Jump to content

Cine pune ulei 2T in motorina ?


in comentarii postati efectele acestei utilizari   

116 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Clar nu, se aude mai bine motorul si prin definitie ar trebui sa mearga mai "bine" in sensul ca este mai lubrifiat, insa nu poate spune nimeni ca in timp afecteaza sau nu ceva, atata timp cat 2 masini identice de pe banda pot sa fie diferite total in 400k, la una sa pice si motorul cu totul si la alta sa nu schimbi mai nimic, nu prea poti spune "eu am bagat ulei 2T si pana la 400k a mers fara nici-o problema si n-am avut probleme cu turbo sau injectoare", la fel de bine se putea intampla sa nu ai nimic si fara sa bagi acel ulei.

 

Singurul beneficiu vizibil este zgomotul motorului.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se intampla sa stiu de studiu/articol din linkul dat.

 

Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ.

 

Si vreau sa sutin opusul tocmai pentru ca sunt mai mult decat multumit de cum fuctioneaza un motor "tratat" cu religiozitate cu ulei 2T la fiecare plin de peste 150k km. Iar asta ma indreptateste sa cred ca rau NU face.

Si ca sa vorbim pe fapte, motorul M47 are injectoarele clasice despre care autorii articolului sustin ca se infunda mai repede.. Dimpotriva, as fi inclinat sa zic depunerile de zinc ar putea aparea la injectoarele mai noi care sunt si mai precis controlate, ca atare tolerante mai mici - probleme mai multe.

(Dar nu cred ca e cazul. Cand o fi s schimb masina pentru un model mai nou va asigur ca voi continua folosirea de ulei 2T..)

 

Cat despre DPF-uri, tocmai prin folosirea de ulei 2T Jaso FD propietarii de masini nu au mai avut probleme cu regenerarea DPFului. Probabil se face mai des iar posibilitatea limp-modului e tinuta departe (fapt cel mai enervant in exploatarea unui diesel cu DPF..) lasand la o parte cenusa care oricum se depune dupa fiecare regenerare, specific JASO FC este ca dupa regenerare ramane mai putina cenusa decat dupa jaso FB.

 

Imi cer scuze daca ma repet, dar cel mai formidabil fapt mi se pare ca depunerile de pe interiorul admisie motorului nu mai sunt acolo. Ultima oara cand am umblat acolo efectiv nu am avut ce curata!

Si dupa cum cu totii ar trebui sa stim, raul necesar dat de prezenta EGRului pentru ca gazele recirculate reprezenta DEPUNERI pe peretii admisiei iar asta NU este in nici un caz un fapt pozitiv. Dar vezi tu nu multi vorbesc sau observa asta.

 

Asa vrea sa vezi ce slab trage un motor cu 400k km in bord si injectoare originale! ;)

Dar nu sunt aici sa impresionez ci doar sa imi exprim experienta si intelegerea personala.

 

 

Nu vreau sa fiu carcotas, ne stim de ceva timp (de pe forum) si nu vreau sa te superi pe mine, dar nu ai dreptate, in primul rand din primele cuvinte imi dau seama ca de fapt articolul cu date tehnice si bine explicat este de fapt real, dar tu il consideri ireal ca bagi tu ulei 2T si merge bine motorul si masina, am mai spus o data, nu stii cum ar fi mers fara ulei 2 T sau orice alt aditiv, deoarece sunt masini si de 700 k care poate au mers mai bine decat a ta, nu e nici-o dovada ca uleiul 2T face bine, pentru ca bagi tu in motorul tau si merge bine masina (asta spui tu, nu ai facut vreun test la ulei si nu ai desfacut motorul sa vezi ce fel de uzura prezinta).

Poate ai dreptate, sa nu ma intelegi gresit, insa ai zis bine "Pentru mine e un articol pseudo-conspirativ", nu inseamna ca asta e realitatea, realitatea este ca articolul acela foloseste niste date tehnice in urma unor teste facute.

