Jump to content

sfat achizitie bmw serie 3 din 2013 buget 16 k eur


rogeralbu

Recommended Posts

Parerea mea este sa iei diesel,cele pe benzina consuma foarte mult + ca atunci cand o sa vrei sa o vinzi nu o sa mai iei nimic pe ea.Din punctul meu de vedere un consum de 14-15 la suta este destul de mult.Motoarele N47 nu mai sunt probleme cu ele,este intretinuta legenda de cei cu service-uri.(spun asta din propria experienta)

Eu zic sa iei un F30 ,decent dotat(xenon,sport/modern/luxury line)navigatie poti sa faci retrofit ulterior.Daca o iei pana in 150.000 nu o sa ai nici un fel de probleme pana cand o sa o vinzi .Preferabil de la reprezentanta sau deleri mari.

Daca tu ti-ai luat numai diesel-uri cine ti-a spus tie ca la revanzare pe un benzinar nu iei nimic??stii ce ? e exact invers .....gandeste-te la un diesel cu peste 200k cat de obosit este si cate urmeaza sa cada si cat costa totul....la benzinar ce sa cada?...bujiile?..lantul??....vanos-ul?..valvetronic-ul?....astea sunt nimic in comparatie cu turbina...filtru de particule si altele.....

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Poti spune te rog ce dealeri ai gasit care vand direct netto? Mersi

salut,

in primul rand toti dealerii bmw. se plateste brut, si dupa inscrierea masinii in ro pe firma care plateste si e pe contract se returneaza garantia-adica tva ul. dureaza cam o luna.

autohus - asta vinde netto fara garantie, a luat un amic de la ei asa.

trebuie sa ai actele firmei cu tine si firma sa fie inscrisa la reg operatorilor comunitari.

la koeln, vinde netto clar autohus firat. si gt auto, cu astia am vb eu, le am trimis actele firmei scanat si au cnf ca e ok.

Link to comment
Share on other sites

buna seara tuturor,

am selectat 3 masini, plec vineri in germania.

la cea care mi a placut cel mai mult am obt din retea bmw istoricul cf vin. si e ceva ciudat tare aici..

are o groaza de intrari pe service..si unele serii de km nu s consecutive..nu stiu daca e vreo eroare umana sau au umblat barbar la computer bord? ultimul schimb de ulei apare la 40 000 km..ceva nu i in regula, sau nu ma pricep eu..

 

 

redau mai jos ce mi s a parut clar deplasat pe aceasta documentatie de la bmw

service de ulei..ultima e in jan 17 la 132 k km..penultima in 2015, decembrie, la 90 k km

 

apoi intrarile pe service, atat cele pe garantie cat si client complaints - inteleg ce inseamna termenul, nu neaparat ce s a efectuat

 

deci

 

Warranty history

Date of repair Vehicle mileage Retailer

30/01/17 132027 km 02428

02/12/16 126970 km 02428

12/05/16 110600 km 00088

23/12/15 90658 km 00886

23/12/15 90658 km 00886

13/07/15 72344 km 02428

16/03/15 56801 km 02428

20/01/15 49642 km 00083

20/01/15 49642 km 00083

06/10/14 34723 km 23883

10/07/14 25389 km 00083

05/06/14 21836 km 00083

05/06/14 21836 km 00083

15/04/14 15840 km 00083

Repair history/customer complaint history

Date of repair Vehicle mileage Retailer

24/03/17 140111 km 02428

30/01/17 132027 km 02428

30/01/17 132027 km 02428

30/01/17 132027 km 02428

02/12/16 126970 km 02428

02/12/16 126970 km 02428

08/11/16 123881 km 00083

01/11/16 79992 km 02428

23/05/16 110600 km 00088

11/05/16 110600 km 00088

02/05/16 110602 km 00088

02/05/16 110602 km 00088

19/04/16 108425 km 00886

19/02/16 0 km 26842

23/12/15 90658 km 00886

17/11/15 84812 km 00083

01/10/15 82035 km 24889

17/09/15 71449 km 02428

13/07/15 72344 km 02428

13/07/15 72344 km 02428

02/06/15 68534 km 00083

19/03/15 57217 km 24889

16/03/15 56801 km 02428

16/03/15 56801 km 02428

20/01/15 49638 km 00083

20/01/15 49642 km 00083

20/01/15 49642 km 00083

08/10/14 34723 km 23883

02/10/14 34723 km 23883

09/07/14 25389 km 00083

05/06/14 21836 km 00083

15/04/14 15840 km 00083

07/04/14 14523 km 00083

13/12/13 4 km 00083

05/12/13 3 km 00083

Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa te uiti si la modelele pe benzina. Nu este atat de exagerata diferenta de consum, vorbim totusi de o generatie foarte moderna de motoare. Daca un 320d consuma 9-10 in bucuresti, un 328i consuma 12-13. In exterior o sa consume 5.5-6 respectiv 7-7.5 la viteze similare. Iar 328i-ul va avea performante mult mai bune, va fi mai ok pentru mersul in oras (se incalzeste mai repede, nu il afecteaza atat de mult drumurile scurte, nu are filtru de particule,egr etc.), se va auzi mai frumos si tot asa...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

