea un bazait puternic, dar tot la fel mi se intampla. Inainte de a o duce la reprezentanta am schimbat toate bujiile, pentru ca pe testerul de la service-ul unde merg eu mi-a dat eroare de aprindere pe cilindrul 2 si 6, parca.

Daca ma apuc sa schimb si regulatorul de presiune si senzorul de temperatura atunci la ce naiba mai exista reprezentante?

Parca-s in bancul ala cu fermierul la care-i tot mureau gainile si care tot merge la medicul veterinar sperand sa primeasca un tratament pentru gaini si dupa ce-i mor toate gainile medicul ii spune: eu mai am tratamente, dar nu mai ai tu gaini.

Exact simtomele astea le are a mea. Ca sa scap de trepidatii cat mai repede dimineata, aprind motorul il las 20-25 sec apoi il opresc, pornesc din nou si plec. Ce`i drept tot mai trepideaza vreun minut dar din ce in ce mai putin si se si simte ca nu are putere motorul pana nu`si revine complet. In schimb, daca plec direct isi revine mult mai greu si pot sa am surpriza sa mi se aprinda becul de la motor.

Link to comment
Share on other sites

NU AM VERIFICAT COMPRESIA. O SA PUN UN ALT INJECTOR IN LOCUL CELUI NR.3 SA VAD DACA MAI FACE ASA. INTR`ADEVAR AM PERMUTAT BOBINELE DE INDUCTIE.

 

Si cand ai schimbat locul bobinelor ti-a dat eroare tot pe pistonul 3 sau s-a mutat eroarea pe alt piston?!

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

NU AM VERIFICAT COMPRESIA. O SA PUN UN ALT INJECTOR IN LOCUL CELUI NR.3 SA VAD DACA MAI FACE ASA. INTR`ADEVAR AM PERMUTAT BOBINELE DE INDUCTIE.

 

Si cand ai schimbat locul bobinelor ti-a dat eroare tot pe pistonul 3 sau s-a mutat eroarea pe alt piston?!

Tot pe pistonul 3, iti dai seama... :blink:

Link to comment
Share on other sites

NU AM VERIFICAT COMPRESIA. O SA PUN UN ALT INJECTOR IN LOCUL CELUI NR.3 SA VAD DACA MAI FACE ASA. INTR`ADEVAR AM PERMUTAT BOBINELE DE INDUCTIE.

 

Si cand ai schimbat locul bobinelor ti-a dat eroare tot pe pistonul 3 sau s-a mutat eroarea pe alt piston?!

Tot pe pistonul 3, iti dai seama... :blink:

 

 

NASOL

Link to comment
Share on other sites

NU AM VERIFICAT COMPRESIA. O SA PUN UN ALT INJECTOR IN LOCUL CELUI NR.3 SA VAD DACA MAI FACE ASA. INTR`ADEVAR AM PERMUTAT BOBINELE DE INDUCTIE.

 

Si cand ai schimbat locul bobinelor ti-a dat eroare tot pe pistonul 3 sau s-a mutat eroarea pe alt piston?!

Tot pe pistonul 3, iti dai seama... :blink:

 

 

NASOL

Daca face la fel si dupa ce skimb si injectorul cu ce sa mai incerc? regulatorul de presiune si senzorul de temperatura ?

Link to comment
Share on other sites

Am un 320i, 2002, 2171cm3. Cand este rece (la pornire dimineata) motorul nu merge rotund si se scutura 2-3 minute, clar ca un piston nu functioneaza corespunzator. Am pus`o pe tester si mi`a dat RATEU APRINDERE PISTON 3. Am schimbat bujiile si am mutat si fisele 1 cu 3 intre ele, dar pe tester imi da aceeasi chestie RATEU APRINDERE PISTON 3. Asta doar cand masina e rece, in rest e ok.

Poate fi injectorul???

porneste-o iesi cu ea pe Buc-Pitesti , tine-o in 200 constant , iar dupa aceea incearca sa pui benzina mai calitativa (OMV sau MOL), dimineata cand o pornesti la prima cheie este normal sa mearga in 3 cilindri...dupa un timp ( cateva secunde) se stabilizeaza.

P.S. - nu trebuie sa schimbi fisele intre ele ca nu prea rezolvi mare lucru. lasa-le asa cum erau , ca cine stie ce mai apare dupa aia.

Tu chiar crezi ca asta e o solutie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.