Jump to content

eroare increased battery discharge


Sibianul

Recommended Posts

Azi am lasat usa soferului si portbagajul deschis mai multe ore si cand am pornit masina mi-a dat eroarea mai sus descrisa (masina a pornit fara probleme si dupa un drum de 5-6km am oprit masina si am repornit-o fara a mai fi prezenta eroarea)sa inteleg ca trebuie schimbata bateria(masina 2011 baterie originala) ?

In cazul in care se va schimba bateria doar le reprezentanta se pot reseta vechile valori cu bateria noua sau e procedura e mai simpla fiind nevoie doar de tester?

Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Nu spui de cand ai bateria montata pe masina.

Nu cred ca este cazul sa te ingrijorezi.

Am lasat in mod frecvent (ore in sir..) portbagajul deschis deci luminile aprinse, cand am lucrat la masina; la mine dupa cam o ora doua se sting.. dar s-a intamplat sa ramna din nou deschis, fara sa pornesc motorul.. nu am avut nici eroare e drept. Ideea este ca acele becuri care au ramas cateva ore aprinse nu reprezinta consumatori mari pentru baterie.

 

Daca eroarea reapare, dar la o exploatare normala a bateriei (fara lumini uitate) atunci poate merita sa te gandesti ca bateria nu mai "tine" curent si e de inlocuit.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am scris bateria e de cand e si masina 2011 nu fost inca schimbata

 

 

De cate ori ai incarcat bateria pana acum? Mai mult ca sigur ca nu, de aceea a aparut esoarea.

 

Daca vrei sa te tina mult timp bateria, incarc-o peroidic.

 

Daca mergi mai mult in oras, este bine sa o incarci la 1-2 luni, cate 24 ore. Daca respecti aceasta procedura bateria te tine si 10 ani, fara probleme.

 

Cam toti cumpara baterii noi, nu le incarca si se plang ca se strica bateria dupa 2-3 ani.

Edited by florin1967
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Cum sa o incarc?te referi ;sa o dau jos si sa o pun pe redresor sau cum?

 

 

Nu colegu, eu o incarc direct pe masina, acum depinde unde stai. Daca ai o curte unde sa o incarci, o lasi pe masina.

 

Dar daca nu ai unde, DA, o dai jos de pe masina si o incarci 24 ore pe redresor.

 

Si la reprezentanta se incarca bateriile la masinile noi, tot pe masina.

 

Incearca sa faci asa, sa vezi cat de mult o sa tina bateria. La noi din comoditate nu se face asa, se incarca bateria DOAR cand are probleme si de aceea se strica mult mai repede.

Edited by florin1967
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai da-o dracu de baterie, acum stau sa o incarc la 1-2 luni cate 24 ore?!? Mie 6 ani cat l-a tinut pe colegul bateria mi se pare de bun simt. Mai ales ca nici nu costa vreo avere.

P.S. Am aceeasi eroare si deja mi-am comandat o baterie noua. Luni ma duc sa o montez. Si tot 2011 e si masina mea.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai da-o dracu de baterie, acum stau sa o incarc la 1-2 luni cate 24 ore?!? Mie 6 ani cat l-a tinut pe colegul bateria mi se pare de bun simt. Mai ales ca nici nu costa vreo avere.

P.S. Am aceeasi eroare si deja mi-am comandat o baterie noua. Luni ma duc sa o montez. Si tot 2011 e si masina mea.

 

 

Procedura asta o faci, daca mergi mult in oras si ai porniri multe.

 

Da, e greu de incarcat, parca ai trage la plug. :LMAO:

 

Ti se pare de bun simt ca a tinut 6 ani? Dar daca te-ar tine dublu ca TIMP, cum ti se pare? :rolleyes:

 

Acum depinde ce baterie vrei sa iei, daca vrei originala, atunci....

 

Mai bine cu banii care-i dai pe baterie si codare, iesi cu fata o seara in oras. :rolleyes: Daca ti-e lene sa o incarci, cumperi alta.

 

 

 

Am inteles acum pui cablu de la redresor direct pe bateria din masina si o lasi la incarcat nu?Multumesc pt sfat ;o sa incerc.

 

 

Vezi ca ai borne la compartimentul motor.

Edited by florin1967
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu are nimic bateria!

Dupa atatea ore cu usa deschisa, normal ca ai probleme.

E60-ul nu e o masina pe care s-o tot deschizi/inchizi. E mare consumatoare de curent.

Te urci la volan si pleci. Punct.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pt. raspunsuri m.am elucidate,daca mai apare eroarea o sa incerc sa o incarc si daca nu isi revine cumpar una noua...la masinile cu start/stop e nevoie de baterie speciala sau trebuie doar sa respecte acelasi amperaj ca si ceea veche?
Link to comment
Share on other sites

De cate ori ai incarcat bateria pana acum? Mai mult ca sigur ca nu, de aceea a aparut esoarea.

 

Daca vrei sa te tina mult timp bateria, incarc-o peroidic.

