Jump to content

Misfire detection cylinder 2 in 4 Firing order Code: 0029CE


Recommended Posts

Am nevoie de putin ajutor. Se da un BMW E93, fabricat 2008, putin peste 160.000 km cu urmatoarea problema: acum vreo saptamana am avut o eroare de misfire in cilindrul 2. Am schimbat bujia si bobina cu unele noi noute de la NGK. Parca tot avea o ezitare, dar cel putin nu mai aparea nici o eroare. Astazi, am pus din nou testerul, misfire in cilindrul 2. Eroarea exacta este "Misfire detection cylinder 2 in 4 Firing order Code: 0029CE".

Idei? Pe mine ma depaseste putin avand in vedere ca si bujia si bobina sunt noi :).

Link to comment
Share on other sites

schimba injectorul2 cu alt injector - nou daca vrei sa risti sa il platesti degeaba, sau cu injectorul de pe alt cilindru si vezi daca se muta eroarea.

 

fiind benzinar nu te duce sa cureti injectoarele ci solutia este altul nou (daca o fi de acolo problema)

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Si poza atasata.

Si freeze frame:

Faultcode: Misfire detection cylinder 2 in 4 Firing order

Faultset 1:

(appeared at: 160360.0km)

Load value for misfire detection:

15.23 %

engine temperature:

97.50 °C

No-load value for misfire detection:

6.64 %

Voltage accelerator sensor 1 monitoring:

0.70 V

 

Idei? Din punctul meu de vedere injectoarele functioneaza si exista scanteie.

post-9782-0-90308500-1492793230_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am dat astazi bujia jos si era uscata, dar afumata. Mi s-a spus ca de la prea multa benzina. Cum as putea rezolva acest lucru?

Tot astazi am schimbat si injectorul de pe cilindrul 2 cu cel de pe cilindrul 1. Eroarea a ramas pe cilindrul 2. Alte idei? Eu unul nu stiu ce sa mai testez/verific...

Link to comment
Share on other sites

Am dat astazi bujia jos si era uscata, dar afumata. Mi s-a spus ca de la prea multa benzina. Cum as putea rezolva acest lucru?

Tot astazi am schimbat si injectorul de pe cilindrul 2 cu cel de pe cilindrul 1. Eroarea a ramas pe cilindrul 2. Alte idei? Eu unul nu stiu ce sa mai testez/verific...

 

Inseamna ca nu este de la injector

Schimba si bobina, mut-o pe alt cilidru si vezi daca se muta si eroarea

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

a schimbat deja bobina. Din pacate cred ca e posibil sa fie ceva din motor. Ai putea sa faci un test de compresie sa vezi daca iese ok compresia pe acel cilindru.

A pus bobine noi, nu a schimbat-o pe cea de pe cilindtul in cauza cu alta de pe alt cilindru.

Am mai vazut si bobine stricate de noi.

Link to comment
Share on other sites

Am dat astazi bujia jos si era uscata, dar afumata. Mi s-a spus ca de la prea multa benzina. Cum as putea rezolva acest lucru?

Tot astazi am schimbat si injectorul de pe cilindrul 2 cu cel de pe cilindrul 1. Eroarea a ramas pe cilindrul 2. Alte idei? Eu unul nu stiu ce sa mai testez/verific...

Tot pe cilindtul 2 iți scapĂŁ Âşi compresia

Âşi iți ajunge Âşi puțin mai mult ulei deasupra pistonului.Testul decompredie ĂŽl poți face Âşi tu, scoți afarĂŁ celelalte bujii Âşi ĂŽl lasi doar pe cilindrul 2 Âşi invârți de axul motor.( nu dai la demaror)

Ar trebui ca pe acel.cilindru sa te impingĂŁ

inapoi, sa fie elastic.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi probleme de compresie, nu ar trebui sa simt aceste ezitari si in sarcina? Cand merg cu masina, indiferent de regimul de turatie, nu se simte (sau nu simt eu) absolut nimic. Nu "da in nas" sau ceva asemanator.
Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi probleme de compresie, nu ar trebui sa simt aceste ezitari si in sarcina? Cand merg cu masina, indiferent de regimul de turatie, nu se simte (sau nu simt eu) absolut nimic. Nu "da in nas" sau ceva asemanator.

