Jump to content

Achizitie Seria 2


Gabriel_Florin

Recommended Posts

Salutare.

masina a iesit de ceva vreme pe piata, si asta inseamna ca deja se gasesc destule modele second-hand, la preturi diferite. Noi ne gandeam ca atunci cand va veni vremea sa schimbam minunatul nostru E91 318d, sa luam un seria 2.

ce model sfatuiti? accesori?

POSESORI DE SERIA 2 iesiti in fata :drinks: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Posesor de F45 218d 2015 Sportline manual, acum am 59k cu el!

 

Neaparat scaune sport - ofera reglaj f f bun pentru sofer, eu am navigatia mica...merita din plin ecranul mai mare de 8 inch. Nu lua jante mai mari de 17”. 205/55/17 cu RFT e destul de neconfortabil, merg iarna cu 205/60/16 normale si confortul este f f bun.

 

La 47k in toamna 2016 schimbat fulie+tot kitul curea accesorii...noroc ca am facut manevra in garantie, cu chiu cu vai si mult timp pierdut la Bavaria...dpmdv service-ul de reprezentanta Bavaria este execrabil. Am raportat problema la mijlocul luni septembrie si au rezolvat-o peste 2 luni cu vreo 4-5 vizite la service, amanari, taxiuri si timp pierdut.

 

Impresii generale:

- masina bine antifonata fata de seria 1 F si chiar seria 3 F...desi am mers cu o seria 3 f f uzata, nu pot compara cu o masina noua. Va fi un salt clar fata de E91 la capitolul rafinament in utilizare; am facut un drum de 1300km/zi si m-am simtit f ok ca oboseala, peste asteptari...scaunele sport f bune si antifonarea ok in conditiile in care am mers inclusiv 160-180

- directia in Comfort f usoara si buna pt oras...la peste 100-110 cu vant lateral e f enervanta si trebuie sa faci multe corectii...neaparat trebuie folosit modul Sport, care ingreuneaza directia, dar o face artificial de grea. Directia in Sport in oras este f greoaie si artificiala, neplacuta.

- motorul B47 de 150cp este o bijuterie...f liniar si suna mult mai bine decat N47; consum extraordinar de bun, aproape neverosimil calculat la pompa in mai toate modurile de utilizare

- interiorul Sportline cu piele Dakota antracit cusuta cu rosu este f f frumos, bordul este f frumos, ornamentele optionale din aluminiu sunt f placute la vedere...interiorul mi se pare o bijuterie e undeva intre F30 si G30 ca materiale si design...ai clar senzatie premium

- senzatia la volan e undeva intre VW GOLF si X1 F48 (poate e ciudat ce spun), e mai inalta - garda la sol de 15,6cm, pozitie mai inalta a scaunului soferului...pozitie mai inalta ca in x1 E84...cine doreste senzatia de limuzina (seria 3, 5) cu centru de greutate f jos si pozitie joasa NU va gasi asa ceva aici.

 

 

Am punctat cate ceva...intrebari?

Edited by greaper
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Multumesc greaper foarte bine punctat. daca tot te-ai facut disponibil pentru intrebari as avea cateva, daca se poate.

 

1. transmisia e pe curea? nu pe lant? am vazut ca mai sus ai scris ca ai schimbat-o.

2. Cati km ai garantie la ea?

3. am vazut ca ai comparat-o cu seria 3. considerand ca suntem 2 adulti 1 bebe si un caine, cum crezi ca sta seria 2 la capitolul portbagaj fata de seria 3?

4. mi-am dat seama ca are o pozitie mai inalta la volan decat al meu seria 3, ceea ce o multumeste pe sotia mea, dar ma gandesc, la capitolul stabilitate in curbe cum sta?

 

5. crezi ca merita nou ( raport pret - calitate ) sau second ?

Edited by Gabriel_Florin
Link to comment
Share on other sites

1. kit curea accesorii + fulie, nu e vb de lant

2. sper sa nu gresesc 2 ani 100k (sau 4 ani 200k daca platesti suplimentar)

3. e sub e91, dar mi se pare mai folositor pt ca e mai inalt

4. cum spuneam...nu ai senzatie de limuzina cu centru de greutate jos si nici propulsia...e un pic de ruliu in curbe abordate agresiv cu scartait de roti...dar senzatia generala e pozitiva, poate fi condusa sport f frumos ca un hatch

5. o masina second bine dotata cu pana in 60k max 2 ani vechime e undeva la 22-25k (pret de lista nou 38-40k) din ce am vazut acum pe mobile.de; daca prinzi o oferta buna la bmw poti sa ajungi la o masina cu pret de lista 40k...la 30-31k...atunci eu zic ca merita noua pentru garantie...nu uita de problema intalnita de mine.

