Jump to content

F10 automat sau manual


gazoby

Recommended Posts

Imi cer scuze c-am vorbit codat pentru unii. Pe scurt masinile doldora de optiuni sunt masini scumpe de intretinut.(multi se incanta, e de inteles avand in vedere ca varsta medie aici e undeva pe la 20 de ani) La situatia economica precara de la noi nu sunt indicate:

- iti fura(masini jumulite), vandalizeaza masina (masini date constant cu cheia in zone cu staif din Bucuresti)

- masini vechi in trafic, circulat haotic, asigurari care nu despagubesc

- drumuri proaste

- mizerie (cum arata vopseaua la o masina importata si cum se matuieste peste cativa ani de trafic la noi)

- putini mecanici competenti in chestii sofisticate. Lipsa utilaje

- o astfel de masina necesita buget macar de min 200 euro pe luna: CASCO nu la petarde de firme (macar 100 euro pe luna). Combustibil 50 euro. 4 ani penuri vara/iarna 1500 euro - 30 euro pe luna. Plus revizii(peste 100k sunt mai mult decat ulei si filtre). Impozit. 200 min, asta daca nu pica nimic. Ia mai aduna macar vreo 2-3000 euro si daca ai probleme. Te apropii de pretul de achizitie. Asta inseamna sa-ti permiti o masina.

 

Mai bine ati pune un sticky - costuri intretinere - defalcate asigurare, revizii, consumabile, reparatii... Decat sa va simititi ofensati. Sa stie fiecare la ce se inhama.

Nu-i nici o rusine, asa gandeam si eu la varsta aia. Imi iau masina si dupa aia mai vad eu.

 

Repet si cu asta inchei pentru ca nu despre asta este vorba aici. Nici eu, nici colegul care a spus ca din punctul lui de vedere pe F10 nu trebuia sa se puna manuala, nu am facut referire la bani. Nu ma intereseaza cat costa intretinerea masinii si nici cat consuma, ma intereseaza sa nu stau mai mult in service decat pe sosea. Mai mult decat atat, nu am specificat daca vreau o masina cu 500.000 Km sau una cu 10 Km. Asa ca multumim inca odata ca ne-ai luminat si ne-ai facut bugetul pentru a intretine o masina, dar sa stii ca nu-mi iau logan, o sa-mi iau tot F10. :)

Link to comment
Share on other sites

Categoric automata.

Am avut un F11 525D, iar acum am un F11 535D XDrive, ambele cu cutie automata.

Confortul, posibilitatea de a seta suspensiile incepand de la Confort+ pana la Sport+ in functie de drum si de stilul de condus, posibilitatea de a schimba la padele daca ai cutie sport, nu se compara cu nimic.

Bine-nteles trebuie sa schimbi uleiul de la cutie la fiecare 60.000 km.

Poate, doar in cazul in care ai un super motor, stilul tau de conducere are veleitati 100% sportive, vrei sa obtii fiecare farama de putere din motor, atunci da merita sa mergi pe o masina care are o cutie manuala.

Dar o cutie automata ... este o cutie automata :)))

Daca te gandesti la costuri... hmm, toate masinile mai devreme sau mai tarziu, vor avea probleme.

Drumuri cat mai lungi si fara incidente!

Edited by g_dumitras
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Categoric automata.

Am avut un F11 525D, iar acum am un F11 535D XDrive, ambele cu cutie automata.

Confortul, posibilitatea de a seta suspensiile incepand de la Confort+ pana la Sport+ in functie de drum si de stilul de condus, posibilitatea de a schimba la padele daca ai cutie sport, nu se compara cu nimic.

Bine-nteles trebuie sa schimbi uleiul de la cutie la fiecare 60.000 km.

Poate, doar in cazul in care ai un super motor, stilul tau de conducere are veleitati 100% sportive, vrei sa obtii fiecare farama de putere din motor, atunci da merita sa mergi pe o masina care are o cutie manuala.

Dar o cutie automata ... este o cutie automata :)))

Daca te gandesti la costuri... hmm, toate masinile mai devreme sau mai tarziu, vor avea probleme.

Drumuri cat mai lungi si fara incidente!