Nu, clar nu se.prea.simt in.sarcinĂŁ.decĂŁt doar dacĂŁ uzura pe acel.piston ar fi foarte mare, Oricum ar fi va trebui sĂŁ folosesti Duralube pus Âşi in ulei si in benzinĂŁ.

Poți incepe prin a pune doar cantitate foarte mica in benzinĂŁ Âşi dacĂŁ se observĂŁ o imbunĂŁtĂŁțire ĂŽl pui Âşi in ulei.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca nu zici rau :). Am reusit sa gasesc doar un aditiv de curatat injectoare de la STP (~13 lei) si sa fac un drum lejer de cam 1 ora, turatii de la mici pana la medii si parca parca s-a mai ameliorat. Sper sa nu fie placebo :D.

Pentru Duralube, la asa ceva te referi, nu? http://m.emag.ro/aditiv-ulei-motor-super-dura-lube-super-concentrat-237-ml-curatator-de-injectoare-dura-lube-155-ml-sdl08-12-ucl-12/pd/DRNVWBBBM/

 

Deci, sa fie defapt probleme de compresie? Sau sa fie doar depuneri de care pot scapa cu Duralube?

Link to comment
Share on other sites

Duralube e lubrifiant , nu te scapĂŁ de depuneri, pentru asa ceva va trebui sĂŁ foloseÂşti ceva foarte bun, produsul Duralube pe care l-ai pus in link e fake Âşi e Âşi foarte scump.Pe produsul original nu scrie Seen on tv. Cel pe care l-am foosit eu e Duralube SR3.Âşi era la vre-o 150 lei + aditiv pentru benzinĂŁ sau motorinĂŁ. Ai mare grijĂŁ ce cumperi.Produsele ieftine nu fac nimic, degeaba le pui,nu folosi aditivi cu teflon pentru cĂŁ ,cu timpul se face marmeladĂŁ in interior Âşi va fi foarte greu sĂŁ scoți aÂşa ceva din motor. Pentru depuneri foloseste doar produse de la americani ( sunt mai scumpe), nu cele gen 2x2 sau orice altĂŁ porcĂŁrie. Unele atacĂŁ destul de rĂŁu furtunele de cauciuc pe partea de alimentare, Âşi o sĂŁ te trezeÂşti cu mâzgĂŁ in injectoare ( le infundĂŁ). Pentru orice produs pe care ĂŽl cumperi, testeazĂŁ-l Âşi apoi il folosesti.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salutare,

 

Dupa o lunga perioada in care masina a stat (aprox. 2 luni), am reusit in sfarsit sa duc masina la un service. A stat acolo pentru trei saptamani, nimeni nu prea stie ce ar fi putut cauza misfire-ul in cilindrul 2, dar acum masina merge bine (cel putin momentan :p), dar am o noua "problema". Consumul a crescut foarte mult. Daca inainte in oras aveam in jur de 12 - 15 l/100km, acum am undeva aproape de 25 l/100km.

 

Asta s-a facut masinii:

- Am inlocuit o clapeta care era rupta (vezi poze mai jos);

- Chiulasa a fost planata si scaunele supapelor rectificate;

- Axele cu came au fost verificate si mi s-a spus ca nu au nicio problema;

- Tacheti noi;

- Distributia a fost schimbata;

- Ulei (Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30);

- Garnituri, suruburi etc.

Sper ca nu am sarit ceva. Bujiile si bobinele nu a fost inlocuite..

 

Vreo idee ce ar putea cauza consumul crescut? Exagerat din punctul meu de vedere...

post-9782-0-90370100-1503471639_thumb.jpg

post-9782-0-31042800-1503471642_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cred ca am fost destul de explicit in posturile initiale. Am facut toate acele lucruri de care spui doar ca problema a persistat. Am refacut o parte din motor, acum merge fara probleme, doar ca are un consum ceva cam mare.

 

Update: consumul a inceput sa mai scada, exista vreo posibilitate prin care calculatorul inca isi calculeaza diferiti parametrii dupa ce a ramas fara curent foarte mult timp?

Link to comment
Share on other sites

Pai de ce nu specifici ca tu te iei dupa consumul care ti-l arata in bord..normal.ca al e foarte mare daca ai ramas fara curent si s-a resetat pe acolo..pt cel mai real consum iti recomanda sa il faci la pompa..adica plin,100 km apoi iara plin si acolo vezi exact cati Litri iti intra..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.