Jump to content

KTN Primul meu BMW


ctn97

Recommended Posts

Salut , dupa ceva timp in care am pierdut noptile incercand sa aflu cat mai multe despre anumite modele , in februarie am cumparat intr-un sfarsit primul meu BMW , un E90 320d 2006 , motor M47 . Masina am cumparat-o din tara , cu 206xxx km . Fostul propietar a achizionat-o din Germania in 2012 . I-am facut mai multe teste in urma carora kilometrii cica ar fi reali , tind sa cred ca sunt pentru ca masina parea ingrijita la prima vedere si merge bine . Masina nu a fost foarte dotata din fabrica dar fostul propietar este si el pasionat si a mai imbunatatit-o pe parcurs :) . Cam acestea sunt dotarile din fabrica :

 

Vehicle Identification Number WBAVC31050VC61334

Type VC31

Model 320d Ol - EUR

Development Code E90

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 120

Drivetrain HECK

Transmission MECH

Color Black Sapphire Metallic - 475

Upholstery Leder Dakota/b7 Lemon - LCB7

Production Plant LEIPZIG

Production Date 2006-10-09

 

 

321 Exterior Parts In Body Color

4AG Interior Strip Titan. Dull

548 Speedometer With Kilometer Reading

851 Language Version German

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

200 Diesel Particle Filter

226 Sports Suspension Settings

249 Multi-function For Steering Wheel

403 Glas Roof, Electric

423 Floor Mats, Velour

428 Warning Triangle

465 Through-load System

481 Sport Seats F Driver/front Passenger

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

507 Park Distance Control (pdc), Rear

520 Foglights

534 Automatic Air Conditioning

606 Navigation System Business

677 Hifi System Professional

710 M Leather Steering Wheel

8SP Cop Control

801 Germany Version

863 Europe/dealer Directory Service

879 German / On-board Documentation

934 Winter Tyres On Lt/aly Wheels

969 Request Navigation Dvd On Shipping

 

Eu i-am pus eleronul si grilele , pe viitor as vrea :

-retrofit navigatie CIC

-retrofit pilot automat

-retrofit senzor ploaie/lumina

-ornamente praguri M

 

Si altele probabil care nu-mi vin acum , oricum , bani sa avem :))

Astept pareri (rele , bune , nu conteaza) .

 

Niste poze :

 

http://i.imgur.com/jDbnifP.jpg

http://i.imgur.com/8bwFemP.jpg

http://i.imgur.com/2SX8Fcx.jpg

http://i.imgur.com/UBz9c1f.jpg

http://i.imgur.com/KNQdZXg.jpg

http://i.imgur.com/wGQkTmy.jpg

http://i.imgur.com/VKhFmpS.jpg

http://i.imgur.com/6TlPp0b.jpg

http://i.imgur.com/YAFFo3r.jpg

http://i.imgur.com/HTblaKn.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa, sa te bucuri de ea! ca actual posesor de acest model as schimba:

 

-jantele, nu sunt de e90, as pune de e90,parca nu pun pachetul m in valoare.

-navigatia CCC, cat timp functioneaza nu as schimba-o, daca se strica poate merita sa faci upgrade...eu m-am impacat foarte bine cu ea.

-volanul - parca are alcantara, mie mi se pare ca nu se potriveste dar tine de gusturi.

 

Dupa cum arata scaunele as zice ca aia sunt km, apreciez dotarile, pachet m, scaune sport :D

 

Multi km fara probleme !

 

PS: sper accepti critici constructive :D

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multi km fara probleme! Imi place masina, mai ales interiorul!

Personal nu ma omor dupa jante si dupa etrierii rosii, dar e vorba de gusturi.

Ca o recomandare de la cineva care a facut retrofit de la CCC la CIC+combox - fa direct upgrade de la CCC la NBT / nBT evo, e cu totul altceva, iar costurile sunt comparabile cu CIC+combox.

Link to comment
Share on other sites

Foarte ingrijita masina pentru numarul de km ... Singuru upgrade care trebuie sa il faci acuma e sa treci de la sistemul CCC la NBT si sa uiti de CIC, poate chiar la EVO.