328i (245cp) nu trebuie comparat cu 320d (163/184) ci cu 330d(258) si atunci diferentele de consum in defavoarea 328i sunt mai mici si sunt offsetate, la un rulaj normal, de diferentele favorabile de impozit/rca/casco/revizii. Edited by Liviu3800
Link to comment
Share on other sites

buna seara, azi am luat masina din koln, una din cele alese..nu chiar prima ca optiune..aceea parvine abia sapt viitoare la dealer si eu trebuie sa plec vineri deja spre tara. am avut un fix cu interior piele bej, doar 2 gasite astfel in buget aratat, cea luata si aceasta amintita care vine abia spt viitoare ca i se stricase servo si a ramas mai mult in service bmw decat estimase dealerul.

benzina doream, dar am renuntat cd am vz ca nu gasesc si ce gasisem ori nu mi a placut ref dotari, ori s a vandut aproape imediat..

 

in esenta, 318 d break, aprilie 2014, 107000 km, revizii clean doar bmw. achizitie de la dealer bmw koln, 18.000 brut, cu garantie tva 3000 care se returneaza de catre dealer la inscrierea masinii in tara - am inteles ca in cca o luna fac de regula plata.

toate dotarile dorite, cu o sg exceptie - xenon. piele bej interior in f buna stare, tempomat, navi, climatronic, speed limit info, automata, incalz scaune, hi fi, scaune sport, garantie bmw europlus 1 an.

cateva impresii la cald - nu mi s a parut f usor, e mult de alergat, am mai vz doua pe lg asta..una lovita de grindina si despre care dealerul - tot bmw - n a amintit nimic, alta cu piele maro destul de nasoala din pct meu de vedere ca optiune cromatica..oricum, pt bmw e cam jenant ce interioare de plastic are pe unele modele - mi au inspirat draperiile anilor 90..si ca idee eu am pe golf din 2006 tapiserie care comparata cu bmw 2014 e incomparabil mai buna..

-nemtii nu prea negociaza, au oricum clienti, ieri la dealer koln m am intalnit cu un roman care tocmai ridica masina..si vreo 3 4 nemti care luau unii sh, altul noua...se pare ca au clienti si si permit sa fie destul de reci/fixisti chiar.. am primit totusi de la el set roti iarna incl jante..4 jante aluminiu, 4 fier cu capace, care nu mi plac f mult dar asa le a dat, si set complet covorase noi velur. cauciucurile de vara erau tocite si i am cerut sa le schimbe, a comandat special unele noi. sepci, canute, promotionale..astea nu s cine stie ce, eu i am sugerat sa mi dea o geaca si o masinuta pt baietel cd m a itrebat..vad maine exact ce va fi..well, si da, scrumiera cu bmw ca fumeaza si sellerul si fiind masina de nefumatori..

-numerele nu le au facut ei, le fac eu maine cd primesc si masina..costa din ce am vz cam 180 euro. merita mers in orasele mici, de ex in koln e coada de 4 5 ore..asta cu numerele mi se pare o tampenie dar sustinea ca la ei dureaza 4 5 zile pana le ia..mi s a parut ca nu vrea si gata..

-masina a fost pregatita de ei, i au schimbat azi placutele frana si cred ca si lichid frana, mai tb sa i faca polish si detailing interior, ei s au oferit..

ca impresie generala, nemtii raman seriosi dar nu mai sunt chiar ce au fost si asta o spune un vorbitor bun de germana cu majoritatea clientilor la firma din spatiul german. nu detaliez acum, dar comparati strict cu britanicii pe care am avut ocazia sa i cunosc indeaproape in ultimii ani, e cam altceva..poate aici sunt usor subiectiv..si e o opinie offtopic, fara legatura directa cu ce am vz in service/showroom, mai curand pe strada/hotel samd..