Edited by greaper
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Multumesc greaper foarte bine punctat. daca tot te-ai facut disponibil pentru intrebari as avea cateva, daca se poate.

 

1. transmisia e pe curea? nu pe lant? am vazut ca mai sus ai scris ca ai schimbat-o.

2. Cati km ai garantie la ea?

3. am vazut ca ai comparat-o cu seria 3. considerand ca suntem 2 adulti 1 bebe si un caine, cum crezi ca sta seria 2 la capitolul portbagaj fata de seria 3?

4. mi-am dat seama ca are o pozitie mai inalta la volan decat al meu seria 3, ceea ce o multumeste pe sotia mea, dar ma gandesc, la capitolul stabilitate in curbe cum sta?

 

5. crezi ca merita nou ( raport pret - calitate ) sau second ?

Salut,

 

Am condus un 218d Gran tourer, sport line pentru cateva zile.

 

3 - fata de sedan ai senzatia de spatiu ultrageneros, mai ales pe verticala. Portbagajul este imens, mai ales cu randul 3 de scaune pliate la nivelul podelei. O masina spatioasa te poti misca f lejer mai ales pe randul 2 de locuri, spatiu mare la picioare (chiar si pt mine 1.87 90kg). Un lucru pe care l-am remarcat: sezuturile la scaune/spatarele sunt usor cam scurte dar asta e ceva subiectiv. N-am facut distante mai mari de 50km sa-mi dau seama cum se simt la drum lung.

 

4 - inaltimea pozitiei la volan este tipica monovolumenlor (semnificativ mai inalta decat seria 3). La condus mai sportiv se simte mai stabil decat monovolumul timpic, ruliu putin, comportament ferm marca Bmw. Totusi nu se compara cu dinamica unui sedan seria 3. Pana la urma e un compromis intre practicalitate si dinamica sportiva. Poate o suspensie adaptiva ar imbunatati comportamentul dinamic.

 

Interiorul se simte premium/de calitate, f ergonomic, materiale peste F3x spre G30(cum spunea si @greaper). E normal e o masina de conceptie mai noua decat F3x. Masina e perfecta pt familii - deplasari zilnice/mai ales vacante.

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Pt a aviva topicul...revin cu o informatie legata de consum...218d 6mt 2015, 78k km...facuti 85-90% extraurban.

 

Un drum haotic si in graba spre Bacau cu vant frontal de dimineata si ceva mai lejer returul seara. Mers 110-140 in afara si 80-100 localitate unde s-a putut. La dus multe accelerari si franari si vand frontal ... am ajuns in BC cu medie de 6,7 :getlost: (f mult la cum cunosc eu masina). Returul la fel ca viteze, dar fara vant si trafic la jumatate.

 

post-19425-0-78368100-1525161468_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare. Uite ca a venit si momentul in care sa schimb masina, si ce credeti? Seria 2.. clar...

De ieri sunt mandrul posesor al unui F46 216d Luxury automat. Inmatriculat in feb 2016 cu 52.000 km la bord. Ce sa zic. Sunt peste multumit daca ar fi sa o compar cu minunatul meu e91. Si e mare. Cand zic mare, ma refer la MARE.... chiar n-am cuvinte.

 

Asa ca tot ce a-ti scris aici, sa stiti ca nu a fost in van, pana la urma a contat mult.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Uite ca a venit si momentul in care sa schimb masina, si ce credeti? Seria 2.. clar...

De ieri sunt mandrul posesor al unui F46 216d Luxury automat. Inmatriculat in feb 2016 cu 52.000 km la bord. Ce sa zic. Sunt peste multumit daca ar fi sa o compar cu minunatul meu e91. Si e mare. Cand zic mare, ma refer la MARE.... chiar n-am cuvinte.

 

Asa ca tot ce a-ti scris aici, sa stiti ca nu a fost in van, pana la urma a contat mult.

Nu vrei sa faci o prezentare in detaliu a masinii, cu plusuri si minusuri? Si pe mine ma intereseaza modelul,si spre rusinea mea, nu am reusit/avut timp sa merg la un dealer sa fac un drive test, plus ca ma cam sperie faptul ca optiunile alimentate cu benzina nu sunt chiar atat de economice.

