Jump to content

Rulmenti fata X5 E70


Recommended Posts

Stie cineva cam la cîti km ar trebui schimbati rulmentii pe fata ?

Eu la 82000 i-am schimbat pe fata stanga . Culmea nu la roata dreapta cu care acrosezi mai multe gropi . Sigur e meritul celor de la BMW pentru asta .

Edited by Ralanti
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Stie cineva cam la cĂŽti km ar trebui schimbati rulmentii pe fata ?

Eu la 82000 i-am schimbat pe fata stanga . Culmea nu la roata dreapta cu care acrosezi mai multe gropi . Sigur e meritul celor de la BMW pentru asta .

 

 

Si eu trebuie sa-l schimb pe dreapta fata, se aude un huruit ciudat. Ce rulmeti ai achizitionat(brand, OEM)?

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Si eu trebuie sa-l schimb pe dreapta fata, se aude un huruit ciudat. Ce rulmeti ai achizitionat(brand, OEM)?

La recomandarea celor de la service care monteaza rulmenti de la 4 producatori mi-au recomandat un OEM care nu l-ea facut probleme . Imi pare rau ca nu mai stiu denumirea . In fond daca originalii au tinut doar 80k nu cred ca mai e cazul sa mai insist pe ei .

Link to comment
Share on other sites

Depinde si de exploatare , eu am 165k si nici o problema .. Daca mergi off road si tragi dupa tine cauciucuri de 20 si late de 265 pe fata , se cam duc .. Sa nu mai vorbim de distantiere si alte modificari.

 

PS: si daca nu sunt echilibrate bine rotine o sa ai o uzura mai mare la rulmenti.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Depinde si de exploatare , eu am 165k si nici o problema .. Daca mergi off road si tragi dupa tine cauciucuri de 20 si late de 265 pe fata , se cam duc .. Sa nu mai vorbim de distantiere si alte modificari.

 

PS: si daca nu sunt echilibrate bine rotine o sa ai o uzura mai mare la rulmenti.

Eu sunt un posesor atipic de BMW . Daca din octombrie 2010 pana in aprilie 2017 (cand am schimbat rulmentii pe stanga ) am facut 82 mii km si azi 1 februarie 2018 am 92 mii km .Fac in medie 10 mii km pe an , consum mediu 9,5% (mai mult oras). Am jante originale pe 18 , nu fac offroad , nu trag remorci , nu fac figuri pe sosea . Rulmentii la roata aia erau bolnavi din nastere . :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

e70 cu 82.000 km imi este cam greu sa cred

 

inainte de rulmenti ai mai schimbat ceva?

nu are treaba cu km, la e46 am schimbat la 60 mii rulment dreapta spate, pe la 100 si ceva mii au picat si rulmentii fata daca nu ma insel.Nu am avut jante mai mai de 17 in tot intervalul asta, am avut suspensie H&R dar nu cred ca asta a contat.Pompa servo ka 116 mii si mai am cateva consumabile de genul asta radiator role si pompa apa la 2 ani sau 30 mii km.Probabil am avut ghinion dar nu cred ca mai vorbim de o fiabilitate ridicata la modelele BMW in ultimii ani.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

FAG sau SKF sunt rulmentii cei mai buni de pus (si) la roti. Cautati surse cat mai sigure ca pot fi si fake-uri (falsuri) pe piata.. cautati eventual cu garantie.

 

https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1351748-FAG-vs-SKF-Wheel-Bearing

 

In curand trebuie sa schimb si rulmentii pe spate, pe partea stanga unde face zgomot destul de sesizabil (dupa ce am schimbat rulmentul-suport al cardanului (Bilstein) avand joc si zgomot..) doar de la 50km/h in sus.. fara a avea nici un joc in ax.. dupa peste 300k km.

 

Voi pune, sunt deja comandati, rulmenti FAG pe un E90. Ii voi schimba in pereche.

 

Asa cum zice OPaul, daca aliniamentul nu este facut foarte bine atunci rulmentii vor suferi ca si cauciucurile! De cand am masina nu am avut absolut nici o problema cu uzura cauciucurlor decat dupa schimbarea de arc drept pe fata fara aliniament la timp..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

ce ziceti, cei aftermarket tin cu mult mai putin decat cei originali ? nu de alta dar pe original sunt cam de 4 ori mai scumpi (pe spate) decat cei aftermarket. Eu am cumparat si flansele pentru ei.

m-am gandit ca cei aftermarket ma vor tine 30-40 de mii de km, si apoi vor pica, d-asta am luat pe original

Edited by andreisaioc
Link to comment
Share on other sites

ce ziceti, cei aftermarket tin cu mult mai putin decat cei originali ? nu de alta dar pe original sunt cam de 4 ori mai scumpi (pe spate) decat cei aftermarket. Eu am cumparat si flansele pentru ei.

m-am gandit ca cei aftermarket ma vor tine 30-40 de mii de km, si apoi vor pica, d-asta am luat pe original

In linkul pus mai sus poti sa vezi ca la un moment dat unul chiar zice ca FAG este montat si in alte parti ale masinii:

"As mentioned above FAG makes a lot of parts, and you will find them used in OEM applications as well.

 

Many slave cylinders on the manual bimmers are made by FAG. That said, if quality is a concern of yours you cannot go wrong with selecting the OEM part."

 

Apoi mai jos unul zice ca FAG in comparatie cu SKF au mai mica toleranta (se monteaza mai fix..).

 

Controlul calitatii e mai bun/mare daca cumperi direct de la dealer/original/OEM pentru ca orice producator vrea sa isi pastreaze reputatia in fata fabricantului de masini!

Pretul este aproape intotdeauna e mai mare la dealer, oriunde in lume..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.