 

multumesc tuturor celor de pe forum care m au ajutat in acest proces si de la care am avut de invatat multe.

r

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

editare pret acte - mai e un impozit, in total numere, taxa, asigurare 30 zile, impozit - 257 euro.

masina are asigurare 1 an prin Real Garant, ceea ce am inteles ca e f bine deoarece bmw deconteaza direct eventuala reparatie.

am condus o azi mai mult, f ok feelingul in volan, vazusem asta si la drive test si confirma.interiorul piele mi se pare f ok, mi a placut de la inceput, de fapt asta si doream sa gasesc.

Link to comment
Share on other sites

Pretul este unul corect,totusi vorbim de de o masina cu 107.000 km din 2014 cumparata din reprezentanta nu de pe la vanzatori oarecare.Din punctul meu de vedere sa mai cumperi o masina pe benzina este o prostie ,doar daca esti un pasionat de masini pe benzina si nu te intereseaza consumul si fiabilitatea.Eu unul nu mai pot sa merg cu 170-180 km/h cu 4-5 mii de ture si consum de 10 l/100.
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

De curiozitate, tie cat iti consuma 320d-ul la 180kmh pe ora de ti se pare mult 10L/100km ? Strict pentru mers prin Romania nu vad ce sens are sa te gandesti cat iti consuma masina la 180kmh. Pe autostrada este de foarte multe ori radar, pentru viteza asta iei amenda ~1200 lei si daca treci putin de ea reusesti si sa ramai fara permis. Pe drumurile europene ramai fara permis daca depasesti 150kmh.

 

Exagerezi rau de tot sa spui ca este o prostie sa iti mai iei masina pe benzina."Nu te intereseaza consumul si fiabilitatea". Serios? Diesel-urile sunt mai fiabile? As putea sa iti scriu 5 pagini de motive pentru care un motor pe benzina este mai fiabil, mai usor de intretinut, de folosit, de reparat etc. Si asta ti`o spun ca proprietar de diesel. Si nu, n-am avut eu ghinion sau probleme cu motorul, dar am avut si masini pe benzina si am fost mult mai multumit.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina.

Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina.

Masina a fost cumparata asteptam o sedinta foto cu ea si cateva impresii de la drumul de intoarcere De-Ro.

  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Ce este aiurea,teoretic la 250.000 trebuie sa schimbi filtrul de particule,asa spune masina.Practic am intalnit F10 cu 309 mii la care filtrul era in perfecta stare.

Unde este problema ?Virgula ditre teoretic si practic ?

Edited by FANATIC
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La 180 km/h la am 6.7-6.5 l/100,Un motor diesel pana la 250.000 km nu necesita nici o interventie ,dupa aceea trebuie sa vezi ce faci cu filtrul de particule ,teoretic practic merg pamna la 300.000 km fara probleme.Stiu o gramada de motoare pe benzina care pana la 150.000 au avut o gramada de probleme ,injectoare,etc si tot nu merg bine,3.000 benzina.

Topicul nu este unul benzina versus motorina.Pe mine om care am dat 15.000 pe masina ma intereseaza consumul ,nu i-mi permit o masina pe benzina.

Iti garantez ca la 180kmh nu consuma real 6.5-6.7 in vecii vecilor. Ma indoiesc ca exista masina in momentul asta pe piata care sa consume 6.5 la 180kmh. Probleme la injectoarele de benzinar sunt extrem extrem de rare, nu inteleg la ce te referi prin "au avut o gramada de probleme". La un diesel trecut de 100-150k km poti avea probleme cu: injectoarele (~1000 euro), volanta (~1500 lei)+ambreiaj (inca ~800-1000 lei, ca doar le schimbi impreuna), EGR (inca +500lei), turbina (~1500 lei sa o refaci), DPF (care poate provoca o groaza de probleme daca se infunda). Sa mai zic de porniri iarna, ars bujii incandescente care impiedica regenerarile la DPF, consum crescut in sezonul rece, incalzirea greoaie a habitaclului, sunetul groaznic, vibratii la pornirea de pe loc, numeroasele probleme care apar la mersul preponderent in oras. Daca il alergi toata ziua ai probleme (pica turbina, pica volanta de la socuri), daca mergi subturat se infunda tot si iar apar probleme (se infunda EGR-ul sau DPF-ul si trage prost masina, daca mergi cu DPF infundat mai mult pica si turbina, daca pica turbina se umple catalizatorul de ulei si iar ai probleme).

 

Cu siguranta un diesel folosit corespunzator merge 200-250k fara vreo problema mentionata mai sus, dar aici apar 2 probleme:

-80% din proprietarii de masini nu stiu cum se foloseste/intretine corespunzator un diesel

-majoritatea masinilor aduse din afara mai vechi de ~5 ani au peste 200k km

O afacere cu adevarat buna este sa iei un diesel rulat in afara tarii si cat mai nou, de preferat sub 150k km. La fel ca cel mentionat mai sus.