Link to comment
Share on other sites

Pornesc de la ideea ca masina o am de circa 24 ore si am facut cu ea in jur de 700km din care majoritatea in autostrada :D ...

ce cred eu despre Seria 2 GT? ca e mare. Asta e clar. indraznesc sa zic ca pe langa a fi tractiune fata e chiar cel mai mare BMW ( X6 nu se pune, pentru ca al 5-lea loc e optional)....

 

Dotarile masini:

- Cutie automata

- Navigatie Business

- 7 Locuri

- Faruri Bi-xenon adaptive

- Connected Drive

- Siri Eyes Free

- Senzori presiune si temperatura pneuri

- Pachetul Efficient Dynamics

.. si poate mai sunt altele pe care nu mi le amintesc acum

 

Ce-mi lipseste? Ca sa fie perfecta

- Head-up Display

- Apple Car Play

- Portbagaj automat

- Adaptive Cruise Control

- Scaune incalzite

 

 

Bineinteles ca parerea mea e subiectiva, pentru ca vin de la un BMW Seria 3 E91 din 2009, dar o sa ma straduiesc sa fiu cat mai obiectiv.

post-68408-0-97639700-1544710092_thumb.jpg

post-68408-0-92632400-1544710098_thumb.jpg

post-68408-0-89974300-1544710104_thumb.jpg

post-68408-0-92421800-1544710111_thumb.jpg

post-68408-0-40807300-1544710124_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu am sa vorbesc despre pret, pentru ca asta e ceva relativ ( daca nu o iei noua ) si nu am sa o compar cu alte "concurente" pentru ca asta e ceva subiectiv.

 

Experienta mea cu masina incepe cum nu se poate mai prost. Dupa ce am analizat-o pe toate partile, si am fost sigur ca o iau, am mers la agentie am facut toate actele, am platit'o, si dupa aia ma trezesc cu cheia in mana in centru Roma de unu singur. Descurca-te.

Are o navigatie impecabila, si foarte interactiva. foarte fluida, si daca de celalalt iDrive de pe e91, nu se compara, efectiv se vede cum pana si frame-rateul e mai mare. M-a dus pana la detinatie fara nici o mica problema ( personal nu-mi place faptul ca nu-mi arata sagetile cu indicatiile care ar trebuie sa le fac ) doar mi le pronunta, dar asta e subiectiv.

 

Sunt tata a doua minunate fete, asa ca va puteti imagina ca pentru urmatori 12 ani, in masina mea o sa fie 2 scaune de copil. In modelul asta pe langa faptul ca pentru prima data intr-un BMW, pe scaunul din mijloc se poate sta, se mai poate pune si un scaun de copil. Nu mai exista tunelul de la transmisie care trece prin mijloc. Mai mult de atat, in sfarsit pot dezactiva airbagul pasagerului, ceea ce inseamna ca am ISOFIX si pe scaunul di fata.

Ca tot vorbim de spatiu: cele 2 locuri in plus, sa fie clar, sunt doar de urgente. niciodata un adult nu ar putea sta acolo comod, dar un copil, si daca mai stau si in scaunul lor atunci e si mai bine. tin sa mentionez ca cele 2 locuri nu dispun de ISOFIX. cel putin pe masina mea.

 

Cum e la drum:

acest aspect ar trebui privit din 2 puncte de vedere: ca si SOFER ca si PASAGER. Sa le luam pe rand:

PASAGER:

- am 2 prize tip bricheta; asta imi permite sa pun iPadul pentru fetite la incarcat fara sa mai trag de fire. Exista atat o conexiune USB si cat AUX IN.

- Legat de ce ziceam mai sus, in sfarsit TOATE cele 3 scaune de pe bancheta sunt comfortabile. Masina are podeaua putin ridicata, asta inseamna ca nu mai trebuie sa ma aplec ( uneori excesiv) ca la seria 3 sa iau ceva de pe podea, sau mai rau, de pe sub scaune cand fetele mele arunca cu de toate. daca cumperi GT cu 7 locuri ( ca si asta ) atunci scaunele se misca si pe verticala ( asta ca sa creeze mai mult spatiu celor de pe ultimul rand ).

- Masina e foarte, foarte bine insonorizata, si atunci cand ti se spune ca ai dat prea multi bani pe ea, ar trebui sa ii pui sa faca o tura, si atunci ar intelege ce inseamna premium. Bordul nu e construit din plastic, ci spuma, asta ofera pe timp scurt o insonorizare minunata, si pe termen lung nu o sa ai "greierasi" prin masina.