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Stiti ce nu pricep eu? Ce cautati pe forumul unei marci auto scumpe daca nu va puteti permite??????????? Cine ia BMW se presupune ca isi permite si sa il intretina. De ce discutati despre costuri, in conditiile in care un exemplar second in stare ff buna coste de la 30.000 euro in sus?

Iti iei cea mai ieftina masina , da poti discuta de costuri de intretinere. Dar, daca dai 40k euro pe o masina second nu cred ca se pune problema de 2300 lei impozit anual, 1000 euro in gume premium, 2000 lei revizie la cutie la, cu atat mai mult de motorina........ Nu aveti bani de motorina, luati-va un fiat cu motor diesel de 1.3......

 

On topic......am avut un e39 automat, la care mi-a picat cutia. A picat la 170.000 km pe bord(in realitate posibil sa fi avut peste, nu stiu), dar a picat din cauza lipsei schimbului de ulei.....mi-am asumat acest rosc cand am cumparat masina.

 

In general, condusul sportiv, exclusiv in oras omoare cutia mult mai repede si in final va pica, indiferent daca are sau ba facut schimbul de ulei la timp. Pentru ca o cutie automata sa reziste trebuie avut grija de ea......nu accelerat fff violent, nu frane de motor violente, si reviziile la timp. Cu aceste 3 conditii indeplinite va puteti bucura o viata de o cutie automata.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Asa ne place noua, saracilor, sa aspiram la masini pe care nu ni le permitem, sa le carpim, sa punem gume ieftine, sa ne zgarcim la intretine si sa ne plangem pe forum de asta. N-am gasit www.bmwpentrusaraciclub.ro si ne varsam frustrarile aici. Din pacate, v-am acaparat si in threadurile astea, postarile cu valoare pentru colegi sunt tot de la noi, saracii. Ne-ar fi placut sa avem bani sa nu ne pese de cum functioneaza lucrurile, cum putem sa optimizam o achizitie (adica tot sa ne zgarcim) sau o reparatie/intretinere. Personal, imi pare rau ca nu ne consideri demni de club. Niciodata obiectivul n-a fost informatia, cunostintele sau doamne fereste pasiunea. Eftin si bun!

 

Asa ca @gazoby, lasa vrajeala, s-au prins toti ca te intereseaza banii si nu dai doi centi pe transmisie si slabiciunile ei. Daca te intereseaza totusi si esti din Bucuresti, ne vedem undeva sa conduci sa vezi cum schimba 8+1 de 200.000km fara vreun schimb de ulei, ca n-am avut bani.

 

In alta ordine de idei, vinde cineva un Fiat 1.3 diesel, preferabil cutie de-aia ieftina? Fug repede sa fac un cont pe clubfiat.ro

 

Vad ca userii mai experimentati nu prea se deranjeaza cu postarile astea. Eu sunt mai nou si nu pot sa imi controlez frustrarile. Ontopic e doar invitatia sa-mi conduci masina, sa vezi daca iti place cutia.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

:))))))))))))

Pot sa rad, nu?

 

Ideea era ca o BMW-ul nu e o masina la care sa te apuci sa socotesti cat cheltui pe motorina, cat costa impozitul, cat costa anvelopele, RCA, si , ma rog, toate cheltuielile pe care le aduce o masina. Cunosc persoane care se dau cu Panamera, si cumpara gumele second din vulcanizari...... Sincer, mi se pare un pic deplasat.....

La fel de deplasat mi se pare sa iti cumperi masina de 40k euro second si sa socotesti cati bani ai nevoie pentru motorina.....asta in conditiile in care motoarele BMW diesel sunt cele mai putin "gurmande" in raport cu motoarele omoloage de la Vw, Audi, Mercedes.

 

Ma gandesc ca se stie ca nu exista ulei LIFETIME, si ca trebuie schimbat. Ma gandesc ca se stie ca procedura de schimb de ulei nu e atat de simpla ca la motor, banui ca se stie ca un schimb de ulei facut aiurea e mult mai daunator cutiei decat lipsa schimbului respectiv........Ma gandesc ca e logic ca la o masina scumpa si intretinerea sa fie mai scumpa, nu ?????

