Jump to content

TESTER: RATEU APRINDERE PISTON 3 !?


Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

chill out dude...atunci explica-mi si mie de ce vara masina porneste normal nu face ca toti dracii in primele secunde , iar atunci cand sunt -20 ~ cu aproximatie afara , face ca toti dracii si se smuceste ?eu nu vorbeam de pistonu 3 de pe topicul asta eu vorbeam in general ca oricare din cele 4 sau 6 dupa caz , la prima cheie o ia mai greu , nu e vina mea , iti explica mai bine vremea :blink:

 

Sunt mult mai solicitate bobinele cand este frig afara, plus ca amestecul cand este foarte frig afara este greu de dozat perfect.Cu toate astea masina trebuie sa porneasca perfect si la -20C.

Unele BMW-uri contorizeaza si timpul cat au fost oprit motorul, pentru a ajuta la un dozaj cat mai corect.

Link to comment
Share on other sites

am sa testez treaba asta cand o sa-mi iau un 5-er nou.sau 3-er depinde de look :)

 

 

E, lasa ca si un E39 sau un E46 ar trebui sa porneasca perfect.Problema este ca uneori se mai schimba si piesele, cand se defecteaza.

da exact. abea astept cand s-o mai defecta ceva sa schimb :blink:

Link to comment
Share on other sites

WLF benzinarele nu au bujii incandescente :blink:

Kretzu_sla masina mea care are 23 ani (e30 1.8 M10) nu face ca toti dracii iarna,porneste la fel de bine ca si vara si merge la fel de bine.Ceea ce spui tu ca tremura se zmuceste si face ca toti dracii nu este normal nici la -50 de grade!!!Poate avea alte cauze cum ar fi amestec sarac cand motoru e rece etc.Acest amestec poate fi sarac din cauza debitmetrului care in acea cutiuta mica are un sezor de temp.Daca acel senzor de temp este stricat sau nu merge in parametrii,amestecul este unul normal (adica cand motorul are temperatura optima,dar in realitate motorul este rece)) si deci de aici simptomele care le spui tu :) La motorul meu care este foarte vechi (nu stiu daca e valabil la voi) exista un injector de pornire la rece,care acel injector este comandat de un senzor de temp. a antigelului din motor,si acelasi lucru se intampla si aici...daca senzorul de temp nu sesizeaza ca lichidul este rece...nu deschide acel injector de pornire...si de aici pornire foarte greoaie.

Asa ca...intai sa scrii ceva gandeste-te bine daca sti ce scrii pt unii ar putea lua-o de buna.Numai bine.Salut

 

Imi cer scuze pt offtopic,nu aici era locul in care sa discutam alte treburi decat pb propusa de colegu' care a deschis topicu'.Bafta.

Edited by roby_sme
Link to comment
Share on other sites

WLF benzinarele nu au bujii incandescente :blink:

Kretzu_sla masina mea care are 23 ani (e30 1.8 M10) nu face ca toti dracii iarna,porneste la fel de bine ca si vara si merge la fel de bine.Ceea ce spui tu ca tremura se zmuceste si face ca toti dracii nu este normal nici la -50 de grade!!!Poate avea alte cauze cum ar fi amestec sarac cand motoru e rece etc.Acest amestec poate fi sarac din cauza debitmetrului care in acea cutiuta mica are un sezor de temp.Daca acel senzor de temp este stricat sau nu merge in parametrii,amestecul este unul normal (adica cand motorul are temperatura optima,dar in realitate motorul este rece)) si deci de aici simptomele care le spui tu :) La motorul meu care este foarte vechi (nu stiu daca e valabil la voi) exista un injector de pornire la rece,care acel injector este comandat de un senzor de temp. a antigelului din motor,si acelasi lucru se intampla si aici...daca senzorul de temp nu sesizeaza ca lichidul este rece...nu deschide acel injector de pornire...si de aici pornire foarte greoaie.

