Jump to content

Cauciuc taiat in minunatul Bucuresti


Florin_pch

Recommended Posts

Salut,

Mi s-a taiat un cauciuc intr-o groapa in Bucuresti, dupa doar o saptamana de cand am GT5-ul.

Rotile sunt pe 20 cu 245/40 fata si 275/35 spate.

Ce recomandati, sa iau altele pe jantele astea, sau sa trec direct la 19/18? Parca n-as schimba cauciucurile la fiecare groapa mai adanca si ma si gandesc ca pe 18 mai scade si consumul, creste si confortul.

Cred ca e important de mentionat ca e xDrive si am inteles ca ar fi bine sa le schimb pe toate 4, ca sa scutesc cutia de transfer de sarcina inutila...

Orice sfat e binevenit. Multumesc!

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu am ajuns, mai demult, la concluzia ca daca respecți dimensiunile de-ale de producător nu ar trebui sa ai probleme ulterioare cu cutia de transfer/viteze.

Părerea mea e să-i montezi rotile cu care a ieșit masina din fabrica.

Edited by djmanianfs
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am ajuns, mai demult, la concluzia ca daca respecĂâşi dimensiunile de-ale de producĂŁtor nu ar trebui sa ai probleme ulterioare cu cutia de transfer/viteze.

PĂŁrerea mea e sĂŁ-i montezi rotile cu care a ieĂâ˘it masina din fabrica.

Daca ii pun pe 18, tot conform cu ce da producatorul o s-o echipez, cum spui. Cu siguranta nu experimentez de capul meu...intrebarea mea este daca sa risc din nou cu cauciucuri pe 20 (jantele curente) sau sa investesc in roti mai mici, talon mai mare.

Considerentele mele sunt confortul, consumul, estetica si riscul sa le distrug din nou in Bucuresti. Poate are cineva si alte idei/sfaturi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu am pe "cinciar" style 128 19'...275/35 spate si 245/40 fata...sincer nu vad unde e lipsa de confort de care se tot vorbeste pe aici.

Daca esti atent nu le "spargi"... depinde si de stilul de condus al fiecaruia.

Acum hai sa ne punem roti pe 16' ca poate nu mai taiem cauciucurile...aiurea...schimba cauciucul taiat si aia e, mai multa atentie pe viitor.

Edited by gaby_wmw
  • Like 2
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Eu am pe "cinciar" style 128 19'...275/35 spate si 245/40 fata...sincer nu vad unde e lipsa de confort de care se tot vorbeste pe aici.

Daca esti atent nu le "spargi"... depinde si de stilul de condus al fiecaruia.

Acum hai sa ne punem roti pe 16' ca poate nu mai taiem cauciucurile...aiurea...schimba cauciucul taiat si aia e, mai multa atentie pe viitor.

Nu vezi unde e lipsa de confort pentru ca ai jante pe 19!

 

..Sa ai/pui pe 17 si non-RFT si atunci o sa ai ce sa compari. (..225/45 R17? :pardon: )

 

Nimeni nu spune ca ne trebuie jante de 16 DAR pot spune ca fudulia costa iar sa ai jante de 20 fata de cele de 17 [ultra-decente (.. si la pret)] "amprenta" care o fac rotile pe asfalt "cautand sau evitand" gropi este putin mai mare, intelegi?

 

(... doar parerea unui alt posesor de BMW..)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

e stresant ce-i drept sa stai mereu in alerta si sa cauti gropi care la noi apar din senin in loc sa te bucuri de a conduce masina, e riscul unor jante mai mari, dar daca tii la masina la fel vei pati si cu 18, din punctul asta de vedere nu va fi mare diferenta, doar ca luand aceeasi groapa cu 18 si balon ceva mai mare(desi 40% din 245 e la fel si pe 18 si pe 20, doar la 45% din 245 va fi o diferenta) o sa fie mai usor de "digerat", dar tragand linie sa stii ca nu-i mare avantajul. Apoi la GT ai oricum suspensia pe aer parca, nu stiu daca si pe fata, dar altcumva filtreaza denivelarile. Concluzia este sa ramai tot pe 20, cel putin pana uzezi setul asta de gume.
Link to comment
Share on other sites

