Jump to content

Nu funcționeazĂŁ stergĂŁtoare parbriz


Ralanti

Recommended Posts

X5 xdrive3d E70 LCI - 83k . Aflat in deplasare pe cea mai lungă ploaie m-a lăsat fără ștergătoare . După ce am gasit pe internet cu ajutorul telefonului schema tablourilor de sigurante (in cartea autovehiculului nu există) am deschis panoul de sub bord din partea pasagerului . Mă așteptam să găsesc pe capac schema sigurantelor pentru confirmarea informatiei obtinute pe net . NIMiC . Eram in benzinărie la un drum national băgat sub bord . Am verificat siguranța nr .44 , bună . Am verificat releul de la sig 44 , bun . E posibl sa fi murit motorașul stergătoarelor ? Am condus o oră pe ploaie fără stergătoare . In bord nu indică nici o eroare . Dacă se arde motorul nu arde si siguranța ? Cum se verifică motorul stergătorului ?

 

Am atașat schema cu panourile de siguranțe și componența acestora Pentru BMW X5 2007-2012 poate mai ajută pe cineva .

post-57704-0-48607600-1492442089_thumb.jpg

Edited by Ralanti
Link to comment
Share on other sites

Si pe schema aia zice si de siguranta 37. Verific-o si pe aia.

37 e de la stergatorul de luneta

 

Sunt 2 module de regula, unul negru si unul albastru. Verifica l pe cel albastru, s ar putea sa fie ars!

Nu inteleg , la ce module faci referinta ?

Link to comment
Share on other sites

Sub sig 44 e un releu

 

Sent from my PLK-AL10 using Tapatalk

Da , e releul aferent sigurantei 44 si l-am verificat prin inversare cu cel de la 37 care e identic . Dupa inversare , stergatatoarele fata nu functionau iar cel spate da . Deci la fel ca inainte de schimbare .

Link to comment
Share on other sites

REZOLVAT . Pentru ca ploua de 2 zile nu am cum sa plec cu masina de acasa si am tot incercat toate variantele posibile . Un prieten cu experienta (multumesc NICU ) mi-a sugerat o ultima solutie avand in vedere ca releul functiona , iar cand plimbam stergatoarele pe parbriz cu mana se auzea rotorul motorasului cu se roteste cu viteza . Ma rog , cand toate variantele au fost epuizate am apelat la o interfata Diagnoza BMW INPA K + CIO-CAN bus3 , varianta rosie de plastic si sunt fericit . Cum l-am cuplat a aparut pe Android care era cauza . Procedeul se vede si intelege clar in imaginile atasate .

post-57704-0-75120500-1492507225_thumb.jpg

post-57704-0-56430900-1492507238_thumb.jpg

post-57704-0-94229300-1492507251_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
In fond rezolvarea a tinut pana la a doua ploaie cand a inceput iar sa se opreasca si să pornească la lovitură . Problema a fost pe placuta cu contacte a motorului de stergator . Trei lamele prinse in nituri care nu fac contact perfect . Lipitura calda cu cositor (nit+lamela) a fost solutia . Daca luam alt moror nou , problema putea sa apara din nou la nituri . Edited by Ralanti
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.