Jump to content

motor blocat in mers


lucian118i

Recommended Posts

salut am si eu o problema,am un bmw 118i 2.0 benzina,mi sa oprit motorul undeva la 80 de km si nu a mai vrut sa porneasca se auzea doar un ...clanc... atat altceva nimic nu invarte nu nimic ,am dus.o la service si mi sa spus ca pompa de ulei nu a mai bagat destul ulei in motor si sa blocat motorul,problema este ca sunt in Germania si aici o ora de munca costa undeva la 100 de euro deci iti ia pielea dupa tine,si mi sa spus ca mai bine ii schimb motorul ca nu are rost sa il desfaca,dar nici nu vreau sa il schimb ca am 84.000 de km,as vrea sa imi spuneti niste pareri ce ar putea sa se blocheze in motor o parere asa si daca se merita sa scimb piesele din motor sau sa schimb motorul va multumesc..
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina nu mai are garantie ? Intreb asa ca ai zis ca masina are doar 84.000km . Daca este adevarat ce au spus mecanicii , este foarte nasol ... Nu ai avut inainte de asta nici un martor aprins in bord , ceva legat de presiunea de la ulei ?

De blocat se blocheaza cam tot ce misca : arborele (cuzinetii), pistoanele (segmentii ,cilindrii) ... cam asta se blocheaza , dar daca zice ca nu ai avut presiune de ulei suficenta sunt si alte piese afectate : ax came , supape , tacheti , distributia , lant.

 

Este mult mai ieftin sa inlocuiesti motorul cu totul de cat sa incerci si sa il repari pe asta , trebuie sa schimbi cam tot din el si este foarte scump.

Edited by OPaul
Link to comment
Share on other sites

Mi sa zis ca a pus testerul și asta a fost cauza presiune mica la ulei și dupĂŁ sa oprit motorul altceva nimic,și a zis ca nu se meritĂŁ sĂŁ ĂŽl desfacĂŁ ca o sa ma coste foarte mult

 

Și ca sa schimbe motorul o sa ma coste undeva ĂŽn jur de 4000 de euro aici cu tot cu mana de lucru

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa gasesti un service de estici, gen polonezi, romani, etc.....sa iti caute un motor si sa il schimbe la un pret mai bun.Asta este loteria masinilor second hand.....mai pica cateodata, cu rezultate dureroase pentru buzunar. Edited by Eugen B
Link to comment
Share on other sites

Fiind în Germania nu cred ca ieși așa scump sa pui mașină pe platforma și sa o duci în tara unde sa-i schimbi motorul.

Îți iei și un scurt concediu.

Iei motorul din Germania și îl pui în portbagaj sau chiar din România ,vezi unde este mai ieftin.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Postezi pe bursa ca vrei sa duci masina in Romania si sigur gasesti o oferta buna la cineva autorizat, care iti da si factura etc. Sa o aduca pe 400-500euro. Peste 500 euro nu are cum sa coste. Iar aici in Romania ii gasesti un motor (banuiesc ca este N46) in 2500-3000 lei, mai dai vreo 1000 la manopera (daca atunci cand il pui ii pui si o distributie, eventual simeringuri supape daca tot se umbla) si dupa mergi linistit. Platforma+ manopera in Romania nu au cum sa depaseasca 800 euro, in Germania nu cred ca scapi sub 1500. Singura chestie este ca nu stiu exact care e procedeul legal de acolo daca schimbi motorul, asta dupa ce efectuezi deja lucrarea. Daca ai avea numere de Romania ar fi simplu, ca nu sta nimeni sa iti verifice seria la motor si oricum se poate omologa oricand.
Link to comment
Share on other sites

Asta ma gândeam și eu ca nu poți sa ști ce motor poți sa iei din dezmembrări,cine știe după 100 de km se întâmplă iar și ce am făcut

 

Da motor sh de pe ebay

 

Postezi pe bursa ca vrei sa duci masina in Romania si sigur gasesti o oferta buna la cineva autorizat, care iti da si factura etc. Sa o aduca pe 400-500euro. Peste 500 euro nu are cum sa coste. Iar aici in Romania ii gasesti un motor (banuiesc ca este N46) in 2500-3000 lei, mai dai vreo 1000 la manopera (daca atunci cand il pui ii pui si o distributie, eventual simeringuri supape daca tot se umbla) si dupa mergi linistit. Platforma+ manopera in Romania nu au cum sa depaseasca 800 euro, in Germania nu cred ca scapi sub 1500. Singura chestie este ca nu stiu exact care e procedeul legal de acolo daca schimbi motorul, asta dupa ce efectuezi deja lucrarea. Daca ai avea numere de Romania ar fi simplu, ca nu sta nimeni sa iti verifice seria la motor si oricum se poate omologa oricand.

 

Motorul este N43B20A

Link to comment
Share on other sites

Nu sa aprins absolut niciun martor ĂŽn bord,uleiul a fost schimbat cu o sĂŁptĂŁmânĂŁ ĂŽnainte de ĂŽntâmplare tot la același service,ĂŽn care ĂŽntr-o sĂŁptĂŁmânĂŁ am mers 30 de km

Chiar sunt curios; a fost schimbat si filtrul de ulei o data cu schimbul uleiului?

