Jump to content

TESTER: RATEU APRINDERE PISTON 3 !?


Recommended Posts

M54 nu a avut in viata vietilor lui bujii Beru. Numai BOSCH FGR7DQP sau NGK BKR6EQUP. Cele originale, schimbate de pe masina mea erau NGK. Dovada era in postul asta, dar au disparut pozele. Nu puneti altceva decat recomandarea producatorului... imposibil sa nu gasesti NGK/BOSCH.

 

 

Sa-ti traiasca M54 cu ale sale bujii Bosch 0 242 235 617(asa ai sa il gasesti ca si cod de vanzare) sau FGR7DQP (cum spui tu) sau NGK BKR6EQUP care sunt cu platina in 4 electrozi....uite si dovada ta aici la piesa 3....

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=12&fg=05

 

ale mele de pe masina (diesel cei drept ) au fost Beru(masina o am de noua,deci nu le-a mai schimbat cineva) ...si oricum majoritatea masinilor europene vin cu Beru din Fabrica,mai mare incredere ca in Beru ,eu unul,nu am....cu toate astea nu inseamna ca lumea care posteaza ,posteaza "numai prostii" :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

...si oricum majoritatea masinilor europene vin cu Beru din Fabrica,mai mare incredere ca in Beru ,eu unul,nu am...

 

:blink:

Topicul este despre M54. Nu inteleg logica asta cu "majoritatea masinilor europene"... Ce treaba am eu cu "majoritatea" ? Intotdeauna suntem noi mai inteligenti decat inginerii de la BMW: crezi ca ei nu au auzit de Beru, crezi ca nu aveau la dispozitie bujii Beru la momentul cand au ales totusi sa foloseasca BOSCH si NGK ? Daca au decis ca M54 sa nu foloseasca Beru, de ce cred proprietarii masinii ca sunt mai inteligenti si decid sa puna altceva decat ceea ce a fost autorizat ?

 

Ma rog, din partea mea, asa cum am spus si mai sus, puteti sa puneti si bujii de Sinterom... Motorul vostru, masina voastra etc.

Link to comment
Share on other sites

...si oricum majoritatea masinilor europene vin cu Beru din Fabrica,mai mare incredere ca in Beru ,eu unul,nu am...

 

:blink:

Topicul este despre M54. Nu inteleg logica asta cu "majoritatea masinilor europene"... Ce treaba am eu cu "majoritatea" ? Intotdeauna suntem noi mai inteligenti decat inginerii de la BMW: crezi ca ei nu au auzit de Beru, crezi ca nu aveau la dispozitie bujii Beru la momentul cand au ales totusi sa foloseasca BOSCH si NGK ? Daca au decis ca M54 sa nu foloseasca Beru, de ce cred proprietarii masinii ca sunt mai inteligenti si decid sa puna altceva decat ceea ce a fost autorizat ?

 

Ma rog, din partea mea, asa cum am spus si mai sus, puteti sa puneti si bujii de Sinterom... Motorul vostru, masina voastra etc.

 

 

Numai prostii ai spus in topicul asta... :) mai ales si cu cuvinte "contondente" de ma dor tamplele si ochii :)

glumeam

 

p.s.ce a facut deschizatorul topicului...!? a rezolvat sau nu problema

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

...si oricum majoritatea masinilor europene vin cu Beru din Fabrica,mai mare incredere ca in Beru ,eu unul,nu am...

 

:blink:

Topicul este despre M54. Nu inteleg logica asta cu "majoritatea masinilor europene"... Ce treaba am eu cu "majoritatea" ? Intotdeauna suntem noi mai inteligenti decat inginerii de la BMW: crezi ca ei nu au auzit de Beru, crezi ca nu aveau la dispozitie bujii Beru la momentul cand au ales totusi sa foloseasca BOSCH si NGK ? Daca au decis ca M54 sa nu foloseasca Beru, de ce cred proprietarii masinii ca sunt mai inteligenti si decid sa puna altceva decat ceea ce a fost autorizat ?

