Jump to content

Tremurat la franare - Discuri Noi


kevinn14

Recommended Posts

Asta e poveste cu OE, am discuri textar de peste 2 ani, am schimbat placutele de 2 ori, iar discurile nu au nici cea mai mica problema, nu imi tremura masina deloc cand franez...

 

Depinde si cum mergi.. Eu de exemplu merg cu viteza si aveam nevoie de franari repetate la viteze 200+. Discurile aftermarket la mine nu si-au facut treaba pe nici o masina.. cu cele originale nu am avut absolut nici o problema.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nici eu nu zic ca nu poți pune discuri aftermarket , depinde și de cum mergi , depinde și de noroc ... De exemplu avea mama ĂŽnainte pana prin 2004 un Astra F , mergea cu discuri aftermarket fĂŁrĂŁ probleme ; la fel și urmĂŁtorul un Astra H - discuri Bosch , sunt și acum pe mașina ( i-am vândut-o unui prieten - nu tremura nimic )

Acum are un Golf 6 , i-am pus discuri after și nu le-am mai nimerit ... le-am schimbat apoi la reprez și sunt Ok .

La Bmw și mai rĂŁu . Am avut 5 bmw-uri inafara de E30 , ca la ĂŁla nu am schimbat discuri ... nu a fost unu sa nu ii pun discuri after și sa NU tremure ; la un e46 coupe de ex m-a scos din minți le-am schimbat de nu mai puțin de 4 ori , am ovalizat și un rând de discuri originale --- dar nu erau luate de la reprezentata , erau luate de la un magazin --- probabil erau din China și m-au pĂŁcĂŁlit aia . Deci eu nu mai pun aftermarket pe Bmw orice ar fi ...

Link to comment
Share on other sites

Salut. Este normal ca pinii de ghidare sa stea asa iesiti in afara in partea din interior? Mi se pare foarte ciudat deoarece acea parte iesita ar trebui sa culisese in interiorul cauciucului iar praf si mizerie o sa se adune acolo daca este expusa. Este vorba de e60 520d m sport 2008.

post-80799-0-28399500-1498912383_thumb.jpg

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Salut. Este normal ca pinii de ghidare sa stea asa iesiti in afara in partea din interior?

 

da,este normal,cand se uzeaza placutele de frana culiseaza etrierul pe acel ghidaj,de aia la montaj trebuesc curatate ,date cu vaselina care rezista la temperatura si verificat sa culiseze usor.

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat si eu Discuri Zimmerman ventilate-perforate pe fata si Discuri Brembo ventilate-perforate (X-tra sport scria ceva de genu) pe spate, iar placute cum am vorbit cu unii dintre voi, avand placute texter cu vreo 8000 km (vreo 800 lei m-au dus), ca sa fie totul perfect am luat alte placute de frana insa de data asta Ferodo fata-spate.

 

Am cumparat vaselina aia cu cod OE (4 bucati) pentru fiecare roata. In afara de curatarea foarte bine a etrierului si gresarea lui cu vaselina pentru a culisa foarte bine pinii de ghidare sa mai fac si altceva?

post-77153-0-79163800-1498918343_thumb.jpg

post-77153-0-19266700-1498918348_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am cumparat vaselina aia cu cod OE (4 bucati) pentru fiecare roata. In afara de curatarea foarte bine a etrierului si gresarea lui cu vaselina pentru a culisa foarte bine pinii de ghidare sa mai fac si altceva?

sa vezi daca garniturile de protectie de la piston etrier sunt in regula si când impingi pistonul sa culiseza usor.

rau nu faci daca schimbi si lichidul de frana cu aparat sub presiune.

Edited by ovy318i
Link to comment
Share on other sites

Chiar trebuie sa-l schimb...mi-a aparut de un an eroarea cu schimbatul lichidului de frana, am luat lichid de frana OE si am facut pe naiba ca nu pot folosi pompa de bagat lichid de frana de la munca sau de la alte service-uri (unde e ciorba)... Deoarece la Dacia Renault unde lucrez folosim tot DOT 4 insa alt tip si nu vreau sa bag alt model de lichid de frana in instalatie, iar ca sa schimb la BMW cu lichidul meu ma costa vreo 300-400 lei manopera (asa mi-au zis la telefon ca se taxeaza dublu manopera) si ca daca vreau sa schimb la ei cu lichidul lor ma costa vreo 200-250 lei, tot mult, mai ales ca lichidul cumparat de un an...

