Jump to content

Care este sonda lambda 2 bank 2


beres

Recommended Posts

Salut,

 

detin de 2 luni un e46 318i din 2002 si am cam avut probleme de cand l-am cumparat cu relantiul care oscila foarte mult si aveam si rateuri pe cilindri 1 si 4 din cauza epuratorului de ulei,pe care l-am schimbat.

 

Am rezlvat problema si am dat de alta problema tot la relanti (nu mai e asa de instabil ca inainte) plus lipsa de putere si miros de benzina pe esapament dar in final dupa multe incercari mi-a dat pe tester o eroare si am detectat o sonda lambda care pare sa nu functioneze.

 

Eroarea care mi-a aparut am sters-o si a reaparut dupa care am sters-o din nou si nu a mai aparut.

 

Problema este ca nu stiu care e sonda respectiva, pe tester aparand in felul urmator ''Lambda Probe 2,bank2''.

 

Va multumesc !

post-55187-0-92227700-1494775332_thumb.jpg

post-55187-0-74405900-1494775342_thumb.jpg

Edited by beres
Link to comment
Share on other sites

Ai 2 sonde , una este inainte de catalizator , prima de la evacuare sa zicem si mai este una exact dupa catalizator ... Dupa cu zice pe testar este sonda deasupra de catalizator , deci prima sonda care este inainte de catalizator care are codul asta 11787512975 ... Cel mai simbplu este sa scoti mufa de la prima sonda si sa vezi daca tot asa apare ca nu este valoare pe sonda ''2'' , daca tot asa arata inseamna ca asta la care ti-am dat codul este stricata , daca nu atunci este sonda de dupa catalizator si are codu asta 11787506539
Link to comment
Share on other sites

Ai 2 sonde , una este inainte de catalizator , prima de la evacuare sa zicem si mai este una exact dupa catalizator ... Dupa cu zice pe testar este sonda deasupra de catalizator , deci prima sonda care este inainte de catalizator care are codul asta 11787512975 ... Cel mai simbplu este sa scoti mufa de la prima sonda si sa vezi daca tot asa apare ca nu este valoare pe sonda ''2'' , daca tot asa arata inseamna ca asta la care ti-am dat codul este stricata , daca nu atunci este sonda de dupa catalizator si are codu asta 11787506539

Motorul este N42B20A 1995 cm, si are 4 sonde dupa cum arata si in poza respectiva.

Link to comment
Share on other sites

Am intrat pe real OE si imi arata 4 bucati de sonde , 2 inainte si 2 dupa.

 

01 REGULATING LAMBDA PROBE L=360MM 11787512975

 

02 REGULATING LAMBDA PROBE L=360MM 11787512976

 

03 Lambda Monitor sensor L=450MM 11787506539

 

04 Lambda Monitor sensor L=765MM 11787506531

 

Trebuie sa le scoti pe rand si sa vezi, primele 2 sunt inainte de catalizator si ultimile 2 sunt dupa catalizator.

Link to comment
Share on other sites

Am intrat pe real OE si imi arata 4 bucati de sonde , 2 inainte si 2 dupa.

 

01 REGULATING LAMBDA PROBE L=360MM 11787512975

 

02 REGULATING LAMBDA PROBE L=360MM 11787512976

 

03 Lambda Monitor sensor L=450MM 11787506539

 

04 Lambda Monitor sensor L=765MM 11787506531

 

Trebuie sa le scoti pe rand si sa vezi, primele 2 sunt inainte de catalizator si ultimile 2 sunt dupa catalizator.

Am testat si pare a fi sonda nr 3, adica sonda monitor 11787506539.

Am sa o cumpar si sa o montez maine.... sper sa iasa din Limp mode si sa se comporte normal.

Revin cu detalii.

 

Multumesc pt informatii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.