Asa ca...intai sa scrii ceva gandeste-te bine daca sti ce scrii pt unii ar putea lua-o de buna.Numai bine.Salut

 

Imi cer scuze pt offtopic,nu aici era locul in care sa discutam alte treburi decat pb propusa de colegu' care a deschis topicu'.Bafta.

ce treaba are lichidul de racire cu deschiderea injectorului la pornire? masina cand porneste trebuie sa porneasca cu toti cilindrii , nu sa lase unu pe dinafara. debitmetrul meu nu este stricat si merge in parametrii :)

Link to comment
Share on other sites

ce treaba are lichidul de racire cu deschiderea injectorului la pornire? masina cand porneste trebuie sa porneasca cu toti cilindrii , nu sa lase unu pe dinafara. debitmetrul meu nu este stricat si merge in parametrii :blink:

 

Vezi ca are legatura, e motor M10, n-ai auzit tu din astea pana acum. :)

Link to comment
Share on other sites

Scuza-ma ca-ti zic dar ia cateva tutoriale de pe net si invata unele chestii elementare,pt ca vad ca nu sti prea multe despre cum functioneaza un motor.CUm sa-ti lase un cilindru pe dinafara???Tu nu citesti ce scrii???Asta iti explicam...ca motorul la rece are nevoie de un amestec mai bogat ,care daca nu este bogat asa cum trebuie din diferite surse care contribuie la asta(injector de pornire la rece,senzor temp din debitmetru ,senzor temp al lichidului de racire ,etc) merge mai subturat la ralanti si chiar se balbaie.Probabil prin asta tu intelegi ca merge in 3 ori 5 "cilindrii"(de fapt pistoanele "merg" ti-am spus. cilindrii stau pe loc :blink: )DAR NU ESTE ASA!!NU exista asa ceva!! Edited by roby_sme
Link to comment
Share on other sites

Cand spui ca merge in mai putine pistoane, inseamna ca in cilindrul respectiv nu e ardere, nu ai scanteie sau nu ai benzina. Ma gandesc ca asta vrea sa spuna Kretzu, dar nu stie sa explice. Se simte usor cand nu merge in toate pistoanele.
Link to comment
Share on other sites

ce treaba are lichidul de racire cu deschiderea injectorului la pornire? masina cand porneste trebuie sa porneasca cu toti cilindrii , nu sa lase unu pe dinafara. debitmetrul meu nu este stricat si merge in parametrii :)

 

Vezi ca are legatura, e motor M10, n-ai auzit tu din astea pana acum. :)

ma scuzi tu , asa este n-am auzit , acum ma abtin sa nu devin nesimtit. bafta

 

Scuza-ma ca-ti zic dar ia cateva tutoriale de pe net si invata unele chestii elementare,pt ca vad ca nu sti prea multe despre cum functioneaza un motor.CUm sa-ti lase un cilindru pe dinafara???Tu nu citesti ce scrii???Asta iti explicam...ca motorul la rece are nevoie de un amestec mai bogat ,care daca nu este bogat asa cum trebuie din diferite surse care contribuie la asta(injector de pornire la rece,senzor temp din debitmetru ,senzor temp al lichidului de racire ,etc) merge mai subturat la ralanti si chiar se balbaie.Probabil prin asta tu intelegi ca merge in 3 ori 5 "cilindrii"(de fapt pistoanele "merg" ti-am spus. cilindrii stau pe loc :blink: )DAR NU ESTE ASA!!NU exista asa ceva!!

pistoanele au picioare nu de merg :) hai ca ma apuc acum sa fac lectura , sa vedem ce chestii elementare de clasa 2-a mai gasesc , ca ie greu nene nu gluma. esti mai pe dinafara decat mine dupa cum raspunzi asa ca eu zic sa ne oprim aici ca se duce draq topicu asta. te pup

Link to comment
Share on other sites

Ghilimelele adica astea "." se folosesc cand citezi pe cineva. :blink: Acum intreaba-te,oare pe cine am citat eu??:) Corect asa este,hai sa incheiem discutia pt ca stricam de tot topicu' asta, dar ceea ce vroiam eu sa-ti spun,ideea in sine, este ca atunci cand nu stii ceva nu mai da sfaturi, si de asemenea invata sa inveti pt ca nu sti prea multe,fara suparare.Acum este inutil sa-ti mai dau eu explicatii tehnice pt ca tu esti orbit de faptul ca ce sti tu este corect.:) Numai bine.
Link to comment
Share on other sites

ca de obicei un topic se transforma in arena de box.Nu are rost sa mai zic care e statusul punctului din topic" rateu aprindere piston 3" .Daca e de acord si initiatorul mai bine s-ar inchide topicul.

P.S. eu chiar sunt suparat ca sare eroarea de la un piston la altul.