 

Nu vreau sa continui pe tema asta, dar sa nu uitam ca tie motorul iti consuma ulei la turatii de peste 2500 RPM, cum am zis si atunci si iti zic si acum, acel motor M47, de fabrica sau dupa 400k nu are voie sa manance ulei, daca te apuci sa-l desfaci o sa vezi cum trebuie sa schimbi simeringurile la supape si eventual segmentii la pistoane, sunt sigur. Ca nu vrei tu sa te apuci sa desfaci motorul ca ti se pare normal sa manance ulei, iarasi e parerea ta, care nu inseamna ca este si corecta si trebuie sa recunosti si sa accepti acest lucru pentru ca am dreptate.

 

Au fost colegi cu M47 pe acest forum care din cauza consumului de ulei au desfacut motorul si dupa ce l-au refacut, surpriza! Nu mai mananca ulei intre schimburi, exact ca si N47 care nu are voie sa manance ulei, unde il pui acolo trebuie sa gasesti nivelul dupa 1 an, la 15.000 km cat il schimb eu cel putin.

 

Iti dau dreptate, parerea mea, este ca injectoarele mai noi si anume Piezzo Bosch (N47) ar avea de suferit mai mult decat cele vechi in urma folosirii acestui ulei 2T, cu cat tehnologia e mai noua, exista riscul de a strica ceva cand "improvizezi", mai trebuie luat ceva in calcul, una e sa bagi ulei 2T intr-o masina de 15-40k euro si una e sa bagi ulei 2T in una de 2-4k euro.

 

"Multumesc pentru explicatii bimmer,ai eliminat si ultima urma de indoiala!"

 

Chiar sunt curios ce urma de indoiala ai eliminat, pentru ca nu ai avut date tehnice sa poti demonstra ce spui, nici chiar masina ta nu este o dovada ca acest ulei 2T face bine motorului.

 

Fara suparare! Daca am spus ceva absurd, te rog sa-mi spui frumos ce am gresit.

Edited by WIN60
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Win60, incerc si eu o replica, fara a da "reply" la o postarea atat de lunga despre mine , tu fiind unul din cei care imi stie "trecutul" postarilor, ideile sustinute s.a.m.d. ...

 

Nu am nici cea mai mica intentie sa desfac motorul daca (prin cunostintele mele cat de generale sunt ele despre motoare..) el nu consuma uleiul pus in limitele in care eu trag de el. Nu stiu cat de mult poti sa intelegi ideea tocmai exprimata...

 

Cat despre test al uleiului, el nu are nici o relevanta pentru ca motorul se uzeaza cu fiecare schimb de ulei cu fiecare pornire... asa ca uleiul testat din motorul nu va avea mici elefanti (uzura cu pummnu', daca vrei..) in el fata de un alt motor mai nou, sa zicem. Uzura este constanta dar si in functie de cum este exploatata (si condusa) masina/motorul.. .

Asadar, in ceea ce priveste motorul meu, i-as face (sunt destul de curios) o testare dinamometrica, chiar la varsta care o are si atunci cred ca as putea crede ca din bietul motor al meu nu mai iese decat ulei, cum vrei tu sa lasi pe la colturi sa se inteleaga.. ;)

 

In ulei trimis la probe nu sunt decat particole metalice, diferite, in suspensie de ordinul a milioana parte dintr-un inch... Asadar in mod permanent, si in functie de calitatea uleiului, exploatarea motorului si frecventa schimbului vor fi mai mult pe inch sau mai putine; aici nu are treaba uleiul 2T!

Eu am facut o afirmatie, observatie mai sus; motorul este curat acum pe partea de ADMISIE; fapt pozitiv de necontestat.

