Jump to content

Oscilatii turometru 318i vvt


alexstanca

Recommended Posts

Salut! de cateva zile am o problema cu oscilatiile la relanti ale turometrului care duc de multe ori si la oprirea motorului.in acelasi timp ce turometrul oscileaza consumul pe BC creste continuu...tin sa mentionez ca aceste probleme au aparut dupa ce am schimbat motorasul valvetronic...daca a intampinat cineva aceasta problema si a descoperit de la ce ar putea fi sa imi zica si mie.multumesc si o zi buna..masina este un E46 318i valvetronic din 2004.
Link to comment
Share on other sites

O sa fac un video astazi.cel mai rau oscileaza cand motorul este rece si atunci se si opreste singura..am citit mai multe discutii pe tema asta si tind sa cred ca ar fi valva pcv sau ccv cum se numeste.oscilatii ale turometrului le aveam si inainte dar dupa schimbarea motorasului valvetronic aceste oscilatii duc la oprirea motorului
Link to comment
Share on other sites

Poti lua in calcul urmatoarele:

 

-initializarea pozitiei motorasului valvetronic-vezi daca ai vreo eroare stocata

 

-debitmetru-incearca sa vezi cum functioneaza daca deconectezi mufa acestuia

 

-aer fals-furtunul ce pleaca din debitmetru-verifica daca nu are crapaturi, scapa aer

 

-valva PCV, dar mai inainte de asta verifica daca busonul de umplere ulei este bine inchis

Link to comment
Share on other sites

Ok. Am avut aceeasi problema toata iarna pana cand la un drum mai lung s-a aprins "check engine". Pe tester a iesit o eroare, ceva cu probleme la amestecul de combustibil. Dupa ce a sters-o mecanicul mi-a recomandat sa pun doar de 95 si sa urmaresc masina. De cand am luat-o am pus doar de 99 de la MOL.

Nu zic ca asta este problema, insa deocamdata nu mai face.

Edited by drrond7
Link to comment
Share on other sites

O sa fac un video astazi.cel mai rau oscileaza cand motorul este rece si atunci se si opreste singura..am citit mai multe discutii pe tema asta si tind sa cred ca ar fi valva pcv sau ccv cum se numeste.oscilatii ale turometrului le aveam si inainte dar dupa schimbarea motorasului valvetronic aceste oscilatii duc la oprirea motorului

ĂncearcĂŁ sa deconectezi firul din piesa din poza, dupĂŁ care sa ii dai o cheie. 668d0b815b181d6e91f37c23b9dbf5ae.jpg

 

Piesa Nr 16. Senzor presiune diferenĂâşialĂŁ.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dakes12
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa schimbi piese aiurea, verifica daca ai busonul la ulei bine inchis, daca masina nu trage aer fals, daca nu ai vreo mufa deconectata, si mergi la un tester sa vezi daca ai vreo eroare stocata.

Asta doar in cazul in care valva Pcv e spartĂŁ , altfel poti sĂŁ mergi si farĂŁ buÂşon, jojĂŁ Âşi sĂŁ scoți de tot Âşi furtunul imtre capacul de chiuloasĂŁ Âşi PCV , nu afecteazĂŁ deloc relantiul.

Link to comment
Share on other sites

valorile pe vanosuri sunt ok? am aceeasi problema, aceeasi masina, si mi s-a zis ca pinionul de vanos pe evacuare trebuie schimbat.

 

 

Am fost astazi la un tester si am descoperit urmatoarele coduri de eroare,ambele pe intermitent:

 

2D29 - senzor variatii presiune aspiratie;neplauzibil

 

2A63 - valvetronic,monitorizare control pozitie

 

ce ar trebui sa fac sa remediez problema? sa curat fiecare mufa?

Link to comment
Share on other sites

2A63 - probabil e de la senzorul de vlavetronic - eccentric shaft sensor - piesa 7 din http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EZ71-EUR-09-2004-E46-BMW-318ti&diagId=11_3009

 

Poti verifica mufa de la sensor daca e plina de ulei - scoti ulei si dai cu spray de contacte . Vezi aici cum identifici mufa si cum se schimba sezorul.

 

Pentru N46 poti monitoriza sistemul valvetornic in INPA - vezi poza atasata.

- Cat motorul este rece (parca pana in 40 de garade) valorile trebuie sa fie cat mai aproape de maxim = deschidere maxima a supapei de admisie, acceleratia controlata de clapeta de admisie

- dupa ce se incalzeste valorile ar trebui sa fluctueze in functie de apasarea acceleratiei

 

2D29 - sensor presiune diferentiala - probabil pierderi de vacuum - verifici vizual daca ai furtune rupte, crapate, imbatrinite pe traseul de admisie si CCV sau smoke test (vezi pe youtube)

post-7820-0-04238800-1492528371_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

2A63 - probabil e de la senzorul de vlavetronic - eccentric shaft sensor - piesa 7 din http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EZ71-EUR-09-2004-E46-BMW-318ti&diagId=11_3009

 

Poti verifica mufa de la sensor daca e plina de ulei - scoti ulei si dai cu spray de contacte . Vezi aici cum identifici mufa si cum se schimba sezorul.

 

Pentru N46 poti monitoriza sistemul valvetornic in INPA - vezi poza atasata.

- Cat motorul este rece (parca pana in 40 de garade) valorile trebuie sa fie cat mai aproape de maxim = deschidere maxima a supapei de admisie, acceleratia controlata de clapeta de admisie

- dupa ce se incalzeste valorile ar trebui sa fluctueze in functie de apasarea acceleratiei

 

2D29 - sensor presiune diferentiala - probabil pierderi de vacuum - verifici vizual daca ai furtune rupte, crapate, imbatrinite pe traseul de admisie si CCV sau smoke test (vezi pe youtube)

 

senzorul de la valvetronic a fost si el de asemenea schimbat dar ma gandesc ca mufa este plina de ulei..o sa verific si o sa vad care este situatia...mai ramane senzorul de presiune diferentiala sa vedem ce reusesc sa rezolv...multumesc pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

2A63 - probabil e de la senzorul de vlavetronic - eccentric shaft sensor - piesa 7 din http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=EZ71-EUR-09-2004-E46-BMW-318ti&diagId=11_3009

 

Poti verifica mufa de la sensor daca e plina de ulei - scoti ulei si dai cu spray de contacte . Vezi aici cum identifici mufa si cum se schimba sezorul.

 

Pentru N46 poti monitoriza sistemul valvetornic in INPA - vezi poza atasata.

- Cat motorul este rece (parca pana in 40 de garade) valorile trebuie sa fie cat mai aproape de maxim = deschidere maxima a supapei de admisie, acceleratia controlata de clapeta de admisie

- dupa ce se incalzeste valorile ar trebui sa fluctueze in functie de apasarea acceleratiei

 

2D29 - sensor presiune diferentiala - probabil pierderi de vacuum - verifici vizual daca ai furtune rupte, crapate, imbatrinite pe traseul de admisie si CCV sau smoke test (vezi pe youtube)

 

senzorul de la valvetronic a fost si el de asemenea schimbat dar ma gandesc ca mufa este plina de ulei..o sa verific si o sa vad care este situatia...mai ramane senzorul de presiune diferentiala sa vedem ce reusesc sa rezolv...multumesc pentru ajutor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.