Jump to content

Efecte produse releu bujii ars


David77

Recommended Posts

Ms pt pareri, mi se par foarte utile discutiile astea si experientele fiecaruia.

E un pct de vedere interesant cu bujiile la 30% in timpul regenerarii. Pe principiul asta, masina incearca sau crede ca face regenerarea, dar nu e la fel de eficienta. Astfel, pe diagnoza apare regenerare desi nu e in totalitate sau deloc ok. Pare plauzibil si probabil s-ar putea confirma daca am verifica gradul de incarcare al filtrului, imediat dupa regenerare.

Pana una alta, cum ziceau mai multi, multe masini, multe filtre, multe moduri de regenerare :) Raman la parerea colegilor ca trebuie schimbate cand stii ca ai o problema. E cel mai sanatos si indiferent de cum functioneaza, e varianta cea mai sigura pentru masina.

Spor!

 

sunt posesorul unui bmw e90 318d 122hp fab. 20005 masina are in bord 295000 km + 80000 care au fost dati inapoi.

 

PS: aproape 400.000 km e ingrijorator pt o masina care urmeaza sa fie produsa in viitor, in anul 20005 :p :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Florin_pch
Link to comment
Share on other sites

Ms pt pareri, mi se par foarte utile discutiile astea si experientele fiecaruia.

E un pct de vedere interesant cu bujiile la 30% in timpul regenerarii. Pe principiul asta, masina incearca sau crede ca face regenerarea, dar nu e la fel de eficienta. Astfel, pe diagnoza apare regenerare desi nu e in totalitate sau deloc ok. Pare plauzibil si probabil s-ar putea confirma daca am verifica gradul de incarcare al filtrului, imediat dupa regenerare.

Pana una alta, cum ziceau mai multi, multe masini, multe filtre, multe moduri de regenerare :) Raman la parerea colegilor ca trebuie schimbate cand stii ca ai o problema. E cel mai sanatos si indiferent de cum functioneaza, e varianta cea mai sigura pentru masina.

Spor!

 

 

 

PS: aproape 400.000 km e ingrijorator pt o masina care urmeaza sa fie produsa in viitor, in anul 20005 :p :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

mai taiem un zero:))) merge bine chiar daca are 400000 km.

Link to comment
Share on other sites

Pentru mine masina nu corespunde tehnic daca bujiile nu sunt functionale.

Faptul ca motorul poate porni si in 3 sau poate chiar 2 bujii nu inseamma ca motorului ii face bine, si sper ca aici sa nu fiu contrazis..

 

Cat de relevant ar fi daca ai sti ca toate regenerarile au fost facute activ si ca doar la cele pasive (si de ce nu fortate) participa bujiile! ..Bine-nteles ca probabil nu stii (si poate nici nu trebuie sa stii ca sofer de BMW..) si nici nu te intereseaza, atat timp cat masina/motorul functioneaza, nu!?

(...incercand doar sa am mai mult sens in ceea ce spun!)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Perfect de acord. Pentru mine e relevant si ma intereseaza, din pasiune si curiozitate. Ar mai fi si factorul preventiv - cu cat esti mai informat despre cum functioneaza si de ce, poti sa iei niste actiuni preventive in loc de corective :)

Pana una alta, concluzia mi se pare corecta. Nu merge ceva, nu corespunde tehnic. Daca s-a inteles ca sunt pentru asumarea riscului, greseala mea. Pe mine ma interesa informatia. Bujiile le-am schimbat chiar azi, ca sa corespund :)

Spor!

Edited by Florin_pch
Link to comment
Share on other sites

L-am intrebat pe farcebook si pe Onet Bogdan (tipul din bucuresti care se ocupa cu anulari dpf) si a zis ca in momentul in care nu merg bujiile regenerarea este incompleta practic masina isi face regenerare dar nu in totalitate si ca in timpul regenerarrii bujiile stau aprinsle la 30% din capacitatea lor pentru a incalizii mai bine camera de ardere.

nu vreau sa ma pronunt la motoarele L6, dar la L4 ti-a dat o informatie corecta.

In timpul regenerarii stiu de bujia 1, dar posibil sa fie toate alimentate 15, 30...sau cat la suta e programata masina pentru ca regenerarea sa se faca.

Link to comment
Share on other sites

Te-ai pregatit ptr. sezonul rece. Bujiile incandescente incep sa lucreze de la 0 grade C in jos. La temperaturi sub 0 grade C, motorul are o mica intarziere la pornire, in functie de cat de rece este temperatura exterioara, datorita preincalzirii automate. Edited by sandi
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Nu nu este normal, nu mai induceti oamenii in eroare, in momentul in care masina a pornit nu mai are voie sa ramana aprins becul de bujii, el poate semnifica si altceva nu neaparat bujiile, o problema pe alimentare, becuri spate frana ( asta la vw numai am vazut-o) dar ma rog, becul se aprinde se poate aprinde numai inainte sa porneasca dupa deloc, o sa vezi ca si la -10 becul nu se aprinde mai ales la bmw e90 sau cele la pornire la buton si ele sunt alimentate, dupa pornire ele sunt alimentate in continuare dar nu se aprinde becul pentru asta Edited by cristianpop2016
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.