Jump to content

Cutie automata 7 trepte, E93


Cabrio 335i

Recommended Posts

Salutare!

Am un E93 fabricatie iunie 2010, cutie automata cu 7 trepte. Ma poate lamuri cineva ce model este aceasta cutie, ca am rasfoit forumul dar am gasit discutii numai despre cutii automate cu 6 sau 8 trepte. As vrea sa maresc puterea motorului (in prezent are 306 CP) si vreau sa stiu daca aceasta cutie rezista.

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Am un E93 fabricatie iunie 2010, cutie automata cu 7 trepte. Ma poate lamuri cineva ce model este aceasta cutie, ca am rasfoit forumul dar am gasit discutii numai despre cutii automate cu 6 sau 8 trepte. As vrea sa maresc puterea motorului (in prezent are 306 CP) si vreau sa stiu daca aceasta cutie rezista.

Multumesc.

trebuie sa ai cutia DETRAG cu 7 rapoarte Doppelkupplungsgetriebe. cutie montata doar pe 335i cabrio si coupe.

Edited by docdennis
Link to comment
Share on other sites

pare-se ca doar 335is a avut parte de DCT aka DKG in germana, restul sunt doar cu 6 trepte, dar IS a fost doar pentru US market. Fiind cutia de pe M3 ar trebui sa duca cel putin pana in limita de +400cp si 400NM(aici apare problema, al tau fiind turbo si avand potential de cuplu mult mai mare). Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

pare-se ca doar 335is a avut parte de DCT aka DKG in germana, restul sunt doar cu 6 trepte, dar IS a fost doar pentru US market. Fiind cutia de pe M3 ar trebui sa duca cel putin pana in limita de +400cp si 400NM(aici apare problema, al tau fiind turbo si avand potential de cuplu mult mai mare).

Al meu este 335i simplu, nu 335is. Si nu e din US, e cumparat de la Bavaria Motors.

Link to comment
Share on other sites

Cutia este fabricate sa reziste pana la 500nm ,ce ai atasat acolo arata cati nm dezvolta motorul ... Oricum nu cred ca poti sa ii faci ceva daca dupa modificari motorul dezvolta cu 50nm in plus, adica 450nm , cel mai important este sa nu bruscezi cutia , adica sa pornesti cu blana de pe loc , atunci se solicita cel mai mult cam tot ce este legat de la motor in spate , cutie , convertizor (daca este) , cardan , flanse , diferential ...
Link to comment
Share on other sites

credeam, eronat, ca doar pe varianta IS s-a pus. Oricum ideea e aceeasi, fiind cutia de pe M3 cu soft diferit doar, celelalte date sunt corecte, ca si limita un stage 1 ar trebui sa fie ok. Pe de alta parte, sunt sigur ca exista un kit de ambreiaje mai rezistent fata de cel stock si care sa iti permita sa treci lejer si de 600NM, stage 1 te va duce pe la un 500NM. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine este sa nu atingi limita de 500nm , asta daca vrei sa nu pice foarte curand ... dupa/inainte de modificare la motor eu zic sa ii faci un service la cutie si sa schimbi ulei , filtru , ambreaj ... Nu uita ca totul ce se face de vro 10-15 ani este proiectat si conceput sa reziste cat mai la limita , nu mai este ca pe vremuri cand erau lasate marje de eroare ... chiar si la masinile ''premium'' totul este calculat sa cotina material doar cat trebuie si nimic mai mult ... Adica totul este facut asa fel incat pierderile sa fie cat mai mici si cat mai multi bani in buzunarele producatorulu. Sa nu te bazezi ca ai BMV si ca poti sa tragai putin mai mult de el ca duce .. vremurile alea au venit si au plecat de mult.
Link to comment
Share on other sites

dupa/inainte de modificare la motor eu zic sa ii faci un service la cutie si sa schimbi ulei , filtru , ambreaj ...

Pai masina are doar 28.000 km, e nevoie de service la cutie si schimbat ambreiaje? Are efectuate doar 3 schimburi de ulei la motor (din 2 in 2 ani)si unul de antigel si lichid de frana dupa 6 ani.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.