Ma gandesc ca e logic ca o masinarie, cu cat e mai complexa, cu atat mai multe riscuri exista....

 

Colegul cerea sfat manuala vs automata....ce rost au costurile de intretinere aici??????????????

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Asa ne place noua, saracilor, sa aspiram la masini pe care nu ni le permitem, sa le carpim, sa punem gume ieftine, sa ne zgarcim la intretine si sa ne plangem pe forum de asta. N-am gasit www.bmwpentrusaraciclub.ro si ne varsam frustrarile aici. Din pacate, v-am acaparat si in threadurile astea, postarile cu valoare pentru colegi sunt tot de la noi, saracii. Ne-ar fi placut sa avem bani sa nu ne pese de cum functioneaza lucrurile, cum putem sa optimizam o achizitie (adica tot sa ne zgarcim) sau o reparatie/intretinere. Personal, imi pare rau ca nu ne consideri demni de club. Niciodata obiectivul n-a fost informatia, cunostintele sau doamne fereste pasiunea. Eftin si bun!

 

Asa ca @gazoby, lasa vrajeala, s-au prins toti ca te intereseaza banii si nu dai doi centi pe transmisie si slabiciunile ei. Daca te intereseaza totusi si esti din Bucuresti, ne vedem undeva sa conduci sa vezi cum schimba 8+1 de 200.000km fara vreun schimb de ulei, ca n-am avut bani.

 

In alta ordine de idei, vinde cineva un Fiat 1.3 diesel, preferabil cutie de-aia ieftina? Fug repede sa fac un cont pe clubfiat.ro

 

Vad ca userii mai experimentati nu prea se deranjeaza cu postarile astea. Eu sunt mai nou si nu pot sa imi controlez frustrarile. Ontopic e doar invitatia sa-mi conduci masina, sa vezi daca iti place cutia.

 

 

Auzi, daca tot ne intalnim, crezi ca poti sa-mi aduci si ceva de mancare, poate stam ca amaratii sa impartim o bucata de paine pe o bordura, uitandu-ne la masina ta, presupun ca nici tu nu ai bani de motorina, ca ai terminat de vandut tot de prin casa. Merci frumos de informatiile la obiect, am testat cateva masini si am vazut cum schimba, eu am cerut doar o informatie umila de la posesori sa vad cum se inteleg cu ea, n-am intrebat daca consuma mai mult cu cutie automata, dar frustrarile unora apar inevitabil. Oricum, intre timp, masina este pe platforma in drum spre casa :). Maine sunt programat la operatie, sa vand un rinichi, sa pot sa dau banii la om....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ma mir ca n-ai impins-o pana acasa :))))

Ca sa ramanem on topic, poate ne spui ce ai luat, cum te-ai hotarat (de ce ai tinut cont) si cum e dupa ce ajunge.

 

Bafta multa si km multi fara probleme!

 

 

Inca nu am luat-o, cel care o aduce a zis ca o iau doar daca-mi place. Luni, Marti cred ca ajunge. Este automata cu cutie sport.

M-a interesat sa aiba in special ( 184 CP, Nav mare, piele, incalzire in scaune, cutie automata sport) si ce este in plus este bine venit. Nu are foarte multe pentru un F10 din ce m-am uitat eu pe site-urile care decodeaza VIN. Las VIN aici, daca este cineva care imi poate da un istoric de pe la BMW, i-as zice tare multumesc :). Wbafw11060c646202

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Inca nu am luat-o, cel care o aduce a zis ca o iau doar daca-mi place. Luni, Marti cred ca ajunge. Este automata cu cutie sport.

M-a interesat sa aiba in special ( 184 CP, Nav mare, piele, incalzire in scaune, cutie automata sport) si ce este in plus este bine venit. Nu are foarte multe pentru un F10 din ce m-am uitat eu pe site-urile care decodeaza VIN. Las VIN aici, daca este cineva care imi poate da un istoric de pe la BMW, i-as zice tare multumesc :). Wbafw11060c646202

 

 

Istoricul il vrei doar cu intrarile in service?, sau total incluzand si reparatiile efectuate? :blink: Si pune si tu locatia sa vedem de unde esti. Ai grija, masina 2010, trebuie schimbata distributia. :download:

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

Categoric automata.