 

O sa verific si garniturile.

Link to comment
Share on other sites

Poate gresesc eu, dar nu numai pinii de ghidare se greseaza ci si capetele placutelor, acolo unde intra in contact cu etrierul si portetrierul. Eu am folosit pentru bolturi Plastilube de la ATE si pentru placute pasta de cupru, insa fiti atenti sa nu puneti in exces. Nu am avut probleme. Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu discurile, pe langa alte piese. Nu am putut sa scot masina pe strada deoarece este demontata toata caroseria aproape (niste schimbari), insa in 5-10 minute le-am pregatit pentru strada :D. Am curatat si gresat bolturile si am curatat etrierii in toate locurile posibile, inclusiv unde culiseaza placuta + pasta de cupru speciala.

 

Revin cu impresii despre franare cand scot masina.

Placute Ferodo fata-spate (un model ceva ECO scria pe ele), discuri zimmerman perforate ventilate fata (nu acelea cu striatii de la Rottinger care s-a plans cineva de ele) si discuri Brembo perforate ventilate spate.

Placutele vechi Textar Epad-uri care m-au costat cam 800 lei fata-spate sunt la pastrare in cutie, am vrut sa pun placute noi pe discuri noi, insa dupa ce le ard pe astea (20.000-30.000) o sa pun textarurile care sunt cum ma asteptam "NOI" si par bune pe suprafata lor.

post-77153-0-37046600-1499266905_thumb.jpg

post-77153-0-46170400-1499266910_thumb.jpg

post-77153-0-66377600-1499266914_thumb.jpg

post-77153-0-16320900-1499266920_thumb.jpg

post-77153-0-67135800-1499266924_thumb.jpg

post-77153-0-65198000-1499266929_thumb.jpg

post-77153-0-62718800-1499267285_thumb.jpg

post-77153-0-76144200-1499267290_thumb.jpg

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Salut. Este normal ca pinii de ghidare sa stea asa iesiti in afara in partea din interior? Mi se pare foarte ciudat deoarece acea parte iesita ar trebui sa culisese in interiorul cauciucului iar praf si mizerie o sa se adune acolo daca este expusa. Este vorba de e60 520d m sport 2008.

 

Poti sa dai jos capacul acela negru si cu un inbus sa incerci sa ii mai strangi ca sa fii sigur, nu stiu ce masina ai, dar la modele noi iti trebuie un inbus de 9mm care nu se gaseste asa usor.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat si eu discurile, pe langa alte piese. Nu am putut sa scot masina pe strada deoarece este demontata toata caroseria aproape (niste schimbari), insa in 5-10 minute le-am pregatit pentru strada :D. Am curatat si gresat bolturile si am curatat etrierii in toate locurile posibile, inclusiv unde culiseaza placuta + pasta de cupru speciala.

 

Revin cu impresii despre franare cand scot masina.

Placute Ferodo fata-spate (un model ceva ECO scria pe ele), discuri zimmerman perforate ventilate fata (nu acelea cu striatii de la Rottinger care s-a plans cineva de ele) si discuri Brembo perforate ventilate spate.

Placutele vechi Textar Epad-uri care m-au costat cam 800 lei fata-spate sunt la pastrare in cutie, am vrut sa pun placute noi pe discuri noi, insa dupa ce le ard pe astea (20.000-30.000) o sa pun textarurile care sunt cum ma asteptam "NOI" si par bune pe suprafata lor.

Ce amortizoare ai pus? /jantele sunt 18'?

Link to comment
Share on other sites

Da, jantele sunt pe 18 (style 135).