 

Da , la asta ma gandisem oricum , nu stiu de ce am scris CIC :) . Mersi !

 

Frumoasa, sa te bucuri de ea! ca actual posesor de acest model as schimba:

 

-jantele, nu sunt de e90, as pune de e90,parca nu pun pachetul m in valoare.

-navigatia CCC, cat timp functioneaza nu as schimba-o, daca se strica poate merita sa faci upgrade...eu m-am impacat foarte bine cu ea.

-volanul - parca are alcantara, mie mi se pare ca nu se potriveste dar tine de gusturi.

 

Dupa cum arata scaunele as zice ca aia sunt km, apreciez dotarile, pachet m, scaune sport :D

 

Multi km fara probleme !

 

PS: sper accepti critici constructive :D

 

Jantele abia le-am cumparat , momentan o sa le tin pe acestea , pe viitor vreau sa-mi iau style 193. Navigatia oricum nu este o prioritate , mai ales ca nu e foarte ieftin retrofit-ul , dar la un moment dat o sa o schimb , iar volanul are alcantara si mie imi place foarte mult asa :D . Mersi pt parere !

 

Multi km fara probleme! Imi place masina, mai ales interiorul!

Personal nu ma omor dupa jante si dupa etrierii rosii, dar e vorba de gusturi.

Ca o recomandare de la cineva care a facut retrofit de la CCC la CIC+combox - fa direct upgrade de la CCC la NBT / nBT evo, e cu totul altceva, iar costurile sunt comparabile cu CIC+combox.

 

Mersi , si mie mi-a placut foarte mult interiorul inca de cand am vazut-o pe net . Jantele abia ce le-am cumparat , nici eu nu ma omor dupa ele dar deocamdata cred ca sunt decente . Etrierii au fost vopsiti de fostul propietar si sincer nu ma deranjeaza probabil o sa ii las asa sau poate o sa ii fac argintiu sau habar nu am , deocamdata :). Cat despre navigatie , la nbt ma gandeam si eu nu stiu de ce am scris CIC :) .

 

SUPERBAAAAAAA :D am avut si eu una neagra ca a ta cu Logic 7 si e senzatie sunetul. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Multi km fara probleme !!!!

 

Mersi mult ! Sincer cand am vazut-o pe net mi-a placut foarte mult interiorul si faptul ca avea logic 7 . Cred ca mai mult d'asta m-am dus sa o vad :smile:

 

Sa te bucuri de ea!yahoo.gif

 

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Mda , deja incep sa ma stresez cu ea , de o luna masina avea un tremurat la relanti si mergea intrerupt sub 2000rpm in treptele mici (1 2 3) , dupa care mai nou a aparut un tremurat si cand pleci de pe loc exact in momentul cand masine se pune in miscare (la ridicare ambreiajului) . Pe tester masina e foarte ok , dpf turbina etc mai putin injectoarele care au avut urmatoarele corectii :

 

Cylinder 1 : -1.4

Cylinder 3 : -1.4

Cylinder 4 : 0.5

Cylinder 2 : 2.3

 

Acum problema este ca nu stiu ce sa fac , as incerca mai intai sa cumpar unul nou , cel cu corectie 2.3 sa vad cum se comporta . Sa le cumpar pe toate noi nu imi permit momentan , mai ales ca nici nu prea am timp de masina (renovez apartamentul) .In reconditionat nu prea am incredere . M-ar ajuta mult niste pareri .

Link to comment
Share on other sites

Salut, compensarea la injectorul 2 e cam mare, vezi ca se gasesc injectoare noi cu 1000 de ron, la BMW sunt dublu, sau mai poti cumpara sh de la userul Msasha, cam 300 de ron bucata.

 

De unde bagi motorina? motorul era rece sau cald cand ai citit compensarile? (se citesc la rece)

Link to comment
Share on other sites

Salut, compensarea la injectorul 2 e cam mare, vezi ca se gasesc injectoare noi cu 1000 de ron, la BMW sunt dublu, sau mai poti cumpara sh de la userul Msasha, cam 300 de ron bucata.