 

... Ceva s-a dislocat in motor; ceva gen "sludge" - termen englezesc pentru mizerie-depuneri pe interior (peste tot in interiorul motorului) iar cand s-a schimbat uleiul acesta fiind mai subtire o fi purtand cu el sludge-ul de care vorbeam si a infundat sita din pompa.. Aceasta nemaiputand trage uleiul din baie..

Link to comment
Share on other sites

trebuie desfacut motorul si vazut ce este in el. poti scapa mai ieftin sau mai scump.

marea problema este ca te poti trezi in situatia in care mecanicul iti spune: da, il repar, il repara si apoi nu merge bine. asadar ai nevoie de un mecanic foarte cinstit si apoi sa fie si priceput. motorul tau e unul destul de complex la care putini stiu cu adevarat sa lucreze. asadar ai putea merge pe varianta: platit demontare motor si constatare ce are. daca mecanicul spune ca il poate repara incearca sa il faci sa isi asume o garantie ca va merge bine, ca poate din cine stie cauze nu o sa mearga bine dupa reparatie si tu ce faci apoi?!

 

in acelasi timp si cu motorul din dezmembrari ai perfecta dreptate, cu atat mai mult cu cat e un motor problematic. ai putea sa sapi putin daca motorul e 100% identic cu cel de pe e46. platesti 1500 euro pe un e46 de anglia BUN , iei motorul si vinzi masina cu 800-900 (poate si mai mult). de asemenea poti verifica pe anglia cat este si un seria1, nu cred ca e f departe de acel pret nici seria1.

Link to comment
Share on other sites

e ciudata explicatia celor de la service...

pompa ulei kaput, presiune ulei kaput, motor kaput !!!

in principiu astia sunt pasii dar nu deodata.

kaput pompa de ulei, kaput presiune = martor ulei aprins in bord.

sa presupunem ca nu vezi becul aprins de ulei si mergi ca berbecul... dupa cativa km se incinge motorul

si mai apare inca un bec aprins in bord, de data asta de la apa, mergi in continuare ca un superberbec inca cativa

km si incep zgomote ciudate din compartimentul motor si eventual ceva abur sau mai rau fum.

ce faci ? tragi pe dreapta si opresti motorul, deschizi capota si te uiti ca berbecul ???

chiar daca versi tot uleiul din motor tot mai merge motorul vreo cativa km cu bordul

pom de craciun.

lucian, tu ai patit asa ???

daca nu, eu personal cred ca motorul tau are alta defectiune (distributie, senzori, demaror blocat, etc)

scuze pentru "berbec" nu este o referire directa la tine ci la cei care nu au "veleitati ingineresti"

 

bafta si tine-ne la curent ca sunt tare curios care a fost cauza !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Update am ajuns la concluzia ca ar fi mai bine sa îmi schimb motorul doar ca am găsit cu aceiași serie de motor dar cu 170 de cai,și vechiul motor are 143hp este vreo problemă dacă îl pun pe cel cu 170hp?

 

 

Da. mai mult ca sigur alt calculator, injectoare, alt cablaj.

 

e ciudata explicatia celor de la service...

pompa ulei kaput, presiune ulei kaput, motor kaput !!!

in principiu astia sunt pasii dar nu deodata.

kaput pompa de ulei, kaput presiune = martor ulei aprins in bord.

sa presupunem ca nu vezi becul aprins de ulei si mergi ca berbecul... dupa cativa km se incinge motorul

si mai apare inca un bec aprins in bord, de data asta de la apa, mergi in continuare ca un superberbec inca cativa

km si incep zgomote ciudate din compartimentul motor si eventual ceva abur sau mai rau fum.

ce faci ? tragi pe dreapta si opresti motorul, deschizi capota si te uiti ca berbecul ???

chiar daca versi tot uleiul din motor tot mai merge motorul vreo cativa km cu bordul

pom de craciun.

lucian, tu ai patit asa ???

daca nu, eu personal cred ca motorul tau are alta defectiune (distributie, senzori, demaror blocat, etc)

scuze pentru "berbec" nu este o referire directa la tine ci la cei care nu au "veleitati ingineresti"

 

bafta si tine-ne la curent ca sunt tare curios care a fost cauza !

 

 

 

Esti asa sigur ca motorul mai merge cativa km. fara pic de ulei? Iti spun eu ca nu. Primii se duc cuzinetii. Se sudeaza de vibrochen :rolleyes: blocand motorul, bineinteles cu zgomotul de rigoare.

 

Si DA, boala comuna la motoarele N43 si N42, sa se rupa bucati din patina lantului, cade in baie si acopera sorbul pompei, avand urmarile descrise mai sus, fara sa iti dai seama.

 

Incalzirea fiind foare rapida, nu iti arata pe ceasul din bord, el indicand temperatura apei, pana se face transferul termic intre piese si circuitul apei, motorul este deja blocat.

Edited by florin1967
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.