- Volumul portbagajului, atunci cand ultimele 2 scaune nu sunt ridicate, e destul de generos. ofera in jur de 680L efectivi, si putin mai mult daca se imping scaunele in fata. daca se rabateaza in schimb, se depaseste 1000L. INTR_UN BMW.... stiu suna ciudat.

- Cutia StepTronic, nu ma lasa sa simt lipsa de putere intre schimbul de trepte. In modul Sport ( Dinamic ) nu simt deloc pe cand in Eco Pro acolo unde scihmba la limita copiei, imi dau seama ca a schimbat, dar nu ma incomodeaza.

 

SOFER:

- Incepem de la cutie: Steptronic fara dublu ambreiaj, dar atat de bine schimba incat m-a pacalit, chiar am crezut ca are.

- senzori nu doar de presiune ci si de temperatura de data asta. asa ca stiu in orice moment in ce stadiu se afla rotile mele. Masoara cu o sensibilitate de 0.1 BAR.

- Telefonul, se conecteaza la Bluetooth, dar nu doar pentru coversatii ci si pentru musica, sau asistent vocal. Acum nu mai conteaza din ce tara vine masina ta, cand apesi pe butonul de Asistent vocal de pe volan, si ai telefonul conectat prin BLuetooth, o sa se activeze cel de pe telefon, nu cel din masina. la mine SIRI.

- Sta destul de bine in curbe, dar are un unghi de intoarcere destul de mare in comparatie cu Seria 3, desi nu e cu mult mai lunga. Asa ca atentie.

- Sti ca BMW e noua pe piata asta a MPV-urilor din 3 motive:

- montantul( stalpul): din partea dreapta ofera o vizibilitate FOARTE redusa. EXTRA mega mare atentie. Am avut ocazia ieri sa am un autobuz in dreptul stalpului, si efectiv nu l'am observat.

- Pozitia la volan: pe modelul asta se foloseste volanul de la Seria 3 din 2016 care e putin bombat in zona airbag-ului. asta inseamna ca: daca setezi volanul un pic mai sus, nu mai vezi display-ul din partea de jos a bordului; daca il pui mai jos, nu mai vezi anumiti martori ( gen semnalizarea )

- Accesul la comenzi: daca masina se afla in P ( pe automat ) si in 3-a sau 5-a pe manual, nu ai loc sa ajungi la comenzile sistemului de climatizare sau de conducere ( SPORT, COMFORT, ECO PRO ). Mai mult de atat, daca ai versiunea cu cotiera, prima data ridici cotiera, iti pui centura si apoi lasi jos cotiera.

 

 

Mamma mia cat am scris. Sa concluzionez:

 

Cui se adreseaza?

- Unei familii cu cel putin 2 copii ( noi avem si caine :D ).

- Unui tata ( sau mama ) ca si mine care s-a afectionat de marca asta, intelege calitatea cu care e construita, dar acum a devenit o familie mai mare decat sotul si sotia :D. ( Mercedes classa A sau B sunt undeva la acelas pret, dar monteaza motor de Renault. Adica o Dacie cu stema de mertzan. am exagerat putin )

 

PRO:

motorul consuma putin. Versiunea de 1.6 care o am eu, a facut 5.2 L /100km cu 110km/h viteza medie.

Foarte bine izolata.

7 locuri au bortbagaj imens

Steptronic ( cutia automata ) impecabila.

Roti de 16" ( cauciucuri mai ieftine )

 

Contra:

Montantul stanga care reduce drastic vizibilitatea

unele locuri greu accessibile, gen fixarea centurii de siguranta

Un unghi destul de mare de intoarcere ( nu exagerat ) dar depinde care a fost masina condusa inainte.

 

In concluzie, daca ar trebuie as o cumpar di nou, as face-o fara doar si poate.

Edited by Gabriel_Florin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos, in mod sigur, la anul cand ma apuc de cautari si alternative, o voi pune sigur pe lista.In ianuarie cand ma intorc din vacanta ma duc sa incerc unul.Ma bucur sa aud ca este bine insonorizata, e un aspect important atat pentru sofer, cat si pentru pasageri.

 

Acum sa stii ca nici Mercedes nu e rau, iar motorul ala diesel Renault nu e rau deloc pentru clasa lui, plus ca e putin revizitat/bine insonorizat de Mercedes; mie mi-a placut B class, iar acum apare si un model nou, cu motoare benzina interesante(in 4 cilindri!!!), ma face sa il las pe lista. Diesel parca nu as vrea, avand in vedere ca va fi din ce in ce mai dificil de intrat in orase cu ele( nu locuiesc in Romania), iar la mine o masina cumparata noua nu o voi tine mai mult de 5 ani....dezavantajul este ca fac multi km anual, si trebuie sa caut ceva si economic.