 

Eu cred ca daca o sa iti calculezi vreodata consumul la pompa dupa un drum de-asta de mers cu 180kmh o sa ai un soc...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

buna ziua,

am revenit ieri seara cu masina, am facut 23 ore pana la buc, in 2 soferi cu cateva opriri pt masa/alimentare/vignete.

dpdv functionare e ok cred, nu ne a facut nicio pb. am testat o un pic, nu f tare deoarece aveam si un copil in masina, nepotica mea.

una peste alta, am atins maxim 190 pe autostrada in ungaria si la noi, pe lg sibiu.

am mers si pe stil sport la noi, pe valea oltului si intre arad-autostrada de lg sibiu. f ok masina.

consum nu stiu sa calculez, dar am bagat un plin in intrarea in austria, apoi inca unul pe la arad. aveam deja un plin dat de dealer cd am plecat. in total 2 plinuri jumate la 2300 km din care cam 200 facuti in koln si zona aferenta - am vizitat niste neamuri cu acest prilej. cf computer bord - cam 6%, ma rog 5 si ceva, aproape 6.

ca prima impresie, ce nu mi a placut f mult - sistem audio, mi se pare mai slab si mai metalic decat pe golf/passat.

cliatronic - baga aer rece dar nu imediat, are inertie mare..in plus pare ca baga mai ok pe partea soferului, pe partea cu pasager fata e mai lenes desi am setat automat, aceeasi temp - cam 18 gr, in conditiile in care in ungaria erau 27-28 afara si soare.

la viteze mari se simt denivelarile e mai putin confortabila decat pasat/serie 5 clar.

 

ref benzina-diesel - eu benzina am vrut, am ales diesel nu pt consum ci pt ca nu erau benzine..sau dc erau nu aveau ce voiam eu. am fost f limitat de 2 chestiuni - s o iau de la dealer sau firma, pt retur tva si s o iau cam din zona nv germania, acolo am stat cu alte chestiuni.

am gasit 2 benzine, una parea mai ok dar era de la privat, nu se putea deduce tva.

as fi mers incl pana la munchen pt una f dotata si tot la 15 k net, dar s a dat de cd am sunat dupa ea. din cele 3 4 optiuni avute, au ramas deci 2 pe care le am vz..cea luata mi a placut mai mult desi n are xenon.

that s the story..ca impresie generala mi s a parut complicat cu acte/numere etc..si vad ca mai urmeaza si la noi..progtramare rar si altele, noroc ca aici ne poate ajuta cineva.

nu stiu dc sunt eu prea comod, se poate si asta, dar mi s a parut obositor si complicat. asta chiar dc vorbesc f bine germana.

enfin, opinie offtopic - enorm de multe masini vin in ro..am intalnit zeci de platforme pline..ceea ce cred ca e pacat, daca dealerii de la noi aveau oferte mai variate/bune, banii aia ramaneau in ro..

 

that s all, o sa revin sper nu cu probleme ci cu pareri. si da, o s o pozez si pun si poze, dpdv estetic imi place f mult..

thanks all for all

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

editare pret acte - mai e un impozit, in total numere, taxa, asigurare 30 zile, impozit - 257 euro.

masina are asigurare 1 an prin Real Garant, ceea ce am inteles ca e f bine deoarece bmw deconteaza direct eventuala reparatie.

am condus o azi mai mult, f ok feelingul in volan, vazusem asta si la drive test si confirma.interiorul piele mi se pare f ok, mi a placut de la inceput, de fapt asta si doream sa gasesc.

 

 

Cum se numeste dealerul de la care ai cumparat masina ? Vreau si eu sa merg cat mai curand in Germania sa imi iau un bmw 2010-2011 .

Link to comment
Share on other sites

salut.

am luat de la bmw procar - e cel mai mare din zona koln.

eu am fost oarecum limitat in spatiu..nu e cel mai amabil dealer..unii mi s au parut mai deschisi, dar erau departe..de ex unul f tare e la muenchen, la ismailing. altul f civilizat e bmw karl din frankfurt, dar asta nu avea cu piele nimic in buget. enfin, very profi si cloppenburg, sunt in zona hamburg dar si lg frankfurt

 

climatronicul meu merge perfect acum..nu avea freon.

in schimb, cineva a impins in senzor parcare spate si nu stiu cum sa l scot la loc..apare de fiecaare data cd dau cu spatele alarma..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.