Jump to content

Creste Apa in Vasul de Expansiune !


Recommended Posts

Salutare am si eu o problema...am un e36 m50b20 si am mers ceva zile cu ea in oras pe caldura gen 20+ grade si am observat ca nivelul lichidului din vas s a ridicat foarte mult aproape de maxim!

 

Precizez ca nu s a ridicat temperatura pest ejumatate, baga caldura perfect, am schimbat pompa apa,termostat,radiator tot nou! Aerisire facuta corect!

 

Am mai avut ceva probleme acum ceva timp mi-a fiert de 2-3 ori pana i am dat de cap!

 

Si am observat ca odata la cateva zile mai dispare din antigel 50-100ml mai ales daca merg mai tare! ( Dar nu curge pe nicaieri am verificat tot )

 

Este posibil sa fie garnitura de chiulasa? multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e garnitura de chiulasa. ai mers vreodata pe rosu?

la rece la ce nivel e lichidu?

daca tii motoru' pornit cu capacu' scos (sa nu-l tii mult asa) vezi bule de aer in lichidu' din vas? sau ti se pare ca sunt urme de ulei in lichid? dar capacul de la ulei cum e, ceva urme pe el?

 

mie (m50b25), daca-i pun sa fie intre min si max, mereu imi scade nivelu' undeva la min cand e calda. initial credeam ca trebuie sa tot completez, insa de la un moment incolo nu i-am mai adaugat deloc si nivelul a ramas constant.

 

eu zic sa-i mai faci o aerisire

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e garnitura de chiulasa. ai mers vreodata pe rosu?

la rece la ce nivel e lichidu?

daca tii motoru' pornit cu capacu' scos (sa nu-l tii mult asa) vezi bule de aer in lichidu' din vas? sau ti se pare ca sunt urme de ulei in lichid? dar capacul de la ulei cum e, ceva urme pe el?

 

mie (m50b25), daca-i pun sa fie intre min si max, mereu imi scade nivelu' undeva la min cand e calda. initial credeam ca trebuie sa tot completez, insa de la un moment incolo nu i-am mai adaugat deloc si nivelul a ramas constant.

 

eu zic sa-i mai faci o aerisire

 

 

Asta vara s a dus de cateva ori pe.rosu dar nu am.mers s au sa abuzez..am.oprit o di aia a fost.

 

La rece.am.pus lichid fix pana la.Kalt/Kolt

Nu sunt bule, lichidul.chiar e curat,Cel.de.la.motor la fel.nici urma.de ceva dubios...

Aerisirea e facuta sapt trecuta da la carte...dar am.observat ca doar cand e foarte cald afara seara cnand e rece nu se duce pana acolo...multumesc

 

Busonul de la radiator l-ai schimbat? Daca nu l-ai schimbat, eu l-as schimba cat mai repede.

Si daca tot face asa, ai probleme mai mari.

 

Colegu Radiatorul este nou impreuna busonul..tot.nou..face din cate observ doar la tempersturi mai mari 25+..seara cand e.rece nu se ridica decat 2-3 gradatii..nu fierbe iar furtunele.sunt normale spre moi...e ft dubios...sa incerc alt buson?...Mersi mult

Link to comment
Share on other sites

Daca ai cum, incearca alt buson, poate nu calca bine vreo garnitura.

Daca face la fel, si ai aerisit corect, atunci e garnitura, la un moment dat o sa pice cu totul.

Sau poate ai scurgeri.. Nu te astepta sa vezi pe unde curge, o sa se evapore inainte sa-ti dai seama. Mai poti incerca ceva de genul:

8956_1379931994046_ctx-1.jpg

La mine prelingea putin radiatorul, si s-a rezolvat dupa ce am pus asta...

Link to comment
Share on other sites

Daca ai cum, incearca alt buson, poate nu calca bine vreo garnitura.

Daca face la fel, si ai aerisit corect, atunci e garnitura, la un moment dat o sa pice cu totul.

Sau poate ai scurgeri.. Nu te astepta sa vezi pe unde curge, o sa se evapore inainte sa-ti dai seama. Mai poti incerca ceva de genul:

8956_1379931994046_ctx-1.jpg

La mine prelingea putin radiatorul, si s-a rezolvat dupa ce am pus asta...

 

 

Am incercat alt buson, am facut aerisirea corect! La fel se duce dracu apa pana sus, furtunele sunt moi nu face presiune, baga caldura perfect...nu fierbe....Deci garnitura? Mersi Pyu

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi garnitura chiulasa sa verifici si planeitatea chiulasei. Daca zici ca a ajuns temperatura pe rosu, probabil sa deformat. Nu dispera, chiulasa se poate rectifica.

Nivelul lichidului este normal sa creasca atunci cand se incalzeste motorul, dar nu exagerat de mult.

Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-a chinuit vreo 3-4 ani. Cand o apuca, dadea apa afara, mai schimbam busonul, mai aeriseam, si luni bune nu mai aveam probleme.

Pana cand a cedat cu totul, si scotea toata apa pe evacuare, sub forma de aburi.

 

Oricum mi se pare ciudat faptul ca nu face presiune, dar totusi creste nivelul in vas.

PS: ai apa sau antigel in instalatie? Daca ai apa, eu as pune antigel, apoi as aerisi bine.

 

Daca supapa de la buson sau garniturile nu ar tine, ai pierde presiune pe acolo, si s-ar explica nivelul ridicat al lichidului din vas. Dar nu se explica pierderea de lichid. Lichidul ala ori iti curge pe undeva, si asta nu o sa vezi cu ochiul liber. Sau ti-o scoate pe evacuare si atunci e garnitura.

Eu am verificat busonul punand un nailon intre el si radiator, dar asta e pe riscul tau, daca e ceva care-ti face presiune acolo, ori iti sar furtunele, ori iti crapa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Daca schimbi garnitura chiulasa sa verifici si planeitatea chiulasei. Daca zici ca a ajuns temperatura pe rosu, probabil sa deformat. Nu dispera, chiulasa se poate rectifica.

Nivelul lichidului este normal sa creasca atunci cand se incalzeste motorul, dar nu exagerat de mult.

 

 

 

Asa o sa fac daca desfac..verific.tot sa vad ce fac.mersi.mult colegu

 

Pe mine m-a chinuit vreo 3-4 ani. Cand o apuca, dadea apa afara, mai schimbam busonul, mai aeriseam, si luni bune nu mai aveam probleme.

Pana cand a cedat cu totul, si scotea toata apa pe evacuare, sub forma de aburi.

 

Oricum mi se pare ciudat faptul ca nu face presiune, dar totusi creste nivelul in vas.

PS: ai apa sau antigel in instalatie? Daca ai apa, eu as pune antigel, apoi as aerisi bine.

 

Daca supapa de la buson sau garniturile nu ar tine, ai pierde presiune pe acolo, si s-ar explica nivelul ridicat al lichidului din vas. Dar nu se explica pierderea de lichid. Lichidul ala ori iti curge pe undeva, si asta nu o sa vezi cu ochiul liber. Sau ti-o scoate pe evacuare si atunci e garnitura.

Eu am verificat busonul punand un nailon intre el si radiator, dar asta e pe riscul tau, daca e ceva care-ti face presiune acolo, ori iti sar furtunele, ori iti crapa ceva.

 

Am.anitgel.man facuta diluatia corecta..am.mers acum in afara orasului 30-40 km si nu se ridica..iar furtunele.nu mai.sunt asa tari...deci doar in oras...am.vazut ca seara mai.scoate abur asa...mersi mult man

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.