 

De unde bagi motorina? motorul era rece sau cald cand ai citit compensarile? (se citesc la rece)

 

 

Motorul era rece . Eu bag doar maxxmotion de la omv , dar problema nu e de la motorina care am bagat-o eu ci mai mult ca sigur de la aia care a bagat-o fostul propietar ... .

Link to comment
Share on other sites

Incearca si un plin de MOL EVO,si cea de la Rompetrol este ok.Eu am schimbat 3 injectoare si acum compensarile sunt sub 1. Nu te speria de compensarea de 2.3, la cald probabil mai scade. Eu am mers cu ea asa 1 an si tot 2.3-2.4 la rece aveam, la cald scadea pe la 1-1.2, mai zic unii ca daca ramane injectorul blocat poate topi piston... Edited by chitsro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De la motorina mea nu e mai mult ca sigur , ca si eu si tata bagam numai d'asta si pana acum nu am avut niciodata probleme . Ma gandesc ca o fi de vina faptul ca masina nu a fost folosita aproape 1 an . Ce ma enerveaza e tremuratul cand pleci de pe loc si mersul intrerupt , sincer nu as mai merge deloc cu ea pana nu o rezolv (macar sa o rezolv)
Link to comment
Share on other sites

Tremuratul la plecatul de pe loc poate fi si din cauza ambreiajului sau a volantei. La modelul asta e cunoscuta problema.

 

tremuratul la plecare din cauza ambreiajului sau a volantei il fac toate masinile, nu numai modelul asta! :thumbsup:

 

 

ON TOPIC: bestiala masina asta cu pachet M, sa o porti multi km fara probleme si ia si repara orice ar fi... si eu am avut probleme dupa ce am cumparat-o datorita nr de km, dar dupa ce am pus-o la punct mi-a intrat la inima fieru"! aaaa si interiorul e misto rau....! bafta

Link to comment
Share on other sites

Tremuratul sib 2000 de ture la mine era egr-ul murdar , dupĂŁ curĂŁĂâşat si anulat din soft nu a mai fĂŁcut (injectoarele erau in minĂâşile lor ) dar aband in vedere numarul tĂŁu de km eu aĂ⢠Încerca ĂŽntâi cu egr-ul.

Eu aveam 180k dekm când a apĂŁrut problema, pe la 1800-1900 de turaĂâşii daca tineam apĂŁsat constant acceleraĂâşia tremura cum spui tu .

 

Inviato dal mio GT-I9505 utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tremuratul la plecatul de pe loc poate fi si din cauza ambreiajului sau a volantei. La modelul asta e cunoscuta problema.

 

Prima oara m-am gandit la volanta cand a inceput sa trepideze la relanti si la plecatul de pe loc , dar m-am gandit ca ar trebui sa si bata sau sa faca tot timpul nu doar cand vrea .

 

tremuratul la plecare din cauza ambreiajului sau a volantei il fac toate masinile, nu numai modelul asta! :thumbsup:

 

 

ON TOPIC: bestiala masina asta cu pachet M, sa o porti multi km fara probleme si ia si repara orice ar fi... si eu am avut probleme dupa ce am cumparat-o datorita nr de km, dar dupa ce am pus-o la punct mi-a intrat la inima fieru"! aaaa si interiorul e misto rau....! bafta

 

Mersi :) . Cu siguranta o s-o repar , numai sa aflu exact cauza <_<

 

Tremuratul sib 2000 de ture la mine era egr-ul murdar , după curăČat si anulat din soft nu a mai făcut (injectoarele erau in minČile lor ) dar aband in vedere numarul tău de km eu aČ încerca întâi cu egr-ul.

Eu aveam 180k dekm când a apărut problema, pe la 1800-1900 de turaČii daca tineam apăsat constant acceleraČia tremura cum spui tu .

 

Inviato dal mio GT-I9505 utilizzando Tapatalk

 

O sa incerc si sa curat egr-ul , asta mi-a spus si un prieten ca a patit la un astra H cu aceleasi simptome la 1800 1900 turati . Mersi !