 

Pana la urma ai rezolvat cu bobina sau nu ?! :blink:

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

ca de obicei un topic se transforma in arena de box.Nu are rost sa mai zic care e statusul punctului din topic" rateu aprindere piston 3" .Daca e de acord si initiatorul mai bine s-ar inchide topicul.

P.S. eu chiar sunt suparat ca sare eroarea de la un piston la altul.

 

Pana la urma ai rezolvat cu bobina sau nu ?! :blink:

a fost bobina...insa motorul desi merge mult mai bine tot nu merge 100% rotund...am fost iar le tester si acuma imi da rateu pe pistonul doi, maine e programat sa schimb toate bujiile.

Link to comment
Share on other sites

a fost bobina...insa motorul desi merge mult mai bine tot nu merge 100% rotund...am fost iar le tester si acuma imi da rateu pe pistonul doi, maine e programat sa schimb toate bujiile.

 

Foarte bine...bafta cu bujiile :blink:

sper sa nu ti se fi mai ars si bobina nr 2 sau sa nu ti-o fi schimbat baieti si doar sa o fi interschimbat cu 3-2...

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

NU AM VERIFICAT COMPRESIA. O SA PUN UN ALT INJECTOR IN LOCUL CELUI NR.3 SA VAD DACA MAI FACE ASA. INTR`ADEVAR AM PERMUTAT BOBINELE DE INDUCTIE.

 

Si cand ai schimbat locul bobinelor ti-a dat eroare tot pe pistonul 3 sau s-a mutat eroarea pe alt piston?!

Tot pe pistonul 3, iti dai seama... :blink:

 

 

NASOL

Daca face la fel si dupa ce skimb si injectorul cu ce sa mai incerc? regulatorul de presiune si senzorul de temperatura ?

pai asa schimbi toata masina si o sa iti dai seama ca la un moment dat esti falit.

eu zic sa mergi totusi pe mana celor de la reprezentanta, sa o lasi la ei, poate asa economisesti si bani si timp, tot incercand sa schimbi diverse lucruri.

Link to comment
Share on other sites

firar de ea masina, nu mai inteleg nimica...schimb buji, schimb bobina...si acuma imi da eroare pe bobina de pe pistonul doi.La astea cand schimbi bujii schimbi si bobine?

sunt fericit: :blink: , cu doua bobine schimbate piston 2 si 3 ( 200RON) si toate bujiile inlocuite (NGK=330RON) masina merge beeeeeeton.

Deci pentru altii care intampina eroarea aprindere piston...sa fie pregatiti nu doar sa schimbe bujiile ci foarte posibil si bobine.

Link to comment
Share on other sites

firar de ea masina, nu mai inteleg nimica...schimb buji, schimb bobina...si acuma imi da eroare pe bobina de pe pistonul doi.La astea cand schimbi bujii schimbi si bobine?

sunt fericit: :blink: , cu doua bobine schimbate piston 2 si 3 ( 200RON) si toate bujiile inlocuite (NGK=330RON) masina merge beeeeeeton.

Deci pentru altii care intampina eroarea aprindere piston...sa fie pregatiti nu doar sa schimbe bujiile ci foarte posibil si bobine.

 

 

ai vazut ca se poate sa fi si optimist :)

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care repara multe BMW-uri si nu numai.

Da-mi codul de defect pe care l-ai gasit pe tester si masina este pe jumatate deja reparata.... codul....... DTC

 

Pai a spus ca era rateu aprindere deci trebuie sa fie ceva gen P0314.

Banuiesc ca pot fi multe cauze care pot provoca coduri de rateuri :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care repara multe BMW-uri si nu numai.

Da-mi codul de defect pe care l-ai gasit pe tester si masina este pe jumatate deja reparata.... codul....... DTC

 

Pai a spus ca era rateu aprindere deci trebuie sa fie ceva gen P0314.

Banuiesc ca pot fi multe cauze care pot provoca coduri de rateuri :blink:

cam asa ceva cum spui tu: in situatia mea au fost doua cauze bujia si bobina la acest tip de eroare.

 

Am un prieten care repara multe BMW-uri si nu numai.

Da-mi codul de defect pe care l-ai gasit pe tester si masina este pe jumatate deja reparata.... codul....... DTC

merci de intentie dar intre timp am rezilvat problema. :)

Edited by saplacan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.