Am ales amortizoare KYB cu 430-440 lei bucata. Pe la banii astia mai erau Bilsten B4 pe codul de OE si SACHS mai scump pe la 560 lei, mai scump nu erau decat de origine. Am vrut Bilsten B4, problema a fost ca in programul de piese imi dadea cod pe stanga si cod pe dreapta la amortizoare, iar amortizoarele Bilsten B4 pe codul asta de origine erau universale, adica decat un singur cod care le montai oricum si nu am avut timp sa am documentez, am citit ceva ceva, as fi vrut Bilsten B4 sa vad cum se simte, dar am zis ca sa nu am probleme atunci cand vreau sa le schimb sa mai astept iarasi dupa alte amortizoare.

 

Cele pe SACHS erau identice cu OE ca idee. Am constatat faptul ca cele OE (inca erau cele originale pe masina din 11/2008) sunt din aluminiu foarte usoare implicit cele SACHS, dar astea KYB care le-am luat sunt grele, nu sunt din aluminiu, dar nu ma deranjeaza, insa sunt curios cum se simte deoarece inca nu am scos masina din service, luni o scot, sper!

Link to comment
Share on other sites

Da, jantele sunt pe 18 (style 135).

Am ales amortizoare KYB cu 430-440 lei bucata. Pe la banii astia mai erau Bilsten B4 pe codul de OE si SACHS mai scump pe la 560 lei, mai scump nu erau decat de origine. Am vrut Bilsten B4, problema a fost ca in programul de piese imi dadea cod pe stanga si cod pe dreapta la amortizoare, iar amortizoarele Bilsten B4 pe codul asta de origine erau universale, adica decat un singur cod care le montai oricum si nu am avut timp sa am documentez, am citit ceva ceva, as fi vrut Bilsten B4 sa vad cum se simte, dar am zis ca sa nu am probleme atunci cand vreau sa le schimb sa mai astept iarasi dupa alte amortizoare.

 

Cele pe SACHS erau identice cu OE ca idee. Am constatat faptul ca cele OE (inca erau cele originale pe masina din 11/2008) sunt din aluminiu foarte usoare implicit cele SACHS, dar astea KYB care le-am luat sunt grele, nu sunt din aluminiu, dar nu ma deranjeaza, insa sunt curios cum se simte deoarece inca nu am scos masina din service, luni o scot, sper!

 

Nu am reținut exact ce mașina ai ? Eu pentru 530xd din 10/2007 nu am gĂŁsit KYB . Ămi poți spune de unde le-ai luat ? Mi se pare f bun prețul . Pe site-ul de unde comand de obicei nu ĂŽmi apare KYB

Link to comment
Share on other sites

520d E60 11/2008 euro 5.

 

Sincer nu mai tin minte, augsburg sau autototal. Au fost cele mai ieftine sincer din ce imi dadea pe stoc, care nu erau pe stoc nici nu imi arata pretul.

 

Ok , mersi , o sa ĂŽncerc sa caut și eu acolo , iau de obicei de pe autokarma și acolo nu ĂŽmi da KYB

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

 

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

 

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

Ai scos bolidul?

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca poti comanda asa tu ca persoana fizica, de obicei firme ca augsburg, autototal, autonet,intercars,unix, etc pot da piese numai pe persoana juridica, adica sa ai contract cu ei ca si firma.

 

Daca nu gasesti tu singur, cel mai bine te duci la un magazin de piese auto mai ok si ar trebui sa-ti gaseasca baietii acolo.

Unix dau si la clienti finali.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

rau nu faci daca schimbi si lichidul de frana cu aparat sub presiune.

 

 

Ma lamureste si pe mine cineva de ce trebuie schimbat "lichidul de frana cu aparat sub presiune" ? Pentru ca observ ca nu este ieftin deloc!!

 

Am schimbat personal lichidul de frana complet de trei ori [ultima oara si pe circuitul (teava) de la cutie] si nu am avut nici o problema cu franarea ulterior!

Schimbat dupa metoda traditionala "fa pedala-pedala-pedala - tine_apasat"! :pardon: :drinks:

 

Mai mentionez ca, centru de testare/verificare anuala e unul serios; trage de masina anual pe banc/rampa, o testeaza cu seriozitate.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.