Jump to content

BMW X1


dan.l

Recommended Posts

Am schimbat telescoapele pe fațĂŁ (am pus Sachs) și tot ce ține de ele, precum și bieletele la bara stabilizatoare - aveau un joc foarte mic, dar dacĂŁ tot s-a umblat la mașinĂŁ am preferat sĂŁ le schimb cu aceastĂŁ ocazie.

Mașina este mult mai stabilĂŁ, mai ĂŽnchegatĂŁ și mai silențioasĂŁ.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Întrucât se apropie iarna și nu am rezolvat nimic cu ciobiturile făcute de pietre pe capotă, am cumpărat un chit de vopsea/lac de la reprezentanta BMW și mi-am încercat talentul de pictor. Recunosc, sunt foarte neîndemânatic, dar am vrut sa protejez tabla in sezonul rece, așa că, consider, că e o rezolvare ok, pentru moment.

 

Așa arată înainte:

 

http://i67.tinypic.com/2gsnzw1.jpg

 

Așa arată acum:

http://i66.tinypic.com/5zozm1.jpg

 

Mâine o să încerc să mai retușez, să pun mai multă vopsea și apoi să o duc la polish să o uniformizeze.

Edited by dan.l
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Mâine o sĂŁ ĂŽncerc sĂŁ mai retușez, sĂŁ pun mai multĂŁ vopsea și apoi sĂŁ o duc la polish sĂŁ o uniformizeze.

sare la polish . Am incercat si eu , tot ce poti face e sa dai in straturi succesive ceva mai gros dar nu foarte mult si sa lasi sa se usuce f bine , de pe o zi pe alta nu merge , eu am facut schema asta in vara cand era fff cald si tot s-a uscat greu am asteptat cam o sapt pana s-a facut ce trebuie si am reusit o corectie acceptabila , orice incercare inainte de cele 7 zile a fost esec , efectiv nu era uscat si erau 35 grade afara , e nevoie de o temperatura constanta pt o anumita perioada ca vopseaua sa se intareasca .

Edited by Myx
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

...

A, schimbarea filtrului de habitaclu are efect minim/inexistent, nu previne formarea bacteriilor pentru ca, ca filtru de habitaclu sa fie implicat in procesul de filtrare a aerului doar nefolosind recirculare el filtreaza aerul!

Nu ma credeti?

Demontati, si observati singuri unde este amplasat si GANDITI CAND TRECE AERUL PRIN EL.

 

+1

 

Totusi, sunt unele modele care au si filtru separat pentru recirculare, dar sunt imbacsite mai degraba cu praf.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sare la polish . Am incercat si eu , tot ce poti face e sa dai in straturi succesive ceva mai gros dar nu foarte mult si sa lasi sa se usuce f bine , de pe o zi pe alta nu merge , eu am facut schema asta in vara cand era fff cald si tot s-a uscat greu am asteptat cam o sapt pana s-a facut ce trebuie si am reusit o corectie acceptabila , orice incercare inainte de cele 7 zile a fost esec , efectiv nu era uscat si erau 35 grade afara , e nevoie de o temperatura constanta pt o anumita perioada ca vopseaua sa se intareasca .

Probabil ai incercat cu vopsea 2k (cel mai sigur daca vorbesti de 668). E cea mai de c***t. Se usuca greu, iar vara cand e soarele ala puternic se inmoaie de iti lasi amprentele in ea.

Dupa wet sanding daca o lasi in soarele ala puternic devine lucioasa, pentru ca se inmoaie.

Edited by anormal
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Poti folosi AC-ul cand vrei si cat vrei tu ... nu aceasta constituie o problema. Idea preconceputa era ca daca nu utilizezi AC-ul constant acesta are de suferit ... tocmai nimic mai FALS ! ( vedeti postul de mai sus, si va veti convinge )

De ce e fals?

Logica spune altceva. De ce freonul e amestecat cu ulei? Ok, pt lubrefierea compresorului, dar restul nu au nevoie? Restul insemnand conducte, garnituri, valva de expansiue, oringuri. Alea e bine sa ramana x luni uscate? Teoretic pot capata fisuri pe unde va scapa freonul.

Edited by patton
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mulți, pentru cĂŁ sunt o persoanĂŁ destul de tipicara :).

Din start, puteam sĂŁri peste partea de distribuție, navigație și cred cĂŁ și cauciucurile de iarna mergeau ĂŽncĂŁ vreo trei sezoane - dar fiecare cu fixurile lui.

In general așa am fĂŁcut cu toate mașinile pe care le am avut, iar când terminam de investit le vindeam, bineĂŽnțeles ĂŽn pierdere.

De data aceasta, mașina asta chiar nu am de gând sĂŁ o vând, sunt foarte mulțumit de ea.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

De ceva timp simțeam o vibrație in volan la frânare așa că am dus mașina la doctor. Diagnostic: discuri frana fata ovalizate, așa că le-am schimbat, împreună cu plăcuțele de frână, toate originale BMW, precum și un pivot, față dreapta.

Rezultatul este din nou o rulare lină, inclusiv pe frânare. :)

Edited by dan.l
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.