Am avut un F11 525D, iar acum am un F11 535D XDrive, ambele cu cutie automata.

Confortul, posibilitatea de a seta suspensiile incepand de la Confort+ pana la Sport+ in functie de drum si de stilul de condus, posibilitatea de a schimba la padele daca ai cutie sport, nu se compara cu nimic.

Bine-nteles trebuie sa schimbi uleiul de la cutie la fiecare 60.000 km.

Poate, doar in cazul in care ai un super motor, stilul tau de conducere are veleitati 100% sportive, vrei sa obtii fiecare farama de putere din motor, atunci da merita sa mergi pe o masina care are o cutie manuala.

Dar o cutie automata ... este o cutie automata :)))

Daca te gandesti la costuri... hmm, toate masinile mai devreme sau mai tarziu, vor avea probleme.

Drumuri cat mai lungi si fara incidente!

 

Cutiile de pe toate variantele de pe 535d nu au viata lunga :)

Link to comment
Share on other sites

Categoric automata.

 

Bine-nteles trebuie sa schimbi uleiul de la cutie la fiecare 60.000 km.

 

 

 

Cred ca ai incurcat masinile. La A6 multitronic, se schimba uleiul la 60.000 Km. Unde ai citit tu ca la F, se schimba uleiul la 60.000 km. :frantics:

 

Mai este putin si ne vom lua dupa unii de pe forum si vom schimba uleiul la cutie, odata cu schimbul uleiului la motor. :laugh: Mai vad pe unii spunand ca ei schimba uleiul la 10.000km. ca asa considera ei ca este mai bine :LMAO: Meseriasi, ei contrazic si fabricantul.

 

 

https://www.zf.com/corporate/en_de/magazine/magazin_artikel_viewpage_22180200.html?etcc_cmp=Teaser+Content&etcc_referrer_internal=%5BZF+Corporate%5D+%5BCORP%5D+%5Ben_DE%5D+Lubricants+from+ZF+%5B125348%5D&etcc_med=Internal+Referrer+Magazine&etcc_cu=onsite uite ce spune site-ul oficial.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

la mine socurile dintre 1-2 au disparut dupa schimbul de ulei

BunĂŁ seara ați schimbat uleiul asa cum recomanda zf (prin drenaj si mai apoi completat cu ulei) sau ați fost la un service ce folosește aparatul acela special pt schimbul de ulei al cutiilor automate. Conduc un f10 520,2015,cutie viteze 8+1.

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

Faci greseala luand F10 MANUALA. Am avut...2014, foarte dotata si am vandut-o din cauza cutiei manuale !!! Se conduce groaznic. Masina grea, mesteci la viteze pana te saturi. Am luat 2012 automata, km mai multi, dar e altceva. Nu m-as mai reintoarce la manuala niciodata chiar daca mi-ar da-o gratis :)

 

(ps. de atunci, am luat automata pana si pe un Yaris 2007 al sotiei !)

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

Fara discutie, AUTOMATA! Cutia ZF 8HP este una dintre cele mai placute cutii automate de pe piata. Comportamentul masinii, feeling-ul sunt total diferite.

Ca idee, daca luam 2 BMW-uri seria 5, aceeasi echipare, mai putin cutia:

- Seria 5 cutie manuala - se conduce si se simte ca un model inferior, cum ar fi seria 3 (si nu ma refer la agilitate, ma refer la confort)

- Seria 5 cutie automata - se conduce si se simte ca un model superior, cum ar fi seria 7 (mai ales daca ai si suspensiile adaptive :D )

 

Pur si simplu ai senzatia ca sunt clase diferite, desi doar cutia difera...

Edited by mmihai82
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Depinde de preferintele fiecaruia. Nu am auzit sa fie probleme cu cutiile automate facute de ZF pentru BMW. Eu prefer cutia manuala dar recomandarile specialistilor sunt pentru cutia automata. Motive pro si contra pentru fiecare gasesti in videoclipuri pe youtube. Sfatul meu este sa-ti iei "ce-ti face placere sa conduci"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.