 

 

Florin1967,

Bateriile zilelor noastre nu se mai mentin incarcate chiar asa cum stiai tu, de fapt nici pe vremuri nu era de procedat asa.. adica mai rau puteai sa ii faci prin incarcare cu un redresor... Pentru ca la o baterie de masina, si altele de gen este necesar sa i se respecte anumite lucruri: curent de incarcare, cat timp il aplici, densitate electrolit, nivel electrolit ..pentru ca aceea baterie sa tina curent si dupa ce o pui la incarcat(!), nu doar un redresor 24 de ore si gata..

 

Am avut o baterie pe masina originala (o mai am si acum, pe banc) care sunt absolut sigur ca nu a fost scoasa din locul ei si nici incarcata, dar masina a fost condusa saptamanal o suta-doua de km si a stat asa pe masina 9 ani!!

Asadar eu cred ca tot alternatorul si sistemul de monitorizare a tensiunii, consumatorilor de pe masina fac cel mai bine bateriei.

 

Multumesc tuturor pt. raspunsuri m.am elucidate,daca mai apare eroarea o sa incerc sa o incarc si daca nu isi revine cumpar una noua...la masinile cu start/stop e nevoie de baterie speciala sau trebuie doar sa respecte acelasi amperaj ca si ceea veche?

Cele cu start-stop le trebuie o baterie din clasa/tip AGM; baterie cu gel care primeste un curent de incarcare (pe perioadele de start-stop/trafic de oras..) de la alternator muult mai mare decat clasicele baterii. Asta le face atat de scumpe si speciale.

Corect, sa respecte amperajul celei vechi in cazul AGM.

La clasice poti sa pui de capacitate mai mare dar sa iti incapa si in locas, eu am baterie noua mai mare in amperi debitati de aproape un an; nici o problema. Ar trebui inregistrata sa stie ECU si alte module ca a fost schimbata bateria..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Florin1967,

Bateriile zilelor noastre nu se mai mentin incarcate chiar asa cum stiai tu, de fapt nici pe vremuri nu era de procedat asa.. adica mai rau puteai sa ii faci prin incarcare cu un redresor... Pentru ca la o baterie de masina, si altele de gen este necesar sa i se respecte anumite lucruri: curent de incarcare, cat timp il aplici, densitate electrolit, nivel electrolit ..pentru ca aceea baterie sa tina curent si dupa ce o pui la incarcat(!), nu doar un redresor 24 de ore si gata..

 

Am avut o baterie pe masina originala (o mai am si acum, pe banc) care sunt absolut sigur ca nu a fost scoasa din locul ei si nici incarcata, dar masina a fost condusa saptamanal o suta-doua de km si a stat asa pe masina 9 ani!!

Asadar eu cred ca tot alternatorul si sistemul de monitorizare a tensiunii, consumatorilor de pe masina fac cel mai bine bateriei.

 

 

Cele cu start-stop le trebuie o baterie din clasa/tip AGM; baterie cu gel care primeste un curent de incarcare (pe perioadele de start-stop/trafic de oras..) de la alternator muult mai mare decat clasicele baterii. Asta le face atat de scumpe si speciale.

 

 

 

Nu te supara pe mine, dar pana sa raspunzi, ar fi mai bine sa pui mana sa studiezi ce inseamna un acumulator auto si cum se intretine el. Daca ai fi stiut, nu ai fi raspuns asa.

 

Nu are rost sa intru in tehnici si detalii, ca este mult de scris si nu stiu cat vor fi intelese.

 

Eu am acumulator original de 11,5 ani la un A6 2,7 tdi si este bun si acum, respectand metoda care am spus-o mai sus.

 

Alternatorul incarca, dar ca un acumulator sa se incarce in parametri, fiind el si AGM – Absorbed Glass Mat ii trebuie o anumita perioada de timp mai mare, asa ca.... + ca intervine si un nr. de porniri, care descarca foarte mult acumulatorul.

 

Acumulatorul nefiind incarcat cat trebuie, incepe sa apara sulfatarea lenta a placilor acumulatorului. De aceea se strica acumulatorul mai repede. Toate acumulatoarele din siua de azi, sunt pe acelasi principiu ca si cele vechi.

 

Oricum fiecare face cum vrea.

 

Eu am spus o metoda de intretinere, ca sa nu se arunce banii aiurea. Cand vii cu o metoda buna, esti contrazis.

 

Vad ca majoritatea vor sa arunce cu banii pe fereastra.Spor. :download:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Simptome asemanatoare am avut si eu, am schimbat bateria de curand. Era cea originala , din octombrie 2010.

@ Sibianul: mergi la un magazin/service unde vand baterii auto, au testere speciale pt baterie. Verifica ce durata de viata si nivel de incarcare are bateria, apoi vezi daca se schimba sau se rezolva cu incarcare

La schimbare e indicat sa inregistrezi bateria, se face simplu si te pot ajuta colegii din zona ta. Nu e neaparat nevoie sa mergi la reprezentanta.

Eu am inlocuit si inregistrat singur bateria, la jumatate din costurile de la reprezentanta.

