Jump to content

Bmw E39


nanu72

Recommended Posts

Salutare tuturor !

 

Am decis sa va fac cunostinta cu batranica mea E39 525D . Povestea iei incepe asa , a luat nastere pe data de 12.03.2002 ,prima inmatriculare a fost in 2004 in Belgia. Unde ne-am si intalnit acum 3 ani .Primul proprietar o folosea doar de weekend si vara merge in Italia cu ea , in restul timpului statea in garaj. Am luato la 183.500 km cu CarPass momentan masina are 215.870km ,carte service,un istoric curat fara nici un fel de incidente, toate facturile cu ce sa facut la masina ,pe care inca le detin si la care le-am adaugat si cele care au urmat de cand detin eu masina . Apoi a urmat inmatriculare in Bulgaria din cauza taxei de 4500E impusa de mult iubitul nostru guvern , iar pe data de 01.02.20017 a fost inmatriculata in Romania.

Masina a venit din fabrica cu urmatoarele optiuni:

 

202 Steptronic

520 Foglights

548 Speedometer With Kilometer Reading

851 Language Version German

210 Dynamic Stability Control (dsc)

220 Self-leveling Suspension

249 Multi-function For Steering Wheel

302 Alarm System

360 Lt/aly Wheels/star Spoke 81

422 Wood Trim

423 Floor Mats, Velour

441 Smokers Package

534 Automatic Air Conditioning

650 Cd Player

661 Radio Bmw Business

672 Cd Changer Bmw For 6 Cds

723 Edition Exclusive

785 White Direction Indicator Lights

818 Main Battery Switch

863 Europe/dealer Directory Service

877 Deletion Cross-over Operation

886 Dutch / On-board Documentation

 

Pe langa totate astea proprietarul din Blegia a adaugat un kit carlig pentru remorca detasabil, si un cod de pornire in locul scrumierei din fata , in masina nu sa fumat deloc ,nici el nici eu nu am fumat in ea , desi eu sunt fumator prefer sa opresc si sa fumez afara .

Am mai primit un set de jante Style 83 echipate cu gume de iarna , iar vara le are pe cele Style 81, a cincea roata fiind tot Style81 cu cauciucul original dot 2002 ne folosita .

Iar in ianuarie 2017 am decis sa o modific , schimband urmatoarele :

 

- Bari M fata spate OEM

- PDC fata spate

- Spalator faruri

- Scaune confort de pe E38 full electrice ,incalzite

- Perdeluta luneta

- Xenon 6000k 55w

- Navigatie Mk4 cu Tv si module aferente

- Statie plus difuzor bas in portbagaj

 

As mai vrea sa adaug , oglinzi cu pliare electrica , coloana electrica , si soft close portbagaj de pe e38 , ceea ce sper ca anul acesta sa reusesc. As vrea sa pun si o suspensie aer fata+spate dar inca ma gandesc , am vazut multe masini pe net , dar nu am mers in nici una sa vad daca se schimba confortul sau ramane la fel .Scuze pentru calitate pozelor dar a trebuit sa le modific dimensiunea din cauza limitei de 1000k .

In ultimul timp ma gandes sa schimb si jantele sa trec la 18 sau 19 , dar nu sunt hotarat ce model sa aleg .Daca aveti vreo idee ,astept pareri.

Multumesc pentru vizioanare si pareri ,sper sa va placa si voua .Paste fericit tuturor.

post-62379-0-95983900-1492426260_thumb.jpg

post-62379-0-47612300-1492426274_thumb.jpg

post-62379-0-85647900-1492426290_thumb.jpg

post-62379-0-83713700-1492426297_thumb.jpg

post-62379-0-75997700-1492426306_thumb.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Jante de M5 e39 ...

Eu unul as pastra masina cat mai de fabrica.

Sa ai parte de cat mai multi km fara probleme.

 

Multumesc ,am vrut sa iau de M5 oem Style 65 dar nu se gasesc , iar daca gasesc sunt intro stare jalnica.

Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa. Cum te impaci cu navigatia fara High-Obc? Sunt cam in aceiasi situatie si stiu ca as pierde ora si data de pe MID, daca trec la navigatie. La retrofit, ai instalat cablajul pana si in portiere sau ai taiat mufele si ai combinat cu cablajul vechi?
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasa. Cum te impaci cu navigatia fara High-Obc? Sunt cam in aceiasi situatie si stiu ca as pierde ora si data de pe MID, daca trec la navigatie. La retrofit, ai instalat cablajul pana si in portiere sau ai taiat mufele si ai combinat cu cablajul vechi?

 

 

Sunt incatat de navigatie ,ca sa am data+temperatura +consum pe ea trbuie facut retrofit la IKE High iti trebuie ceasuri bord, cablaj retrofit (gasesti doar nou, pe la 350 lei), vas de expansiune cu senzor de nivel ,apoi codari pe masina sa funcționeze totul corect dar momentan o las asa , iar la partea cu cablajul l-am tras in pararlel cu cel de pe masina si am taiat pe cel vechi sa leg sunetul sa nu mai desfac si usile.

 

F frumoasa, sa te poarte sanatos.

 

Coloana electrica eu un o vad ca un must, f rar reglezi volanul (eu poate o data de cand am masina).

 

Modificarile facute de tine pana acum sunt ce trebuie. :thumbsup:

 

 

Multumesc !

 

Arata bine masina,se vede ca a fost pe maini bune.

Sa te poarte sanatos si fara incidente!

 

 

Multumesc!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.