Jump to content

Achizitie E90 320i n43


claudiu1991

Recommended Posts

Dupa cum spune si titlul este vorba despre modelul E90 320 benzina n43B20 de 170cp.

Am auzit ca, motoarele pe benzina de 4 cilindri de la bmw n-ar fi atat de fiabile(cel putin cele din generatia anterioara)

Este adevarat? E totusi un motor aspirat, revizii la timp, chiar mai repede, mai un furtun, un simering si aia e.

Pe fratele meu il intereseaza masina. Eu am un e90 330d de care sunt f. multumit dar el nu face multi km anual si nu ii place diesel.

L-am lasat sa conduca masina mea. Principala masina e90 din pricina tractiunii, interiorul frumusel distribuirea maselor si mai sunt multe detalii. Ar fi neplacut sa se orienteze spre altceva dar daca nu e un motor reusit.. :cry:

Prea multe detalii nici eu nu i-am putut da. Stiu doar ca, masinile din primele ture au fost rechemate in service pentru update de soft si schimbare injectoare din Siemens pe Bosch. N43 170cp paremise consuma si mai putin cu ~1.5-2l/100 fata de varianta N46 + 20cp.

Mai este 320si 173cp o editie limitata care are consum de 325 si performante mai slabe, se exclude.

318i ori are consum la fel pentru performante mai slabe ori mai ridicat. Nu cred ca are si un consum mai mic. Nu prea ar vrea varianta asta, si nici 6 cilindri 325 in sus.

Pana la urma merita motorul asta? Cat e de fiabil?

Bineinteles cu o verificare amanunita.

Cu stima

Edited by claudiu1991
Link to comment
Share on other sites

Salut!

 

Eu am N43 pe un 318i din 2009 (143cp), luat direct din Germania, in 2013. Am facut cca. 60000 km de atunci, din care vreo 30000 in oras, restul prin tara si in concedii. Pânã acum nu am avut niciun fel de problema. Ii schimb uleiul (Castrol) si filtrele (MANN) o data pe an, iar lichidul de racire l-am schimbat o singura data. Eu nu am auzit ca nu ar fi fiabile N43 pana acum.

 

Bafta la cumparare!

Link to comment
Share on other sites

Eu am avut 2,5 ani un E92 cu motorul asta, 20i.

 

Dupa parerea mea e un motor ok.

 

Ce probleme are:

 

Senzor nox (inevitabil pica) pret cam 1800lei. eu l-am schimbat

Bujii si bobine trebuie schimbate des(gen 20-25k sa stai linistit) dar costa f putin. le am schimbat si pe astea.

2 senzori de presiune ulei, costa cam 500-600lei. pe astea nu le-am schimbat

injectoarele se schimba si astea la un moment dat, dar sunt ieftine cam 100e/bc la mine nu a fost cazul

distributie, la un moment dat intinzatorul nu mai lucreaza cum trebuie, lantul nu e intins si sparge patinele. (ce se intampla si acum cu N20). cost aproximativ.. 1500, banuiesc ca au mai scazut de cand am facut-o eu.

 

Una peste alta e un motor misto, mie mi-a placut. Si nu prea ai alternative daca vrei benzina. e cel putin la fel de fiabil ca 1.8tfsi de pe a4.

 

Conteaza mai mult starea masinii pe care o gasesti decat ce motor are.

 

Daca e obisnuit cu benzina o sa ii placa, e destul de vioi in ture inalte.

Si consumul o sa fie o surpriza placuta.

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.