In alta ordine de idei, tehnologia bateriilor a evoluat mult in ultimii 10 ani. Majoritatea producatorilor comercializeaza baterii fara intretinere. Adica o baterie careia nu trebuie sa ii faci nimic pe toata perioada de viata, exceptand cazurile in care se descarca accidental. Am trecut de mult de vremea cand luam bateria in casa si o puneam pe redresor pt a putea porni masina a 2-a zi

Link to comment
Share on other sites

Chiar asa, daca sunt fara intretinere, inseamna ca BMW inca nu au aflat http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=5J71-EUR-07-2013-F11N-BMW-525d&diagId=03_2939

 

Nu stiu ce masina ai tu, acumulatorii se incarca CU REDRESORUL DIRECT PE MASINA.

 

Da-mi si mie cateva exemple cu noua tehnologie din ultimii 10 ani?, atunci o sa te cred. Intradevar, acumulatorii sunt mai buni ca inainte, se incarca mai repede, atat! Restul a ramas la fel.

 

Totul e marketing la vanzarea acumulatorilor, colegu, nu stiai? :rolleyes:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

E cea mai proasta idee sa incarci direct pe masina, desi bmw recomanda asta.

Simplificand putin principiul de incarcare, redresorul incarca cu tensiuni si curenti diferiti intr-un ciclu de incarcare, pe baza tensiunii si curentului citite de pe bornele bateriei. Orice echipament sau circuit electric intercalat intre baterie si redresor modifica atat parametrii cititi cat si cei de incarcare.

Mai mult de atat, un ciclu de incarcare normal dureaza 8-12 ore, timp in care anumite module din circuitul masinii sunt supuse fluctuatiilor de curent si tensiune date de redresor. Ceea ce nu le face deloc bine

Modul de incarcare recomandat de mine este sa deconectezi complet borna de + de pe baterie si sa incarci direct pe bornele bateriei. Cand situatia nu permite, dai bateria jos.

Evident, fiecare face cum crede de cuviinta

Nu e nevoie sa scrii bolduit, inca vad fara ochelari :)

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pt. raspunsuri m.am elucidate,daca mai apare eroarea o sa incerc sa o incarc si daca nu isi revine cumpar una noua...la masinile cu start/stop e nevoie de baterie speciala sau trebuie doar sa respecte acelasi amperaj ca si ceea veche?

 

 

Gresesti, de ce trebuie sa astepti sa-ti apara iar eroarea, incarca acum acumulatorul.

 

Tu nu intelegi; de aceea se strica un acumulator, ca nu este incarcat cat trebuie si se sulfateaza placile si nu mai tine curentul.

 

A ta este putin descarcata, daca nu o incarci, o sa-ti mai apara iar eroarea si se va strica.

 

Chiar vrei sa arunci cu banii aiurea, e asa munca mare sa pui un acumulator la incarcat, pentru ai prelungi viata?

 

Ok. fa ce vrei, ia-te dupa unii, care la prima descarcare isi cumpara acumulator nou, succes.

 

Ce bucurosi sunt cei care vand acumulatoare, sa aibe asa clienti, care nu-si intretin acumulatorii masinilor.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Da-mi si mie cateva exemple cu noua tehnologie din ultimii 10 ani?, atunci o sa te cred. Intradevar, acumulatorii sunt mai buni ca inainte, se incarca mai repede, atat! Restul a ramas la fel.

 

Totul e marketing la vanzarea acumulatorilor, colegu, nu stiai? :rolleyes:

Tocmai ai punctat tu 2 exemple.

S-a schimbat mult calitatea si consistenta eletrolitului cat si a aliajelor din care sunt facuti electrozii

Banuiesc ca e suficient sa intelegem ca NU e doar marketing

Link to comment
Share on other sites

Sunt oameni pe planeta asta pt care confortul conteaza mai mult decat banii. Mai ales cand poti sa ai confort la bani putini. Hai sa o luam altfel. Cat costa o baterie noua? Sa zicem 600 de lei.Daca se descarca in 6 ani rezulta 100 de lei pe an. Impartind la 12 luni cat are un an, rezulta aprox 8 lei pe luna. Pt 8 lei pe luna sa fiu al dracu daca stau sa incarc eu bateria la 1-2 luni cum ai zis. Mai ales ca nu vorbim de junghiuri de masini. Teoretic cel putin.
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Florin..67, in general nu ma adresez direct persoanei dar observ ca (probabil datorita varstei..) vrei cu orice pret sa te adresezi altora "de sus"!

Eu nu o sa te vontrazic decat cand e cazul. Aici nu mai e cazul, ca am denatura TEMA TOPICULUI! Intre timp poti sa recomanzi sa fie incarcata bateria si o data pe saptamana..

 

Citeste si intelege ce a scris si "changing" mai sus; are sens si as fi spus si eu acelasi lucru.

 

Intre timp, tot ce trebuie sa ii faci/i se faca unei baterii cu electrolit este sa nu ii scada tensiunea sub 11V pentru a nu fi considerata 50% descarcata. Atat. Esti de acord?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.