 

Intre timp am cumparat inpa k+can si in seara asta am verificat injectoarele . Pozele sunt facut la interval de 3 4 ore masina fiind rece .

 

http://i.imgur.com/Y1ovwvF.jpg

 

http://i.imgur.com/KMumfqk.jpg

Edited by ctn97
Link to comment
Share on other sites

Din ce am intalnit eu pana acum iti pot spune urmatoarele lucruri:

-injectoarele pot avea corectii mai mici la rece decat la cald. Am intalnit situatia asta de foarte multe ori si la masina actuala este la fel. La rece am 0.2-0.4, la cald cresc la 0.5-0.6.

-motorina mai scumpa nu este neaparat motorina mai buna, din cate am inteles cea "premium" contine mai multi aditivi si pe termen lung poate afecta injectoarele. Am prieteni care si-au cumparat masina noua si pana in momentul actual (150-200k km) au folosit numai motorina premium, iar acum au probleme cu injectoarele. Pe de alta parte am intalnit multe masini cu 300-400k km cu injectoare in stare mai buna, care n-au vazut decat motorina standard.

-iti recomand sa cureti EGR si DPF, nu costa mult si este o lucrare inevitabila pentru un diesel

-volanta poate provoca tremurat la plecarea de pe loc, nu trebuie sa tremure si in mers neaparat. Am avut masina care in mers se comporta excelent si tremura extrem de mult la plecarea de pe loc.

 

Ai inlocuit filtrul de motorina, de aer etc.?

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine se verifica dupa ce sta masina o noapte si dimineata imediat pui sa vezi fara sa se incalzeasca deloc.

 

Oricum pe inj 2 ai valoare mare, poate sa fie si de acolo.

 

L-am pus de dimineata , 2 si 3 la pornire au 2 si ceva dupa care 3 scade la normal iar 2 tinde sa ramana tot p'acolo . Cel mai probabil o sa le reconditionez ...

 

Din ce am intalnit eu pana acum iti pot spune urmatoarele lucruri:

-injectoarele pot avea corectii mai mici la rece decat la cald. Am intalnit situatia asta de foarte multe ori si la masina actuala este la fel. La rece am 0.2-0.4, la cald cresc la 0.5-0.6.

-motorina mai scumpa nu este neaparat motorina mai buna, din cate am inteles cea "premium" contine mai multi aditivi si pe termen lung poate afecta injectoarele. Am prieteni care si-au cumparat masina noua si pana in momentul actual (150-200k km) au folosit numai motorina premium, iar acum au probleme cu injectoarele. Pe de alta parte am intalnit multe masini cu 300-400k km cu injectoare in stare mai buna, care n-au vazut decat motorina standard.

-iti recomand sa cureti EGR si DPF, nu costa mult si este o lucrare inevitabila pentru un diesel

-volanta poate provoca tremurat la plecarea de pe loc, nu trebuie sa tremure si in mers neaparat. Am avut masina care in mers se comporta excelent si tremura extrem de mult la plecarea de pe loc.

 

Ai inlocuit filtrul de motorina, de aer etc.?

 

 

Mersi pt sfaturi. Am inlocuit toate filtrele si uleiul cand am luat-o . O sa curat egr-ul si probabil o sa reconditionez injectoarele si sa vad dupa aceea cum se mai comporta .

Link to comment
Share on other sites

Crazy...daca taceai....ramaneai. Ca ai avut tu o problema anume la masina nu inseamna ca toata lumea are aceeasi problema.Da, poti verifica compresia ca sa o scoti din ecuatie, insa problemele care le ai vin de la injectoarele cu valori mari 2-3 la rece.
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O sa fac verific si compresia probabil . Dupa care o sa verific injectoarele pe banc . Ce am observat zilele astea este ca tremuratul la relanti cu clima oprita nu este atat de "intens" iar mersul intrerupt pana in 2000 ture il face mult mai rar daca e clima oprita .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.