 

Ca sa aduc un amanunt si pe topic (indirect) afirm/recunosc ca am schimbat (in cazul in care nu stii chiar tot ce am facut.. motorului) pompa de inalte vara trecuta pentru ca motorul intra in limp-mode, pur si simplu nu mai tragea dupa ce ajungea la regim (era doar filtru de motorina..). Pompa originala scoasa era la 600bari la 2000rpm la aproape 380k km. Cea "noua", SH, ajunge la 700bari la 2000rpm.

Iti dai seama ca nu am de gand sa pun inapoi pompa veche de dragul testului cu Ulei 2T.. E pe raft in garaj, de rezerva sau pentru un nevoias.

Asta fiind singurul motiv; prevenirea uzurii premature a pompei eventual injectoare.. (nu motor).

 

Toate bune. :cheers:

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Vad ca cei de la LM au umblat la sortimentul 2T(1052) si se pare ca urmeaza si ei linia celorlalti producatori - scot un produs bun si accesibil, castiga cota de piata rapid, apoi il scumpesc "pt ca pot" dupa care ii strica formula (probabil din spirit de economie cost productie)

 

Nu am mai cumparat de vreo 2 ani acest sortiment pt ca aveam stoc acasa si acum constat ca pe site-urile de profil inca se foloseste imaginea bine-cunoscuta a bidonasului dar in fisa tehnica apare cu un nou ambalaj.

Mai mult, daca inainte uleiul avea un flash point usor peste 65° vad ca in noua formula l-au urcat pana la 110°.

...mda, in schimb au scazut pretul per litru cu 10 lei. Ce dragut din partea lor.

 

 

Ati cumparat careva recent LM2T cu "new look & formula" pt adaos in motorina ? Ati sesizat diferente ?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

A lubricating oil composition for two-stroke cycle cylinder injection engines contains as essential ingredients:

A base oil containing,

(1) 10-30% by mass of polybutene with number-average molecular weight 250-350 on the basis of a total amount of the base oil,

(2) 30-60% by mass of polybutene with number-average molecular weight 450-550 on the basis of the total amount of the base oil, and

(3) 15-40% by mass of mineral oil and/or a synthetic oil, which is other than polybutene, with kinematic viscosity 2-35 mm2 /s at 100° C., on the basis of the total amount of the base oil; and (B): 2-15 parts by mass of alkylaminophenol having an alkyl group with 8-400 carbon atoms relative to 100 parts by mass of the base oil."

 

No Sulf

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Vad ca cei de la LM au umblat la sortimentul 2T(1052) si se pare ca urmeaza si ei linia celorlalti producatori - scot un produs bun si accesibil, castiga cota de piata rapid, apoi il scumpesc "pt ca pot" dupa care ii strica formula (probabil din spirit de economie cost productie)

 

Nu am mai cumparat de vreo 2 ani acest sortiment pt ca aveam stoc acasa si acum constat ca pe site-urile de profil inca se foloseste imaginea bine-cunoscuta a bidonasului dar in fisa tehnica apare cu un nou ambalaj.

Mai mult, daca inainte uleiul avea un flash point usor peste 65° vad ca in noua formula l-au urcat pana la 110°.

...mda, in schimb au scazut pretul per litru cu 10 lei. Ce dragut din partea lor.

 

 

Ati cumparat careva recent LM2T cu "new look & formula" pt adaos in motorina ? Ati sesizat diferente ?

asa faceau nenorocitii de prin inceputul anilor 2000,cand introdusera gama de ulei de motor cu MoS2.

A văzut ca se vinde bine au mărit pretul. (il foloseam in Oltcit)

Motul cam tot asa a facut după 2006(la Xcess Franța ce foloseam eu ma refer). La fel și Ravenol după 2015.

 

Un offtopic de pe alt topic in legatura cu Uleiul 2T:

o mica corectura ptr bimmer, linkul corect ar fi de la postul

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/192585-n47-tremura-la-relanti/page__view__findpost__p__2551398

Edited by Popescu 76
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.