 

Ma rog, din partea mea, asa cum am spus si mai sus, puteti sa puneti si bujii de Sinterom... Motorul vostru, masina voastra etc.

 

Bobo are mare dreptate, inginerii de la BMW de la cercetare dezvoltare sigur nu au ales bujiile astea dupa frumusete sau nume. Eu m-am lamurit mai de mult ca trebuie folosit ceea ce recomanda producatorul. Parerea mea e ca inventivitatea romaneasca vine pe fondul nivelului de trai. Ia sa fi avut si noi salariu mediu 2000euro sa vezi cum apropae toti si-ar repara masina doar in service-uri autorizate.

Eu recomand NGK

Link to comment
Share on other sites

Bobo are mare dreptate, inginerii de la BMW de la cercetare dezvoltare sigur nu au ales bujiile astea dupa frumusete sau nume. Eu m-am lamurit mai de mult ca trebuie folosit ceea ce recomanda producatorul. Parerea mea e ca inventivitatea romaneasca vine pe fondul nivelului de trai. Ia sa fi avut si noi salariu mediu 2000euro sa vezi cum apropae toti si-ar repara masina doar in service-uri autorizate.Eu recomand NGK

 

 

Ai fi surprins sa crezi ,ca Beru este mai scump decat NGK ?! :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Bobo are mare dreptate, inginerii de la BMW de la cercetare dezvoltare sigur nu au ales bujiile astea dupa frumusete sau nume. Eu m-am lamurit mai de mult ca trebuie folosit ceea ce recomanda producatorul. Parerea mea e ca inventivitatea romaneasca vine pe fondul nivelului de trai. Ia sa fi avut si noi salariu mediu 2000euro sa vezi cum apropae toti si-ar repara masina doar in service-uri autorizate.Eu recomand NGK

 

 

Ai fi surprins sa crezi ,ca Beru este mai scump decat NGK ?! :blink:

52RON = BERU

65RON =NGK

La un magazin de piese din Bistrita. Probabil adaosul este cam mare ...inse diferenta de pret dintre cele doua se vede probabil in calitate.Ce sa zic, azi o sa schimb bujia si o sa pun NGK...sper sa se rezolve problema.

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Numai posturi cu prostii vad in topicul asta :) .

 

1. Cum naiba sa se numeroteze cilindrii/pistoanele de la parbriz ? :blink:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...c=24087&hl=

 

2. M54 nu a avut in viata vietilor lui bujii Beru. Numai BOSCH FGR7DQP sau NGK BKR6EQUP. Cele originale, schimbate de pe masina mea erau NGK. Dovada era in postul asta, dar au disparut pozele. Nu puneti altceva decat recomandarea producatorului... imposibil sa nu gasesti NGK/BOSCH. Nu zic ca Beru o fi mai proaste, dar plecand de la ideea asta, hai sa punem si Sinteroame cu 4 capete, ca tot bujii sunt :) .

 

3. Domnu' Kretzu, zi-ne si noua diferenta intre, sa zicem, 5500 ture @ 200 km/h pe A1 si 5500 ture @ 0 km/h, scoasa din viteza (vorbim de benzinare). De ce nu s-ar "curata" injectoarele si stand pe loc, ca doar te duci pe autostrada sa ii dai blana, deci motorul sa lucreze la turatii ridicate, iar presiunea sa curete injectoarele care isi maresc debitul, nu ? Cred ca asta e logica din spatele sfatului tau. L-am mai auzit la diversi specialisti, cred ca e bun rau daca prinde asa. :)

Ah, si neaparat Carrera 100, cu Lukoil de 98 nu are efect :) . Lasand gluma la o parte, era o discutie pe aici legata de presiunea la care lucreaza injectoarele si faptul ca sfatul asta nu e decat un mit... daca gasesc topicul revin.

