Jump to content

BMW X1


dan.l

Recommended Posts

  • 2 months later...

Ma uitam la posturile din urma , din Aprilie-Mai , legat de futunul ala de la servo, la mine arata exact la fel . Ruginit si se rupsese clema de prindere. Inca nu mi-am facut curaj sa-l schimb ... deocamdata functioneaza.

Ai facut ceva investiti in masina, legat de acel "i-dive" il consider util .

Spor la Km... fara evenimente neplacute.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am bĂŁgat ceva bani in mașinĂŁ, sunt foarte "dificil" când vine vorba de defecte/probleme și ĂŽmi stresez mecanicul ,😀.

Furtunul ĂŁla a fost vreo 1.100 lei, destul de scump zic eu, dar acum sunt mulțumit de starea ei și sper sa ne bucuram cât mai mult de ea.

Navigația e foarte faina.

Mulțumesc pentru urĂŁri!

Link to comment
Share on other sites

Cam la pretul ala gasisem si eu futunul respectiv ! Chestia e ca l-am lasat pe "mai tarziu" ca am avut alte prioritati. Probabil asta este una din problemele mai des intalnite la masinile astea. Ca o coincidenta, eu am luat masina la 179K , si dupa putin timp au inceput sa "cante" rulmentii spate. Concluzia o tragi singur!

Oricum, masina arata bine, si dupa cum spuneai ca esti pretentios, cred ca este intr-o stare tehnica f buna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ai idee,daca la x1 se poate naviga intre profiluri?Ma refer la modul Confort,Sport,Eco pro?

Eu nu am gasit cum,avem

Doar butonul Eco Pro.

Nu stiu cum e la alte modele, dar la mine Modul confort e cel default, EcoPro are buton pe consola, iar pentru Sport (DS) tragi maneta schimbatorului in pozitia manual (dar nu schimbi vitezele manual).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zilele trecute s-a aprins in bord indicatorul de baterie descărcată, in timp ce îmi așteptam soția în mașină in parcare la supermarket (cred că a stat cam mult la cumpărături :) ).

Dimineața, m-am dus la un centru de baterii, mi-au verificat acumulatorul și m-au anunțat că ar fi mai bine să îl schimb... era originala, din 2010, produsa de Banner.

Aveau pe stoc câteva bucăți, tot Banner, aceleași caracteristici, agm, start/stop, la prețul de 630 lei, așa că am schimbat-o.

Mi-a codat și mașina că să recunoască noua baterie, totul este ok.

Precizez că una originală, cu sigla BMW, probabil tot Banner, costa cam 1500 lei...

 

 

http://i64.tinypic.com/2ynp24y.jpg

 

http://i66.tinypic.com/1z4bpua.jpg

Edited by dan.l
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ce presiune țineți în anvelope (am runflat și am pus 2.2 in toate)?

 

recomand pe 16-17" 2.3-2.4 la 18-19" 2.5-2.6 , si pentru runflat si pt standard , daca mergi incarcat adica 2-3 persoane si ceva bagaje atunci mai cresti cu putin , adica 2,4-2.5 la 16-17" si la 18-19" 2.6-2.7 bari ... atentie !! vezi ca nu toate ceasurile celor de la vulcanizari sunt calibrate bine ... chiar si la unele vulcaniari cu renume ... nu dau nume ;)

Edited by wtww
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa ~ 7.000 km facuti de cand am cumparat-o (martie 2017), masina are acum ~ 129.500 km. Pot sa spun ca am bagat ceva bani in ea, dar in acelasi timp sunt si foarte multumit.

In anul care vine, vreau sa rezolv ciobiturile de pe capota, facute de pietricele (banuiesc ca pe autostrada, afara, intrucat asa am luat-o), dar nu stiu inca daca sa vopsesc complet capota sau doar partial... eventualele sfaturi sunt binevenite :) . Cu aceasta ocazie o sa dau cu ulei pragurile si aripile pentru a le proteja - asa am facut la aproape toate masinile anterioare.

De asemenea, vreau sa ii comand o pereche de huse, avem in oras o firma care se ocupa de asa ceva, cu materiale de calitate foarte buna si croite pe forma scaunului.

 

Atasez doua poze cu capota, unde se vad ciobiturile:

 

http://i64.tinypic.com/16l9s21.jpg

 

http://i65.tinypic.com/mb7qit.jpg

Edited by dan.l
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din punctul meu de vedere este suficient motorul de 177 cai pentru caroseria asta (care este destul de grea la ~ 1650 kg) - atinge suta, conform cĂŁrții tehnice ĂŽn 8,4 secunde.

Dar recunosc, cĂŁ din punctul asta de vedere sunt foarte ușor de multumit, ĂŽntrucât conduc destul de prudent.

Ce mĂŁ impresioneazĂŁ foarte mult este ĂŽn schimb stabilitatea mașinii ĂŽn curbe, parca ii place mai mult sa accelerezi când intri in curba, nu sa frânezi.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.