Avantajul meu este ca nu suntem atat de numerosi in familie, deci nevoi de spatiu reduse,oricum ma gandesc la active tourer si mai trag cu ochiul la o seria 1/golf dotate (cred cu tarie ca merita sa ai macar un golf in viata) :)

Cutia cum ti se pare? din cate stiu(sper sa nu vorbesc prostii), este o cutie aisin in 6 trepte, clasica, cu convertizor de cuplu, am citit ca sunt nemultumiti dpdv rapiditatii, insa depinde cu ce o compari, si la masina asta nu sportivitatea e primordiala.

 

Last and not least, cum te impaci cu scaunele fata (pentru mine e un criteriu in capul listei)? Cum ti se pare confortul la drum lung? Sunt destul de late/moi? Eu am 1.81, si pentru mine daca nu ma simt bine/confortabil in scaune, poate sa fie masina cu mama dotarilor/motoarelor, nu ma mai intereseaza.

Farurile cum sunt?Halogen sau Led? Sunt suficient de puternice?

Link to comment
Share on other sites

@Eugen, scuze intarzierea. zilele astea am fost cam plin.

cumbine vezi, nici noi nu locuim in Romania. masina e euro 6.2 ( 6B) asa ca ar trebui sa te tina un pic de ani, mai ales ca tu o vrei doar 5. Eu sincer, am mers catre Diesel din 2 motive : Gran Tourer nu exista hibrida, si motorul pe benzina nu are cuplul de care am nevoie. E o masina de familie, asa ca nu merg la curse cu ea, asta inseamna ca imi trebuie cuplul repede si bun, la turatii joase. Active Tourer este in schimb EX ( cred ca asa se numeste ) ala merita pe benzina clar, mai ales daca il folosesti in oras.

 

Cutia: cum ziceam in review: eu vin de la o cutie manuala pe tija si baie de ulei, asta inseamna cursa lunga a schimbatorului, tot in 6 rapoarte. Sunt mai mult decat multumit de ea. daca o folosesti in modul Comfort sau Eco Pro, atunci tre sa sti ca are o intarzierea in a schimba, e si normal ,se gandeste la consum, iar masina e grea :).

daca o folosesti in modalitatea Sport, totul e asa cum ai vrea. Eu in autostrada o folosesc pe Sport. sunt viteze mari comparat cu cele din localitate, si atunci cand apas pe acceleratie am nevoie ca masina sa raspunda.

 

 

Scaunele fata: daca esti foarte pretentios cu asta iti recomand Active Tourer Sport. Are scaune electrice cu memorie, si o prelungire a sezutului pentru un comfort sporit al picioarelor. Comparat cu seria 3 care e sportiva, scaunele astea sunt o bijuterie. am facut 9 ore cu ele, si cand m'am ridicat nu am avut nici o durere de spate. iti zic doar ca cu Seria 3 dupa un drum de Romania imi trebuia cam 2 saptamani de dureri de spate pana trecea.

 

Faruri: sunt multidirectionale si bixenon. bat destul de lung, la viteze mai mari se ridica putin ca sa iti de-o o si mai mare vizibilitate. Cele de zi sunt led. Ultimele faruri de la BMW sunt Laser. ce-a mai tare tehnologie.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur ca ai xenon doar? Eu am faruri led la Active tourerul meu si din cate stiu era ori halogen ori led ca options. Pentru noi masina e o surpriza placuta. Am varianta 218d, scaune sport, distronic, Harman kardon, plafon panoramic, portbagaj electric cu senzor pt picior, keyless entry si multe altele inclusiv volan incalzit. Nevasta-mea e foarte incantata de masina, se conduce foarte usor, insonorizarea este foarte buna. Ii place mai mult decat fostul x1 e84.

F45/f46 sunt aceeasi masina cu X1 f48 sau miny countryman f60.

Link to comment
Share on other sites

Acum m-ai pus in dubiu. Halogen sigur nu sunt. Alea de zi sigur sunt LED, dar pentru cele standard m-am uitat si in manual ai nu am gasit nimic... probabil de aia ðŸË⌠ca fiind LED ei nu se asteapta ca tu sa le inlocuiesti ðŸËâ

 

 

Inviato dal mio iPhone utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.