1. din cate stiu eu , la naibi! la mine se numeroteaza incepand de la parbriz.

3.este o diferenta , motorul se invarte in gol pe loc...in mers e alta treaba , destui factori.

Link to comment
Share on other sites

Nu merge metoda aia si gata, hai sa fim obiectivi :)

 

E un fel de frectie la picior de lemn faza asta cu mersul cu 200 la ora..

 

Cine are probleme cu injectoarele trebuie sa le curete, preferabil sa le schimbe pe cele cu probleme.

la mine a mers metoda :blink: ata ete

Link to comment
Share on other sites

kretzu_sla zi si mie cum e cu mersu' in 3 cilindrii la prima cheie...ca nu prea inteleg.

pai e foarte simplu. cand este foarte frig afara , la prima cheie masina merge in 3 cilindri respectiv 5 dupa caz , apoi dupa cateva secunde se stabilizeaza , nu e nimic de inteles e o chestie normala. frigu asta face multe si nevrute.

Link to comment
Share on other sites

kretzu_sla zi si mie cum e cu mersu' in 3 cilindrii la prima cheie...ca nu prea inteleg.

pai e foarte simplu. cand este foarte frig afara , la prima cheie masina merge in 3 cilindri respectiv 5 dupa caz , apoi dupa cateva secunde se stabilizeaza , nu e nimic de inteles e o chestie normala. frigu asta face multe si nevrute.

 

Nu pare asa normal.Probabil masina are o problema.

Link to comment
Share on other sites

kretzu_sla zi si mie cum e cu mersu' in 3 cilindrii la prima cheie...ca nu prea inteleg.

pai e foarte simplu. cand este foarte frig afara , la prima cheie masina merge in 3 cilindri respectiv 5 dupa caz , apoi dupa cateva secunde se stabilizeaza , nu e nimic de inteles e o chestie normala. frigu asta face multe si nevrute.

 

Nu pare asa normal.Probabil masina are o problema.

Nu ar fi exclus

Link to comment
Share on other sites

De unde le scoti pe astea ???Care e cauza pt care 3 sau 5 cilindrii "merg"(de fapt pistoanele "merg" :blink:) si 1 nu merge, dar dupa cateva sec merg toate???Explica-ne si noua ca sa stim.Sau mai bine nu mai intra in detalii ca cine stie,poate cineva care intra pe aici vrea sa invete cate ceva dar vazandu-ti postu' face alte belele la masina din cauza explicatiilor gen "pai e foarte simplu. cand este foarte frig afara , la prima cheie masina merge in 3 cilindri respectiv 5 dupa caz , apoi dupa cateva secunde se stabilizeaza , nu e nimic de inteles e o chestie normala. frigu asta face multe si nevrute."
Link to comment
Share on other sites

De unde le scoti pe astea ???Care e cauza pt care 3 sau 5 cilindrii "merg"(de fapt pistoanele "merg" :blink:) si 1 nu merge, dar dupa cateva sec merg toate???Explica-ne si noua ca sa stim.Sau mai bine nu mai intra in detalii ca cine stie,poate cineva care intra pe aici vrea sa invete cate ceva dar vazandu-ti postu' face alte belele la masina din cauza explicatiilor gen "pai e foarte simplu. cand este foarte frig afara , la prima cheie masina merge in 3 cilindri respectiv 5 dupa caz , apoi dupa cateva secunde se stabilizeaza , nu e nimic de inteles e o chestie normala. frigu asta face multe si nevrute."

chill out dude...atunci explica-mi si mie de ce vara masina porneste normal nu face ca toti dracii in primele secunde , iar atunci cand sunt -20 ~ cu aproximatie afara , face ca toti dracii si se smuceste ?eu nu vorbeam de pistonu 3 de pe topicul asta eu vorbeam in general ca oricare din cele 4 sau 6 dupa caz , la prima cheie o ia mai greu , nu e vina mea , iti explica mai bine vremea :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.