e stresant ce-i drept sa stai mereu in alerta si sa cauti gropi care la noi apar din senin in loc sa te bucuri de a conduce masina, e riscul unor jante mai mari, dar daca tii la masina la fel vei pati si cu 18, din punctul asta de vedere nu va fi mare diferenta, doar ca luand aceeasi groapa cu 18 si balon ceva mai mare(desi 40% din 245 e la fel si pe 18 si pe 20, doar la 45% din 245 va fi o diferenta) o sa fie mai usor de "digerat", dar tragand linie sa stii ca nu-i mare avantajul. Apoi la GT ai oricum suspensia pe aer parca, nu stiu daca si pe fata, dar altcumva filtreaza denivelarile. Concluzia este sa ramai tot pe 20, cel putin pana uzezi setul asta de gume.

Multumesc pentru sfat. Visavis de digerat gropi, asta e...stiu unde imi conduc masina, trec peste (si la propriu si la figurat). Problema e daca rezista cauciucul, iar eu cred ca 18 si talon mai mare are sanse mai mari de supravietuire. Da, suspensia e pe aer pe spate, poate de aceea a si rezistat anvelopa pe spate.

 

Intre timp, m-am interesat si exista casco ce acopera si anvelopele, macar nu mai loveste la buzunar asa tare.

Link to comment
Share on other sites

Nu vezi unde e lipsa de confort pentru ca ai jante pe 19!

 

..Sa ai/pui pe 17 si non-RFT si atunci o sa ai ce sa compari. (..225/45 R17? :pardon: )

 

Nimeni nu spune ca ne trebuie jante de 16 DAR pot spune ca fudulia costa iar sa ai jante de 20 fata de cele de 17 [ultra-decente (.. si la pret)] "amprenta" care o fac rotile pe asfalt "cautand sau evitand" gropi este putin mai mare, intelegi?

 

(... doar parerea unui alt posesor de BMW..)

Pana acum o luna am avut pe 17' si nRFT pentru iarna, 225/50... :)

Deci stiu ce vorbesc.

Edited by gaby_wmw
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa treci la 18. O sa poti lua anvelope la pret mai bun, o sa ai un plus de confort, poate o sa scada si consumul putin si vei merge linistit. Mi se pare foarte aiurea sa stai cu griji in fiecare secunda ca iei o groapa si spargi anvelopele, eventual jantele.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot (sau nu vreau) sa-mi imaginez cum se simt rotile pe 20" pe drumurile din Bucuresti...

 

Eu am cele de vara pe 18" RFT si tocmai le-am dat jos pe cele de iarna (17" si nonRFT). Mie si intre astea 2 mi se pare o diferenta imensa...

Cu astea de 18 RFT imi troncane la orice denivelare....Cred ca 50% din lipsa de confort este din cauza anvelopelor RFT oricum...abia astept sa se toceasca :)

 

Si ca o paranteza, schimb set de roti pe 18 (style 328 cu anvelope Continental RFT si senzor presiune) :bashwall:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot (sau nu vreau) sa-mi imaginez cum se simt rotile pe 20" pe drumurile din Bucuresti...

 

Eu am cele de vara pe 18" RFT si tocmai le-am dat jos pe cele de iarna (17" si nonRFT). Mie si intre astea 2 mi se pare o diferenta imensa...

Cu astea de 18 RFT imi troncane la orice denivelare....Cred ca 50% din lipsa de confort este din cauza anvelopelor RFT oricum...abia astept sa se toceasca :)

 

Si ca o paranteza, schimb set de roti pe 18 (style 328 cu anvelope Continental RFT si senzor presiune) :bashwall:

Te invit la o tura cu 20, daca ai oasele tari :)

Si ca paranteza la paranteza ta, ce j si ce dimensiune rotile?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.